Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ Γράμματα στο Θεό




1-Αγαπητέ Θεέ,
Ο πατέρας μου όλο λέει <όταν θα πάμε στην πατρίδα>
Υπάρχει άλλη πατρίδα για μας;
Δικός σου
Υ.Γ. Απάντησε σύντομα!

2-Θεέ πολυαγαπημένε,
Το μοναδικό μου σφάλμα είναι ότι ήμουν αγόρι
Εκείνοι είπαν <σκότωσέ τον είναι εχθρός >
Κύριε, ποιανού εχθρός ήμουν; Δεν νομίζεις ότι είμαι αθώος;
Δικός σου

3- Αγαπητέ Θεέ,
Να ποια είναι η ιστορία μου
ΟΝΟΜΑ: ΑΜΠΤΕΛ
ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ: 8.00 πμ 1977 Ιούνιο
ΠΕΘΑΝΑ:8.30 πμ 1977 Ιούνιο
Δικός σου

4- Αγαπητέ Θεέ,
Ο κόσμος ήταν σιωπηλός όταν πέθανα
Και εξακολουθεί να σιωπά καθώς τα παιδιά της Παλαιστίνης γεμίζουν τους τάφους της Μέσης Ανατολής
Γιατί υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι;
Δικός σου

5- Θεέ,
Η μάνα μου σ αγαπάει Λέει ότι μας δίνεις φρούτα και καταφύγια
Για να κρυβόμαστε
Με αγάπη

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Θεός ειμαι.
Δεν έλαβα αυτά τα γράμματα.
Ίσως έχει πέσει πολύ δουλειά στο γραφείο διαλογής του Τελ Αβίβ.
Ίσως δεν είχαν και γραμματόσημο...