Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες ή στα Μοναστήρια;

Τελικά η Ελλάδα απελευθερώθηκε το 1821 από τους Τούρκους αλλά μόνο κατά το ήμισυ!!!
Κατά τα άλλα θα αγωνίζεται ακόμα χρόνια για το υπόλοιπο μισό που το κατέχουν τα μοναστήρια. Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές για τους απίθανους τίτλους που επικαλούνται χρυσόβουλα, φιρμάνια κλπ.

Μετά το Βατοπέδι έρχονται σήμερα οι δήθεν ιδιοκτησίες της μονής Μεγίστης Λαύρας που διεκδικεί τη μισή Σκύρο!!!!

Ζήτω η Ελλάς Ελλήνων μοναχών!!!

Ιστορικά στοιχεία του Συλλόγου Κορωνίδας Νάξου

Ευχαριστούμε το φίλο από την Κωμιακή που μας έστειλε μια σειρά ιστορικά στοιχεία από το αρχείο του Συλλόγου Κορωνίδας.

Σήμερα δημοσιεύουμε το ιδρυτικό Καταστατικό και σταδιακά θα τα δημοσιεύσουμε όλα, γιατί ένεκα της ιστορικής τους αξίας ενδιαφέρουν όχι μόνο τους μελετητές αλλά και κάθε Ναξιώτη.

Μέσα από τα στοιχεία αυτά καταγράφεται όχι μόνο η ιστορία του Συλλόγου αλλά και σε μικρογραφία η νεώτερη ιστορία της Ελλάδας.

Για να κατεβάσετε ολόκληρο το Καταστατικό πατήστε ΕΔΩ

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Φορολογική επιδρομή κατά των μη προνομιούχων !!!


Για την κυβέρνηση της ΝΔ ένας είναι ο εχθρός, οι μη προνομιούχοι.

Ποιοι καταναλώνουν βενζίνη; Μήπως οι πλούσιοι; Θα μας πάρουν 200 εκατ, ευρώ.

Ξέρετε κανέναν πλούσιο με καρτοκινητό; Οι απλοί πολίτες και τα παιδιά τα χρησιμοποιούν και θα πληρώσουν 140 εκατ. Ευρώ. Θα αγοράζουν τα παιδιά κάρτα των 10 ευρώ και θα κάνουν χρήση 8,80 ευρώ.

Βάλανε και ως άλλοθι και τους σκαφάτους άνω των 12 μέτρων για δήθεν είσπραξη 70 εκατ., πλην όμως δεν πρόκειται να εισπράξουν τίποτα γιατί απλά είναι στο όνομα υπεράκτιων εταιριών.

Ξέρετε κανένα πλούσιο με ημιυπαίθριους χώρους; Οι απλοί πολίτες τα κατέχουν και προβλέπεται να πληρώσουν 1,15 δις ευρώ.

Μέγα Σκάνδαλο: Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης επιμένει και φέτος να ψεκάσει με το απαγορευμένο – επικίνδυνο – Lebaycid

Φυτοφάρμακο απειλεί το ελαιόλαδο

Εχει απαγορευτεί από την Ε.Ε., αλλά το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης δίνει έγκριση κυκλοφορίας του (και για το 2009).Εξι χρόνια μετά την απόσυρση συγκεκριμένου φυτοφαρμάκου από την Ε.Ε. το ελληνικό υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης επιμένει να παρέχει «κατ’ εξαίρεση» έγκριση κυκλοφορίας κάθε χρόνο, θέτοντας σε κίνδυνο τις ελληνικές εξαγωγές ελαιολάδου. Πρόκειται για σκεύασμα που περιέχει την εξαιρετικά τοξική ουσία fenthioπου χρησιμοποιείται για την καταπολέμηση του δάκου, η χρήση του οποίου απαγορεύεται επίσης σε ΗΠΑ και Αυστραλία. Σύμφωνα με το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, η παράταση της κυκλοφορίας αποβλέπει στην εξάντληση των υφιστάμενων αποθεμάτων καθώς ποσότητες αγοράστηκαν το 2000 και δεν χρησιμοποιήθηκαν, αλλά έχουν πληρωθεί από τον προϋπολογισμό, στο πλαίσιο του εθνικού προγράμματος δακοκτονίας.


Συνέχεια...

Η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου θα αποφασίσει για την επανάληψη της «δίκης των 6» του 1922


Το Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου με την υπ’αριθμόν 1533/2009 απόφασή του παρέπεμψε στην Ολομέλεια του ΑΠ να κριθεί οριστικά εάν θα επαναληφθεί ή όχι η αποκαλούμενη «δίκη των 6» που έγινε το 1922, μετά την Μικρασιατική Καταστροφή.
Την αίτηση επανάληψης της δίκης υπέβαλε το 2008 στον Αρειο Πάγο ο Μιχάλης Πρωτοπαδάκης, εγγονός του Πέτρου Πρωτοπαδάκη, υποστηρίζοντας ότι υπάρχουν νέα γεγονότα και νέες αποδείξεις που καθιστούν πρόδηλη την πλάνη περί των πραγμάτων κατά την διεξαγωγή της δίκης το 1922.
Το 1922, μετά την Μικρασιατική Καταστροφή, εκδηλώθηκε στρατιωτικό κίνημα υπό τους συνταγματάρχες Νικόλαο Πλαστήρα και Στυλιανό Γονατά και τον αντιπλοίαρχο Φωκά, που προκάλεσε την παραίτηση της κυβέρνησης Τριανταφυλλάκου και του Βασιλιά Κωνσταντίνου (14 Σεπτεμβρίου 1922) υπέρ του υιού του Γεωργίου Β'.

Συνέχεια...

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

Ο καταλληλότερος για την αλήθεια και τη συνέπεια

Ηχηρό ράπισμα στας παρειάς της πλουτοκρατίας..


…η πρώτη δέσμη οικονομικών μέτρων…

Συμπεράσματα από τη συνάντηση Ομπάμα Καραμανλή που έγινε με απόλυτη μυστικότητα στη Νάξο



Mε απόλυτη μυστικότητα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του Έλληνα πρωθυπουργού με τον Ομπάμα στη Νάξο. Το κλίμα ήταν θερμό πλήν όμως ο Ελληνας πρωθυπουργός εξέφρασε τη δυσφορία του για ζητήματα της εξωτερικής πολιτικής των ΗΠΑ και ιδιαίτερα σε ότι αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα. Παρά τα μέτρα που είχαν πάρει, για να διαφυλάξουν τη μυστικότητα της συνάντησης, κατορθώσαμε να έχουμε αποκλειστικό ρεπορτάζ.
Δείτε τη συνέχεια

Συνέχεια...

Ποιος έκανε τη μεγαλύτερη καταστροφή στον Παρθενώνα…


Με αφορμή τα εγκαίνια του μουσείου της Ακρόπολης θυμηθήκαμε πάλι τα <<κλεμμένα>> μάρμαρα του Παρθενώνα που βρίσκονται στο Βρετανικό μουσείο και το όλο θέμα αναδείχθηκε σε εθνικό ζήτημα.
«Ο Παρθενώνας έπεσε θύμα λεηλασίας και το έγκλημα αυτό σήμερα μπορεί να επανορθωθεί»
είπε χειροκροτούμενος κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του νέου Μουσείου της Ακρόπολης ο υπουργός Πολιτισμού κ. Αντώνης Σαμαράς και -αναφερόμενος στα μάρμαρα της Ακρόπολης, που βρίσκονται στο Βρεταννικό Μουσείο- πρόσθεσε: «Αυτά που δεν βρίσκονται εδώ, αυτά που αποσπάστηκαν και απομακρύνθηκαν πριν από 207 χρόνια θα επανέλθουν.»

Λένε όμως τη μισή αλήθεια γιατί αποκρύπτουν πως αρκετά είτε είναι θαμμένα είτε αποτέλεσαν υλικά για το χτίσιμο εκκλησιών γύρω από την Ακρόπολη.
Μήπως είναι ευκαιρία οι ιστορικοί να αναδείξουν επί τέλους το ζήτημα ποιος έκανε τη μεγαλύτερη καταστροφή στον Παρθενώνα και στον αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό;
Στην περίπτωση αυτή πιθανά να διαπιστώσουμε πως οι Εγγλέζοι μάλλον περιέσωσαν και μερικά!!!
Πατήστε για τη συνέχεια ΕΔΩ

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

ένα βήμα πριν τα εκατοστίσει και τον έχουν ξεγραμμένο…

Από τον πολύ καλό μας φίλο,
αυτόν που το κονκλάβιο
αποκαλεί “ρουφιάνο” ,
μαζί με εξαιρετικά ενδιαφέρον αρχειακό υλικό,
λάβαμε σήμερα μια απλή παρατηρησούλα
και ένα μικρό σχολιάκι…

« Με δύο αντιδημαρχίνες στο συμβούλιό του, πώς είναι δυνατόν να μην συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο του Δήμου Γαλατσίου ο Σύλλογος Κορωνίδας;
Αφού δεν τον έχουν εκεί, πού τον έχουν γραμμένο ;…»

Και για του λόγου το αληθές κάντε «κλικ» ΕΔΩ

Φεστιβάλ Αττικού Άλσους

Ο Πολιτισμικός Οργανισμός του Δήμου Αθηναίων δίνει κάθε χρόνο ζωή στο Θέατρο του Αττικού Άλσους συνδυάζοντας την ψυχαγωγία με την ποιότητα.
Το Φεστιβάλ περιλαμβάνει παραστάσεις θεάτρου, μουσικής, παιδικού θεάτρου, χορού, αφιερώματα, καθώς και διεθνούς φήμης παραγωγές.


Ενημερωθείτε ΕΔΩ
Το πρόγραμμα ΕΔΩ

Στους δύο… τρίτος δεν χωρεί…; Λάθος



Πόσο σωστή είναι η λαϊκή ρήση <<στους δύο τρίτος δεν χωρεί>>, κι αυτό μπορεί να εντάσσεται σ ένα διαφορικό λογισμό…που βασιλεύει η κβαντική μηχανική॥ και οι διαφορικές εξισώσεις…Δηλαδή το ηθικό δεν είναι μαθηματικό..; Αν είναι έτσι ας δηλώσουμε ότι είμαστε καθαρά υπέρ των μαθηματικών.





Έρωτας και μαθηματικά
Πριν από 300 χρόνια, ο Ισαάκ Νεύτων χρησιμοποίησε τις διαφορικές εξισώσεις για να αποδείξει ότι στο Διάστημα και τη Γη ισχύουν οι ίδιοι νόμοι της κίνησης. Στη συνέχεια, άλλοι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι με τον ίδιο τρόπο μπορούν να διατυπωθούν οι νόμοι που αφορούν τη ροή του νερού και του αέρα, καθώς κι εκείνοι που αφορούν τον ηλεκτρισμό και τον μαγνητισμό. Ο διαφορικός λογισμός μπορεί να εφαρμοστεί ακόμη και στο επίπεδο του ατόμου, όπου βασιλεύει η κβαντική μηχανική.





Συνέχεια...

Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Πότε ο σταυρός εισήχθη στην Χριστιανική λατρεία;


Η λέξη σταυρός δεν σημαίνει μόνο το σχήμα που γίνεται με δύο κάθετα τεμνόμενα τμήματα ξύλου. Σταυρός σημαίνει επίσης, όρθιο ξύλο, πάσσαλος, σκόλοψ (παλούκι), χιαστί ή σε ορθή γωνία σχήμα, ή διακλαδιζόμενο στο ένα μέρος «δίδυμον ξύλον» (Ιησούς του Ναυή η’ 28-29). Διάφορες παραλλαγές σταυρού συναντάμε στον πρωτοχριστιανικό κόσμο. Άλλωστε, η λέξη «σταυρός», δεν είναι ελληνική. Ναι μεν παράγεται από το ρήμα «ίστημι» αλλά έλκει την καταγωγή του από την Ανατολή (Λεξικό Ι. Σταματάκου).
Ο σταυρός ήταν το πλέον επώδυνο και ατιμωτικό όργανο και μέσον θανάτου. Αυτό χρησιμοποιούσαν όλοι οι λαοί της Ανατολής, αλλά και οι Αιγύπτιοι. Παρά ταύτα, ο σταυρός χρησιμοποιείτο και ως λατρευτικό σύμβολο από τους αρχαίους λαούς (Αιγυπτίων, Φοινίκων, Ασσυρίων, Ινδών, Βαβυλωνίων και Κρητών). Έτσι, στο Αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου Κρήτης, υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα των Μινωϊκών χρόνων, τα οποία φέρουν ισοσκελείς σταυρούς, που από την θέση τους φαίνεται ότι χρησιμοποιούνταν ως λατρευτικά σύμβολα.
Ο συνηθέστερος, όμως, σταυρός στους αρχαίους χρόνους, ήταν το σχήμα (Τ). Σ’ αυτό το σχήμα σταυρώθηκε και ο Ιησούς Χριστός. Οι μαρτυρίες της αρχαίας παραδόσεως και των αρχαιολογικών ανασκαφών, το μαρτυρούν αυτό με ακρίβεια.
Για τη συνέχεια πατήστε ΕΔΩ

κοτόπουλο φτερούγες για τη στέρηση…


Ένα ολόκληρο εικοσιτετράωρο χωρίς ειδήσεις,
πολιτικές αναλύσεις και βασικά χωρίς Πετρούλα,
δεν είναι κάτι συνηθισμένο.

Αν ξεπεράσατε ανώδυνα την … στέρηση,
βγάλτε τελείως την τηλεόραση από την πρίζα
και θα νοιώσετε πολύ όμορφα..


Βγέστε βολτούλα με τη φίλη ή το φίλο σας,
διαλέξτε το μενού που σας προτείναμε
και ότι προκύψει…

του Κληδόνου και …φωτιά στα μπατζάκια τους…

Θα αναβιώσει άραγε όπως παλιά ο Κλήδονας,
το κάψιμο δηλαδή των «Μάιδων»;

Πρόκειται για πανάρχαιο ελληνικό έθιμο, κατά το οποίο μαζεύονται ανά γειτονιά και καίνε το πρωτομαγιάτικο στεφάνι τους.
Το τελετουργικό απαιτεί να πηδήξουν πάνω από την «ιερή φλόγα» τρεις φορές για το καλό και να αισθανθούν την πανάρχαια καθαρτήρια δύναμή της.

Το έθιμο που χάνεται στα βάθη των αιώνων συμπίπτει με την έλευση του θερινού ηλιοστάσιου, ουσιαστικά με την υποδοχή και την κορύφωση του καλοκαιριού, αφού πρόκειται για την μεγαλύτερη ημέρα του χρόνου, γεγονός που οι Έλληνες πάντοτε γιόρταζαν πανηγυρικά.

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Τι βραδιά κι αυτή…χωρίς υπερβολές και ψέματα.

Οι απεργίες συνήθως γίνονται για να αναδεικνύουν θέματα και προβλήματα.
Η μοναδική απεργία που γίνεται για να συσκοτίζουν την αλήθεια και την είδηση είναι εκείνη των δημοσιογράφων.

Η Αριστερά με αφορμή τις ευρωεκλογές,


Η Ευρωπαϊκή Ένωση, θέλουμε δεν θέλουμε, μας αρέσει δεν μας αρέσει, ανεξάρτητα σε ποια κατεύθυνση, σφράγισε στον 20ο αιώνα τις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις στην Ευρώπη.

Απέναντι σ αυτήν την ιστορική καπιταλιστική προσαρμογή στις συνθήκες της παγκοσμιοποίησης, η Αριστερά στην Ελλάδα και φυσικά σε όλη την Ευρώπη, δυσκολεύεται ακόμα μέχρι σήμερα να πάρει θέση. Μέσα, έξω, ευκαιρία, καταστροφή…; Δεν απαντά ακόμα πειστικά πολιτικά, Ευρώπη των λαών ή των Τραπεζών που είναι σήμερα. Υπάρχει πεδίο κοινής πάλης με τους εργαζόμενους στην ΕΕ; Θα πει εύλογα κάποιος, εδώ στην Ελλάδα η Αριστερά αντιμετωπίζει με σκεπτικισμό την κοινή δράση των Ελλήνων εργαζόμενων και σκέπτεται την κοινή πάλη των Ευρωπαίων εργαζόμενων; Από το προλετάριοι όλων των χωρών ενωθείτε φτάσαμε στο εργαζόμενοι κάθε χώρας διασπαστείτε!!!

Υπάρχει από την Αριστερά αποτίμηση από τη συμμετοχή της Ελλάδας στην ΕΕ ή για το ενιαίο νόμισμα; Στην κρίση του πετρελαίου και στη συνέχεια την παγκόσμια οικονομική κρίση το Ευρώ λειτούργησε θετικά ή αρνητικά; Άραγε γιατί τέτοια υπεκφυγή όταν η Αριστερά ιστορικά έπαιρνε πάντα το ρίσκο του πολιτικού προοδευτικού και αντικαθεστωτικού της λόγου. Στην ιστορία χωρίς πολιτικό ρίσκο αυτοτοποθετείσαι στο περιθώριο της πολιτικής και αυτό έχει γίνει με την Αριστερά σε όλη την Ευρώπη.

Σε ένα υποθετικό δημοψήφισμα ΝΑΙ ή ΟΧΙ στην ΕΕ η Αριστερά τι θέση θα έπαιρνε;
Οι Δανοί όταν ψήφιζαν ΟΧΙ στο ευρωσύνταγμα ήταν αριστεροί; Όχι ήταν δεξιοί.
Η αρνητική θέση της Αγγλίας στο κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα είναι δεξιά ή αριστερή πολιτική;
Επικαλούμαι αυτά τα πολιτικά ερωτήματα για να υπογραμμίσω ότι αφενός μεν στα μεγάλα ζητήματα δεν απαντάς με στείρες αρνήσεις και συνθήματα (πχ Ανυπακοή) και αφετέρου για να αναδειχθεί ο κενός πολιτικός λόγος που αυτοπροσδιορίζεται η αριστερά στη Ελλάδα.

Δεν μπορούν και δεν έχουν ιστορικά το δικαίωμα οι ηγεσίες της Αριστεράς να βολεύονται στα εύκολα με μια ιδιότυπη πολιτική αυταρέσκεια που βασίζεται σ ένα ένδοξο παρελθόν αλλά οδηγεί σε ένα αδιέξοδο παρόν και μέλλον.
Στην πολιτική το βέβαιο είναι πως ο γιαλός δεν είναι στραβός……

Αν δε σπάσει το φάντασμα του αντικομουνισμού στην κάθε κριτική, που αποτρέπει κάθε διάλογο, τότε το αλάθητο του Πάπα θα διαπερνά τις ηγεσίες της Αριστεράς με ό,τι αυτό συνεπάγεται….
Τελικά η Αριστερά πορεύεται ερήμην των κοινωνιών και οι κοινωνίες ερήμην της Αριστεράς;

Στέφανος Ροδινός

srodinos@gmail.com

Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

«Αν δεν επιτρέπεται το κάπνισμα στον παράδεισο, εγώ δεν πάω!»


.....είχε αποφανθεί ο Μαρκ Τουέιν,
ενώ ο Οσκαρ Ουάιλντ έβλεπε το τσιγάρο ως τον τέλειο τύπο της απόλαυσης: «Είναι σύντομη, έντονη και σε αφήνει ανικανοποίητο. Τι παραπάνω να θελήσεις;».
* Ο Ζαν Κοκτό αναγνώριζε ότι «το πακέτο των τσιγάρων, η τελετουργία με την οποία τα βγάζουμε από κει, το άναμμα του αναπτήρα, κι εκείνο το αλλόκοτο σύννεφο που μας διαπερνά και που εισπνέουν τα ρουθούνια μας, αποτελούν ισχυρά θέλγητρα που έχουν σαγηνέψει και κατακτήσει τον κόσμο».



Συνέχεια...

Δεν κουτσαίνει η γίδα απ’ το κέρατο…

Σήμερα τρίτη Κυριακή του Ιουνίου και αν δεν το ξέρετε είναι η γιορτή του.. πατέρα…

Γυναικόπαιδα μην στριμώχνεστε στα λουλουδάδικα....
Το καλύτερο δώρο για μας, είναι να ελαττώσετε τη γκρίνια..

* ευχαριστούμε το φίλο blogger για την υπενθύμιση, αλλά δεν καταφέραμε να συνδέσουμε την … σοβαρή επέτειο με το απόφθεγμα..

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΑΒΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ


Αυτόματα και Αραβική Αναγέννηση,
την εποχή της δαιμονοποίησης
των Επιστημών από το Βυζαντινό Μεσαίωνα



Ένας Άραβας μελετητής, ο Al Tayyib, έγραφε τον ια΄ αι. μ.Χ.: «Οι τέχνες ανθούν και αναπτύσσονται με τον εξής τρόπο: Κάποιος πρωτοπόρος, αρχικός δημιουργός μεταβιβάζει σε έναν διάδοχο τον όσα εκείνος είχε πρώτα δημιουργήσει. Ο διάδοχος αυτός τα εξετάζει κριτικά και τους προσθέτει όσα περισσότερα μπορεί. Η διαδικασία αυτή συνεχίζεται μέχρις ότου η τέχνη φτάσει τα όρια της τελειότητας».

Οι σκέψεις αυτές χαρακτηρίζουν μιαν άλλη από τη γνωστή «Αναγέννηση» της αρχαίας Ελληνικής σκέψης: την Αραβική. Εκείνη κατά την οποία, ιδιαίτερα την περίοδο των Αββασιδών χαλίφηδων (750-1.258 μ.Χ.), έγινε συστηματική συλλογή και μαζική Αραβική μετάφραση των αρχαίων Ελληνικών έργων, καθώς και μεθοδική μελέτη και συμπλήρωση των αρχαίων Ελληνικών και κυρίως των Ελληνιστικών τεχνικών επινοήσεων από μηχανικούς, όπως:
Πατήστε ΕΔΩ για τη συνέχεια