Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

Πρετεντέρης: Αν δεν τον δούμε κι απόψε……


Χάσαμε τον Πρετεντέρη από τα δελτία των 8 και πάνε μέρες τώρα. Αν δεν τον δούμε κι απόψε κάτι πρέπει να συμβαίνει. (ελπίζουμε όχι θέμα υγείας)
Άφησαν μόνη την Τρέμη να τα βάζει με όλη την Αντιπολίτευση!!!!
Οφείλουμε συγχαρητήρια στο δελτίο των 8 του MEGA για τη μοναδικότητά του, γιατί ενώ τα ΜΜΕ είναι ταγμένα να ασκούν κριτική στην εξουσία, αυτό ασχολείται αποκλειστικά με την αντιπολίτευση !!!
Αυτά συμβαίνουν μόνο σε ολοκληρωτικά καθεστώτα που τα ΜΜΕ λιβανίζουν την εξουσία.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΞΥΧΡΟΝΙΖΕ ΤΗΝ ΕΛΑΔΑ Ο ΠΡΕΝΤΕΤΕΡΑΚΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΞΥΝΙΖΕΙ

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΜΜΕ ΕΘΝΟΣ ,ΝΕΑ ΒΗΜΑ ,ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΜΕΓΚΑ ΑΝΤΕΝΑ ΑΛΤΕΡ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΙΟ ΣΤΗΡΙΖΑΝ; ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ


ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΕΛΕ ΤΑ ΜΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΓΜΕΝΑ ΣΤΟ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.
ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΤΩΣΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Νεοδημοκράτη. Εντάξει τίποτα δεν καταλαβαίνεις. Αλλά τίποτα δεν νοιώθεις απο την πολιτική της Κυβνέρνησης; Τι άλλο πρέπει να σου κάνουν;

Ανώνυμος είπε...

Αν όντως γλυτώσαμε από τον Πρετεντέρη, τότε σίγουρα γλύτωσε και η συσκευή της τηλεόρασής μου, που κινδύνευε σοβαρα.
ββ

Ανώνυμος είπε...

Έχετε πολύ πλάκα και οι νεοδημοκράτες και οι πασόκοι.

Ανώνυμος είπε...

Ο Ντερμπεντέρης, όπως τον έλεγε ο Κωνσταντόπουλος, τι θέση έχει σε αυτό το blog; Είναι είδηση που έχει πάρει άδεια και λείπει; Δε γράφει και στο "Βήμα". Γρήγορα όμως-αν όχι σήμερα-θα είναι κοντά σας. Μη ξεχνάτε οτι είναι κολλητός του Σημίτη και οτι ξέρει τουλάχιστον γράμματα, κάτι που δε βλέπω να συμβαίνει με πολλούς από εσάς.

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΞΑΝΑΡΩΤΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΜΜΕ ΕΘΝΟΣ ,ΝΕΑ ΒΗΜΑ ,ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΜΕΓΚΑ ΑΝΤΕΝΑ ΑΛΤΕΡ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΙΟ ΣΤΗΡΙΖΑΝ;

Ανώνυμος είπε...

Τα συμφέροντά τους στήριζαν. Τότε Πασόκ, μετά Νουδού(επι-δέξια, για να μη χάσουν αναγνώστες), τώρα πάλι Πασόκ, γιατί βλέπουν οτι δεν τραβάει ο Κωστάκης. Εξάλλου πήραν ό,τι ήθελαν απ' αυτόν. Απάντησέ μου στο εξής απλό, να δω αν έχεις πιάσει το νόημα: Ο Σουφλιάς γιατί είναι το αγαπημένο παιδί των Μέσων, ξέρεις να μου πεις; Και να μου πεις επίσης γιατί οι εφημερίδες σας δεν έχουν ούτε το 1/10 της κυκλοφορίας των εφημερίδων της άλλης πλευράς.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί Ο Σουφλιάς είναι το αγαπημένο παιδί των Μέσων οπως και το πασοκ. Τελοσ παντων αδελφε συχαρητηρια για το νχωριανο σας

Ανώνυμος είπε...

Δεν απάντησες. Ο Σουφλιάς τα έχει δώσει ΟΛΑ φίλε μου στους... μπαΐρακτάρηδες. Δεν το πήρες χαμπάρι; Και λες ο Κωστάκης να μην ήξερε τίποτα; Το κεφάλαιο όμως δεν έχει κόμμα, έχει...κονόμα.

Ανώνυμος είπε...

Μαζί με τον politis-gr θα είναι...

Ανώνυμος είπε...

Φιλε σου απάντησα Ο Σουφλιάς τα έχει δώσει ΟΛΑ φίλε μου στους... μπαΐρακτάρηδες.Οπως και το πασοκ τα εχει δώσει ΟΛΑ φίλε μου στους... μπαΐρακτάρηδες εσυ Δεν το πήρες χαμπάρι; Ποιος σου ειπε ο Κωστάκης δεν ήξερε τίποτα; Συμφωνουμε οτι το κεφάλαιο δεν έχει κόμμα, έχει μονο ...κονόμα.Εσυ ομως επιμενεις να κατατασησ το πασοκ σοσιαλιστικα

3 Μάρτιος 2009 11:48 μμ

Ανώνυμος είπε...

Ο Πρετεντέρης εμφανίστηκε και φαντάζομαι πέρασε η αγωνία σας. Θα μάθατε οτι πήγε για τριήμερο στο Λονδίνο και δεν αντάλλαξε ματιά με τον συνταξιδιώτη του Γ. Παπανδρέου. Αυτός δε σας έλειψε;
Ε, όχι και είδηση οι διακοπές του Πρετεντέρη!