και η ευθεία απόδοση ευθυνών
σε δύο κορυφαίους θεσμικούς παράγοντες…
Την ανακοίνωση την … απαλλοτριώσαμε από το naxio
Α μπορεί να σημαίνει Αλήθεια, Ανεξάρτητος,Αντίθετος....... Απο τη Νάξο βλέπουμε όλο τον κόσμο
Άρχισαν τα «όργανα» στη ΝΔ.
Από τη μια, κορυφαία στελέχη και πιθανοί διεκδικητές του χρίσματος (Μπακογιάννη, Αβραμόπουλος, Σαμαράς) τοποθετούνται κατά της απόφασης του κ. Καραμανλή για εκλογή νέου προέδρου από το εκλογικό σώμα που συμμετείχε στο συνέδριο του 2007, από την άλλη άρχισαν να ανοίγουν το στόμα τους όσοι είχαν κοπεί από τις λίστες προεκλογικά και είχαν τότε δηλώσει ότι θα μιλήσουν μετά τις εκλογές (Π.Δούκας) και τώρα «καρφώνουν» άλλα στελέχη της κυβέρνησης για εμπλοκή σε σκάνδαλα.
Τέλος, άρχισαν και οι αμφισβητήσεις (Χρ. Ζώης,Κων. Αγοραστός), του ρόλου του πρώην ισχυρού δεύτερου τη τάξει στην κυβέρνηση κ. Σουφλιά, για προσωπικά παιχνίδια με τις υποψηφιότητες στη Λάρισα.
Και ακόμη οι ασκοί του Αιόλου δεν άνοιξαν, καθώς το black out που προκάλεσε το εκλογικό αποτέλεσμα δεν έχει και θα αργήσει να αποκατασταθεί…
Λέτε στο τέλος να μας προκύψει λίγη Λαϊκή Δεξιά, λίγη Φιλελεύθερη και λίγη Κεντροδεξιά;
Μέχρι τις 15 Οκτωβρίου
θα διαρκέσει η έκθεση βιβλίων και δημοσιευμάτων Απεραθιτών συγγραφέων, επιστημόνων, ποιητών και διανοητών, την οποία διοργανώνει ο Σύλλογος Φίλων Μουσείων και Βιβλιοθήκης Μ.Ν. Γλέζου στο Πολιτιστικό κέντρο στ' Απεράθου της Νάξου.
Από τους 109 συγγραφείς συμμετέχουν 71 με 474 έργα τους.
Η έκθεση δημιουργήθηκε για την ανάδειξη και προβολή του συγγραφικού έργου των πνευματικών ανθρώπων τ' Απεράθου, καθώς και τη συμβολή τους στις επιστήμες, τα γράμματα, τον πολιτισμό και τις τέχνες.
Διακρίνονται σπάνια και δυσεύρετα έργα από τον 18ο αιώνα μέχρι σήμερα, σημαντικών προσωπικοτήτων της απεραθίτικης κοινωνίας, με πανελλήνια εμβέλεια και καθολική αναγνώριση. Ο ερευνητής και ο κάθε διανοούμενος θα περιπλανηθεί ώρες για μια συνάντηση με την ίδια την διαδρομή της Ιστορίας.
Στα εγκαίνια της έκθεσης μίλησε ο εμπνευστής της ιδέας Μαν. Γλέζος .
Τα μέλη της Φιλοζωικής Νάξου δοκίμασαν μια δυσάρεστη έκπληξή την
Παρασκευή 2 Οκτωβρίου, μαθαίνοντας ότι δυο από τα σκυλιά που φρόντιζαν βρέθηκαν νεκρά από πυροβολισμό, το κάθε ένα με δυο σφαίρες εξ' επαφής.
Όταν ένα μέλος σε βάρδια σίτισης έφτασε στο μέρος που φυλάνε τα πρόσφατα διασωθέντα κακοποιημένα και αδέσποτα σκυλιά... τα οποία πρόκειται να δοθούν προς υιοθεσία σε οικογένειες που θα τα αγαπάνε και θα τα φροντίζουν, έγινε μάρτυρας μιας αποκρουστικής σκηνής: δυο από τα σκυλιά του συγκροτήματος είχαν δολοφονηθεί
Ο δράστης εισήλθε σε ιδιωτική τοποθεσία οπού οι σκύλοι φυλάσσονταν και καθώς τα ζώα ήταν κλειδωμένα σε περίβολο δεν είχαν τη δυνατότητα να ξεφύγουν από την τρομακτική μοίρα που τα περίμενε Κάποιος είχε προμελέτησε τη πράξη, πήρε ένα οπλισμένο κυνηγετικό όπλο και σκότωσε τα απροστάτευτα σκυλιά
Ένα από τα σκυλιά είχε ήδη επιζήσει από μια φρικτή πράξη βίας νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι όταν κάποιος άλλος ντόπιος είχε δέσει αυτό και ένα άλλο σκυλί σε ένα δέντρο για να πεθάνουν όταν βρέθηκαν σε άθλια κατάσταση από έναν Έλληνα τουρίστα ο οποίος τα έσωσε. Ο κτηνίατρος μας ενημέρωσε ότι αν είχαν υπομένει μια ακόμα ήμερα χωρίς νερό και φαγητό θα είχαν σίγουρα ψοφήσει από αφυδάτωση και ασιτία
Η Φιλοζωική Νάξου έκανε μήνυσή κατά άγνωστους στο Α. Τ. Νάξου . Όποιος έχει περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας
Celia Gale +30-6943634049 naxos-aws@hotmail.com
Από το TROKTIKO
Την κατάργηση του υπουργείου Αιγαίου και του υπουργείου Μακεδονίας –Θράκης, μπορεί με τον καιρό να την συνηθίσουμε.
Εκείνο όμως που δεν θα τους συγχωρήσουμε ποτέ είναι η εξαφάνιση της λέξεως «ΕΘΝΙΚΗΣ» από το υπουργείο ΠΑΙΔΕΙΑΣ!
Δηλαδή το Σάββατο θα ντρεπόμαστε ή θα φοβόμαστε να πανηγυρίσουμε για την «ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ»;
Συνειδητά παρέβλεψαν το γεγονός ότι η συνολική εκπαιδευτική διαδικασία, χάνει πλέον τον χαρακτήρα καλλιέργειας της εθνικής συνείδησης και του πατριωτικού φρονήματος, που το ίδιο το Σύνταγμα επιβάλλει.
Το άλλο; αυτό το «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ» που το πάτε;
Θα αρχίσουμε δηλαδή στα γεράματα τα… σκονάκια;
ή μήπως θα φορέσουμε και ποδιές;
Βαστάτ’ αδέρφια τ’ άρματα γιατί αυτοί είναι ικανοί να καταργήσουν και το …ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ!
«Αργοπεθαίνει όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του, όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει.
Αργοπεθαίνει όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος προτιμά το μαύρο για το άσπρο και τα διαλυτικά σημεία στο "ι" αντί ενός συνόλου συγκινήσεων που κάνουν να λάμπουν τα μάτια, που μετατρέπουν ένα χασμουρητό σε ένα χαμόγελο, που κάνουν την καρδιά να κτυπά στο λάθος και στα συναισθήματα.
Αργοπεθαίνει όποιος δεν αναποδογυρίζει το τραπέζι, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές.
Αργοπεθαίνει όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του.
Αργοπεθαίνει όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για την τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή.
Αργοπεθαίνει όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει.
Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής. Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας».
Pablo Neruda
Από το ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Την αναστολή των διδακτικών δραστηριοτήτων των μελών της αποφάσισε σήμερα η γενική συνέλευση του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου εξαιτίας των οξύτατων προβλημάτων λειτουργίας που αντιμετωπίζει το τμήμα...
«Το εξάμηνο άρχισε ήδη από χθες και δεν γνωρίζουμε κατά πόσο το μισό περίπου διδακτικό προσωπικό που είναι συμβασιούχοι, προσωπικό που αντιστοιχεί στη διδασκαλία των μισών περίπου μαθημάτων, βρίσκεται στη διάθεση του Τμήματος» αναφέρεται σε ανακοίνωση της γενικής συνέλευσης, ενώ επισημαίνεται ότι λόγω αυτής της κατάστασης υπάρχει αδυναμία να σχεδιαστεί το πρόγραμμα μαθημάτων σε συνδυασμό με την ανυπαρξία επαρκών αιθουσών διδασκαλίας.
Η σημερινή μας απόφαση, για την οποία είχαμε προειδοποιήσει τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας δηλώνει, αναφέρει η απόφαση της γενικής συνέλευσης «ότι αρνούμαστε πλέον να συνεχίσουμε να είμαστε συνυπεύθυνοι στην προετοιμασία των μελλοντικών εκπαιδευτικών κάτω από τέτοιες συνθήκες και απαιτούμε την άμεση απόσπαση δεκαπέντε εκπαιδευτικών από την Α΄θμια ή και Β΄θμια Εκπαίδευση - και όχι πέντε που έχουν διατεθεί - ώστε να μπορέσουμε τουλάχιστον να πραγματοποιήσουμε τις Πρακτικές Ασκήσεις των φοιτητών και φοιτητριών μας». Πηγή: http://www.kathimerini.gr
από το NEWSΜΜΕ
Η Ρούλα Πατεράκη στη Νάξο
Ο ποιητής Γιώργος Χρονάς,
που επιμελείται το ένθετο
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ της
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ
έγραψε την περασμένη Παρασκευή,
αλλά χάθηκαν μέσα στην προεκλογική ακαταστασία:
Δεν έχει φεγγάρι απόψε, είπε ο τεχνικός που έστηνε τα μικρόφωνα στη θεϊκή αυλή του Πύργου Μπαζαίου, στη Νάξο.
Πρέπει να ενισχύσω τα βαν του φωτισμού στη σκηνή. Πρόσθεσε.
Ο Διονύσης Μαλλούχος ήταν έτοιμος να υποδεχθεί στο πιάνο το θρήνο τής Σονάτας του σεληνόφωτος.
100 χρόνια από τη γέννηση του Γιάννη Ρίτσου κι απόψε αυτό το κτίσμα του 15ου αιώνος μοιάζει με αυτά της Μονεμβάσιας. Μια υπόγεια συμφωνία θα συμπληρώσει τον λόγο του ποιητή με την εμφάνιση της Ρούλας Πατεράκη. Ένατη χρονιά των εκδηλώσεων στην αυλή του Πύργου κι απόψε η προτελευταία βραδιά της φετινής χρονιάς.
Κάποιος Εύελπις, σε μια παρέλαση, πρέπει να της είχε χαρίσει τα λευκά του γάντια. Και εις ανάμνησιν τα φορά. Ή κάνω λάθος; Δεν ξεχωρίζεις αν μιλάει στο κενό, σ' αυτόν που την ταράζει.
Σ' εμάς. Στον Θεό. Στο χάος.
Στον ύπνο της, λένε, θυμάται τη σκηνή. Και σηκώνεται, βγαίνει στον Πύργο, στην πόρτα, και λέει τα λόγια του Ρίτσου.
Γραμμένη το 1956, η Σονάτα του Σεληνόφωτος έρχεται όπως οι ηρωίδες του Τέννεση Ουίλλιαμς. Η Μπλανς Ντυ Μπουά και οι άλλες. Αργότερα θα έρθει ο Φασμπίντερ με Τα πικρά δάκρυα της Πέτρας φον Καντ. Ο Ξένος του Ρίτσου προηγήθηκε από το Θεώρημα του Παζολίνι, με το ίδιο θέμα.
Τα λόγια της ηχούν παράξενα στο σκότος. Η σονάτα του σεληνόφωτος δεν τον αγγίζει. Αυτό την τρελαίνει. Την έχει τρελάνει. Σ' αυτόν τον Πύργο κατοικεί, λένε οι φήμες, και τη νύχτα σηκώνεται -πάντα την ίδια ώρα-, βγαίνει στην πόρτα που βγάζει στην αυλή. Αυτός χάθηκε• μόνο μία φορά τον ακούμπησε κι ακούστηκε το τραγούδι του Μάνου Χατζιδάκι - Κείνο το πρωί μού είπε καλημέρα...
Θυμάται τα λόγια του Καβάφη στο ποίημα «Σταις σκάλαις»:
Κι όμως τον έρωτα που ήθελες τον είχα να στον δώσω τον έρωτα που ήθελα - τα μάτια σου με τώπαν τα κουρασμένα και ύποπτα - είχες να με τον δώσης Τα σώματά μας αισθανθήκαν και γυρεύονταν το αίμα και το δέρμα μας εννόησαν.
Η μουσική του Μπετόβεν, το κλάμα, λένε, που άκουσε ο συνθέτης και μπήκε, όπου βρήκε μια γυναίκα να κλαίει, γοερά, τον θάνατο του γιου της, ηχεί δυνατά. Ο Διονύσης Μαλλούχος συνοδεύει την αλλοπαρμένη Ρούλα Πατεράκη στον Πύργο. Έχει χαθεί -προσωρινά- στο εσωτερικό του. Μόλις κοπάσει η μουσική θύελλα εμφανίζεται. Το παλτό της είναι κουμπωμένο. Κάποια γριά υπηρέτρια στον Πύργο τής το κούμπωσε. Φαίνεται ανίκανη για πράξεις. Μόνο για ιδέες που δεν της πραγματοποιούνται είναι. Αυτός έχει φύγει. Ποτέ δεν ήταν εκεί; Μια φαντασία όλα λοιπόν; Ήταν εκεί και ήταν «βρωμοαιγόκερως» όπως ο Κοβάλσκυ;
Τα λόγια της αναστροφής, της λύσης, στην απελπισία της ηχούν σαν βροχή στη στέγη. Θα ανοίξει το παράθυρο, θ' αλλάξει φόρεμα. Θα βγει στη βουή του κόσμου. Θ' αναζητήσει σ' άλλα φιλιά την επαφή; Σ' άλλα κορμιά τη λύση;
Ομολογώ πως μέσα από τα γεγονότα των εκλογών δεν το πρόσεξα, , αλλά μας το θύμισε φίλος αγανακτισμένος Κωμιακίτης που σε επιστολή του ανάμεσα στα άλλα υπογραμμίζει:
-…είναι δυνατόν η Συνέλευση του Συλλόγου να επιχειρείται να γίνει σχεδόν εν κρυπτώ και σε επίπεδο παρέας;
-…Σε μια γωνιά της εφημερίδας δημοσιεύεται και μάλιστα με την υπογράμμιση ότι δεν θα σταλούν ατομικές προσκλήσεις..
-…είναι οικονομικό το πρόβλημα, αδιαφορούν ή δεν τους κόβει..
-…αν τους ενδιέφερε η συμμετοχή των Κωμιακιτών μπορούσαν να απευθυνθούν και να αξιοποιήσουν τα Ναξιώτικα Blogs που οι χιλιάδες επισκέπτες τους ξεπερνούν κατά πολύ τα μέλη του Συλλόγου.
Συμφωνώ και επαυξάνω και αντί άλλου σχολίου περιορίζομαι μόνο στο γεγονός πως, η δημοσιοποίηση από το Blog αρχείων του Συλλόγου, τα οποία μπήκαν στη βιβλιοθήκη του κάθε Ναξιώτη και έτσι δεν θα χαθεί η ιστορία, θεωρείται από τους Διοικούντες ως ύψιστη εχθρική ενέργεια προς το Σύλλογο….