Mε το δίκιο τους πολλοί φίλοι μας ρωτούν γιατί δεν κάνουμε αναρτήσεις για τις νέες προσφυγές για τον ΒΙΟΚΑ.
Θέλουμε να υπενθυμίσουμε μερικά αυτονόητα:
- Εμείς δεν θεωρούμε ότι αποτελούμε συλλογικό καθοδηγητή των κοινωνικών διεκδικήσεων, πράγμα που θα ήταν ανιστόρητο και επικίνδυνο.
- Εμείς έχουμε χρέος, στο βαθμό που μπορούμε, να προσφέρουμε ενημέρωση και γνώση.
- Αν οι συλλογικοί κοινωνικοί και τοπικοί φορείς αδρανούν δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να τους υποκαταστήσουμε.
- Πολλές φορές η κοινωνική ευθανασία μπορεί να είναι προτιμότερη από ένα παρατεταμένο κράτημα στην πολιτική και κοινωνική δράση μέσα από υποκατάστατα και ιδιότυπες κοινωνικές διασωληνώσεις.
- Στο κάτω-κάτω, αν η εξυπνάδα έχει όρια, ο κοινωνικός χαβαλές και η κοινωνική αφασία δεν έχουν όρια.
Συνολικά και επιγραμματικά, όπως στη φύση, έτσι και στις κοινωνίες ό,τι δεν μπορεί να κρατηθεί στη ζωή πεθαίνει, έστω και με αργό θάνατο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
20 σχόλια:
A-NAXIE σκέφτηκες πολύ για να απαντήσεις; δεν κατάλαβα για ποια κοινωνική ευθανασία μιλάς,μήπως του Απόλλωνα;
εγώ ξέρω ότι οι κοινωνικοί αγώνες δεν μένουν ποτέ στη μέση. Ιδιαίτερα τα κινήματα των πολιτών δεν ...κολλώνουν μπροστά στις μεθοδεύσεις, τις προβοκάτσιες και τα όποια τερτίπια της κάθε εξουσίας. Πες λοιπόν ευθέως ότι κόλλωσες, ότι τρόμαξες, ότι είναι καλύτερα τα θρησκευτικο-λογοτεχνικο-φιλοσοφικά ζητήματα, για τον αμνό που αυτοκτόνησε, για την ..αμαρτωλή Κασσιανή κ.λ.
Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία...
"Εμείς έχουμε χρέος, στο βαθμό που μπορούμε, να προσφέρουμε ενημέρωση και γνώση".
TO ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ;
ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΡΥΠΑΝΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Ο ΒΟΘΡΟΣ ΤΗ Μ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΝΑΞΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΘΡΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
ΑΛΛΟ ΤΟ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΕΝΑ BLOG ME AYTO MONO TO ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΕΙ.
ΟΙ ΨΕΥΤΟΠΑΛΛΗΚΑΡΙΣΜΟΙ(ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΚΟΛΛΩΣΕΣ, ΤΡΟΜΑΞΕΣ ΚΛΠ) ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΧΤΗΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ.
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ.
Δηλαδή αν οι τοπικοί Σύλλογοι, το τοπικό συμβούλιο, η συντονιστική επιτροπή και οι ντόπιοι το παίζουν αδιάφοροι θα τους υποκαταστήσει το Μπλόκ; Είναι φανερό πως δεν θέλουν να σπάσουν αυγά αλλά στην ομελέτα δεν λένε όχι. Πιστεύω ότι το μεγαλύτερο ταρακούνημα για την ντόπια κοινωνία είναι η αυστηρότητα της ανάρτησης και αν ξυπνήσουν τότε θα είναι καλό για τον τόπο. Αλλιώς ας συνεχίζουν να κόβουν πίτες και να διοργανώνουν χορούς.
Ουαί και αλλοίμονο στις κοινωνίες που θέλουν σωτήρες έξω από τους ίδιους όταν μάλιστα οι ίδιοι το παίζουν αδιάφοροι.
Οι υπεύθυνοι χρησιμοποίησαν την λέξη «αφασία»
Πολύ χαρακτηριστική αλλά νομίζω ότι δεν καλύπτει το εύρος του τοπικού φαινομένου, το οποίο είναι το άλλοθι και ο βαρύς οπλισμός του Δημάρχου.
Η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη.
Μερικοί τώρα ίσως θέλουν, αλλά το αρρωστημένο πάθος τους δεν τους αφήνει να αντιληφθούν το μέγεθος του προβλήματος και να συνστρατευτούν για την ουσιαστική και όχι πρόσκαιρη αντιμετώπισή του.
Σε αυτό βέβαια έχει συμβάλει και η άλλη πλευρά η οποία με διαφορετική τακτική και καταλληλότερους χειρισμούς, ίσως είχε καλύτερα αποτελέσματα.
Όμως παρ’ όλ’ αυτά δεν πρέπει να αφεθεί ο τόπος στη μοίρα του.
Η περίοδος του Πάσχα νομίζω ότι ήταν η πλέον κατάλληλη για να γίνουν συζητήσεις και να συντονιστεί η κοινή προσπάθεια.
Αν υπάρχει η δυνατότητα να μας ενημερώσει το blog θα είχε ενδιαφέρον.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΗΔΕΣ.
ΠΑΝΤΩΣ ΟΣΟΥΣ ΠΗΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ .ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΕΒΡΕΞΕ.
Αν δεν κάνω λάθος οι Κινέζοι λένε δεν αξίζει να δώσεις στον άνθρωπο να φάει ψάρια. Εκείνο που αξίζει είναι να τον μάθεις να πιάνει ψάρια.
Για του λόγου το αληθές ο Σύλλογος Κορωνίδας από τη μια υπέγραψε την προηγούμενη προσφυγή αλλά από την άλλη στην εφημερίδα του ευχαριστεί τον βουλευτή Ν. Βρούτση για την προσφορά του στο Σύλλογο, μάλιστα μετά φωτογραφίας, χωρίς να λέει το λόγο της ευχαριστίας. Αν ήταν για την προώθηση των προβλημάτων θα το καταλάβαινα, αλλά πάλι γιατί να μη λένε το λόγο. Από την άλλη αν ήταν ιδιοτελής λόγος ας τον έλεγαν κάπως ευγενικά. Αυτοί είναι οι κοινωνικοί φορείς που προωθούν τα προβλήματα; Δημόσιες προσωπικές σχέσεις κι ας ξεφτιλίζουμε τους φορείς και την πραγματικότητα. Αν αδιαφορούν για τα προβλήματα τι υπηρετούν; Ας αρχίσουμε να λέμε και μερικές αλήθειες χωρίς να υπερβάλουμε.
Ας μην δώσουμε λοιπόν τη χαρά στον Μπαρδάνη και στο σύστημα να τρίβουν τα χέρια τους. Προτάσεις με συνέχεια και συνέπεια, εφικτές ρεαλιστικές και με προοπτική για τον τόπο μας υπάρχουν ;
Ευθανασία σημαίνει καλός, ωραίος, ένδοξος θάνατος.
Ο ανώδυνος θάνατος.
Ως ιατρικός όρος σημαίνει εσκεμμένη υποβοήθηση για ήρεμο και εύκολο θάνατο.
Διακρίνονται πέντε μορφές ευθανασίας:
1. Η θεληματική ευθανασία είναι όταν τη ζητάει ο ασθενής. Με νομικούς όρους αυτό σημαίνει "βοηθούμενη αυτοκτονία ή ανθρωποκτονία κατ' επίκληση".
2. Η αθέλητη ευθανασία εφαρμόζεται από κάποιον ή κάποιους σε πάσχοντα που, εκείνη τη στιγμή, δεν είναι σε θέση να εκδηλώσει τη θέλησή του.
3. Η βίαιη ευθανασία γίνεται χωρίς τη θέληση του ασθενή.
4. Η παθητική ευθανασία, συχνά χρησιμοποιείται ως όρος για να δείξει την πρόκληση ή την επιτάχυνση του θανάτου με θεληματική διακοπή της αποτελεσματικής θεραπείας, σε αντίθεση με την:
5. Ενεργητική ευθανασία που σημαίνει εσκεμμένη βλάβη για να προκληθεί ή να επιταχυνθεί ο θάνατος.
Η ευθανασία είναι ένα επίκαιρο, ενδιαφέρον και έντονα αμφιλεγόμενο θέμα. Έχει σημαντικές ηθικές, νομικές και πνευματικές πλευρές και η ανθρώπινη ευθύνη είναι πραγματικά πολύ μεγάλη. Απασχολεί ζωηρά τους γιατρούς διεθνώς. Ορισμένες μάλιστα χώρες της Ενωμένης Ευρώπης, με πρώτη την Ολλανδία, έχουν προχωρήσει στη νομιμοποίηση της, με όλες τις συνέπειες μιας τέτοιας ενέργειας.
“- Πολλές φορές η κοινωνική ευθανασία μπορεί να είναι προτιμότερη από ένα παρατεταμένο κράτημα στην πολιτική και κοινωνική δράση μέσα από υποκατάστατα και ιδιότυπες κοινωνικές διασωληνώσεις.”
Αυτό αναφέρει επί λέξει ο κ. διαχειριστής.
Μήπως το ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ στη ΛΥΤΡΩΣΗ ο όρος «κοινωνική ευθανασία» (που είναι αδόκιμος ), το μετατρέπει σε ομαδικό έγκλημα, σε ολοκαύτωμα;
Και σαν έκφραση η «κοινωνική ευθανασία» φανερώνει μια νεοπολιτική αντίληψη, άκρως επικίνδυνη.
ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΛΕΞΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΗ ΛΕΞΗ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ. ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΟΣ Ο ΝΕΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ. ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΟΡΟΣ "ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΑΡΒΙΝΙΣΜΟΣ".
ΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΥΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΟΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΩΡΑΙΟΠΟΙΟΥΜΕ Ή ΝΑ ΤΑ ΕΦΕΥΡΙΣΚΟΥΜΕ.
τους ενεργούς πολίτες δηλ. ο Α-ΝΑΞΙΟΣ τους γράφει στα παλιά του τα παπούτσια. Τι λες ρε φίλε, εδώ πλέον διοργνώνονται μαζικε΄ς διαδηλώσεις απ' το διαδίκτυο, εδώ η Νάξος αναστατώθηκε από τις προσφυγές στο ΣΤΕ με θετικότατα αποτελέσματα, εδώ ξεπατώθηκε ένα σάπιο κατεστημένο που χρόνια δρούσε στον Απόλλωνα και όλα αυτά τα γράφει στα παλιά του τα παπούτσια ρίχνοντας στο τραπέζι τον περίεργο όρο "κοινωνική ευθανασία".
Συμπατριώτη-Απολλωνιάτη-Κορωνιδιάτη μάλλον τα έκανες θάλασσα. Καλά τα κουλτουριάρικα θέματα αλλά η μικρές αυτές κοινωνιές θέλουν βοήθεια και στήριξη για να βγουν απ' το καβούκι τους.
Ποιοι είναι οι ενεργοί πολίτες; Οι "πολίτες" μόνο του ιντερνετ; Βοηθά πράγματι αυτό αλλά δεν αρκεί. Δεν μπορουν κάποιες "φωτισμένες" ηγεσίες-πολύ περισσότερο αυτές που νομίζουν οτι είναι- να δρουν ερήμην του κόσμου ή να τον ψευτοεκπροσωπούν. Να θέλουν να τον σώσουν χωρίς τη θέλησή του, υποδυόμενοι τους...μεσιανιστές. Και μάλιστα βρίζοντας τον κόσμο που προσπαθούν να διαπαιδαγωγήσουν ή να αλλάξουν. Όσο ανόητοι είναι αυτοί που δε θέλουν να ασχολούνται οι ενδιαφερόμενοι με τα προβ΄λήματα(και μάλιστα τους απειλούν με ...μεταδημότευση) άλλο τόσο αφελείς είναι όσοι προσπαθούν να το παίξουν σωτήρες σε μια αδιάφορη κοινωνία.
Οι διαχειριστές σε μεγάλο βαθμό ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΟ. Ακόμα περισσότερο δίκιο ίσως να έχει ο από πάνω, που μιλά για αφέλεια.
Πιστεύω όμως πως ΚΑΙ οι δύο αντιμετωπίζουν αυτό το κοινωνικό φαινόμενο, υπερβολικά θεωρητικά και απόλυτα. Ούτε λίγο, ούτε πολύ κύριοι λέτε σε όλο τον κόσμο να περιμένει να πιάσει "πάτο" και μόνο τότε θα ωριμάσει. Θεωρητικά αυτό ισχύει σε πολλές εκφάνσεις τις ανθρώπινης ζωής.
Υπάρχουν όμως και πολλές περιπτώσεις (που μόνο εξαιρέσεις δεν τις λές) που αυτή η θεωρία-κανόνας ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ:
1. Ιστορικά σαν ανθρωπότητα έχουμε "πιάσει" αμέτρητες φορές "πάτο" σε όλους τους τομείς, αλλά πάντοτε τείνουμε να επαναλαμβάνουμε τα λάθη μας.
2. Είναι κοινώς αποδεκτό (το παραδέχτηκαν και οι διαχειριστές στο κείμενό τους) ότι επι της ουσίας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΤΟΣ ("όριο στην κοινωνική αφασία").
Επομένως ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ...ΠΑΤΟ ("κοινωνική ευθανασία"); Αφού δε θα φθάσουμε ποτέ...συνεχώς θα πέφτουμε.
3. Οι ίδιες θεωρίες ίσχυαν και για την περίπτωση του Λιμανιού του Απόλλωνα. Ακόμα και ο χρόνος ήταν εναντίον μας τότε, αφού οι 86 το έμαθαν λίγους μήνες πριν δημοπρατηθεί!!!
Και όμως το λιμάνι ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ, παρά του ότι η κοινωνία ήταν και ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ σε μεγάλο βαθμό ανίκανη - ανώριμη να κατανοήσει το ότι το συγκεκριμένο έργο έτσι όπως είχε σχεδιαστεί θα κατέστρεφε ΟΡΙΣΤΙΚΑ τον Απόλλωνα.
Δυστυχώς η κοινωνία είναι τόσο ανώριμη που ο μόνος τρόπος για να πειστούν όλοι ότι το συγκεκριμένο λιμάνι θα κατέστρεφε το χωριό ήταν να το αφήσουν οι 86 να γίνει.
Νομίζω ότι θα συμφωνήσετε πως παραείναι μεγάλη θυσία για να καταλάβουν μερικοί το αυτονόητο.
Λαμβάνοντας λοιπόν τα 3 παραπάνω σημεία υπ' όψη προσθέτω στο σκεπτικό μου και τα ακόλουθα:
1. Πιστεύω ότι πολλοί από τους παραπάνω έχουν γίνει στην κυριολεξία μοιρολάτρες, παρουσιάζοντας μάλιστα την έννοια της "σωτηρίας" σαν είδος πολυτέλειας.
Μάλλον έχετε μπερδευτεί λίγο αλλά η σωτηρία προκύπτει από τον κίνδυνο και από την ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ και δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΣ, ΟΥΤΕ ΧΡΟΝΟΣ για να περιμένω εγώ την κοινωνία να ωριμάσει και εν τω μεταξύ να κάνω εγώ μπάνιο στα ΣΚΑΤΑ ΜΟΥ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΚΑΤΑ, ΓΙΑ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ, και ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΓΥΡΝΑΤΕ ΣΕ ΩΡΙΜΑΝΣΗ, ΣΕ ΗΓΕΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, ΣΕ ΜΕΣΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΕΣ.
Σ Υ Ν Ε Λ Θ Ε Τ Ε
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΟΣΟ ΕΣΕΙΣ ΛΕΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, την ίδια στιγμή πνίγεστε στα σκατά σας, ρισκάρετε την υγεία των παιδιών σας και την ίδια στιγμή όλη η εξουσία γελάει με την πάρτη μας, που όχι μόνο δε βγάζουμε άκρη και δε δοκιμάζουμε λύσεις....αλλά το φιλοσοφούμε κιόλας.
Και όλα αυτά κατά τη γνώμη μου ξεκινούν γιατί η κοινωνία όχι μόνο δε γνωρίζει τα δικαιώματά της (νομικά και κοινωνικά), αλλά δεν γνωρίζει ούτε καν τον τρόπο να τα αναζητά.
Αυτή λοιπόν η ανώριμη κοινωνία είναι που έχει ανάγκη και δημιουργεί ΜΟΝΗ ΤΗΣ "ήρωες", "σωτήρες" και "ηγέτες", όχι γιατί αυτοί είναι τέτοιοι ή γιατί το επεδίωξαν. Τους δημιουργεί γιατί απλώς δεν λειτουργούν διαφορετικά....περίεργα..."τρελλά"...."επικίνδυνα". Και αν είναι μάλιστα πολύ κομπλεξική κοινωνία τους κατακρίνει και τους λιντσάρει αφού τους εκμεταλλευτεί, αν όχι τους εκθειάζει και τους ακούει τυφλά (σαν ηλίθια), μέχρι που ο ήρωας και ηγέτης αλλοτριώνεται από την εξουσία (βλ. και Νταμπακαντώνη).
Το ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΗΡΩΑΣ - ΣΩΤΗΡΑΣ, η κοινωνία είναι αυτή που θα του δώσει τον τίτλο αυτό (ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ), μιας και (ΚΑΚΩΣ) στηρίζεται πάνω του.
Η κοινωνία λοιπόν κύριοι διαχειριστές πάντα θα μένει σε κοινωνική αφασία, ΠΑΝΤΑ θα δημιουργεί ήρωες, αντιήρωες, πάντα θα τους αναζητά και μετά πάντα θα τους πετά στο δρόμο γιατί πάνω από όλα θέλει να επιβιώσει η ίδια (και τελικά καλά κάνει - ας προσέχουν αυτοί που θέλουν να γίνουν ήρωες).
Μην ελπίζετε όμως σε καμία κοινωνική ευθανασία, γιατί έτσι είναι σαν να ελπίζετε και πως μετά....σαν "φοίνικας" η κοινωνία θα αναγεννηθεί δυνατότερη και σοφότερη...Αυτά νομίζω τα δοκιμάσαμε σαν λαός ήδη και απέτυχαν παταγωδώς. Είχαμε και επέτειο πρόσφατα...
Αν πάλι κ. διαχειριστές δε σας έπεισα ότι κάνετε λάθος τότε θα σας πρότεινα να σβήσετε την τελευταία παρατήρηση της ανάρτησής σας:
"Στο κάτω-κάτω, αν η εξυπνάδα έχει όρια, ο κοινωνικός χαβαλές και η κοινωνική αφασία δεν έχουν όρια."
διότι αν ποτέ υπάρξει κοινωνική ευθανασία τότε δε θα υπάρχει κοινωνία για να είναι σε αφασία ή να κάνει χαβαλέ....επομένως υπάρχουν όρια (με βάση το σκεπτικό σας).
Και φυσικά να σβήσετε από παλαιότερη ανάρτησή σας την "πρόταση" που έχετε κάνει να κατατεθεί και 3ος κύκλος προσφυγών και να πάει και στη Βουλή. Με βάση το σκεπτικό σας κάτι τέτοιο απλώς "παρατείνει την πολιτική και κοινωνική δράση", σωστά;
κύριοι διαχειριστές καλύτερα να ψαχτείτε λίγο γιατί έχω την εντύπωση ότι φάσκετε και αντιφάσκετε. Καλή η φιλοσοφία, έχει βάση το σκεπτικό σας, αλλά όπως έχει πεί (περίπου) και ο John Lennon, "Η ζωή μας, είναι αυτό που συμβαίνει όσοι εμείς κάνουμε σχέδια για το πως θα ζήσουμε".
Σας θυμίζω λοιπόν ότι καλώς ή κακώς η Ν.Δ. είναι στην εξουσία και παίρνει αποφάσεις για το μέλλον ΚΑΙ των παιδιών σας.
Σας θυμίζω ότι καλώς ή κακώς αυτή τη στιγμή ο κ.Μπαρδάνης αποφασίζει αν θα κάνετε ποτέ ξανά μπάνιο στον Απόλλωνα και κατά συνέπεια αν θα έχει νόημα να πηγαίνουμε στον Απόλλωνα.
Σας θυμίζω δε, ότι ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΩΡΙΜΆΣΕΙ. Συνήθως δε - για να την "ωριμάσουν" μια ώρα αρχύτερα - χρησιμοποιούν τα χημικά των MAT.
Μετά από όλα αυτά ΕΣΕΙΣ κάντε ό,τι καταλαβαίνετε. Εγώ πάντως θα κάνω άλλη μία προσφυγή, όχι για να γίνω ήρωας αλλά γιατί ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ. Θα κάνω δε προσφυγή γιατί από όσο έχω δει (ΣτΕ - λιμάνι Χώρας, Λιμάνι Απόλλωνα, Ανεμογεννήτριες, ΒΙΟ.ΚΑ. 29/11) είναι το μόνο που φέρνει αποτέλεσμα, μαζί με τις καταγγελίες στο Λιμεναρχείο.
Κυρίως όμως θα κάνω προσφυγή γιατί αν περιμένω μοιρολατρικά την κοινωνική ευθανασία, τότε δε θα έχω καμία δικαιολογία να δώσω στα παιδιά μου γιατί τα έφερα σε αυτόν το μάταιο κόσμο.
Και μη διανοηθεί κανείς να μου πει πως η προσφυγή δε λύνει το πρόβλημα. Προφανώς βρίσκεται ακόμα στην 17ετή κοινωνική αφασία που τον έχουν οι Δημοτικές αρχές με ψεύτικες επισκευές.
Ούτε το γιοφύρι της Άρτας δε χάλαγε έτσι.
Η προσφυγή λοιπόν είναι...Η ΑΡΧΗ της λύσης:
1. Προσφυγή δεκτή = ΒΙΟ.ΚΑ. παραμένει παράνομος και στα χαρτιά (γιατί στην ουσία είναι έτσι κι αλλιώς).
2. ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΒΙΟ.ΚΑ. =>Πίεση για κλείσιμο.
3. Πιέση για "κλείσιμο" => Υποχρεώνεται το Κράτος να λύσει το αποχετευτικό παραμερίζοντας οποιοδήποτε άλλο έργο προηγείται στο Δήμο. (Προσωρινή λύση του προβλήματος)
4. Παράλληλα η προσωρινή λύση θα πιέζει το κράτος (για να απαλλαγεί οικονομικά) να προωθεί τάχιστα τη μόνιμη - οριστική λύση.
Περικλή, πολύ χασμουρητό μου έφερε το κατεβατό σου. Δεν προσθέτεις τίποτα και είναι κρίμα. Ο ΒIOKA του Απόλλωνα είναι ένα από τα προβλήματα, μεγάλο για σας, μικρό για μένα που είμαι κατωχωρίτης και νομίζω πως αυτός ο χώρος που κουβεντιάζουμε είναι για όλη τη Νάξο και για γενικότερα θέματα, όπως λένε οι διαχειριστές. Εγώ συμπάσχω μαζί σου, γιατί θέλω να υπάρχει αλληλεγγύη σε μας τους Ναξιώτες και όχι άρρωστος τοπικισμός αλλά δε βλέπω να έχουν όλοι αυτή τη θέση. Μου αρέσουν τα θέματα του blog και ο τρόπος που τα θίγουν, όχι πάντα να σου πω την αλήθεια μου, αλλά η διαφωνία αν δεν εκφράζεται για τη διαφωνία είναι ζωή, είναι πρόοδος.
Δε θάθελα πάντως με τίποτα να μονοπωλεί τη συζήτηση ένα θέμα και γι' αυτό θα προσπαθήσω να στείλω ιδέες και απόψεις στο e-mail του blog για αξιοποίηση.
Το πρόβλημα φίλε δεν είναι ούτε ο ΒΙΟ.ΚΑ. σήμερα, ούτε το λιμάνι χθές, ούτε κάποιο αυριανό πρόβλημα της κάτω χώρας...
Το ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα που προσπάθησα να σου εξηγήσω με ΑΦΟΡΜΗ το ΒΙΟ.ΚΑ. στο παραπάνω σχόλιο, είναι.....
...ΤΟ ΧΑΣΜΟΥΡΗΤΟ ΣΟΥ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ.
"πάντ΄ανοιχτά, πάντ' άγρυπνα τα μάτια της ψυχής μου", όπως γράφει ο Διονύσιος Σολωμός
Δημοσίευση σχολίου