Παρασκευή 14 Αυγούστου 2009

Από την εποχή της αγνότητας




Το Βίντεο είναι από
Κωμιακή και Απόλλωνας Νάξου

http://komiaki.ning.com/video/petinoergis-1988_chunk_1

9 σχόλια:

Ergis είπε...

Α Νάξιε μας συγκινείς βαθύτατα ιδιαίτερα με αυτή τη λήψη. Ας μην είμαστε εγγόνια αυτών των παππούδων... Σε παρακολουθώ εδώ και καιρό και έχω μείνει έκπληκτος με τη ματιά και την κρίση σου. Ένας τόπος που δύσκολα με γοητεύουν οι άνθρωποι ως καλλιεργημένοι με συνείδηση και ευαισθησίες. Να είσαι καλά, να έχεις όρεξη να γράφεις και να ξέρεις ότι πολλοί σε βλέπουν. Ένας έπίσης κωμιακίτης Α Νάξιος εγγονός - ο πρώτος - του Μπουρδουκοέργη

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το video δεν κολακεύει και δεν τιμά εκείνους που το ανέβασαν στο διαδίκτυο (εδώ και αλλού).
Δεν ειναι σωστό να δείχνετε δυο ανθρώπους που τους αδίκησε η φύση, τον ένα σχεδόν εκ γενετής, την γιαγιά όταν πια είχε γεράσει. Τι νόημα έχει να βλέπεις έναν άνθρωπο που δεν επικοινωνεί πια με το περιβάλλον; Τι νόημα έχει να βλέπεις έναν άλλον άνθρωπο ανάπηρο, που δεν μπορεί πλέον να φάει και να μιλήσει;
Τι προσφέρεις στον επισκέπτη σου;
Θα προχωρούσα πιο πέρα για να σας πω ότι η ανάρτυσή σας αυτή παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα των δυο αυτών ανθρώπων και μάλιστα τα ιδιαίτερα ευαίσθητα που αφορούν την σωματική και ψυχική τους υγεία. Αύριο δηλ. μπορεί να μας τους δείξετε και σε άλλες προσωπικές τους στιγμές ακόμη πιο δραματικές;
Αν ήμουν συγγενής τους θα αντιδρούσα και μάλιστα εντονότατα.
Κρίμα!!!

Ανώνυμος είπε...

και τι θα πει ο τίτλος σας
"ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΗΣ ΑΓΝΟΤΗΤΑΣ";

Μάλλον Θα ταίριαζε ο τίτλος:
ΠΩΣ ΔΙΑΣΥΡΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ.

Αν η κυρία που τράβηξε αυτό το video, της οποίας η φωνή ακούγεται, είναι η ίδια που το έδωσε να το ανεβάσουν στο διαδίκτυο, πρέπει να ζητήσει συγγνώμη απ' τους συγγενείς αυτών των δυο ανθρώπων, αλλά και από όλους τους Κωμιακίτες. Εμένα με προσβάλει αυτή η ανάρτυση ως άνθρωπο και ως Κωμιακίτη.
Καλώ αυτούς που το ανέβασαν στο διαδίκτυο και στα δυο blog να το αποσύρουν αμέσως.

Ανώνυμος είπε...

Συγκινήθηκες εγγονέ του Μπουρδουκοέργη που είδες τον δυστυχισμένο και ανήμπορο Λώλο να τρέχουν τα σάλια του και να μην μπορεί να φάει; και τη δυστυχισμένη γιαγιά Μαρία να υποφέρει απ' το Αλτσάιχμερ. Θα χαιρόσουνα αν στη θέση τους ήταν κάποιο συγγενικό σου πρόσωπο;
Πού θα βρεθεί ελάχιστη έστω ντροπή;

Δεν ντρεπόμαστε για τους παππούδες μας είπε...

Μα πόσο πολύ δεν κατανοείτε. Καθόλου δυστυχισμένοι, απλά γέρασαν. Πολύ αγαπητοί και πολύ συμπαθείς παρ' όλα αυτά. Και τι να κάνουμε, όταν μεγαλώσεις τόσο, παθαίνεις και Αλτσχάιμερ και σου τρέχουν τα σάλια. Τι θα πεί όμως αυτό; Θα πρέπει να σε εξαφανίσουν; Μόνο μακιγιαρισμένοι όπως στα σίριαλ; Το νόημα είναι η αγάπη και η υπόκλιση σε ό,τι αντιπροσωπεύουν
Αλλοίμονο σε όσους τρέχουν τα σάλια χωρίς να "είναι αδικημένοι από τη φύση" και βέβαια χωρίς να έχουν γεράσει...

Ανώνυμος είπε...

διασύρονται οι άνθρωποι όταν τους γελοιοποιούμε. Τα μνημόσυνα δεν γίνονται με το να δείχνουμε τα προβλήματα και τις αναπηρίες κάποιων, ούτε όταν παραβιάζουμε τα προσωπικά τους δεδομένα.Ρωτήστε τους συγγενείς τους πως αισθάνονται.

Ανώνυμος είπε...

Από που και ως που μιλάμε για γελιοποίηση; Με το να δείχνουμε ένα λεπτό από τη ζωή τους στο δρόμο, κάτι που ο καθένας περνώντας θα μπορούσε να έχει δει; Ή είναι γελοίο το να έχει κανείς γεράσει και να έχει προβλήματα;
Οι δικοί τους πρέπει να αισθάνονται περήφανοι που τους φροντίζουν και τους στηρίζουν. Και ας φέρνει κάποιους που έχουν εγκαταλείψει ή νοιάζονται πλημμελώς τους δικού τους, σε δύσκολη θέση

Ανώνυμος είπε...

Δεν μιλάτε, ΔΕΙΧΝΕΤΕ το προσωπικό δράμα δυο ανθρώπων, που μάλιστα δεν βρίσκονται στη ζωή. Γιατί το δείχνετε; υπάρχει κάποιος λογος; έχει κάποιο νόημα; εξυπηρετεί κάποιο σκοπό; πέραν της....δημοσιογραφικής επιτυχίας της "κυρίας" που το τράβηξε; Ρωτήσατε τους συγγενείς αυτών των ανθρώπων; Ποιος σας είπε ότι έχετε το δικαίωμα να προβάλετε προσωπικές στιγμές ευχάριστες ή δυσάρεστερς κάποιων χωρίς τηνέγκριση των ίδιων ή των συγγενών τους; Ζουν τα παιδιά τους, τα εγγόνια τους, τα ανίψια τους, τους ρωτήσατε;

Ανώνυμος είπε...

ANΑΞΙΟΣ Χειρισμός....?
Η εικόνα είναι πολύ δύσκολο μέσο,ΕΡΜΗΝΕΥΕΤΑΙ σύμφωνα με την συνείδηση και αντίληψη αυτού που την βλέπει,αλλά και αυτού που την ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ.Εδώ δεν μπορεί να γίνει επιλογή το ποιός θα την δεί,μπορεί να γίνει ομως ο κατάλληλος ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ και νοηματοδώτηση της.Αυτό έγινε ???
Ο ουτοπιστής αναγνώστης