Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Παράπονα για το «ΓΕΡΜΑΝΟ» της Νάξου

Από τον αναγνώστη μας Μπάμπη Ιωσηφίδη πήραμε επώνυμα το … χρονικό της ταλαιπωρίας του, για να δηλώσει το καρτοκινητό του στο κατάστημα «ΓΕΡΜΑΝΟΣ» στη Χώρα

Αγαπητο Blog...
Μπηκα στην διαδικασια να επικοινωνησω μαζι σας, θελωντας να καταγγειλω το καταστημα "ΓΕΡΜΑΝΟΣ" στη Χωρα Ναξου...

Μετα απο καθημερινα μυνηματα απο την cosmote πηγα και εγω να δηλωσω το καρτοκινητο μου whats-up οπως προβλεπει ο νομος... Η πρωτη μου επισκεψη στο κατασημα ηταν την προηγουμενη Δευτερα... Μετα απο αναμονη 30 λεπτων με ενημερωσαν οτι το συστημα κλεινει αυτοματα στις 13:00 και δεν μπορουνε να δεχτουνε δηλωσεις, ενω η ωρα ηταν 12:51॥ Δεχτηκα την δικαιολογια τους και επανηλθα την επομενη μερα στο ιδιο καταστημα, για να με ενημερωσουν οτι λογω φορτου εργασιας δεν μπορουν να με εξυπηρετησουν (οπως οφειλαν λογω συνεργασιας με την cosmote)। Δειχνω κατανοηση και επιστρεφω στο ιδο καταστημα την Παρασκευη. Για μια ακομα φορα με ενημερωνουν οτι αυτη τη φορα το συστημα "μπουκωσε" και δεν μπορουν να παραλαβουν δηλωσεις καρτοκινητης.... Σημερα αγανακτησμενος, ξαναπηγα στο ιδιο καταστημα (δυστηχως δεν ειμαι Ναξιωτης ωστε να ξερω ολα τα καταστημα cosmote της Ναξου) και για μια ακομα φορα οι τεμπεληδες του Γερμανου δεν δεχτηκαν να παραλαβουν την δηλωση μου "λογω υπερφορτωσης του δυκτιου" οπως υποστηρηξαν... Αναφεροντας τα παραπονα μου στον "υπευθυνο" του καταστηματος, εκεινος με προετρεψε να παω σε αλλο καταστημα με λιγοτερο κοσμο, και οτι αν δεν μου αρεσει να κανω τα παραπονα μου στο 1313 οπως χαρακτηριστικα ειπε...

Τον ενημερωνω οτι ειναι η τεταρτη φορα που βρισκουν ανοητες δικαιολογιες και οτι επειδη εργαζομαι νυχτα μου ειναι δυσκολο να ξυπναω καθε μερα νωρις, οτι με ταλαιπωρουν χωρις λογο, και οτι πρεπει ή να κανουν την δουλεια τους, ή ας αρνηθουν απο την cosmote να δεχονται δηλωσεις καρτοκινητης οπως διαφημιζουν με αυτοκολητο στην πορτα τους....

Το θρασσος και η αδιαφορια συνεχιστηκε απο τον υπευθυνο, με τροπο αγενες που δεν αρμοζει ουτε σε πωλητη αλλα ουτε σε υπευθυνο καταστηματος μιας τοσο μεγαλης αλυσιδας καταστηματων.... ( αν συνεχισει αυτη την συμπεριφορα, βλεπω να μπαινει μεγαλη αλυσιδα στην πορτα τους αφου κανεις δεν θα παταει στο καταστημα αυτο).
Τελικα αφου με εξυπηρετησαν ευγενεστατα απο το 1313 προτεινοντας μου αλλο συνεργαζομενο καταστημα, και αφου πληρωσα ταξι για να μεταβω σε αυτο, καταφερα και δηλωσα το καρτοκινητο μου σε μια ευγενεστατη και εξυπηρετικοτατη κυρια στην οδο Παπαβασιλειου 10, στην Χωρα της Ναξου...

Ειστε ο μονος τροπος διαμαρτυριας που εχω και ελπιζω σε δημοσιευση του μυνηματος μου, ωστε να ενημερωθουν και αλλοι πολιτες-εκδρομεις στην Ναξο...


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΒΟΥΡΛΟΥΜΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΗ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

Ανώνυμος είπε...

βρε πρασινο κοματοσκυλο και 'δω ο μπουλης σου φταιει ...
ΕΛΕΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Έχετε μεγάλη πλάκα, ο άνθρωπος καταγγέλει την ταλαιπορεία του και εσείς σαν γνήσια χρωματισμένα σκυλιά μαλώνετε σε ξένο αχυρώνα...
ΟΥΣΤ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΒΟΥΔΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ ΑΥΤΑ ΣΤΟΝ ΒΟΥΡΛΟΥΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΗΣ ΝΟΥ ΔΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ