Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

Η πρώτη απεργία εργατών στην Κωμιακή και η εργασιακή βαρβαρότητα που οδήγησε στον πνιγμό 13 εργάτες.


Είναι η περίοδος που φτιάχνεται ο δρόμος Σκαδού - Κωμιακής και οι εργάτες εργάζονται κάτω από απάνθρωπες συνθήκες και φυσικά χωρίς ωράριο.

Τότε ακριβώς 55 εργαζόμενοι, τον Ιανουάριο του 1956, κάνουν την πρώτη απεργιακή κινητοποίηση και αποχωρούν από τη δουλειά. Στέλνουν το παρακάτω τηλεγράφημα.
Δια Σύλλογο Κορωνίδος
Λόγω εσκεμμένης μεταχειρίσεως 55 εργατών Κωμιακής παρά προσωπικού εργολάβου Αγγουρίδη, μεσολαβήσεως πολιτικών μέσων και παραβιάσεως οκταώρου άπαντες αποχωρήσαμε εργασίας διανοίξεως εκείθεν οδού Σκαδού-Κωμιακής αρξαμένης προς αποφυγήν σοβαρών επεισοδίων.
Πρόεδρος Κορωνίδος αδρανεί.
Εξ ονόματος εργατών
Κων. Ι. Χατζόπουλος

Έχει σημασία να συνεκτιμήσουμε ότι δεν υπάρχει Σωματείο, ο Πρόεδρος της κοινότητας αδρανεί, αναφέρονται για πολιτικά μέσα και το σπουδαιότερο δεν απευθύνονται σε καμιά κρατική υπηρεσία, αλλά στο Σύλλογο Κορωνίδας.

Να υπογραμμίσουμε ακόμα και την παλικαριά του Κων/νου Ι. Χατζόπουλου, που υπογράφει εξ ονόματος των εργατών, που για τις συνθήκες εκείνες και κοινωνικά και πολιτικά η επωνυμία σήμαινε πολλά δεινά.
Δεν μπορεί επίσης να μη συνδυάσουμε το απάνθρωπο εργασιακό καθεστώς, πράγμα που οδήγησε αργότερα, ως φυσική συνέπεια των παραλήψεων, στο να χαθούν το 1958 άδικα 13 εργαζόμενοι.
Με την ευκαιρία κύριοι του Συλλόγου Κορωνίδας, που τοποθετήσατε μαρμάρινη πλάκα για τους 13, να επανορθώσετε την ανιστόρητη αφέλειά σας ( ή σκοπιμότητα ) και να γράψετε την αλήθεια, ότι δεν πνίγηκαν τυχαία, αλλά υπήρξαν θύματα της υπερεκμετάλλευσης και των απάνθρωπων συνθηκών εργασίας.




Συνέχεια...

Επίκαιρο μήνυμα για πολλούς αποδέκτες…


Brecht Bertolt [1898-1956]

Γερμανός δραματουργός και ποιητής.
Έργα του: Όπερα της Πεντάρας,
Μάνα κουράγιο,
Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν, Άντρας γι’ άντρα,
Ο κύκλος με την κιμωλία, κ.ά.

“sms”

Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.

Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου ...

"
Μπέρτολτ Μπρεχτ

Συνέχεια...

Το ηφαίστειο του βυθού βρυχάται ....


Όμως «δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι το ηφαίστειο αυτό, που εξερράγη τελευταία φορά το 1650, πρόκειται να ξανά αναστατώσει το Αιγαίο στο άμεσο μέλλον».

* υποθαλάσσιες έρευνες ανοιχτά της Σαντορίνης

Υπό «διακριτική παρακολούθηση» έχουν θέσει Γερμανοί και Έλληνες επιστήμονες το υποθαλάσσιο ηφαίστειο Κολούμπο στη Σαντορίνη. Σε βάθος 500 μέτρων, φαίνεται πως σιγά, σιγά, παραμορφώνεται προκαλώντας σειρά από ασθενείς σεισμικές δονήσεις βαθιά κάτω από τον πυθμένα της θάλασσας.

«Είναι μια μικρή παραμόρφωση, μερικά χιλιοστά του χιλιοστού, την οποία ανιχνεύσαμε τόσο στις πλαγιές του ηφαιστείου όσο και σε απόσταση 10 με 15 χιλιόμετρα περιμετρικά από αυτό», λέει στα «ΝΕΑ» ο Μάρτιν Χεντς, υποψήφιος διδάκτορας στο Ινστιτούτο Γεωφυσικής και Σεισμολογίας στο Πανεπιστήμιο του Αμβούργου.

Ο κ. Χεντς εξετάζει τα δεδομένα από τα ειδικά όργανα που πόντισε μαζί με συναδέλφους του στο βορειοανατολικό άκρο της Σαντορίνης, με τη βοήθεια του ωκεανογραφικού σκάφους «Αιγαίο». Κουνάει αρνητικά το κεφάλι του λέγοντας ότι «δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι το ηφαίστειο αυτό, που εξερράγη τελευταία φορά το 1650, πρόκειται να ξανά αναστατώσει το Αιγαίο στο άμεσο μέλλον».

Το ηφαίστειο Κολούμπο έχει ύψος περίπου 480 μέτρα και καταλήγει σε έναν κρατήρα με διάμετρο περίπου 1,5 χιλιόμετρα. Μόλις 17 μέτρα πάνω από το στόμιό του βρίσκεται η επιφάνεια της θάλασσας.

«Κάτω από το Κολούμπο, σε βάθος περίπου 5 χιλιόμετρα στο εσωτερικό της Γης, μεγάλες ποσότητες μάγματος ακολουθούν ανοδική πορεία προσπαθώντας να βρουν διέξοδο προς τον θαλάσσιο πυθμένα», λέει στα ΝΕΑ ο κ. Κώστας Παπαζάχος, αναπληρωτής καθηγητής Γεωφυσικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Κάτω από τον πυθμένα «Καθώς το μάγμα και τα υδροθερμικά ρευστά ανέρχονται από τον μαγματικό θάλαμο, συναντά τα πετρώματα κάτω από τον ηφαιστειακό κώνο και τα συμπιέζει, σπάζοντάς τα και δημιουργώντας σεισμό-ηφαιστειακούς σεισμούς. Την ίδια στιγμή, μέσα από τις ρωγμές των πετρωμάτων, αναζητούν διέξοδο προς τα πάνω, υδροθερμικά αέρια όπως το υδρόθειο και το διοξείδιο του άνθρακα, τα οποία έχουν πολύ μεγάλη θερμοκρασία που φθάνει ακόμη και τους 220 βαθμούς Κελσίου».

Να λοιπόν ένας λόγος για τον οποίο στον βυθό του βορειοδυτικού άκρου της Σαντορίνης τα ειδικά όργανα των Ελλήνων και ξένων ειδικών κατέγραψαν μια σειρά από σμήνη ασθενών σεισμών.

Όπως λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Μ. Χεντς, «μπορεί να φθάσουν τις μερικές εκατοντάδες τη μέρα». Με τη βοήθεια των συναδέλφων του από το Πανεπιστήμιο του Αμβούργου πόντισε στο υποθαλάσσιο ηφαίστειο ειδικούς αισθητήρες και όργανα, που λέγονται κλισιόμετρα. Καθώς τα «μαύρα κουτιά» από τα υποθαλάσσια όργανα μεταφέρθηκαν για ανάλυση στο Αμβούργο, οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι η παραμόρφωση του κώνου του ηφαιστείου και του πυθμένα περιμετρικά του αποτελεί μια διαδικασία που εκτυλίσσεται με πολύ αργούς ρυθμούς και έχει πολύ μεγάλη διάρκεια. «Δεν έχει σχέση δηλαδή με την απότομη και βίαιη παραμόρφωση που προκαλεί στο έδαφος ένας μεγάλος σεισμός».

ΣΜΗΝΗ ΣΕΙΣΜΩΝ

Εκατοντάδες ασθενείς δονήσεις ακόμη και μέσα σε μια μέρα καταγράφουν οι επιστήμονες Υποβρύχιες «καμινάδες» εκτοξεύουν αέρια Σαν μια ατμομηχανή που δεν σταματά ποτέ μοιάζει ο βυθός γύρω από το ηφαίστειο Κολούμπο. Εκεί παρατηρήθηκαν ορισμένοι γεωλογικοί σχηματισμοί που μοιάζουν με καμινάδες και οι οποίοι έχουν ύψος περίπου τέσσερα μέτρα.

Από μέσα τους, εκτοξεύονται με δύναμη υδροθερμικά αέρια, σε ύψος 10 μέτρα από τον πυθμένα και έχουν θερμοκρασία μεγαλύτερη από 200 βαθμούς Κελσίου. Αντιθέτως στο εσωτερικό της καλντέρας στη Σαντορίνη, τα αέρια που διαχέονται από τον πυθμένα έχουν θερμοκρασίες που κυμαίνονται από 15 έως 17 βαθμούς Κελσίου. Το φαινόμενο αυτό είναι σε συμφωνία με το γεγονός ότι κάτω από την καλντέρα δεν καταγράφονται σεισμοί, σε αντίθεση με το Κολούμπο όπου η εκδήλωσή τους είναι ιδιαίτερα έντονη.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησαν επιστήμονες του Εργαστηρίου Γεωφυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, οι περισσότεροι σεισμοί κάτω από το ηφαίστειο συμβαίνουν σε βάθος από 6 έως 9 χιλιόμετρα, κατά μήκος ενός κατακόρυφου «σωλήνα» ο οποίος συμπίπτει με τον δρόμο ανόδου των μαγματικών ρευστών.

Το Κολούμπο ανήκει στο ηφαιστειακό κέντρο της Σαντορίνης όπου μαζί με το Σουσάκι, τα Μέθανα, τη Μήλο και τη Νίσυρο αποτελούν το Ενεργό Ηφαιστειακό Τόξο του Νότιου Αιγαίου. Η διαδικασία δημιουργίας του τόξου εικάζεται ότι ξεκίνησε πριν από 13 εκατομμύρια χρόνια όταν η ωκεάνια λιθόσφαιρα της Μεσογείου (το βορειότερο τμήμα της Αφρικανικής πλάκας) υποβυθίζεται κάτω από την ηπειρωτική λιθόσφαιρα του Αιγαίου με ρυθμό περίπου 3,5 έως 4 εκατοστών τον χρόνο.

Στέφανος Κρίκκης-εφημερίδα ΤΑΝΕΑ, 12 Ιουνίου

Συνέχεια...

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

ΑΠΟΗΧΟΙ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΦΥΡΙΟΥ




KΕΝΤΡΟ MΕΛΕΤΗΣ ΠΕΤΡΙΝΩΝ ΓΕΦΥΡΙΩΝ


... Περί Πετρογέφυρων!
Εχει ενδιαφέρον, πατήστε ΕΔΩ

Συνέχεια...

Μπράβο παιδιά...


To Eυρωπαϊκό Κέντρο Πληροφόρησης –Europe Direct Naxos σας ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο Πνευματικό Κέντρο Καθολικής Μητρόπολης, στο Κάστρο της Νάξου η

ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΑΞΟΥ
με θέμα:
” ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ”
Η έκθεση οργανώθηκε σε συνεργασία με την Διεύθυνση Α΄βάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κυκλάδων (Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης) & τα Δημοτικά Σχολεία της Νάξου.

Την έκθεση επισκέφθηκαν σχολεία της πόλης της Νάξου και πολυάριθμοι κάτοικοι και επισκέπτες του νησιού
Στην εκδήλωση κλεισίματος, την Τετάρτη 10 Ιουνίου στις 7 το απόγευμα, την οποία τίμησαν με την παρουσία τους η Σχολική Σύμβουλος Α΄βάθμιας εκπαίδευσης κ. Μαρία Καράμπελα και εκπαιδευτικοί του νησιού, παρουσιάστηκαν:

- οι φωτογραφίες των παιδιών που συμμετείχαν στον παγκυκλαδικό διαγωνισμό «Ζώα & Φυτά του τόπου μου» από την κ. Μαρία Προμπονά, δασκάλα στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου

- το θεατρικό δρώμενο του Νηπιαγωγείου Απεράθου με θέμα «Ανακύκλωση»

Το Europe Direct Νάξος ευχαριστεί για τη συνεργασία τους στη διοργάνωση της έκθεσης τη Διεύθυνση Α΄βάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κυκλάδων (Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), τα Δημοτικά Σχολεία της Νάξου που συμμετείχαν με υλικό (και ιδιαίτερα τους διευθυντές και δασκάλους από το 1ο, 2ο & 4ο δημοτικό Χώρας Νάξου και τα δημοτικά σχολεία Αγερσανιού, Βίβλου, Δανακού), τον Πολιτιστικό Οργανισμό Δήμου Δρυμαλίας και το Νηπιαγωγείο Απεράθου.

Ευχαριστεί επίσης θερμά την Καθολική Μητρόπολη Νάξου –Τήνου για την παραχώρηση της αίθουσας.
Για το Europe Direct Νάξος
Η Πρόεδρος του Δ.Σ..
Κατερίνα Κύνθια Πρωτονοταρίου -Ζευγώλη

Συνέχεια...

Κρυφτείτε αδέλφια Νεοδημοκράτες…

Συνέχεια...

Θερμό πολιτιστικό καλοκαίρι στην ορεινή Νάξο…


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Κυριακή 14 Ιουνίου και ώρα 20:00, Φιλώτι: Παραδοσιακά χτενίσματα
Κυριακή 21 Ιουνίου και ώρα 20:30, Δαμαριώνας: 1η Μουσική Συνάντηση καλλιτεχνών τσαμπούνας και τουμπάκι
10 – 12 Ιουλίου, Κωμιακή, Φιλώτι, Απεράθου: Πανκυκλαδική Συνάντηση Παραδοσιακών Οργάνων για παιδιά και νέους (Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κυκλάδων, Επιμορφωτικός Φιλοτεχνικός Σύλλογος «Ο Φοίνικας Σύρου»)

18 & 19 Ιουλίου, Χαλκί: Διημερίδα με θέμα: «Δρόμοι αναζωογόνησης των χωριών μας»
Κυριακή 19 Ιουλίου και ώρα 20:00, Κωμιακή: Θεατρική παράσταση απ
ό την ομάδα "ΩΡΚΑ"
Τετάρτη 29 Ιουλίου και ώρα 20:00, Σκαδό: Μουσική παράσταση με την ομάδα του Άγγελου Κουρομιχελάκη
Πέμπτη 30 Ιουλίου και ώρα 20:30, Αθλοθέατρο Φιλωτίου: Παιδική Θεατρική Παράσταση (Παιδικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου) «Η Αλίκη στη Χώρα των θαυμάτων» (Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κυκλάδων)
Παρασκευή 31 Ιουλίου και ώρα 19:00, Δανακός: «Ναξιομαγειρέματα»

Σάββατο 1 Αυγούστου και ώρα 20:00, Μέση: Χορευτική παράσταση από το Χορευτικό Όμιλο Φοιτητών
Κυριακή 2 Αυγούστου και ώρα 18:00, Κεραμωτή: «Παίζουμε …παραδοσιακά»
Κυριακή 2 Αυγούστου και ώρα 20:30, Κεραμωτή: Μουσική παράσταση με την ομάδα του Άγγελου Κουρομιχελάκη
Τρίτη 4 Αυγούστου και ώρα 20:00, Χαλκί: Εκδήλωση για το Γιώργο Βαλληνδρά
7 – 20 Αυγούστου, Καλόξυλο: Έκθεση ζωγραφικής Μαρίνας Καρούση - Παρτσινεβέλου
Κυριακή 9 Αυγούστου και ώρα 20:00, Δημοτικό Σχολείο Χειμάρρου: Εκδήλωση για το Πάνω Κάστρο (Σύλλογος Χειμαρροτσικαλαριωτών)
Πέμπτη 13 Αυγούστου και ώρα 20:00, Κεραμί: Παράσταση παιδικής χορωδίας Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Δρυμαλίας
Παρασκευή 21 Αυγούστου και ώρα 20:00, Χαλκί: Προστασία των μνημείων (MONUMENTA)
Κυριακή 23 Αυγούστου και ώρα 20:30, Φιλώτι: Παράσταση παιδικής χορωδίας Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Δρυμαλίας
Σάββατο 29 Αυγούστου και ώρα 20:30, Αθλοθέατρο Φιλωτίου: Θεατρική Παράσταση Απόλλωνα Σύρου (Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κυκλάδων)
Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου και ώρα 20:00: Παράσταση Λευτέρη Ελευθερίου

Έκθεση Ιστορικού Αρχείου: (Χαλκί 18 & 19 Ιουλίου, Κόρωνος 1& 2 Αυγούστου,
Κωμιακή 4,5 & 6 Αυγούστου, Φιλώτι 7, 8 & 9 Αυγούστου, Δαμαριώνας 14, 15 & 16 Αυγούστου, Απεράθου 22 & 23 Αυγούστου)


Εργαστήρια στα χωριά (μαριονέτα, κ.λ.π.)

Θεατρικά παιδικά εργαστήρια (παραμύθι, θεατρικό παιχνίδι, κ.λ.π.)
20 – 24 Ιουλίου Κεραμωτή, Μονή
27 – 31 Ιουλίου Δανακός
3 – 7 Αυγούστου Απόλλωνας

Όλες οι εκδηλώσεις γίνονται με τη συνεργασία των Τοπικών Συμβουλίων των Δημοτικών Διαμερισμάτων του Δήμου μας, των τοπικών φορέων και του Τοπικού Συμβουλίου Νέων Δήμου Δρυμαλίας

Συνέχεια...

ΣΥΝΤΟΜΗ ΣΚΙΑΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΥ




Με αφορμή την έξαρση του προβλήματος της μεταναστευτικής πολιτικής και κατ επέκταση των θρησκευτικών μειονοτήτων και ιδιαίτερα των μουσουλμάνων, κρίναμε σκόπιμο να κάνουμε μια πρώτη αναφορά στο μουσουλμανισμό.

Ο Ισλαμισμός-Μουσουλμανισμός ενεφανίσθη στην Αραβία τον 7ο αιώνα. Την εποχή εκείνη πέρα των Αραβικών φατριών και παραδόσεων της ερήμου υπήρ­χαν και πολλές δια­σ­πα­σ­τικές Χριστιανικές και Εβραϊκές αιρέσεις. Όλες αυτές οι ομάδες διαμάχοντο σφο­δ­ρώς η μια την άλλη. Τότε ο δαιμόνιος Άραβας καμηλιέρης Μωάμεθ, ο οποίος ερχόταν σε συχ­νή επα­φή με την Αίγυπτο και την Παλαιστίνη, συνέλαβε την ιδέα της κατα­σ­κευής μίας ενο­ποι­η­τι­κής θρησκείας με βάση τον Εβραϊσμό, τον Χριστιανισμό και τις Αρα­βικές πα­ραδόσεις.
Στην αρχή η θρησκεία αυτή δεν είχε την μορφή που έχει σή­μερα. Είχε στενότερη σχέση με τον Εβραιοχρι­στιανισμό απ’ ότι έχει σήμερα. Μέ­σα σε 4 αιώνες όμως έλαβε σταδιακά την σημερινή μορφή και απέκ­τησε τα ιερά βι­β­λία και τους μύθους που γνωρίζομε σή­μερα. (Βλέπε την μελέτη του E. Dermenghem, Χρισ­τιανισ­μός και Ισλα­μισμός, Μετάφρα­ση από τα Γαλ­λικά Δρ Λε­ω­νίδας Παυλί­δης, Σύγ­χρονη Σκέψη 21, Εκδό­σεις Γκοβόστη.). Η τεραστία έκταση που έλαβε οφείλε­ται σε ιερούς πο­λέ­μους, τζιχάντ, και κόστισε τη ζωή εκα­τομμυρίων αθώ­ων θυμάτων. Αν συ­νεχίσει την αύξησή της με τον σημε­ρινό ρυθμό θα εί­ναι αριθμητικά η πρώτη θρη­σ­κεία στον κόσμο μέσα σε 50 χρόνια, όπως υπολογίζουν. Τώρα είναι πολύ κοντινή δεύτερη με πρώ­τη τον Χριστι­α­νισμό, αν βάλ­λομε όλες τις χριστιανικές αιρέ­σεις μέσα στο ίδιο τσουβάλι.

Έτσι ο Μουσουλμανισμός φτιάχτηκε από Άραβες, και στην αρχή για Άραβες, που πήραν δάνεια από τον Εβραϊσμό και τον Χριστιανισμό τα οποία συνεταίριασαν με δικές τους παραδόσεις και ιδιοσυγκρασίες της ερήμου. Ως γνωστόν οι δύο πατρο­γονικές του θρησκείες, Εβ­ραϊσμός και Χρι­σ­τιανισμός, της ερήμου και αυτές, φτιάχ­τη­καν εξ ολοκλήρου από Εβ­ραίους. Για λίγα χρόνια στην αρ­χή, ως ήταν φυσικό, περιο­ρίστηκε στον Αραβικό κό­σμο. Εντός ολίγου όμως, ως φτιαχτή, κα­ταστρο­φική και κοσ­μοπο­λι­τι­κή θρησ­κεία, βγήκε από την έρημο και τις πόλεις της Αραβί­ας και εξη­π­λώθη ανά τον κόσμο με τεράστιες σφαγές και καταστροφές.
Ο Θεός του, ο Αλλάχ είναι ο Θεός των Εβραί­ων Γι­αχ­βέχ και όχι η Αγία Τριάδα των Χριστιανών του 4ου αιώνος. Ο Ιη­σούς Χρισ­τός εί­ναι απ­λώς ένας προφή­της του και ο Μωάμεθ ο τελευταίος και ύπατος των προ­φη­τών. Όπως πιστεύουν, μετά τον θάνατό του ανελήφθη στους ουρανούς από το βράχο που ευρίσκεται εντός του τεμένους του Ομάρ στην Ιερου­σαλήμ (πρώην τόπος του Ναού του Σολομώντος)! Κα­θώς πιστεύ­ε­ται, σ’ αυτόν υπαγόρευσε ο αρχάγγελος Γαβρι­ήλ το Κοράνιο σ’ ένα ερημικό μέρος λίγα χιλιόμετρα ανατολικά της Μέκκας! Κάθε χρόνο καθ’ οδόν προς τα ‘κεί, τσαλαπατιόνται και σκοτώνονται ή πεθαίνουν από αφυδά­τωση ή νυκτερινό ψύχος μπόλικοι άνθρωποι, νέοι, γέροι, γυ­ναίκες, παι­διά.
Στην αρχή ο Μωάμεθ (γύρω στο +622-623) κατάφερε να πείσει μια φούχτα αν­θρώπων στην Μεδίνα και Μέκκα. Εε... αυτό ήταν. Μετά αυτοί οι ολίγοι κατάφεραν με όλα τα θεμιτά και αθέμιτα μέσα να επικ­ρατήσουν στην Αραβία και στην συνέχεια να εξαπλωθούν. Σήμερα δε εί­ναι παρόντες σχεδόν σε όλα τα μέρη του πλανήτη. Αυτό δε το γεγονός, ότι δηλαδή ο αμόρφωτος προφήτης τους και ολί­γοι αμόρφωτοι οπαδοί του κατάφεραν αυτό το κατόρθωμα, το χρη­σιμοποιούν οι μου­σουλμάνοι για να απο­δείξουν την εκ θεού προέλευση και αλήθεια της θρησκείας των και ότι ήταν θέλημα του θεού τους, Αλλάχ, η εξάπλωσή της. Ακό­μα δε σκοπό και κα­θήκον έχουν την κα­θολική επικράτησή τους. Τέτοια ανά­λο­γα επι­χειρήματα έχομε και με τους χρισ­τι­α­νούς. Καυχώνται για την αγ­ραμματοσύνη των αλιέων και την «εξ αγίου πνεύματος», βάλε Κων­σ­ταντίνου, «με­τέ­πει­τα καταπληκτική επιτυχία των»... και πολλά τοιαύτα.
Η πλήρης μισαλλοδοξία του Μουσουλμανισμού, όπως και των πατρικών της θρη­σκειών του Εβραϊσμού και του Χριστιανισμού, βασίζε­ται σε πολλά χωρία της Πα­λαι­άς Διαθήκης. Αν και υπάρχουν εκατοντά­δες τέτοια χωρία επιγραμματικά μόνον ανα­φέρομε τα παρακάτω τρία. Μέσα στα κείμενα που ακολουθούν αναφέρομε και πολ­λά άλλα. Μόνοι σας μπορείτε να τα εντοπίσετε όλα με ένα καλό διάβασμα αυ­τού του άχρηστου και αισχρού βιβλίου.

1. Το πα­ρα­κά­τω χω­ρίο εί­ναι το θα­να­τη­φό­ρο διάταγμα που δό­θη­κε στο Σι­νά, όπως το δια­βά­ζου­με στην Έξο­δον 22: 20: «Ε­κείνος που θα προ­σφέ­ρει θυ­σία σε άλ­λους θε­ούς θα εξο­λο­θρεύ­ε­ται διά θα­νά­του. Μό­νο στον Γιαχβέχ θα προ­σφέ­ρε­τε θυ­σί­ες.».
2. Για το ίδιο θέ­μα δια­βά­στε και Δευ­τε­ρο­νό­μιον 17: 1-13.
3. Το άκρον άω­τον δηλαδή της θε­ϊ­κής νο­μο­θε­σί­ας και ζη­λό­τυ­πης μι­σαλ­λο­δο­ξί­ας βρί­σκε­ται σε αυ­τό εδώ το θε­ό­πνευ­στο τυ­ραν­νι­κό φιρ­μά­νι που με­τα­ξύ άλ­λων πε­ρι­λαμ­βάνε­ται στα κε­φά­λαια 13 και 17 του Δευ­τε­ρονο­μίου. (Πα­ρα­κα­λού­με τον ανα­γ­νώστη να με­λε­τή­σει προ­σε­κτι­κά αυ­τά τα δύο κε­φά­λαια για να απο­κτή­σει πλή­ρη γ­νώ­ση του θέ­ματος. Εδώ θα του υπο­κι­νή­σου­με το εν­δια­φέ­ρον με το πα­ρα­κά­τω από­σπα­σ­μα, Δευ­τε­ρο­νό­μιον 17: 7-10). «Ε­άν ο αδελ­φός σου, ο γιος της μη­τέ­ρας σου δη­λα­δή, ή η κό­ρη σου, ή η σύ­ζυ­γος της καρ­δίας σου, ή ο φί­λος σου που εί­ναι τό­σο δι­κός σου όσο και η ψυ­χή σου, σε πα­ρα­κι­νή­σουν κρυ­φά λέ­γο­ντάς σου, «ας πά­με να λα­τρεύ­σου­με άλ­λους θε­ούς», εσύ δεν πρέ­πει να συμ­φω­νή­σεις μ’ αυ­τόν, μή­τε να δώ­σεις προ­σο­χή σ’ αυ­τόν· ού­τε τα μά­τια σου θα τον λυ­πη­θούν, ού­τε πρέ­πει να τον σώ­σεις, ού­τε να τον απο­κρύψεις. Αλ­λά οπωσ­δή­πο­τε πρέ­πει να τον σκο­τώ­σεις· τα χέ­ρια σου οφεί­λουν να εί­ναι τα πρώ­τα που θα πέ­σουν επά­νω του για να τον θα­να­τώ­σουν και έπει­τα τα χέ­ρια όλου του κό­σμου. Και τα χέ­ρια σας θα τον λι­θο­βο­λή­σουν με λί­θους, μέ­χρις ότου απο­θά­νει.».

Αυτές οι διατάξεις ισχύουν ακόμα και σήμερα στις ισλαμικές χώρες μαζί με διάφορες άλλες ιδίου τύπου. Διαβάσετε το Κοράνιο να τις βρείτε. Ο Ισλαμικός Νόμος της Σα­ρί­α δεν δι­α­φέρει πολύ από τον Θεϊκό Μωσαϊκό Νόμο, στον οποίον έχουν προσθέσει πολλές δικές τους πα­λαι­ές παραδό­σεις.
Αλλά και η βία και η μισαλλοδοξία της Καινής Διαθήκης συνεπλή­ρωσε το κα­κό. Διαβάστε προσεκτι­κά όλη την Καινή. Στα κείμενα που ακολουθούν αναφέρομε πολλά τέτοια χωρία. Αλ­λά μόνοι σας μπορείτε να τα εντοπίσετε όλα με ένα καλό δι­ά­βασμα αυ­τού του άχρη­σ­του και αισχρού βιβλίου. Π. χ. διαβάστε:

Ματ­θαί­ος 3: 10, 12 (φωτιά), 7: 6 «Μη δώτε το άγι­ον τοις κυ­σί μηδέ βάλητε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων, μή­ποτε καταπα­τή­σωσιν αυτούς εν τοις ποσίν αυτών και στραφέντες ρήξωσιν υμάς.», 8: 22, 10: 21, 32-38, 12: 30, 13: 30, 40 (φωτιά), 15: 13, 18: 34-35 (βα­σανι­στή­ρια), 21: 44, 22: 7, 25: 29-30, .Λου­κάς 3: 9, 17, 11: 23 «ο μη ων μετ’ εμού κατ’ εμού εστι, και ο μη συνάγων μετ’ εμού σκορπί­ζει.»)., 12: 47-53 (48 ξυ­λο­δαρ­μός), 14: 23 («ανάγ­κασον εισελθείν», το «cogito intra­re» του Ιερού Αυγουστίνου), 26, 17: 34, 19: 27 («πλήν τους εχθ­ρούς μου εκείνους, τους μη θελή­σαν­τάς με βασιλεύ­σαι επ’ αυτούς, αγάγετε ώδε και κατασφάξατε αυ­τούς έμπροσθέν μου.», 22: 36-38, 49-50, Ιω­άν­νης 12: 48, 15: 6, («εάν μη τις μείνη εν εμοί, εβλήθη έξω ως το κλήμα και εξηράνθη, και συν­άγουσιν αυτά καί εις το πυρ βάλλουσι, και καίεται.»), κλπ. κλπ.

Όπως και με τους Εβραίους το ίδιο ισχύει και με τους Μουσουλμά­νους για την μανία των κατά των καλών τεχνών της γλυπτικής και της ζωγραφικής, βασισμένοι στην δευτέρα εντολή του έτσι καλουμένου Εβ­ραϊκού «δεκαλόγου» (ενώ είναι 1192 νομοθετικές διατάξεις, σύμφωνα με τον Εβραίο εβραιολόγο Markus Jost), Έξοδος 20: 4 – 6, κ. α.,

ου ποιήσεις σεαυτω είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ουρανω άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υπο­κάτω της γης. ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυ­τοίς· εγώ γαρ ειμι Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής, αποδι­δούς αμαρτίας πατέρων επί τέκνα, έως τρίτης και τετάρτης γενεάς τοις μισούσί μεκαι ποιών έλεος εις χιλιάδας τοις αγαπώσί με και τοις φυλάσσουσι τα προστάγματά μου.

Ενώ οι αντιφατικοί Χριστιανοί από τον δεύτερο αιώνα Κ. Ε. αθετούν αυ­τή την εντολή πλήρως και με ζωγραφιστές εικόνες και με γλυπτά, στους Μουσουλμάνους παρατη­ρού­με τα λεγόμενα αραβουργήματα, που είναι σχέδια επί επιφανειών φτιαγ­μένα με διάφορες εμπλεκόμενες καμπύλες που πα­ρουσιάζουν διάφορες διατάξεις και συμμετρίες, αλλά που δεν δι­δάσκουν τίποτα απολύτως. Καταντούν βαρετά και επικίνδυνα διά την ομαλή εξέλιξη του εγκεφάλου και της νοήσεως.
Όσον αφορά τον θρησκευτικό καμικαζισμό των Μουσουλμάνων που την ση­μερινή εποχή έχει λάβει διάσταση μάστιγας, πέραν των διε­θ­νών πολιτικών αδικιών που συνεχώς διαπράττονται κυρίως από χριστια­νικά ανεπτυγμένα έθνη, οφείλεται σε δύο θρησκευ­τικούς λόγους. Ο ένας είναι ότι σ’ αυτές τις χώρες οι πιστοί είναι υπερ­βολικά καταπιεσμένοι και υποφέρουν φρικτά. Ειδικά οι γυναίκες που κοινωνικά και θρησ­κευτικά θεωρούνται κατώτερα όντα «πληρώνουν τα επί­χειρα της κακίας των...»! Έτσι περιμένουν την άλλη ζωή για να απολαύσουν ό,τι έχα­σαν εδώ στη γη. Όσοι δε δώσουν την ζωή τους για την αιτία αυ­τής της θρησκείας θα απολαύσουν τα πάντα που επιθυμούν εδώ στη γη και στον μέγιστο βα­θμό δίπλα στον Αλλάχ! Όλες οι δια­τά­ξεις για το τζιχάντ είναι επισήμως γραμμένες εντός των ιερών βιβλίων τους μαζί με όλες τις μετέπειτα απολαβές «καλώς στοιχειοθετημέ­νες»! Ο κατάλογος των απο­λα­βών του μουσουλμανικού παραδείσου και των τιμωρι­ών της μουσουλμανικής κο­λά­σεως προκαλεί αποβλάκωση και σχιζοφρένια σε όσους τον πισ­τεύουν και γέλωτα με ειρωνεία σε όσους δεν τον πιστεύουν ή τον ακούνε για πρώτη φορά. Πρόκειται για μια πολύ μεθοδευμένη και πονηρή επινόηση για την εξαθλίωση και καταρράκωση των απλο­ϊ­κών!
Τι οξύμωρο αλήθεια! Οι πιο καταπιεσμένοι από την ζωή της ερή­μου, τις κοι­νωνικές επι­βολές, σεξουαλικές καταπιέσεις και αμαρτω­λές απαγορεύσεις που έθεσαν στα κεφά­λια τους, ονειρεύονται μέσω της θρη­σκείας τους ότι μετά θάνατον θα απο­λαύσουν όλες τις υλικές απολαύ­σεις που εστερήθησαν στην εδώ ζωή. Ενώ στην εδώ ζωή όλες αυτές είναι αμαρτίες που τιμωρούνται σκληρά τόσο από τον τωρινό θρη­σ­κευ­τικό νό­μο όσο και από τον Αλλάχ μετά, στην άλλη ζωή θα είναι ανταμοιβές δίπ­λα στον Αλλάχ! Δένδρα, ίσκιοι, δροσιές, δροσερά νερά, ξεγνασιά, καμία κούραση, ποτά­μια τα μέλια, βουνά τα πιλάφια, λίμνες τα καλά κρασιά και πιοτά και προ πάντων μέ­γας αριθμός γυναικών τόσο για σεξουαλική ικανο­ποίηση όσο και για τεκνοποιία και ιδιαιτέρως χουρί (νεαρές διαφα­νείς παρθέ­νες που συνεχώς ανακτούν την παρθενία τους). Οι διά την θρησκεία πεσόντες θα λάβουν 72 χουρί! Άλλοι αναλόγως. Κλπ.! Αυτή είναι θρη­σκεία! Πίστευέ την και δώσε την ζωή σου γι’ αυτήν και μετά τον θά­νατό σου θα τρως θα πίνεις και θα ... αιωνίως! Τί άλλο θέλεις...;
Ο ίδιος τραγέλαφος ισχύει και με τη νηστεία κατά τον μήνα του ραμαντάν. Κατά την διάρκεια της ημέρας οφείλεις να διατηρείς πλήρη αποχή από κάθε φαγητό. Αλλά μόλις δύσει ο ήλιος μπορείς να καταβρο­χ­θίζεις ότι θέλεις όλη τη νύχτα. Κοι­μή­σου λοιπόν την ημέρα ή κάνε την ημέρα νύχτα και τη νύχτα ημέρα και όλα μπαί­νουν σε κάποιο δρόμο. Ανθυγιεινό μεν, αλλά αφού έτσι θέλει η θρησκεία πρέπει να υπα­κούσεις!
Ακόμα η προσκύνηση στον αερόλιθο Κααβά στη Μέκκα, του­λά­χιστον μια φορά στη ζωή του Μουσουλμάνου, είναι απαράβατη εντολή. Αυτοί πιστεύουν ότι τον αερόλιθο αυτόν τον έστειλε ο προφήτης τους Μωάμεθ. Επί τη ευκαιρία πετροβολούν έναν τοίχο για να σκοτώσουν ή να διώξουν τον σατανά με τους διαβόλους του.
Η κόλαση του Μουσουλμανισμού έχει επτά ορόφους. Περιγράφε­ται και αυτή διά υλικών και σωματικών βασανιστηρίων που μόνο νοση­ρές φαντασίες μπορούν να διανοηθούν. Είναι πολύ πιο τρομακτική και βασανιστική από κάθε άλλη κόλαση. Δεν θα επεκταθούμε εδώ στο να την αναφέρομε εν λεπτομε­ρεία. Όποιος ενδιαφέρεται ή έχει την περιέρ­γεια ας μελετήσει την σχετική βιβλιογρα­φία, ειδικά το σχετικό κεφά­λαιο του βιβλίου του Εμ. Γιαροσλάβσκυ, Μετάφραση από τα Ρωσικά, Πως Γεννι­όν­ται, Ζουν και Πεθαίνουν οι Θεοί και οι Θεές, Εκδόσεις «Γνώσεις», και Μάριος Βε­ρέττας.
Ο άλλος λόγος θρησκευτικού καμικαζισμού προέρχεται από τον πρώτο θρησ­κευτικό καμικαζισμό που απαντάται στην Παλαιά Διαθήκη με τον Σαμψών:
Κριταί ιστ΄: 30
«και είπε Σαμψών· αποθανέτω ψυχή μου μετά των αλλο­φύλων· και εβάσταξεν εν ισχύϊ, και έπεσεν ο οίκος επί τους άρ­χοντας και επί πάντα τον λαόν τον εν αυτω· και ήσαν οι τεθνηκότες, ους εθανά­τω­σε Σαμψών εν τω θανάτω αυ­τού, πλείους ή ους εθα­νάτωσεν εν τη ζωή αυτού.».

Εδώ με ολίγες ανεπαρκείς και αδρές γραμμές γράψαμε για τα χά­λια, την κατα­στροφικότητα, την αντίφαση και την ανοησία του Μου­σουλμανισμού. Το κεφάλαιο αυ­τό είναι επίσης τεράστιο και θα ήταν ευ­χής έργο να εκτεθεί και να καταγγελθεί παγκοσμίως. Αν κανείς επιθυμεί να επε­κ­τείνει τις γνώσεις του επ’ αυτής της μάστιγας δεν έχει παρά να δι­αβάσει το Κοράνιο, την Ιστορία, τα συγγράμματα των Ibn Warraq, Salman Rushdie, κ. ά. Ειδικά τα συγγράμματα τού ανατραφέντος και γα­λουχηθέντος μουσουλμάνου που τελικά αντελήφθη τι γίνεται και αρνή­θηκε τον Μουσουλ­μανισμό Ibn Warraq, φέρουν πολύ μεγάλη βαρύτητα. Έχει γρά­ψει γύρω στα επτά βιβλία πάνω στο ζήτημα αυτό. Ακόμα διαβά­στε και το βιβλίο του Εμ. Γιαροσλάβσκυ, που προαναφέραμε.

Δρ Ιωάννης, Νεοκλής Φιλάδελφος, Μ. Ρούσσος
Πανεπιστημιακός Καθηγητής Μαθηματικών
Ερευνητής Χριστιανικών και Βιβλικών Ζητημάτων
Twin Cities, Minnesota, USA, Οκτώβριος 2008

http://www.geocities.com/infroussos/

Συνέχεια...

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Γιάννης Βρούτσης: “ζητάμε συγνώμη από όσους απογοητεύσαμε”…

Τους νέους ανθρώπους “τους πάμε”…
Αρκεί βέβαια να ακολουθούν τις … συμβουλές μας και να πορεύονται στο σωστό δρόμο που τους έχουμε χαράξει…

Σας ακούστηκε λίγο φάλτσο… ίσως ανατριχιάσατε και πολύ καλά κάνατε. Το ίδιο όμως δεν είναι, αν αντί για τις «συμβουλές μας» γράφαμε «τη γραμμή του κόμματος;»

Μετάφρασέ μας αγαπητέ Γιάννη αυτό το… «Το ΠΑΣΟΚ δεν κέρδισε τις εκλογές. Τις έχασε η Νέα Δημοκρατία.»

Ανάλυσέ μας λίγο περισσότερο αυτό το… «Αποδοκίμασαν τις συμπεριφορές ορισμένων στελεχών που παραβίασαν τις αρχές και τις αξίες της Νέας Δημοκρατίας.»


Το μήνυμα των εκλογών είμαστε σίγουροι ότι το έλαβες.
Περιμένουμε λοιπόν από ένα νέο άνθρωπο, μια σωστή πολιτική ανάλυση και με χαρά θα την αναρτήσουμε.

Η ανακοίνωση του κ. Βρούτση.

Το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών δεν ήταν θετικό για τη Νέα Δημοκρατία. Θέλω να ευχαριστήσω τους πολίτες των Κυκλάδων που ψήφισαν τη Νέα Δημοκρατία, αναγνωρίζοντας τα πολλά και σημαντικά έργα που έχουν πραγματοποιηθεί ή βρίσκονται σε εξέλιξη στα νησιά μας τα τελευταία χρόνια. Δεν παραβλέπουμε όμως το γεγονός ότι αρκετοί συμπολίτες μας με την αποχή εξέφρασαν τη δυσαρέσκεια τους προς την Κυβέρνηση. Αποδοκίμασαν τις συμπεριφορές ορισμένων στελεχών που παραβίασαν τις αρχές και τις αξίες της Νέας Δημοκρατίας. Ζητάμε συγνώμη από όσους απογοητεύσαμε

Σίγουρα, οφείλουμε να κάνουμε την αυτοκριτική μας και να εξετάσουμε με κάθε ειλικρίνεια τα αίτια της ήττας. Οφείλουμε επίσης να συνεχίσουμε να δουλεύουμε με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και ταχύτητα πάνω στα μεγάλα προβλήματα της χώρας και των πολιτών. Μόνο έτσι θα αποκαταστήσουμε τη σχέση εμπιστοσύνης που αναπτύξαμε με τους πολίτες όλα αυτά τα χρόνια. Είναι χρέος, αλλά και καθήκον μου, να δουλέψω ακόμα πιο σκληρά για να δικαιώσω τις κοινές μας προσδοκίες για τις Κυκλάδες και την Ελλάδα όπως κάνω από την ημέρα της εκλογής μου έως σήμερα.

Το ΠΑΣΟΚ δεν κέρδισε τις εκλογές. Τις έχασε η Νέα Δημοκρατία. Παρά την απογοήτευση τους, οι Κυκλαδίτες δεν ψήφισαν ΠΑΣΟΚ. Δεν στράφηκαν σε ένα ΠΑΣΟΚ που χωρίς προτάσεις, σχέδιο και όραμα για τα νησιά μας επέμενε στην σκανδαλολογία κατά την προεκλογική περίοδο. Αντί η ηγετική ομάδα του ΠΑΣΟΚ να δηλώνει χαρούμενη και δικαιωμένη για τα αποτελέσματα του κόμματος της, ας αξιολογήσει καλύτερα γιατί εμπιστεύτηκαν το ΠΑΣΟΚ στις Κυκλάδες σχεδόν 10.000 λιγότεροι ψηφοφόροι από τις προηγούμενες βουλευτικές εκλογές του 2007 και 1.500 λιγότεροι από τις ευρωεκλογές του 2004 (Ευρωεκλογές 2009: 22.301 - Βουλευτικές 2007: 31.925 - Ευρωεκλογές 2004: 23.706).

Αποτελεί βαθιά μου πεποίθηση ότι δουλεύοντας με ευθύνη και συνέπεια στις επόμενες εκλογές μπορούμε να αποκαταστήσουμε τη σχέση εμπιστοσύνης με την κοινωνία και τους πολίτες και να αντιστρέψουμε το πολιτικό κλίμα.

Συνέχεια...

Νέοι όροι πρόσληψης στους δήμους. Και από την πόρτα και από το παράθυρο.


Όλα για όλα ,
μήπως και σωθεί η παρτίδα.

Απλούστευση των όρων πρόσληψης
στους δήμους αποφάσισε η κυβέρνηση,
με πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου.

Από εδώ και στο εξής, όπως αναφέρει σε εγκύκλιό του ο υφυπουργός Εσωτερικών, κ. Αθ. Νάκος, δεν θα απαιτείται η συνδρομή του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης, αλλά υπεύθυνη θα είναι μόνο η Διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας του υπουργείου Εσωτερικών, η οποία θα "εισηγείται απευθείας στην Τριμελή εξ Υπουργών Επιτροπή της ΠΥΣ 33/2006 για την ικανοποίηση ή μη των αιτημάτων των φορέων".

Έτσι, ουσιαστικά, η κυβέρνηση θα είναι εκείνη που θα προσλαμβάνει εργαζόμενους, οι οποίοι δεν θα περνούν από τον προληπτικό έλεγχο του ΑΣΕΠ, και που θα τους κατανέμει στους εκάστοτε δήμους, χωρίς να απαιτείται η βεβαίωση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους ότι είναι διαθέσιμοι οι απαραίτητοι οικονομικοί πόροι.
Παράλληλα, το Υπουργείο Εσωτερικών από το νέο οικονομικό έτος, θα μειώσει τα επιδόματα του προσωπικού και κάθε είδους σπατάλη στις υπηρεσίες του υπουργείου.

Από το tvxs.gr - Πηγή: Το Βήμα

Συνέχεια...

ΟΤΑΝ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΠΟΚΟΠΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ...


Πως ο αδογμάτιστος στοχασμός
κατάντησε φλύαρη μεταφυσική
κι άνοιξε το δρόμο στο Χριστιανισμό


Oι φυσικοί Φιλόσοφοι θεωρούσαν ως επιστέγασμα των επινοήσεων, των θεωριών και των παρατηρήσεών τους τη διατύπωση φιλοσοφικών δοξασιών για γενικότερη ερμηνεία και κατανόηση του Κόσμου. Οι βάσεις όμως, όπου στηρίζονταν για τη διατύπωσή τους, ήταν οι έρευνες επί των φυσικών φαινομένων, για τις οποίες απαραίτητη προϋπόθεση ήταν η άριστη γνώση των Μαθηματικών και των άλλων Θετικών Επιστημών. Όλοι ανεξαιρέτως οι Φυσικοί φιλόσοφοι εξ άλλου ήταν πρωτίστως πανεπιστήμονες.

Οι Φιλοσοφικές Σχολές από τον γ΄ αι. π.Χ. κι έπειτα όμως, με δεδομένες τις νέες πολιτικο-οικονομικο-κοινωνικές συνθήκες, που διαμορφώνονταν, επιχείρησαν κυρίως να επιλύσουν προβλήματα του κοινωνικού βίου εξοβελίζοντας τα Μαθηματικά, τα οποία θεωρούσαν άχρηστα. Αποκόπηκαν όμως έτσι από την κατανόηση της Φύσης, οπότε άρχισαν να εισάγουν σταδιακά στις θεωρίες τους στοιχεία μεταφυσικής.

Η Φιλοσοφία άρχισε να εκφυλίζεται κι οι –πλέον κατ’ όνομα– φιλόσοφοι αναλώνονταν σε φλυαρίες, ενώ στο τέλος κατέληξαν να ασχολούνται με το μυστικισμό κι έτσι άνοιξαν διάπλατο το δρόμο για τον τέλειο εκφυλισμό της με την τελική επικράτηση του Χριστιανισμού, οπότε η «Φιλοσοφία» κατάντησε θεραπαινίδα της Θεοκρατίας.


Για τη συνέχεια πατήστε ΕΔΩ

Συνέχεια...

Πόσα θέλετε να μας τρελάνετε;….


Μαθαίνουμε από ξένα sites πολλά, ενδιαφέροντα(!) αλλά και παράξενα πράγματα.

Πολύ φοβόμαστε ότι θα ξυπνήσουμε ένα πρωί και δεν θα βρούμε ούτε την ΠΟΡΤΑΡΑ στη θέση της...

Διαβάστε την original έκδοση των ειδήσεων.

Μάθετε παραδοσιακούς χορούς Στις Νάξος
Getting ενέργειας από τη Άνεμοι

Συνέχεια...

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

«Παραδοσιακά χτενίσματα»


«Παραδοσιακά χτενίσματα»

Κυριακή 14 Ιουνίου 2009 και ώρα 20:00,
στο Φιλώτι (στην πλατεία του Λαχαναριού)


Παρουσίαση και καταγραφή των παραδοσιακών γυναικείων χτενισμάτων των χωριών μας.

Σε συνεργασία με το Σύλλογο Γυναικών Φιλωτίου

Συνέχεια...

Το πέτυχαν, το πρόβλημα να μην είναι η συντριβή της κυβερνητικής πολιτικής αλλά η …αποχή !!


Ας δούμε τα στοιχεία και θα καταλάβουμε. Στην απογραφή του 2001 η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία κατέγραψε 10.934.097 κατοίκους αυτής της χώρας.

Στους πίνακες επιβίωσης, εκτιμά ότι το 2009 υπάρχουν 11.259.235 μόνιμοι κάτοικοι εντός των συνόρων. Από αυτούς, 17 χρόνων και κάτω είναι οι 2.013.948 και ως γνωστόν, δικαίωμα ψήφου έχουν οι από 18 και πάνω. Μένουν 9.245.287.
Αν αφαιρεθούν και γύρω στους 400.000 άνω των ογδόντα (η νομοθεσία επιτρέπει στους από εβδομήντα και πάνω να μην ψηφίζουν), απομένουν 8.845.287. Από αυτούς, οι 695.979 δεν έχουν δικαίωμα ψήφου ως επίσημα αλλοδαποί. Αφαιρώντας τους, μας απέμειναν 8.149.308.Αν αφαιρέσουμε και τους διπλοεγγεγραμμένους που δήλωσαν να ψηφίσουν στο τόπο της κατοικίας τους (δεν μας είναι γνωστός ο αριθμός) σημαίνει πως απέμειναν κάτω από τα 8 εκατ.
Τελικά ψήφισαν 5.260.890, πράγμα που σημαίνει συμμετοχή 66% και αποχή 34%.
Τα ποσοστά των ψηφισάντων και της αποχής κινούνται στα αναμενόμενα επίπεδα, δεδομένου του χαραχτήρα των ευρωεκλογών και της 3ήμερης αργίας.
Το σχεδιασμένο σενάριο της απόκρυψης το ξεδίπλωναν από το απόγευμα της Κυριακής οι γκαλοπατζήδες, οι κυβερνητικοί παράγοντες και οι Πρετεντέρηδες…
Κύριοι, η ΝΔ και η πολιτική της αποδοκιμάστηκαν, τόσο απλό είναι.
Στέφανος Ροδινός

srodinos@gmail.com

Συνέχεια...

«Europa nostra» στο Αιγαίο


Στο αρχαίο θέατρο της Ταορμίνα στη Σικελία το περασμένο Σάββατο είχε και η Ελλάδα την τιμητική της.

Βραβείο στην ευαισθητοποίηση των νέων για την προστασία του Αιγαίου από την άναρχη δόμηση. Στην τελετή απονομής των μεγάλων βραβείων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την πολιτιστική κληρονομιά, «Europa nostra», ανακοινώθηκε πως ένα από τα μεγάλα βραβεία κέρδισε το πρόγραμμα «Αειφόρο Αιγαίο» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού.
Η κριτική επιτροπή έκρινε πως το πρόγραμμα αυτό αποτελεί μία από τις καλύτερες εκστρατείες ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης για θέματα περιβάλλοντος στην Ευρώπη.

Για τα φετινά ευρωπαϊκά βραβεία κατατέθηκαν 140 υποψηφιότητες από 24 χώρες. Στη λίστα των διακριθέντων ήταν μεταξύ άλλων και η αρχαία Νικόπολις λόγω της υποδειγματικής ανάδειξης των μνημείων της.
Ωστόσο, στην τελική φάση του διαγωνισμού έφθασε το Αιγαίο κερδίζοντας ένα από τα μεγάλα βραβεία.

Το πρόγραμμα «Αειφόρο Αιγαίο» απευθύνεται σε νέους και παιδιά των νησιών οι οποίοι δηλώνουν: τι τους αρέσει από το νησί τους, τι θέλουν να διατηρηθεί και τι να αλλάξει, δίνοντάς τους έτσι τη δυνατότητα να ακουστεί η φωνή τους.

Με βάση αυτό το σκεπτικό, αναπτύχθηκε ένα διαδραστικό πρόγραμμα σε 78 σχολεία 17 αιγαιοπελαγίτικων νησιών (Αγαθονήσι, Αμοργός, Άνδρος, Αντίπαρος, Αστυπάλαια, Κάλυμνος, Κύθνος, Κως, Λειψοί, Λέρος, Νάξος, Πάρος, Πάτμος, Σέριφος, Σίφνος, Σκύρος, Σύρος). Οργανώθηκαν διαγωνισμοί φωτογραφίας, προβολές, δημιουργία ντοκιμαντέρ αλλά και ομαδικές εργασίες, μέσω των οποίων ευαισθητοποιούνται τα παιδιά σε θέματα περιβάλλοντος, δεδομένου ότι το Αιγαίο κινδυνεύει από την άναρχη δόμηση και την κακώς εννοούμενη ανάπτυξη.



Βραβεύτηκε η υποδειγματική αναστήλωση του ναού στο Κεσαλάτι Φινλανδίας Τα μεγάλα βραβεία (με έπαθλο 10.000 ευρώ έκαστο) αφορούσαν τέσσερις κατηγορίες.

Στην κατηγορία «Διατήρηση» βραβεύθηκαν:

* Ο πύργος του ναού της πόλης Κεσαλάτι Φινλανδίας «για την αυστηρή μεθοδολογία αποκατάστασής του, μέσω της οποίας διασφαλίστηκε ότι το μνημείο μπορεί να σταθεί ως ένα μοναδικό κομμάτι της ευρωπαϊκής κληρονομιάς για τις μελλοντικές γενιές».

* Το Μουσείο Μάτρα Γκονγκόγιος της Ουγγαρίας, γιατί «παρουσιάζει ένα εξαιρετικό παράδειγμα ιστορικής αποκατάστασης και ενσωμάτωσής του στη σύγχρονη αρχιτεκτονική».

** Ο ναός των Αγίων Faustino Giovita για τα έργα αποκατάστασης που θωράκισαν το μνημείο έναντι οποιασδήποτε μελλοντικής σεισμικής δραστηριότητας.

**Η υψηλή Γέφυρα του Νιούκασλ στο Ηνωμένο Βασίλειο για τη διατήρηση και την απόδοσή της στην καθημερινή χρήση.

Στην κατηγορία «Ερευνα» το βραβείο πήρε το πρόγραμμα «Η κιβωτός του Νώε» για τη ρηξικέλευθη έρευνα σχετικά με τους κινδύνους που ελλοχεύουν λόγω της αλλαγής του κλίματος στην ευρωπαϊκή πολιτιστική κληρονομιά.

Στην κατηγορία «Ειδική υπηρεσία από άτομα ή οργανισμούς» το βραβείο πήρε ο δρ Γκλεν Μάρεϊ για τις μεγάλες προσπάθειές του για την κήρυξη του Νομισματοκοπείου Σεγκόβια «ως της αρχαιότερης, πιο προηγμένης βιομηχανικής μονάδας παραγωγής νομισμάτων που εξακολουθεί να στέκεται σήμερα». Εχει αφιερώσει πάνω από 20 χρόνια της ζωής του στη μετατροπή της ιστορικής αυτής τοποθεσίας σε μουσείο.

Στην κατηγορία «Εκπαίδευση» το βραβείο πήρε το πρόγραμμα «Αειφόρο Αιγαίο».

Ν. ΚΟΝΤΡΑΡΟΥ-ΡΑΣΣΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 10/6/2009


Συνέχεια...

τουλάχιστον ακούγεται η Νάξος και για κάτι που δεν είναι επιλήψιμο…


από την εφημερίδα ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ

Συνέχεια...

Το νόμισμα έχει και άλλη όψη. Εκτός από τον Εφραίμ, τους κουμπάρους, τον Παυλίδη, τον Χριστοφοράκο, τον Καραβέλα , υπάρχει και η ΣΤΕΛΛΑ…

Διώκεται επειδή ενσωμάτωσε
τα παιδιά των μεταναστών
στη ζωή του σχολείου


Του Χρήστου Κάτσικα- Από τα χτεσινά «ΝΕΑ»

Απίστευτο κι όμως αληθινό!
Την Τρίτη 16 Ιουνίου 2009 στο Α΄ Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών δικάζεται μια φωτεινή δασκάλα, η Στέλλα Πρωτονοταρίου, πρώην διευθύντρια του 132ου Δημ. Σχολείου, για δράσεις του σχολείου που είχε συναποφασίσει με τον σύλλογο διδασκόντων και που σύμφωνα με τον Συνήγορο του Πολίτη είχαν ως αποτέλεσμα «την πραγμάτωση σε σημαντικό βαθμό μιας ατμόσφαιρας αλληλοσεβασμού και συνεργασίας ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας, το οποίο αποτελεί ζητούμενο στο πλαίσιο λειτουργίας των σχολικών μονάδων και της επιδίωξης του παιδαγωγικού ιδεώδους».

Το 132ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών στεγάζεται στο σχολικό συγκρότημα της Γκράβας. Περισσότερο από το 75% των μαθητών του είναι αλλόγλωσσοι, προερχόμενοι από διαφορετικές εθνότητες. Λίγα χρόνια πριν, η μαθητική διαρροή κινούνταν σε υψηλά επίπεδα, ενώ φαινόμενα ρατσισμού και ξενοφοβίας ήταν συχνά.
Η διευθύντρια του σχολείου, Στέλλα Πρωτονοταρίου και ο σύλλογος διδασκόντων αντιμετώπισαν συλλογικά το πρόβλημα, προχωρώντας σε μια σειρά παιδαγωγικών παρεμβάσεων, με στόχο την αντιστροφή της κατάστασης.

Στα πλαίσια αυτά διοργάνωσαν μαθήματα ελληνικής γλώσσας σε μετανάστες γονείς και μαθήματα μητρικής γλώσσας σε αλλοδαπούς μαθητές (αλβανικής και αραβικής καταγωγής), εξέδιδαν τις ανακοινώσεις του σχολείου σε τρεις γλώσσες (ελληνικά, αλβανικά και αγγλικά) και ανέλαβαν πλήθος άλλων πρωτοβουλιών με σκοπό πάντα την εξυπηρέτηση των μορφωτικών αναγκών των μαθητών τους.
Πολύ σύντομα εξαιτίας των παρεμβάσεων αυτών, η μαθητική διαρροή σχεδόν μηδενίστηκε, τα κρούσματα βίας εξαφανίστηκαν, οι μαθητές βελτίωσαν τις επιδόσεις τους και οι Έλληνες και οι μετανάστες γονείς ξεπέρασαν τις αναστολές και τις φοβίες τους και συμμετείχαν ενεργά στη ζωή του σχολείου.


Σύμφωνα όμως με το ΥΠΕΠΘ, η ικανοποίηση των μορφωτικών αναγκών των μαθητών δεν αποτελεί πρωταρχικό κριτήριο για τη στάση του απέναντι στις πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών, γι΄ αυτό την προηγούμενη σχολική χρονιά η Στέλλα Πρωτονοταρίου απομακρύνθηκε από το 132ο Δημοτικό Σχολείο. Η νέα διοίκηση επέβαλε τη διακοπή όλων των προαναφερθεισών παιδαγωγικών παρεμβάσεων, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις από τους δασκάλους και τους γονείς, καθώς και από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, συνδικαλιστικούς, πολιτικούς φορείς και πανεπιστημιακούς.

Η δίωξη
Σήμερα, έναν και πλέον χρόνο μετά την απομάκρυνσή της από το 132ο Δημοτικό Σχολείο, η Στέλλα Πρωτονοταρίου διώκεται ποινικά, με μοναδικό μάρτυρα κατηγορίας τον τωρινό διευθυντή του σχολείου κ. Γιουτλάκη, επειδή παραχώρησε σχολικές αίθουσες για την πραγματοποίηση μαθημάτων μητρικής γλώσσας σε αλλόγλωσσους μαθητές το διάστημα 2005- 2007, εκτός διδακτικού ωραρίου.
Την ίδια στιγμή που οι σχολικοί χώροι παραχωρούνται από τον Δήμο Αθηναίων για κάθε λογής δραστηριότητες (κοπή πίτας, ενοριακές ανάγκες εκκλησιών, αθλητικούς συλλόγους κ.ά.). Για συνδρομή στο ίδιο «έγκλημα» διώκεται και η δασκάλα που δίδασκε στα προγράμματα αυτά.

Η «ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ»

Η νέα διοίκηση διέκοψε τα προγράμματα και διώκει τη διευθύντρια για την παραχώρηση των αιθουσών

Στο πλευρό της οι εκπαιδευτικοί

Η ΣΤΕΛΛΑ Πρωτονοταρίου δεν είναι μόνη της.
Τη στηρίζουν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και δεκάδες διδασκαλικοί Σύλλογοι και Ενώσεις Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης που απαιτούν την παύση κάθε δίωξης εναντίον της, καθώς πιστεύουν ότι «η επίθεση που γίνεται στη συγκεκριμένη δασκάλα είναι επίθεση απέναντι σε κάθε σύλλογο διδασκόντων και κάθε εκπαιδευτικό που με τις παιδαγωγικές του πρωτοβουλίες ξεπερνάει την κρατική παιδαγωγική και παλεύει για την ικανοποίηση των μορφωτικών αναγκών όλων των μαθητών, ανεξάρτητα από την κοινωνική ή εθνική τους προέλευση».

Συνέχεια...

Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Αρκετά με τους αριθμούς και τις αναλύσεις…

Τεμπελιά
Δὲν ἔχω κέφι γιὰ δουλειά,
πάλι μὲ δέρνει τεμπελιὰ
καὶ κάθομαι στὸ στρῶμα...
Βρίσκω τὸ σῶμα μου βαρὺ
καὶ ὀλ᾿ ἡ γῆ δὲ μὲ χωρεῖ
κι ὁ οὐρανὸς ἀκόμα.

Κακὰ νομίζω τὰ καλὰ
καὶ βλέπω μία στὰ χαμηλὰ
καὶ μία κοιτῶ ἐπάνω...
Σ᾿ αὐτὸ τὸν κόσμο τὸν χαζὸ
ἂς ἠμποροῦσα νὰ μὴ ζῶ
μὰ ...δίχως νὰ πεθάνω.

Ο Γεώργιος Σουρής (2 Φεβρουαρίου 1853 - 26 Αυγούστου 1919) ήταν ένας από τους σπουδαιότερους σατιρικούς ποιητές της νεότερης Ελλάδας, έχοντας χαρακτηριστεί ως «σύγχρονος Αριστοφάνης».
Γεννήθηκε το 1853 στην Ερμούπολη της Σύρου. Η οικογένειά του ήταν εύπορη και ο πατέρας του ήθελε να τον κάνει παπά…..

Συνέχεια...

Οι Κυκλάδες με ευρωγαλαζοπράσινους αριθμούς …



Από την εφημερίδα

Συνέχεια...

Άρχισαν τα… όργανα και στο Γαλάτσι…


Επειδή το Γαλάτσι είναι η αδιαμφισβήτητη Μητρόπολη
των… αποδήμων Ναξιωτών,
πιστεύουμε ότι παρουσιάζουν ενδιαφέρον
τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών.


Από το e-galatsi.gr

Συνέχεια...

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

Οι Δήμαρχοι της Νάξου και οι υπηρεσίες, πάσχουν από βαριά δημοσιοϋπαλληλική ανία…

Πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Νάξο
το Παγκόσμιο Συνέδριο για την ποιότητα του νερού.


Είμαστε σίγουροι ότι οι θαμώνες της παραλίας, ούτε που το κατάλαβαν…
Πολύ περισσότερο οι υπόλοιποι θνητοί ανά την Ελλάδα και σε περίοδο τουριστικής κρίσης.

Το επιστημονικό ενδιαφέρον το προσπερνούμε…

Γίνανε χτες εκλογές.
Οι μισοί γλεντάνε ακόμα και οι άλλοι μισοί κλαίνε..

Συμβαίνουν ένα σωρό πράγματα στο νησί…
Πού να βρεθεί ώρα για ενημέρωση.


Δεν σας λέμε τι να κάνετε τις ιστοσελίδες σας.
Σας θυμίζουμε ότι σε ένα χρόνο και κάτι έχουμε Δημοτικές εκλογές και όπως έχετε καταλάβει εμείς έχουμε πάθει ανοσία σε τέτοιες ανίατες ασθένειες…

Συνέχεια...

Τελικά ποιος νίκησε;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ---------------2004--------------------2009

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ..................................ΨΗΦΟΙ.................................ΨΗΦΟΙ
--------------------------------------------------------------------

1 Νέα Δημοκρατία ------------ 2.623.785---------------1.655.190
2 ΠΑΣΟΚ ---------------------2.073.892---------------1.878.385
3 ΚΚΕ --------------------------577.777-----------------428.147
4 ΣΥ.ΡΙΖ.Α ---------------------253.542-----------------240.819
5 ΛΑΟΣ ------------------------251.065-----------------366.485
6 Οικολόγοι Πράσινοι ------------ 40.696-----------------178.920


Κλείστε μάτια, αυτιά και.. «παράθυρα»
και βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας…

Συνέχεια...

έλαβον....

Νομός Κυκλάδων 100%

ΠΑ.ΣΟ.Κ………..22.301…36,77%
Ν.Δ……………....20.855…34,38%
Κ.Κ.Ε…………….. 3.328…. 5,49%
ΛΑ.Ο.Σ………….. 3.305…..5,45%
ΣΥ.ΡΙΖ.Α……….. 2.963…. 4,88%
Οικ. Πράσινοι….2.514..... 4,14%
Κ.Ε.Κυνηγων…..2.231…. 3,68%



Δήμος Δρυμαλίας 100%.......... Δήμος Νάξου 100%

ΠΑ.ΣΟ.Κ ………1.817…41,46% ---- ΠΑ.ΣΟ.Κ…… 2.727… 44,47%
Ν.Δ……………… 1.177…33,70%------Ν.Δ…………… . 2.128… 34,70%
Κ.Κ.Ε……………. 443…. 10,11% ------Κ.Κ.Ε……………. 340... 5,54%
ΣΥ.ΡΙΖ.Α………. 196…. 4,47%----- ΣΥ.ΡΙΖ.Α……….. 253…. 4,13%
ΛΑ.Ο.Σ…………. 157… 3,58% ------ΛΑ.Ο.Σ…………. 220…. . 3.59%
Οικ. Πράσινοι… 61… 1,39% -------Κ.Ε.Κυνηγων….... 130…2,12%
Κ.Ε.Κυνηγων…. 90… 2,05% ------Οικ. Πράσινοι….. 153… ..2,50%

Αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα ΕΔΩ

Συνέχεια...

Πρώτα ευτελίστηκαν οι …καιροσκόποι-δημοσκόποι και μετά αρκετοί άλλοι…

Συνέχεια...

Κυριακή 7 Ιουνίου 2009

Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ KΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ


O Πλάτων διδάχθηκε τα Μαθηματικά ιδιαιτέρως από τον έξοχο μαθηματικό Θεόδωρο τον Κυρηναίο, ο οποίος κατά τον Ιάμβλιχο ανήκε στη Σχολή των Πυθαγορείων. Ο Πλάτων ως φιλόσοφος πρέσβευε, ότι, για να γίνει κάποιος φιλόσοφος, έπρεπε να γνωρίζει Μαθηματικά. Κατά το έτος 387 π.Χ. ίδρυσε την Ακαδημία, η οποία επί χίλια περίπου χρόνια υπήρξε το πνευματικό κέντρο της ανθρωπότητας· την έκλεισε ο Ιουστινιανός το 529 μ.Χ..

Στο υπέρθυρο της Ακαδημίας υπήρχε η επιγραφή: «Μηδείς αγεωμέτρητος εισίτω μου την στέγην», δηλαδή δεν επιτρεπόταν να φοιτήσει κάποιος στην Ακαδημία, εάν δεν γνώριζε Γεωμετρία, τουτέστιν Μαθηματικά. Όταν κάποιος νέος εξέφρασε την επιθυμία να παρακολουθήσει μαθήματα στην Ακαδημία, ο Ξενοκράτης, ο οποίος υπήρξε μετά τον Πλάτωνα και το Σπεύσιππο διευθυντής της Ακαδημίας, τον ρώτησε, εάν γνωρίζει Γεωμετρία. Στην αρνητική απάντηση του είπε: «Πορεύου· λαβάς γαρ ουκ έχεις φιλοσοφίας», δηλαδή «πήγαινε, δεν έχεις την απαιτούμενη προπαίδεια, για να μάθεις Φιλοσοφία». (Διογένης, Λ. ΙV, 10.)

Για τη συνέχεια πατήστε ΕΔΩ

Συνέχεια...

Νοθεία είναι λίγο δύσκολο να γίνει…


Άντε καλή ψήφο!

Τώρα που οι.. γκαλοπατζήδες σώπασαν,
δεκτές οι προβλέψεις σας, έτσι για την πλάκα μας…

Συνέχεια...