Προς αρμοδίους επιστολή, το ανάγνωσμα…
( Τριλογία, μέρος 2ο )
( Τριλογία, μέρος 2ο )
Κύριοι*
Πριν λίγες μέρες ασχοληθήκαμε με το θέμα:
“ Ποιοι και πως σχεδιάζουν το μέλλον της Νάξου”
Καταλήξαμε τότε στο απλό συμπέρασμα ότι οι *αρμόδιοι τοπικοί παράγοντες, χωρίς γνώση και επίγνωση της αποστολής τους, επενδύουν με γνώμονα την καρέκλα τους και αδιαφορούν για την πιο παραγωγική επένδυση, που είναι η ΠΑΙΔΕΙΑ. Στις 6 Απριλίου το Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ παρουσίασε έρευνα με θέμα:
“ Τοπικές κοινωνίες στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής πολιτικής”
Πέρα από τη σπουδαιότητα της έρευνας, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι μία από τους δύο ερευνητές, είναι η Ναξιώτισσα κυρία Πωλίνα Φατούρου.Ένα από τα πολλά ευρήματα της έρευνας που σε συνέχειες θα σας παρουσιάσουμε, είναι ότι ο Νομός Κυκλάδων για την τετραετία 2005-2008
σύμφωνα με το δείκτη πρόσβασης κατατάσσεται στην 52η θέση και
σύμφωνα με το δείκτη εισαγωγής σε ΑΕΙ-ΤΕΙ κατατάσσεται στην 55η (!) θέση,
σε σύνολο 58 Δ/σεων Δ.Ε. της χώρας.
Αξίζει ακόμα να σημειώσουμε ότι
από το σύνολο που αποφοίτησαν το 43,3% δεν εισήχθησαν
στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση,
είτε γιατί δεν υπέβαλαν μηχανογραφικό,
είτε γιατί δεν συγκέντρωσαν τα απαιτούμενα μόρια.
από το σύνολο που αποφοίτησαν το 43,3% δεν εισήχθησαν
στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση,
είτε γιατί δεν υπέβαλαν μηχανογραφικό,
είτε γιατί δεν συγκέντρωσαν τα απαιτούμενα μόρια.
Η έρευνα περιλαμβάνει αναλυτικό εισαγωγικό δελτίο τύπου, απαραίτητο για να κατανοηθεί η μεθοδολογία και 101 αναλυτικούς πίνακες.
6 σχόλια:
Επειδή έχω κοιτάξει μόνο τον πίνακα της φωτογραφίας, μήπως δεν πρέπει να συνεχίσω;
Οι μέσοι όροι μου έφεραν ζαλάδα.
Αν τα στοιχεία που δείχνει ο πίνακας είναι αληθινά πρέπει ΑΥΡΙΟ να καταργηθούν και τα Γυμνάσια και τα Λύκεια.
Οι Σοφοί που επεξεργάζονται το νέο σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση γνωρίζουν τα στοιχεία αυτά;
Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τα στοιχεία της έρευνας, όμως αν οι πανελλαδικοί μέσοι όροι είναι τόσο απελπιστικά χαμηλοί, τρία ενδεχόμενα μπορώ πρόχειρα να υποθέσω.
Ή το επίπεδο της Μέσης εκπαίδευσης είναι χαμηλό
Ή τα θέματα των εξετάσεων δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές δυνατότητες των εξεταζομένων
Ή , ότι μπρος στον γκρεμό της ανεργίας καλύτερος ο Καιάδας των εξετάσεων..
Πως ανοίγουν οι πίνακες στην παρουσίαση?
Το έχουμε πει πολλές φορές και το εννοούμε. Τα συμπλέγματα και η μικροψυχία του κάθε πικραμένου εδώ δεν έχουν πέραση. Τελεία και παύλα.
Κακόβουλα σχόλια συσκοτίζουν την αναζήτηση της αλήθειας.
Τελικά μια τοπική κοινωνία και γενικά μια κοινωνία που δεν δίνει βάση στην παιδεία δεν έχει κανένα ουσιαστικό μέλλων και παρών.
Μετά απο πολλά χρόνια τα αναφερθέντα σε εμάς θα μας χαρακτηρίζουν σαν (μεσαιωνικούς).
ρουμς ρουμς του λετ ,,,ρουμς του λετ νο προβλεμ!!
Ας ανατρέψουμε λοιπόν την παροιμία που τείνει να γίνει βίωμα του Ναξιώτη
((Πρώτα του βγαίνει η ψυχή και μετά το ελάττωμα)).
Και για του λογού το αληθές κοιτάτε αυτό.
http://www.youtube.com/watch?v=fi0fuZvL7R4
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ??????????
O χ.ι.δ.
Δημοσίευση σχολίου