Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

ΠΟΙΟΙ ΔΙΕΒΗΣΑΝ ΤΟΝ…ΠΟΤΑΜΟ ΜΑΡΝΗ

στις χθεσινές εκλογές της ΟΝΑΣ

Χθες έγιναν οι εκλογές της ΟΝΑΣ. στα γραφεία της στην οδό Μάρνη. Ψήφισαν 146 εκλέκτορες(από τους 189 που είχαν δικαίωμα ψήφου) για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου και της νέας Ελεγκτικής Επιτροπής.
Η συμμετοχή ήταν αθρόα(πρόπερσι είχαν ψηφίσει λιγότεροι), κάτι που δείχνει ότι το ενδιαφέρον, έτσι κι αλλιώς, των πρωτοβάθμιων συλλόγων για την Ομοσπονδία δεν έχει στερέψει.
Η συμμετοχή δείχνει επίσης τη θέληση κάποιων να αναζωογονήσουν την ΟΝΑΣ αλλά και κάποιων ή πολλών να ελέγξουν τη Διοίκηση και τα οφίκια.

Οι ψήφοι κατανεμήθηκαν ως εξής:

Α. Για το Διοικητικό Συμβούλιο.

1. Καλαϊτζής Εμμανουήλ ( Δαμαριώνας) 99
2. Μαϊτός Νικόλαος ( Γλυνάδο) 85
3. Χωριανόπουλος Αντώνιος ( Απόλλωνας) 82
4. Κονδύλης Σταύρος ( Κουρουνοχώρι – Μύλοι) 75
5. Βερνίκος Κωνσταντίνος ( Σαγκρί ) 69
6. Τσάφου- Στεφάτου Κατερίνα ( Δανακός) 67
7. Σαχάς Απόστολος ( Σκαδό -Μέση) 63
8. Μάρκου Σοφία ( Εγκαρές) 55
9. Σκυλάκης Θαλής ( Μέλανες) 54
10. Καραπάτης Πέτρος ( Απείρανθος) 54
11. Δημητροκάλλης Βασίλειος ( Χείμαρρος- Τσικαλαριό) 52
12. Δημητροκάλλης Γεώργιος ( Χείμαρρος- Τσικαλαριό) 51
13. Στρούβαλης Στυλιανός ( Δαμαριώνας) 50
14. Σοφικίτης Δημήτριος ( Τρίποδες) 49
15. Λιαδάκης Στυλιανός ( Κυνήδαρος) 43
16. Δέτση Ζανέτα ( Δαμαλάς) 42
17. Βερνίκος Νικόλαος ( Σαγκρί) 41
18. Γρατσία- Χατζούδη Σοφία ( Απείρανθος) 41
19. Δρύς Δημήτριος ( Αγγίδια) 40
20. Αρσένης Σπυρίδων ( Εγκαρές) 36
21. Γιακουμής Ιάκωβος ( Απείρανθος) 35
……………………………………………………..
22. Κλουβάτου Μαρία (Κυνήδαρος) 31
23. Παπακωσταντής Αντώνιος ( Κόρωνος) 23
24. Χερουβείμ Γεώργιος ( Κεραμωτή) 21
25. Βασιλάκης Γεώργιος ( Μέλανες) 13

Από τους παραπάνω οι 21 πρώτοι θα συγκροτήσουν το νέο Διοικητικό Συμβούλιο και οι υπόλοιποι 4 είναι αναπληρωματικοί.

Β. Για την Ελεγκτική Επιτροπή.

1. Φυρογένης Νικόλαος ( Κεραμωτή) 90
2. Βερυκόκκου Στυλιανή ( Χείμαρρος- Τσικαλαριό) 75
3. Κατσαρίδη- Γιανακοπούλου Λίνα ( Κορωνίδα) 57
4. Ρήγας Ιωάννης ( Δαμαλάς) 48
5. Χατζόπουλος Μιχαήλ (Απόλλωνας) 43
Και οι 5 εκλέγονται.

Την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου ορίστηκε η πρώτη συνεδρίαση, προκειμένου να συγκροτηθεί σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο.

ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

-Η σημαντική πράγματι συμμετοχή στην ψηφοφορία είναι κατ’ αρχήν ενθαρρυντική, αρκεί η κινητοποίηση να μην οφείλεται μόνο στη λειτουργία προσωπικών μηχανισμών, «γραμμών» και συμμαχιών για τον διοικητικό έλεγχο της ΟΝΑΣ. Το ενδιαφέρον πάντως είναι αντιστρόφως ανάλογο με την εικόνα και την αποτελεσματικότητα της ΟΝΑΣ των τελευταίων χρόνων.

-Δεν εμφανίστηκαν συγκροτημένες θέσεις και προτάσεις, έτσι ώστε οι συσπειρώσεις να γίνουν σε πολιτική και προγραμματική βάση.

-Θα είναι ενδιαφέρουσες οι ζυμώσεις για το νέο ΔΣ, γιατί πλέον υπάρχει μεγάλη διασπορά ψήφων και εκλεγέντων. Έστω και τώρα μπορεί και πρέπει να αναζητηθούν προγραμματικές συμφωνίες και συγκλίσεις, καθώς και δεσμεύσεις σε συγκεκριμένες προτάσεις και πρωτοβουλίες.

-Η Μονή δεν συμμετείχε στην ψηφοφορία(γιατί άραγε;), ενώ η Ποταμιά και η Κωμιακή ψήφισαν μέσω κάποιων αντιπροσώπων τους, χωρίς να υποδείξουν δικούς τους υποψηφίους στο ΔΣ.

-Η Κόρωνος και η Κεραμωτή δεν «κατάφεραν» να εκλέξουν μέλος στο ΔΣ, ενώ τσίμα-τσίμα βγήκε ο Απεραθίτης Ιάκωβος Γιακουμής.

-Ο Α. Χωριανόπουλος έπεσε στην τρίτη θέση, ενώ ο προαλειφόμενος για πρόεδρος Ε. Καλαϊτζής κατέλαβε την πρώτη θέση.

191 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι ηλίου φαεινότερο ότι το μέτωπο Καραπάτη-Ιάκωβου έσπασε μετά θορύβου και κρότου.
Ιάκωβε, ώρα να ξεκαβαλικέψεις και να συσπειρώσεις τους ταπεινούς και τους μόνιμα αδικημένους. Αφού βέβαια αποτάξεις πάσα νόσο και ότι άλλο πρέπει.
Είδες ο Βρούτσης ;

Ανώνυμος είπε...

Mπως να εβγη τσίμα-τσίμα ο Απεραθίτης Ιάκωβος Γιακουμής.Αφου τον πολεμουσατε αναξιοι απραθοκωμιακιτες

Ανώνυμος είπε...

παλι πρωτος ο ναξιος ειχε τα αποτελεσματα

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΚΙ ΑΝ Ο ΙΑΚΩΒΟΣ ΒΓΗΚΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ; ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΘΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 1977 Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΡΑΛΛΗΣ ΕΞΕΛΕΓΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΔΡΩΜΕΝΟΣ, ΕΓΙΝΕ ΟΜΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΙΑΚΩΒΟ.

Ανώνυμος είπε...

«σκιώδης υπουργός» ο Βρούτσης, «σκιώδης πρόεδρος» ο κυρ Αντώνης και εγώ φοβάμαι και τη… σκιά μου.

Ανώνυμος είπε...

Κωνσταντίνος Καβάφης


Όσο μπορείς

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.
Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,
γυρίζοντας συχνά κ' εκθέτοντάς την
στων σχέσεων και των συναναστροφών
την καθημερινήν ανοησία,
ως που να γίνει σα μια ξένη φορτική.
[1913]

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο σου Καλαϊτζή!
Εύχομαι να πετύχεις και στην Ο.ΝΑ.Σ. όπως πέτυχες στον Δαμαριώνα!
Σε χάρηκα το καλοκαίρι στην εκδήλωση του Δαμαριώνα, είχα έρθει με τη γυναίκα μου και πάνω από τα μισά τραπέζια ήταν νέοι!!!
Δεν είχα ξαναδεί τόσους νέους σε εκδήλωση συλλόγου να διασκεδάζουν!!!
Σήκωσε τους νέους από τις καρέκλες του υπολογιστή και φέρτους στην Ο.ΝΑ.Σ. και πίσω στον τόπο τους.
Και πάλι μπράβο σου!

Ο παραπονεμένος Σαγκριώτης

Ανώνυμος είπε...

Πού ζήτε ΟΝΑΣίτες ποιες θέσεις και προγραμματικές συγκλίσεις αναζητάτε και από ποιους; Από τον Νταμπάκη που ήθελε να χώσει στο τσιμέντο τον Απόλλωνα; Από τον Καλαϊτζή που όταν ο Σύλλογος του χωριού του τον απέκλεισε από αντιπρόσωπο στην ΟΝΑΣ, τον διόρισε ο Νταμπάκης αντιπρόσωπο του Συλλόγου....Απολλωνιατών; Από τον Βερνίκο που θέλει να κλείσει τα δημοτικά σχολεία της ορεινής Νάξου; Από τον Γιακουμή, που προσπάθησε να ανέβη τα σκαλοπάτια της εξουσίας ανάποδα; Είδατε καμιά ανανέωση; Είδατε παρουσία γυναικών; ερίδατε παρουσία νέων; Το 80% των αντιπροσώπων βολοδέρνουν στην ΟΝΑΣ και τους Συλλόγους καμιά 20αριά χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

Σιγά μεγάλε, παραπονεμένε Σαγκριώτη, ξέρεις κανένα χωριό το καλοκαίρι που να μην έχει νεολαία και να μη γλεντούν σε κάθε ευκαιρία;

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Καλαϊτζής είχει ηθικήξ υποχρέωση να δώσει δημόσια εξηγήσεις γιαζ το σκάνδαλο της συμμετοχής του στη στυνέλευση της ΟΝΑΣ και στησ υνέχεια στο Δ.Σ. πριν μερικά χρόνια, ενώ δεν είχε εκλεγεί αντιπρόσωπος του Συλλόγου Δαμαριωνιτών στον οποίο ανήκει. Αν σκοπεύει να θέσει υποψηφιότητα για Πρόεδρος της ΟΝΑΣ Πρέπει να ζητρήσει ο ίδιος τη διαλεύκανση αυτής της υπόθεσης. Ήταν τότε νόμιμη η "εκλογή" του ως αντιπροσώπου του Συλλόγου Απολλωνιατών; Με αυτό το σκάνδαλο να σε συνοδεύει,κύριε Καλαϊτζή, δεν μπορείς και δεν πρέπει να εκπροσωπήσεις την ΟΝΑΣ ως Πρόεδρός της.
Οι νεοεκλεγέντες στο Δ.Σ. της ΟΝΑΣ, έχουν υποχρέωση, πριν από την εκλογή του νέου προεδρείου της ΟΝΑΣ να θέσουν αυτό το θέμα και να ζητήσουν να διερευνηθεί η υπόθεση και αν υπάρχει σκάνδαλο να παραπεμφθούν οι υπεύθυνοι στο πειθαρχικό της ΟΝΑΣ. Δεν μποερεί να εκλεγεί Πρόεδρος ο Καλαϊτζή αν δεν ξεκαθαριστεί πρώτα αυτή η υπόθεση. Ας σεβαστούν και λίγο, τουλάχιστο την ιστορία της ΟΝΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Φτου ρε γαμώτο.
Ψάχνω να βρω λαμογιά και να μην είναι ο κυρ Αντώνης από πίσω και δε βρίσκω.

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα δεν έγινε το συμβούλιο βγάλατε και πρόεδρο?
Κύριε τον 1.47μμ μην ταράζεσαι γιατί μου βγήκαν τα μάτια μέχρι να καταλάβω τι γράφεις!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑΪΤΖΗΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ... ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ

Ανώνυμος είπε...

poy einai o iakovos oeo?
min einai sti vouli?
min einai sto spiti toy?
min kleei ti moira toy?

krima ypopsifios vouleutis na vgainei teleytaios stin onas.

Ανώνυμος είπε...

Καλώ τον Ιάκωβο Γιακουμή, το νεοεκλεγέν και ταυτοχρόνως ΝΕΩΤΕΡΟ μέλος του ΔΣ της ΟΝΑΣ να μιλήσει δημόσια.
Να πεί για την καμαρίλα και τα συμφέροντα που τον πολέμησαν χτές.
Το οφείλει σε όλους εμάς που πιστέψαμε σε αυτόν και τον στηρίξαμε.
Φτάνει η σεμνότητα, φτάνουν οι χαμηλοί τόνοι Ιάκωβε. Ο λαός σου περιμένει πυγμή και στόφα αρχηγού, που αναμφισβήτητα διαθέτεις.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως λειτούργησαν και στην ΟΝΑΣ "κουμπάροι";

Ανώνυμος είπε...

Ιάκωβε. Ο λαός σου περιμένει πυγμή και στόφα αρχηγού, που αναμφισβήτητα διαθέτεις.TO ΠΕΤΡΟ ΧΑΣΑΜΕ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΗΚΗ

Ανώνυμος είπε...

OΠΕΤΡΟΣ ΕΞΕΠΟΡΤΙΣΕ…ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΗ ΟΝΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Ο ΚΥΡ ΑΝΤΩΝΗΣ

Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις

Στίχοι: Νίκος Γκάτσος

Ο κυρ Αντώνης πάει καιρός που ζούσε στην αυλή
με ένα κανάτι κι ένα κρεβάτι και με κρασί πολύ
είχε δυο μάτια γαλανά κι αχτένιστα μαλλιά
κι ένα λουλούδι πάντα φορούσε στα ρούχα τα παλιά

Αχ κυρ Αντώνη πώς σ' αγαπάμε και μαζί σου τ' άστρα μετράμε
τις φωτιές για σένα πηδάμε ώσπου να ρθει βροχή
και το θυμό σου πάντα ξεχνάμε σαν πουλιά μαζί τριγυρνάμε
σαν παιδιά με σένα γελάμε σαν κάνεις προσευχή

Ο κυρ Αντώνης βιάζεται να πάει να κοιμηθεί
γιατί το βράδυ στα όνειρά του θέλει να θυμηθεί
ό,τι ποτέ δεν έζησε μες τ' όνειρό του ζει
μα η νύχτα φεύγει και λυπημένο τον βρίσκει η χαραυγή

Αχ κυρ Αντώνη πώς σ' αγαπάμε και μαζί σου τ' άστρα μετράμε
τις φωτιές για σένα πηδάμε ώσπου να ρθει βροχή
και το θυμό σου πάντα ξεχνάμε σαν πουλιά μαζί τριγυρνάμε
σαν παιδιά με σένα γελάμε σαν κάνεις προσευχή

Μα ένα βράδυ ο κυρ Αντώνης στρώνει να κοιμηθεί
κι όταν ξυπνάμε τον καρτεράμε στην πόρτα να φανεί
μα ο κυρ Αντώνης δε θα βγει ποτέ του στην αυλή
αφού για πάντα μες τ' όνειρό του θέλησε πια να ζει

Ανώνυμος είπε...

Ο κυρ Αντώνης σας την έφερε πάλι. Αυτός είναι γεννημένος για πολιτικός σύντροφοι.

Ανώνυμος είπε...

για τον κύριο των 14 Δεκεμβρίου 2009 2:10 μ.μ.
Τι να γίνει κύριέ μου υπάρχουν και δυσκολίες. Απλά:
Πριν μερικά χρόνια, το 2004 ή 2005 πρέπει να ήταν, ο Καλαϊτζής στις εκλογές του Συλλόγου Απολλωνιατών ήταν υποψήφιος αντιπρόσωπος στην ΟΝΑΣ και "εκλέχτηκε" με τον γνωστό τρόπο που κάνει τις εκλογές στον Σύλλογό του ο Νταμπάκης. Γιατί ήταν υποψήφιος του Συλλόγου Απολλωνιατών ο Καλαϊτζής; Απλούστατα γιατί τότε είχε συγκρουστεί με το Δ.Σ. του Συλλόγου Δαμαριωνιτών, που τον έλεγχαν Νεοδημοκράτες και είχε χάσει στις εκλογές ή φοβόταν ότι, αν έβαζε εκεί υποψηφιότητα, δεν θα έβγαινε αντιπρόσωπος. Για σιγουριά λοιπόν πήγε στο παραμάγαζο του Νταμπάκη και βγήκε αντιπρόσωπος στην ΟΝΑΣ και σε καλή σειρά. Μια έρευνα σε παλιότερα φύλλα της εφημερίδας του Νταμπάκη μπορεί να το αποδείξει, αν και δεν ξέρω ο παμπόνηρος αν τότε δημοσίευσε τους αντιπροσώπους του Συλλόγου στην ΟΝΑ.Σ.
Αυτή είναι η αλήθεια.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΚΥΡ ΑΝΤΩΝΗΣ ΕΦΥΓΕ
Ο ΚΥΡ ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΕΙ
Ο ΚΥΡ ΜΑΝΩΛΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ
ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΦΑΕΙ

Ο ΚΥΡ ΠΕΤΡΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕ
ΤΟΝ ΓΙΑΚΟΥΜΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ
ΜΑ ΔΕ ΧΩΡΟΥΣΑΝΕ ΜΑΖΙ
ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΝΑ ΤΟΝΕ ΦΑΕΙ

ΑΧ ΒΕΡΝΙΚΑΚΙ ΜΟΝΑΧΟ
ΠΑΝΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ
ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΙΤΣΑ ΘΕΣ ΚΑΙ ΣΥ
ΝΑ ΔΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΟΥ

Ανώνυμος είπε...

εΣΎ ΠΟΥ ΛΕς ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΆΓΑΖΟ ΤΟΥ νΤΑΜΠΑΚΗ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΛΗΤΗΣ. Ο ΝΤΑΜΠΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΑΡΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ? ΠΟΙΟ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΟ ΒΡΕ ΛΕΧΡΙΤΗ. ΚΑΤΕΒΑ ΚΑΙ ΣΥ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Ή ΤΗΣ ΟΝΑΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΨΗΦΟ ΣΟΥ?

Ανώνυμος είπε...

Άσε τις βρισιές και μίλα για την οιυσία. Για την υπόθεση Καλαϊτζή έχεις να πεις κάτι; Είναι αλήθεια ή όχι; Έχειεκλεγεί αντιπρόσωπος του Συλλόγου Απολλωνιατών ή όχι; Είναι Απολλωνιάτης ή έστω Κωμιακίτης;

Ανώνυμος είπε...

ερώτηση στον Ανώνυμο 3.59μμ

Αν ο Καλαϊτζής δεν ήθελε να βάλει υποψηφιότητα με τον Δαμαριώνα γιατί τον έλεγχαν νεοδημοκράτες όπως είπες ή φοβόταν ότι δεν θα βγει από κει, είναι σκάνδαλο που ήθελε να μπεί στην Ο.ΝΑ.Σ. από άλλο Αξιώτικο Σύλλογο?
Η ιστορία αυτή έγινε πριν 5-6 χρόνια όπως πάλι εσύ είπες, τον Καλαϊτζή τον θυμάμαι στην Ο.ΝΑ.Σ. 15 χρόνια.
Νομίζω οτι τα παραλές και εσύ λίγο!
Αν είναι αυτό σκάνδαλο που θα πρέπει και να απολλογηθεί, τότε τους άλλους θα πρέπει να τους στήσουμε στα 3 μέτρα...
Δεν μιλάς με 15χρονα.
Μην υποτιμάς την νοημοσύνη μας.

Ανώνυμος είπε...

A-NAXIE επειδή σέβεσαι την είδηση και την σημασία της, πρέπει την υπόθεση Καλαϊτζή να την κάνεις θέμα με δική σου ανάρτυση για να αναδειχθεί.

Ανώνυμος είπε...

Η γυναίκα του Καίσαρα πατριώτη δεν φτάνει να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται. Κατάλαβες; Ο Καλαϊτζής παρανόμησε το 2004 η΄5 πολιτικά, ηθικά, νομικά (βέβαια είναι απράνομο αυτό που έπταξε μαζί με τον Νταμπάκη) τότε. Δεν μπορεί λοιπόν αυτός να γίνει Πρόεδρος της ΟΝΑΣ, αυτής της ΟΝΑΣ έστω.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία σημειώσατε με κόκκινο αυτούς που εκλέχθηκαν. Γιατί το κόκκινο κερδίζει.

Ανώνυμος είπε...

γιατί εστώ αυτή?
ή να γίνει ή να μην γίνει.
την άλλη φορά δεν θα ισχύουν αυτά που γράφεις?
Αλήθεια εσύ ποιον προτείνεις για πρόεδρο της Ο.ΝΑ.Σ?

Ανώνυμος είπε...

Μιλάνε και οι Φιλωτίτες για την ΟΝΑΣ που δεν ήταν ποτέ μέλη της. Κάνε κάτι άλλο νάξιε καλύτερα.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
ΜΕ ΝΤΑΜΠΑΚΗ ΑΡΧΗΓΟ.

Ανώνυμος είπε...

ααααααα...αααα!!!!
Για αυτό η καούρα με τον Καλαϊτζή,
σας την φόρεσαι... ο Δαμαριώνας?

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΕΝΕΙΑ ΟΙ ΑΠΕΡΑΘΙΤΕΣ.
ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΦΑΧΤΕΙ ΜΗ ΦΑΤΕ ΟΣΟΙ ΠΑΤΕ ΚΡΕΑΣ.
ΦΑΤΕ ΜΟΝΟ ΧΟΡΤΑΡΙΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

poy einai o iakovos oeo?

Ανώνυμος είπε...

Γιάκωβα πάρε θέση.
Μην αφήνεις υποψίες.
Πές τί έγινε, αν κάποιοι σε πούλησαν.
Και αν ναι, πές ποιοί είναι αυτοί. Τί σπόντες είναι αυτές που κυκλοφορούν εδώ; Η σιωπή σου κάνει κακό στον Απεραθίτικο Σύλλογο.

Ανώνυμος είπε...

Απορώ πως κοιτάζονται στα μάτια αυτοί όλοι.
Απορώ ακόμα τι γυρεύουν εκει ένα δυό σοβαρά άτομα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΣΟΚΑΚΙΑ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΛΥΣΣΆ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑΞΙΟ ΓΙΑΤΙ;

Ανώνυμος είπε...

Για εκείνον που δηλώνει στις 4:15 ότι ο Νταμπάκης έχει καθαρό το μέτωπο έχω να πω ότι στο www.apollonasnaxou.blogspot.com μπορεί να διαπιστώσει μόνος του το πόσο είναι λερωμένο το μέτωπο του με την πώληση οικοπέδου του που βρίσκεται στον Απόλλωνα στον ΟΤΕ Νάξου. Αν συνδυάσουμε την πράξη της πωλήσεως με τις γνωριμίες του Νταμπάκη με τους άρχοντες του νησιού (περιλαμβάνονται και σημερινοί τιτλούχοι πρώην υπάλληλοι του ΟΤΕ) τότε εύκολα καταλήγουμε ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα . Δείτε στο blog τα συμβόλαια της αγοραπωλησίας καθώς και τα σχόλια των διαχειριστών και μετά τα ξαναλέμε.
Επί πλέον δεν πρέπει να διαφεύγει ότι ο Νταμπάκης όταν είδε να καταρρέει ως χάρτινος πύργος η αγωνιώδης προσπάθεια του να γεμίσει τσιμέντο τον Απόλλωνα με το λιμάνι συμπεριφέρθηκε με τραμπουκισμό προπηλακίζοντας με τους "επιστήμονες" του (καμμιά δεκαριά όλοι μαζί) ανθρώπους που αντιτάχθηκαν με ένδικα μέσα στα παράφρονα σχέδια του.
Ο Νταμπάκης για τους μισούς Απολλωνιάτες είναι κόκκινο πανί και θα είχε αποσυρθεί από τα κοινά αλλά παραμένει στο προσκήνιο προκειμένου να τακτοποιήσει τον κατ'επάγγελμα πολιτικάντη γαμπρό του Λάζαρο Θεόφιλο στη θέση του Διοικητού του Νοσοκομείου. Μην ξεχνάμε ότι ο Καποδίστριας έρχεται και οι θέσεις των εκλεγμένων λιγοστεύουν.

Ανώνυμος είπε...

Iakove pare thesi

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΛΑΖΑΡΟΣ. ΑΦΟΥ Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΩΝ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ, ΙΣΩΣ ΕΝΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΟΒΑΡΑ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΝΑΞΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Ποιο μπλογκ Απόλλωνα και τριχες κατσαρες. Κάτι φρενιασμένα, φθονερά και κομπλεξικά ανθρωπάκια βγάζουν τα απωθημένα τους, αντί να πάνε στον ψυχαναλυτή. Καλό είναι κι αυτό γιατί γλύτωσαν κανένα ευρώ οι γνωστοί σπαγγοραμένοι, αλλά όχι και να το παιζουν Ζορό και ρομπέν των δασών οι θερμολέβητες.

Ανώνυμος είπε...

Εκείνος που πιστεύει πως ο κ. Καλαϊτζής "παρανόμησε" όταν εκπροσώπησε άλλο σύλλογο από τον τόπο καταγωγής του, δεν έχει παρά να του κάνει μήνυση. Αν δεν το κάνει, ας παραδεχτεί πως λειτουργεί όπως τόσοι και τόσοι συντοπίτες μας, οταν φοβουνται πως κάποιος μπορεί να καταφέρει πράγματα που οι ίδιοι δεν τα πλησιάζουν... Αν δεν το κάνει ούτε αυτό, καταλαβαίνουμε όλοι το ποιόν του ...ανδρός...
Επιτέλους, είναι η τελευταία ευκαιρία να αναστηθεί το συλλογικό κίνημα στη Νάξο, όπως φαίνεται από την πορεία του κ. Καλαϊτζή στο σύλλογο του Δαμαριώνα. Έχουμε το περιθώριο να αφήσουμε το κόμπλεξ ενός τιποτένιου και της (τωρινής) παρέας του να παραπλανήσει (για άλλη μια φορά) τον κόσμο?

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Γιακουμή μιλήστε σας παρακαλώ.
Είναι αλήθεια όσα γράφονται εδώ;
Εμείς, οι απλοί άνθρωποι που σας στηρίζουμε, ανησυχούμε. ΜΙΛΗΣΤΕ

Ανώνυμος είπε...

Είσαι πολύ μ...(συμπλήρωσε τη λέξη, όπως νομίζεις).

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Καλαϊτζής είχει ηθικήξ υποχρέωση να δώσει δημόσια εξηγήσεις γιαζ το σκάνδαλο της συμμετοχής του στη στυνέλευση της ΟΝΑΣ και στησ υνέχεια στο Δ.Σ. πριν μερικά χρόνια, ενώ δεν είχε εκλεγεί αντιπρόσωπος του Συλλόγου Δαμαριωνιτών στον οποίο ανήκει. Αν σκοπεύει να θέσει υποψηφιότητα για Πρόεδρος της ΟΝΑΣ Πρέπει να ζητρήσει ο ίδιος τη διαλεύκανση αυτής της υπόθεσης. Ήταν τότε νόμιμη η "εκλογή" του ως αντιπροσώπου του Συλλόγου Απολλωνιατών; Με αυτό το σκάνδαλο να σε συνοδεύει,κύριε Καλαϊτζή, δεν μπορείς και δεν πρέπει να εκπροσωπήσεις την ΟΝΑΣ ως Πρόεδρός της.
Οι νεοεκλεγέντες στο Δ.Σ. της ΟΝΑΣ, έχουν υποχρέωση, πριν από την εκλογή του νέου προεδρείου της ΟΝΑΣ να θέσουν αυτό το θέμα και να ζητήσουν να διερευνηθεί η υπόθεση και αν υπάρχει σκάνδαλο να παραπεμφθούν οι υπεύθυνοι στο πειθαρχικό της ΟΝΑΣ. Δεν μποερεί να εκλεγεί Πρόεδρος ο Καλαϊτζή αν δεν ξεκαθαριστεί πρώτα αυτή η υπόθεση. Ας σεβαστούν και λίγο, τουλάχιστο την ιστορία της ΟΝΑΣ

Ανώνυμος είπε...

EVER το ωραιότερο σχόλιο που έχω δει στο BLOG ......Ποιο μπλογκ Απόλλωνα και τριχες κατσαρες. Κάτι φρενιασμένα, φθονερά και κομπλεξικά ανθρωπάκια βγάζουν τα απωθημένα τους, αντί να πάνε στον ψυχαναλυτή. Καλό είναι κι αυτό γιατί γλύτωσαν κανένα ευρώ οι γνωστοί σπαγγοραμένοι, αλλά όχι και να το παιζουν Ζορό και ρομπέν των δασών οι θερμολέβητες.

Ανώνυμος είπε...

Ποιο...σκάνδαλο Καλαϊτζή. Αυτό έχει παραγραφεί. Έμαθα οτι η Σοφία Μάρκου που εκλέχτηκε τώρα στο ΔΣ δεν ήταν αντιπρόσωπος των Εγγαριτών. Αυτό μέχρι που ακυρώνει τις εκλογές.

Ανώνυμος είπε...

Ήπρεπε να 'σαι βουλευτής
κι εδιάεις να ρεζιλευτείς
και στης ΟΝΑΣ τα τείχη
εφάασί 'σ' οι ίντριγκες
και τελευταίος ήβγηκες
καταραμένη τύχη.

Στα νιάτα σου ελπίσαμε
γι' αυτό και σε ψηφίσαμε
χωρίς είπα και ξείπα
για να σε δούμε πρόεδρο
κι ήκαμες πρόσωπο φαιδρό
μες το νερό μιαν τρύπα.

Και τώρα ήντα θα 'ενείς
που πρέπει να 'ελά κανείς
με τα παθήματά σου
κι α δε σου πάνε τα κοινά
ένας αλήτης σου μηνά
'ύρευγε τη δουλειά σου.

Ανώνυμος είπε...

4 Δεκεμβρίου 2009 6:16 μ.μ.

Αν αληθεύει κι αυτό για την Εγγαρίτισσα, τότε μιλάμε για ολοκληρωτική εξαθλίωση, για απαξίωση της ΟΝΑΣ και την κύρια ευθύνη την έχει ο απερχόμενος, αν απέρχεται Πρόεδρός της. Θλιβερή κατάσταση. Το γήρας ου γαρ έρχεται μόνο.

Ανώνυμος είπε...

ποιος σας έχει πλάσει αγγελούδια μου

Ανώνυμος είπε...

Μπα διαόλοι είναι δεν το κατάλαβες;

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΚΟΥΜΗ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΟΤΙ ΕΠΑΘΕ Η ΘΩΔΗ. ΔΟΣΤΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΡΚΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΛΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΉΘΗΚΑ ΗΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΗΣ. ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΑ Δ.Σ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΑΙ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΧΑΜΕΝΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΑΣΕ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΑΛΛΟΘΙ.
ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΟΣΑΝΕ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΟΥ. ΑΣ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΧΩΡΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

Ανώνυμος είπε...

Φίλες και Φίλοι
Διαβάζω τα μηνύματά σας και βλέπω ότι διαβάζετε επιδερμικά τα αποτελέσματα.
το απόστημα έσπασε, το ποίο χύθηκε μπήκε αέρας στο τραύμα και θα γίνει καλά.
Ας ελπίσουμε οτι τα νέα πρόσωπα που ο κόσμος τίμησε, θα πάρουν την τύχη της Ο.ΝΑ.Σ. στα χέρια τους και θα την πάνε μπροστά.
Το μλόκ ταμπάκη-καρποντίνη-φυρογένη ξέφτυσε, ο σοφός κόσμος τους έφτυσε, μετά τα όσα δημοσίευε τόσο καιρό για αυτούς ο Στρατηγός.
Ο μόνος που φαίνεται πως έμεινε απο την παρέα ειναι ο Καλαϊτζής, αλλά τι να κάνει αυτός έρημος και αποδυναμομένος. Οι άλλοι τους πήραν τα κουκιά και τα σοβρακα.
Περιμένω να δω το νέο Δ.Σ. μπορεί να δόσουν στον Καλαϊτζή την προεδρία , αλλά οι άλλοι θα κάνουν κουμάντο. Ο κακομοίρης ο Καλαϊτζης περίμενε τόσα χρόνια να γίνει πρόεδρος και κατάντησε να γίνει ένα εξαρτημένο πιόνι των νέων δεδομένων.
Μετά το άδειαμα που έκανε στους δικούς του , στο βήμα της Νάξου ο Στρατηγός , αλήθεια τι θέση θα πάρει? λέτε να είναι ο ρυθμιστής? αλήθεια που τις βρήκε τόσους ψήφους αφου δεν ήταν σε καμιά γραμμή? είδα βγήκε και άλλος βερνίκος απο το Σαγκρί. Λέτε αυτοί οι δύο να αλλάζουν τις ισορροπίες? ε ρε γέλια, ας περιμένουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ο ταξίαρχος ε.α. και όχι στρατηγός είναι Νταμπάκης σε χείριστη έκδοση.

Ανώνυμος είπε...

o Βερνίκος είναι αυτός που πήγε να αναλάβει το κέντρο Υγείας τέτοια σοβαρότητα; αυτοσ θα σωσει την ΟΝΑΣ ;

Ανώνυμος είπε...

Φτιάξτε μια αντι-ΟΝΑΣ αν έχετε τα αντερα και προχωρείστε. Δε σας παίρνει όμως.
Η κριτική είναι εύκολη.
Αφού δε μπορείτε να κάνετε τίοτα άλλο, φιλείστε τα αρ...του Νταμπάκη και τα γαλόνια του Βερνίκου. Αυτό θα κάνετε στο τέλος. Ή θα βρίζετε όπως κάνετε τώρα ,χωρίς να σας συνορίζεται κανείς.
Και δεν είναι ένα, είναι δυο χρόνια αυτά.
Περαστικά σας, περαστικά σας,
εγώ θα πιω ένα ποτήρι στην υγειά σας.

Ανώνυμος είπε...

ποιος πήρε τα σόβρακα?
για ξαναδές τα αποτελέσματα...
ρεεεεεεεε γελάνε μαζι μας και αυτοί και κάποιοι εδώ μέσα..

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ 7.13 ΌΝΤΩΣ ΧΟΙΡΙΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΧΛΕΜΠΟΝΙΑΡΗ,,,ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΕΞΗΓΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

Εξαντλήθηκε νομίζω το θέμα στη γενικότητά του.
Υπάρχει το σοβαρό θέμα του κ. Καλαϊτζή που πρέπει να δοθούν πιστικιές εξηγήσεις και όχι δικαιολογίες.
Μπορείτε νομίζω σαν μπλοκ να ζητήσετε εξηγήσεις.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΗ ΕΞΗΓΗΣΕΙς ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ? ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ? ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΣΕ ΟΛΟΥς ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ. ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΟΝΑΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ. ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

Από τη συζήτηση περί ΟΝΑΣ προκύπτουν θετικά αποτελέσματα:
1) η αεπιστολή του Ιάκωβου Γιακουμή, αποτελεί δείγμα αξιοπρέπειας ενός νέου ανθρώπου που βάλεται άδικα από διάφορους επειδή με λάθος τρόπο διεκδίκησε μια θέση υποψήφιου βουλευτή στις εκλογές του Οκτώβρη.
Στο Δ.Σ. της ΟΝΑΣ ο Ιάκωβος μπορεί να γίνει χρήσιμος αρκεί αν μη συμβιβαστεί με τους "ιδιοκτήτες" της ΟΝΑΣ και των "ΝΑΞΙΑΚΩΝ".
Ιάκωβε να συνεχίσεις.

Ανώνυμος είπε...

2) η σιωπή των Καλαϊτζή-Χωριανόπουλου-Βερνίκου κ.λπ. δείχνει πού βρίσκεται η κακοδαιμονία της ΟΝΑΣ. Αυτοί-παλιές καραβάνες- ακολουθούν την τακτική της σιωπής. "μπόρα είναι θα περάσει" μπροστά σε ένα πρωτοφανές σκάνδαλο ηθικής τάξης, που αποκαλύπτει τους μηχανισμούς ελέγχου της σάπιας πια καρέκλας της ΟΝΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

3) Σήμερα υπάρχουντα blog όπου ο καθένας λέει τη γνώμη του και όπου οι διάφοροι Νταμπάκηδες δεν μπορούν να τους κλείσουν το στόμα.
Δεν τους ευνοούν και οι πολιτικές συνθήκες,γιατί τους παίρνει κι αυτούς μπάλα η περίτεχνη κατεδάφιση του παλαιού ΠΑΣΟΚ από τον ΓΑΠ και έτσι τώρα στέκονται σε γιάλινα πόδια.
Τα διάφορα τοπικά ναξιακά-αθηναϊκά έντυπα της παλιάς σχολής του γλυψίματος της εκάστοτε εξουσίας κλείνουν ένα ένα και οι εξουσιαστές της ΟΝΑΣ δεν έχουν μέσα προβολής.
Τα δικά τους έντυπα "Τα Νέα του Απόλλωνα", "Κορωνίδα", "Απεράθου" κ.α. έχουν απαξιωθεί πάλι από τα blog, όπως και τα παραμάγαζά τους-οι ανύπαρκτοι ψευτοσύλλογοι, που τους κρατούν μόνο και μόνο για να στήνουν πλασματικές πλειοψηφίες αντιπροσώπων στην ΟΝΑΣ για να την ελέγχουν.

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχουν ιδιοκτήτες συλλόγων. Μπορείς και συ να κςτέβεις να πάρεις το μερδικό σου.
"Σκάνδαλο ηθικής τάξης...". Έχεις χάσει το μέτρο. Τα κλεφτρόνια της πολιτικής δεν βγήκες ποτέ δημόσια να τα καταγγείλεις και να τα ονομάσεις. Αυτά είναι τα σκάνδαλα κι όχι αν κάποιος πήγε στην ΟΝΑΣ σαν εκπρόσωπος άλλου συλλόγου, που μπορεί στο κάτω-κάτω να το κάνει αν γραφτεί σε αυτό το σύλλογο, όπως και έγινε. Ήταν και μια μορφή αντίστασης στο δεξιοκρατούμενο τότε σύλλογο του χωριού του.
Αλλά που νιονιό να το καταλάβεις.
Αν ήταν η ψ...βιολί, θάμαστε όλοι βιολιτζήδες.

Ανώνυμος είπε...

έλα έκανε και αντίσταση ο Καλαϊτζής.

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΑ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΤΕ;
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΗΚΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ;
Η ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΔΙΕΚΔΗΚΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ..;;;;;
ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕ ΠΕΙΣΑΤΕ ΠΩΣ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ..!!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ανώνυμος είπε...

Μην την πέφτετε στον Γιακουμή.
Είναι ακόμα αρχάριος στο κουρμπέτι. Πρώτη φορά κι όμως εξελέγη, έστω και τελευταίος. Θυμηθείτε τον άλλο απεραθίτη γίγαντα της πολιτικής, τον νικολάκη, που την προηγούμενη φορά δεν τα κατάφερε στην ΟΝΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

κύριε της 15 Δεκεμβρίου 2009 8:37 π.μ.
Ώστε έτσι. Επειδή υπάρχουν άλλα σκάνδαλα στην Ελλάδα, μικρά ή μεγάλα, δεν πρέπει να μιλούμε για τα μικρά!!!!!. Υπάρχει δηλαδή...πολύ σκάνδαλο και ...ολίγον σκάνδαλο.
Η ηθική είναι για σένα λάστιχο, που καθένας το τεντώνει ή το μαζεύει όσο τον βολεύει.
Ηθικός και ολίγον ηθικός. Μάλιστα!!!
Όχι κύριε. εδώ έχουμε ζήτημα ηθικής τάξης στο επίπεδο της ΟΝΑΣ, ενός φορέα που για τη Νάξο είναι κάτι ή έστω ήταν, αλλά μπορεί να ξαναγίνει.
Όποιος ασχολείται με τα κοινά, σε οποιοδήποτε επίπεδο, χαμηλό ή ψηλό, μικρό ή μεγάλο, πρέπει να είναι ηθικός στην καθημερινή συμπεριφορά του και στη λειτουργία του.
Αυτό που έπραξαν τα πρόσωπα αυτά είναι παραχάραξη της ψήφου των συμπατριωτών τους, είναι εκλογική νοθεία.
Οι συμπατριώτες του κυρίου τον απέρριψαν με την ψήφο τους ή υπήρχε κίνδυνος να τον απορρίψουν. Και αυτός τι έκανε σε συνεργασία με τους άλλους και με την ανοχή των υπολοίπων και της εφορευτικής επιτροπής που έπρεπε να τον αποκλείσει από τη συνέλευση και από τις εκλογές;
Αντί να αποδεχτεί την ετυμηγορία τους, κατέφυγε σε ανορθόδοξα και επομένως μη ηθικά μέσα,προκειμένου να βγει αντιπρόσωπος για να εκλεγεί στη συνέχεια στο διοικητικπό συμβούλιο της ΟΝΑΣ και να πάρει κάποιο από τα αξιώματα-καρέκλες του Προεδρείου της ΟΝΑΣ.
Είναι αυτό και παράνομο, είναι και παραβίαση των καταστατικών και της ΟΝΑΣ και του Συλλόγου Απολλωνιατών.
Ο Υφυπουργός Εσωτερικών Ρόβλιας παραιτήθηκε σήμερα γιατί αποκαλύφτηκε ότιζήτησε να εξυπηρετήσει κάποιους φίλους-συμπατριώτες του στρατιωτικούς. Δεν παρανόμησε, αλλά παραβίασε την ηθική αρχή που ευαγγελίζεται το νέο ΠΑΣΟΚ περί αξιοκρατίας, καταπολέμησης του ρουσφετιού κ.λπ. Δεν έκανε ο ίδιος ρουσφέτι, υπέβαλε ένα αίτημα και γι αυτό παραιτήθηκε.
Παράδειγμα προς μίμηση για τους κυρίους της ΟΝΑΣ.
Οι μπλόγκερς αποκάλυψαν και την ενέργεια του Ρόβλια.
Το ίδιο κάνουμε κι εμείς εδώ.
Η διαφάνεια που φωνάζει ο Γιώργος Παπανδρέου ισχυει, αγαπητέ μας κύριε ΠΑΝΤΟΥ, σε όλα τα επίπεδα, για όλα τα μέλη, στελέχη και φίλους του ΠΑΣΟΚ, ισχυει επομένως και για την ΟΝΑΣ, της οποιας η πλειοψηφία δηλώνει ΠΑΣΟΚ όπως και ο κ. Καλαϊτζής.
ΠΑΣΟΚ σήμερα για να είσαι δεν αρκεί να το δηλώνεις, πρέπει να κάνεις πράξη και τις αρχές του έτσι όπως τις διατυπώνει καθημερινά ο Πρόεδρός του. Κατάλαβες;

Ανώνυμος είπε...

οποιος εχει την περιέργεια ας ψαξει να δει τι έχει καταφέρει ο καλαιτζής στο σύλλογό του σε σύντομο διάστημα και κάθε φορά που κατεβαίνει υποψήφιος πόσους σταυρούς παίρνει...
Είναι από τους λίγους που έχει μεράκι με αυτά που ασχολείται και να παρακαλάτε να βγει αυτός πρόεδρος.

Ανώνυμος είπε...

Ακολουθώντας την συμβουλή του προηγούμενου:
ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΝΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΝΑΣ Ο ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Σε ποιο Σύλλογο των Απολλωνιατών ή των Δαμαριωνιτών;

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχουν ιδιοκτήτες συλλόγων. Μπορείς και συ να κςτέβεις να πάρεις το μερδικό σου.
"Σκάνδαλο ηθικής τάξης...". Έχεις χάσει το μέτρο. Τα κλεφτρόνια της πολιτικής δεν βγήκες ποτέ δημόσια να τα καταγγείλεις και να τα ονομάσεις. Αυτά είναι τα σκάνδαλα κι όχι αν κάποιος πήγε στην ΟΝΑΣ σαν εκπρόσωπος άλλου συλλόγου, που μπορεί στο κάτω-κάτω να το κάνει αν γραφτεί σε αυτό το σύλλογο, όπως και έγινε. Ήταν και μια μορφή αντίστασης στο δεξιοκρατούμενο τότε σύλλογο του χωριού του.
Αλλά που νιονιό να το καταλάβεις.
Αν ήταν η ψ...βιολί, θάμαστε όλοι βιολιτζήδες.

Ανώνυμος είπε...

Δεν παρανόμησε ο Ρόβλας,,,ΧΑ,χα,χα, ας γελάσω. Τι πρέπει να κάνει για να παρανομήσει, να γίνουν τα ρουσφέτια που παράνομα ζήτησε; Ο Ρόβλιας ήταν από τους πιο σφοδρούς επικριτές της προηγούμενης κυβέρνησης. Και αναβαπτίστηκε...ηθικά με την παραίτησή του; Τι μας λες ορέ;
Καλαϊτζή, μετά απ΄αυτό παραιτήσου.
Το απαιτούν άνθρωποι που το ήθος του είναι...άστα να πάνε.

Ανώνυμος είπε...

Δεν αποκάλυψε blogger τις κουτσικέλες Ρόβλια, αλλά η ιστοσελίδα του Τριανταφυλλόπουλου. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά...
Ο Φωτήλας απολύθηκε σε 3 μήνες, ο Ρόβλιας σε 2,5. Νέο ρεκόρ Γκίνες. Και τα καλλίτερα έρχονται.

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Ρόβλιας και το πράσινο …«Βυζάντιο»

H παραίτηση του Ντίνου Ρόβλια από την κυβέρνηση, 69 ημέρες αφ’ ότου ανέλαβε στο υπουργείο Εσωτερικών, δεν είναι και τόσο αθώα, όσο θέλουν να την παρουσιάσουν στην κυβέρνηση. Και δε μιλάμε φυσικά για το ήθος του βουλευτή Καρδίτσας αλλά για τα όσα τον οδήγησαν στην παραίτηση.

Αιτία, όπως γνωρίζετε, ένα μπιλιετάκι με οδηγίες προς το υπουργείο Άμυνας και το Προστασίας του Πολίτη για διακριτική μεταχείριση στρατιωτικών και αστυνομικών. Κοινώς ρουσφέτια σαν κι αυτά που διακινούνται κατά εκατοντάδες στα πολιτικά γραφεία ακόμη και απλών βουλευτών της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Πιθανότατα ο κ. Ρόβλιας να μην τα είχε δει καν και να έκανε τη διεκπεραίωση ο διευθυντής του γραφείου του, όπως συμβαίνει πάντα στην αθάνατη Ψωροκώσταινα.

Ποιος, όμως, διέρρευσε το χαρτί αυτό προτού μάλιστα προλάβει να πάει στους αποδέκτες του, τους κ. Βενιζέλο και Χρυσοχοϊδη. Εδώ είναι το μυστικό της παραίτησης του κ. Ρόβλια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το έγγραφο διέρρευσε μέσα από το υπουργείο Εσωτερικών, όχι όμως μέσα από το γραφείο του κ. Ρόβλια. Κάποιοι άλλοι μιλάνε για τις πολύ κακές σχέσεις που είχε ο υφυπουργός με τον υπουργό, Γ. Ραγκούση. Ο τελευταίος δεν είχε δώσει ουσιαστικές αρμοδιότητες στον κ. Ρόβλια και τον είχε… στην απέξω. Οι σχέσεις τους ήταν κάκιστες και κάποιοι τώρα δεν αποκλείουν να δόθηκε σκόπιμα το έγγραφο από συνεργάτες του υπουργού ώστε να “φαγωθεί” ο υφυπουργός.

Και παρ’ ότι τη Δευτέρα ο κ. Ρόβλιας είχε πάρει το “οκ” από τον Χ. Παμπούκη ότι δεν υπάρχει θέμα, Τρίτη πρωί φαίνεται ότι έπεσαν τα μεγάλα μέσα στον πρωθυπουργό. Ήταν και η συγκυρία με τη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών για τη διαφθορά, οπότε δεν μπορούσε να μείνει ο υφυπουργός στην κυβέρνηση.

Όπως αντιλαμβάνεστε, το… Βυζάντιο αναστήθηκε στο ΠΑΣΟΚ πριν καλά – καλά κλείσει τρεις μήνες στην εξουσία. Το ‘χουν στο DNA τους φαίνεται οι “πράσινοι”.
ANTINEWS

Ανώνυμος είπε...

Εγώ είμαι με το Νόμπλια και όχι με το Ρόβλια.

Ανώνυμος είπε...

Είθσαι πολύ καλός σεναριογράφος. εδώ μιλάμε για την ΟΝΑΣ και την ηθική κατάπτωση των διαχειριστών της.

Ανώνυμος είπε...

H ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΙΉΤΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ρε φίλε εσύ πρέπει να έχεις φάει τρελλή ήττα από τον Καλαϊτζή...
Μήπως είσαι κανένας πικραμένος Δαμαριωνίτης που σε ξεσκώνισε από το Σύλλογο του Δαμαριώνα...
εσύ δεν προσπαθείς να φτιάξεις την ΟΝΑΣ...
εσυ προσπαθείς να θάψεις τον Καλαϊτζή...
ή μήπως είσαι κανένας από αυτούς που θέλουν την καρέκλα του προέδρου της ΟΝΑΣ και επειδή δεν έχει τα αρ..δια του Καλαϊτζή καθοντε και ξεκατινιαζοντε...
αν το θεωρείς τόσο ανήθικο αυτό που έκανε κινήσου νομικά...να πάρεις πάλι τα αρ...δια του!!!
αμαν με έκανες και έβρισα μέρα που είναι σήμερα!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΜΑΪΤΟΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΗΤΑΝ?

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΙ-ΚΑΛΑΪΤΖΗ ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΤΗΝ ΟΝΑΣ?

Ανώνυμος είπε...

Οι βρισιές χαρακτηρίζουν εκείνους που τις εκστομίζουν.
Για Πρόεδρο της ΟΝΑΣ; Κάποιο σεμνό και ικανό, με φρέσκες ιδέες και πραγματική αγάπη για τον τοπο.

Ανώνυμος είπε...

αλήθεια κύριε αντι-καλαϊτζή πες ποιος είσαι και θα την κάνουμε μαζί τη μήνυση...
ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο Μαϊτός φαίνεται πως είναι ο πραγματικός νικητής των εκλογών. Μακάρι να έχει το θάρρος να τα βάλει τελικά με το κατεστημένο και να πάρει την ΟΝΑΣ στη πλάτη του. Θα το τολμήσει ή θα συμβιβαστεί κι αυτός ;

Ανώνυμος είπε...

Ο Μαϊτός είναι ικανός, έχει εμπειρία, δεν φαίνεται να είναι πιά μέλος των μηχανισμών της ΟΝΑΣ και έχει απαλλαγεί από την Παπαζωίτιδα που είχε κτυπήσρι πριν μερικά χρόνια την ΟΝΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Δε ξέρεις καλά τα πράγματα. Ο Ν. Μαϊτός ήταν στην ΟΝΑΣ όλα αυτά τα χρόνια και σύμπλευσε με αυτό που λες κατεστημένο στα πιο πολλά θέματα.

Ανώνυμος είπε...

Πάλι καλά που ζει ακόμα αυτή η ΟΝΑΣ. Τι να σου κάνει, που πέρασε βαριές αρρώστιες: Λεβογιαννίτιδα, Παπαζωΐτιδα, Ταμπακίτιδα. Αν δεν ήταν γερός οργανισμός θα είχε κακαρώσει.

Ανώνυμος είπε...

Μπορείνα είναι όπως το λες για τον Μαϊτό.

Ανώνυμος είπε...

Ήταν πολύ χρήσιμη η ακτινογραφία προσώπων και καταστάσεων που έγινε από τους εκλεκτούς σχολιαστές.

Υπήρξαν βέβαια και ορισμένες υπερβολές όπως η μετωπική επίθεση στον κ. Γιακουμή, τελευταίο γρανάζι κατά τη γνώμη μου στο κατεστημένο της ΟΝΑΣ.

Διερωτώμαι αν όλη αυτή η ζύμωση επηρεάσει τις τελικές αποφάσεις τους ή βαδίσουν σύμφωνα με τα συμφωνηθέντα.

Ανώνυμος είπε...

Αν η ΟΝΑΣ ήταν σήμερα όπως τη δεκαετία του '80 άλλη θα ήταν η κατάσταση. Τότε έκανε αγώνες με μαζικότητα, απήχηση και κύρος, σήμερα περιορίζεται στην πρωτοχρονιάτικη πιτούλα.
Yπήρχε κομματική επιρροή, αλλά οι προοδευτικές δυνάμεις με τα στελέχη της εποχής εκείνης(Φλ.Φάρκωνας (ΚΚΕ), Ν.Λεβογιάννης (ΠΑΣΟΚ), Γ.Παπαϊωάννου (ΚΚΕ εσ.), Γ. Πρωτονοτάριος (ΚΚΕ εσ.), Δ. Μανδηλαράς (ΠΑΣΟΚ) κ.λ. συνεργάζονταν άριστα στο Δ.Σ. της ΟΝΑΣ και οργάνωναν μαζικές κινητοποιήσεις για το καλό του τόπου.Τότε αναδείχτηκαν όλα τα μεγάλα προβλήματα του νησιού.

Ανώνυμος είπε...

Ο Μαϊτός είν' αϊτός
αλλά ο παλιός είν' αλλιώς

Ανώνυμος είπε...

για τον κύριο της 16 Δεκεμβρίου 2009 12:51 π.μ.

Αυτό που ψάχνεις λέγεται χαφιεδισμός.
Δεν έχει σημασία ποιος λεει ή γράφει κάτι, αλλά αν αυτό που λέει ή γράφει είθναι αληθινό. Αρκεί να μη συκοφαντεί και να μη βρίζει. Ερώτηση: είναι αλήθεια ότι ο Καλαϊτζής "εκλέχτηκε" αντιπρόσωπος στην ΟΝΑΣ από τον Σύλλογο Απολλωνιατών ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Έχει σημασία ποιος το αποκάλυψε;
Είναι αληθεια όσα γράφτηκαν και ποτέ δεν διαψεύστηκαν παλιότερα για το σκάνδαλο της αγοράς του οικοπέδου του ΟΤΕ στον Απόλλωνα; ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Έχει σημασία ποιος ανέβασε τα συμβόλαια αγοραπωλησίας στο διαδίκτυο; Αυτό να εξετάζεις αγαπητέ και μην ψάχνεις χαφιέδες. Αυτοί ανήκουν σε άλλες εποχές, εκτός αν προέρχεσαι από εκείνες τις εποχές!!!!
Κατάλαβες;

Ανώνυμος είπε...

Ποιος ο Μαϊτός?
Ο καρεκλάκιας?
Από την Δευτέρα το πρωί διαπραγματεύεται τις θέσεις...
Αλήθεια Μαϊτέ σε ποια γραμμή είσαι?
με όλους στην αρχή για να τσιμπήσεις ψηφάκια και τώρα το παίζεις αρχηγός?
πρόσεχε γιατί το έξυπνο πουλί από την μύτη πιάνετε!

Ανώνυμος είπε...

για 16 Δεκεμβρίου 2009 10:27 π.μ.

φιλαράκι μη φοβάσαι...
μιλάς πολύ, χωρίς αποδείξεις και χωρίς να έχεις το θάρρος αφού δεν έχεις αποδείξεις να πεις το όνομά σου!!!
σε προκαλώ δημόσια να καταγγείλεις όλα αυτά που λές σε τοπική εφημερίδα με τις αποδείξεις σου βέβαια, γιατί η εφημερίδα αν θα γραψει κάτι χωρίς να υπάρχει κάτι χειροπιαστό θα φάει μια μηνυσάρα...
μόνο γράψε μου ποια εφημερίδα θα είναι και ποια ημερομηνία...

που δεν πιστεύω ότι θα το κάνεις γιατι πολυ απλά όλα αυτά που λες είναι λόγια του αέρα...

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΛΥΣΕ Η ΟΝΑΣ ΤΟΥ '80? ΠΛΗΡΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ. ΑΝΤΙΔΕΞΙΟ ΜΕΝΟΣ, ΣΚΑΛΟΠΑΤΑΚΙ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ. ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΥΒΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ. ΠΙΚΡΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΣΕ Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω καταλάβει, ο Καλαϊτζής εκλέχτηκε ή δεν εκλέχτηκε τότε απ' τους Απολλωνιάτες. Και αν εκλέχτηκε που είναι το προβλημα. Στο σύλλογο μπορουν να είναι μέλη και οι φίλοι του χωριού και του συλλόγου. Όλα τα άλλα είναι ανοησίες και εμπάθειες γνωστού προσώπου που δε θέλει τον Καλαϊτζή για γνωστούς λόγους που γρήγορα θα βγουν στη φόρα.

Ανώνυμος είπε...

Αν αληθεύει ότι σύμφωνα με το καταστατικό του Συλλόγου Απολλωνιατών μέλλος μπορεί να είναι και κάποιος που δεν έχει περάσει ποτέ από το χωριό και δεν έχει καμιά συγγενική σχέση με Απόλλωνιάτη, τότε ο Καλαϊτζής και ο Χωριανόπουλος είναι καλυμμένοι (!!!)

Ανώνυμος είπε...

Η μόνη προϋπόθεση για να γίνει κάποιος μέλλος του Απολλωνιάτικου Συλλόγου είναι να να του αρέσει το τραγούδι,
«… στον Απόλλωνα στη Νάξο
το καΐκι μου θ’ αράξω..»

Το καταστατικό του αναφέρει « και φίλων». Αυτό είναι βέβαιο.

Ανώνυμος είπε...

Χωρίς να θέλω να προσβάλω τους υπόλοιπους, ο πιο καθαρός εκεί μέσα είναι ο Καλαϊτζής!!!

Ανώνυμος είπε...

Γιάσου Καλαϊτζή άρχοντα. Κατάφερες να διατηρείς στον αφρό τον Α. Χωριανόπουλο. Έτσι για να σκάνε οι οχτροί του.

Ανώνυμος είπε...

Για τον 16 Δεκεμβρίου 11:49

Για τις παπαριές που γράφεις ξέρεις ποιος είναι αρμόδιος. Ο Σούρας. Αλλά κι αυτός είναι αμφίβολο αν σε αναλαμβάνει. Καθυστέρησες.

Ανώνυμος είπε...

Με πολύ κόπο αλλά με πολύ ενδιαφέρον διάβασα όλα τα σχόλια.

Εντύπωση μου έκανε η παρατήρηση ότι η Χώρα, το Φιλώτι , η Κωμιακή, η Κόρωνος κλπ δεν αντιπροσωπεύονται, ενώ η Απείρανθος βρίσκεται σε … βέρτικο.

Για ποια ΟΝΑΣ μιλάμε;

Μήπως πρέπει να πάμε σε μια διαδικασία επανίδρυσης πριν επέλθει η πλήρης απαξίωση;

Ανώνυμος είπε...

H Απείρανθος δεν βρίσκεται σε βέρΤικο, όπως γράφει ο ανώνυμος των 12.14, αλλά σε βέρΝικο, από ό,τι κατάλαβα. Δείτε την σχετική ανάρτηση στον ΝΑΞΙΟ.

Ανώνυμος είπε...

για τον κ. 16 Δεκεμβρίου 2009 11:14 π.μ.

Η ΟΝΑΣ δεν μπορεί να λύσει προβλήματα, μπορεί όμως να αγωνίζεται γι αυτά, να τα προβάλει, να πιέζει με πολλούς τρόπους, όπως π.χ. κάνουν τα συνδικαλιστικά σωματεία.
Αυτό γινόταν στην ΟΝΑΣ την εποχή της ακμής της.
Σου ξαναλέω: Ναι, στην ΟΝΑΣ υπήρχε τότε κομματική αντιπαράθεση στις εκλογές, όπως συνέβαινε παντού σε όλους τους μαζικούς χώρους.
Η κομματική ταυτότητα των πρώτων Προέδρων της ΟΝΑΣ (Φάρκωνας, Λεβογιάννης, Παπαϊωάννου, Μανδηλαράς κ.α.) ήταν γνωστή, αλλά αυτό δεν έβλαψε την ΟΝΑΣ. Ο ως σήμερα υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΝ στις Κυκλάδες Γιάννης Πρωτονοτάριος, καθηγητής του ΕΜΠ, ήταν γραμματέας της ΟΝΑΣ για αρκετά χρόνια την εποχή εκείνη, αυτό είναι κακό;έβλαψε την ΟΝΑΣ;
Σημασία έχει ότι τότε η ΟΝΑΣ πρωτοστατούσε στους αγώνες για τα προβλήματα του νησιού, αγώνες που ήταν μαζικοί, δυναμικοί, ενωτικοί. Αν μέσα από εκείνους τους αγώνες κάποια στελέχη της ΟΝΑΣ,όπως ο Λεβογιάννης, ο Πρωτονοτάριος, ο Μανδηλαράς (Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μεταλλωρύχων Ελλάδας) κ.α. προχώρησαν ακόμη παραπέρα στην πολιτική, κομματική, συνδικαλιστική ζωή του τόπου, αυτό είναι θετικό.
Προτιμάς τα στελέχη των κομμάτων και οι πολιτικοί να προέρχονται από πολιτικά τζάκια ή απο κοσμικές συναντήσεις και γνωριμίες σε πολυτελή σαλόνια ή να είναι ζυμωμένα μέσα στους λαϊκούς αγώνες; Όταν συμβαίνει το τελευταίο, τότε το όφελος είναι πολλαπλό, τόσο για τα κόμματα, όσο και για τη δημοκρατία,για τον τόπο.

Ανώνυμος είπε...

O αμέσως προηγούμενος με καθήλωσε. Συμπέρασμα: Ψηφίστε για πρόεδρο της ΟΝΑΣ το νεώτερο μέλος του νέου της ΔΣ. Πού είναι και Χημικός Μηχανικός του ΕΜΠ.

Ανώνυμος είπε...

για τον κύριο των 16 Δεκεμβρίου 2009 11:36 π.μ.

Το θέμα καλέ μου άνθρωπε είναι πρώτα και κύρια ΗΘΙΚΟ. Ακόμη κι αν είναι όπως τα λες με το καταστατικό, πες μου, αν ο Καλαϊτζής πήγαινε σε έναν άλλο Σϋλλογο π.χ. στον Κορωνίδας, στον Απεραθίτικο και ζητούσε να του κάνουν αυτό το άθλιο ρουσφέτι, θα το έκαναν; Πιστεύω πως όχι, γιατί θα τους έκραζαν τα ίδια τα μέλη του Συλλόγου τους. Κατάλαβες;
Το νόμιμο δεν είναι και ηθικό, καλέ μου άνθρωπε, που λέει κι ο Βέγγος.

Ανώνυμος είπε...

πατριώτη των 16 Δεκεμβρίου 2009 1:06 μ.μ.
Σε καθήλωσε δεν σε καθήλωσε ο πάνω από σένα, έγραψε κάποιες απόψεις λογικές που συμβαίνουν στους μαζικούς χώρους και μέσα από αυτες τις ζυμώσεις τελικά γεννιέται το καινούριο. Πως το είπε ο Μαρξ;
Η επανάσταση είναι η μαμή της ιστορίας και οι επαναστάσεις βγαίνουν μέσα απ τους μαζικούς αγώνες όπου συγκρούονται και οι ιδεολογικές απόψεις και οι κομματικές γραμμές και όλα.

Ανώνυμος είπε...

για 16 Δεκεμβρίου 2009 1:09 μ.μ.

καλέ μου άνθρωπε, εσύ μίλαγες για σκάνδαλο τρομερό και φοβερό..!
τώρα έγινε ηθικό θεμα..γιατί σε ζορίσανε και γιατί δεν είχες απόδείξεις για ότι έλεγες???
χαχαχαχαχαχαχαχα

α ρε καήμένε είσαι πολύ μικρός... και πιάστηκες!
μεγάλη πίκρα σου έδωσε ο Καλαϊτζής έτσι... ακόμα σου έχει μείνει... και θα σου μείνει για πολύ ακόμα...

Ανώνυμος είπε...

για 16 Δεκεμβρίου 2009 1:09 μ.μ.

φίλε μου, δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύεις... με ενδιαφέρει τι έχει γίνει...
και εγώ πιστεύω οτι αν ο παπούς μου είχε φτερά θα ήταν αεροπλάνο!

ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ, ΕΡΕΥΝΑ...

ΚΑΙ ΜΗ ΛΕΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙΣ... ΜΕΙΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

Φίλε των 1.15.
Ομολογώ πως δεν είχα συνειδητοποιήσει πως η επόμενη επανάσταση θα γίνει στην ΟΝΑΣ. Σιγά-σιγά η εικόνα σχηματίζεται στο μυαλό μου. Τα γραφεία της ομοσπονδίας φαντάζουν ως η Βαστίλη. Και το θρυλικό AURORA παίρνει το σχήμα του High Speed 5 από όπου ξεχύνονται οι ορδές των ετεροδημοτών οπλισμένοι με τσιμίσκια και σκεπασταριές. Στον ρόλο του Λένιν φαντάζομαι τον Λάζαρο ενώ ως νέος Τρότσκι ο Βερνίκος έφιππος επάνω σε πράσινο άλογο με την μεγάλη του στολή δίνει προστάγματα.
Μου λείπει όμως ο Αϊζενστάιν της υπόθεσης και έτοιμο το σκηνικό.
ΑΡΧΊΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΆΣΤΑΣΗ ΧΩΡΊΣ ΈΜΕΝΑ.

Ανώνυμος είπε...

βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια!
εσύ που πιστεύεις ότι ο Καλαϊτζής δεν κάνει για πρόεδρος μην τον ψηφίσεις είναι τόσο απλό...
μας τα κανες... τσουρέκια!

Ανώνυμος είπε...

Για τον 16 Δεκεμβρίου 2009 12:56 μ.μ.

Καταλάβατε τώρα? Από τη μια έχουμε τα τζάκια(Καραμανλή, Παπανδρέου και σία) και από την άλλη τους επαγγελματίες συνδικα-ληστές που αυτόματα εξελίσσονται σε βουλευτές(Μανώλης, Πουπάκης, Πρωτόπαπας και τρέχα γύρευε).
Και ο Λάζαρος πρόεδρος της ΟΝΑΣ ήταν, πέτυχε σύμφωνα με τα μέτρα σου και μετά πήγε γι' άλλα.
Αν έχεις δουλέψει στη ζωή σου, αν έχεις διακριθεί στην επιστήμη σου ή στο επάγγελμά σου κλπ πάει περίπατο με αυτή τη νοοτροπία του βολευτάκια.
Ευτυχώς ο Γιωργάκης έχει μέχρι σήμερα( όχι όμως χωρίς εξαιρέσεις) άλλη άποψη. Ειδάλλως, θα βλέπαμε και τον Ταμπάκη πιο ψηλά(δεν θα γινόταν βέβαια βουλευτής γιατί δεν έχει τα τυπικά προσόντα).

Ανώνυμος είπε...

Κύριε 16 Δεκεμβρίου 2009 1:15 μ.μ.

Τα έχεις μπερδέψει. Ο Μάρξ είπε οτι η ΒΙΑ είναι η μαμή της ιστορίας. Αλλά να το πιστεύεις κι εσύ...

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα
τωρα εγινε νόμιμος ε;
γεια σου ρε κομπλεξικε αντι-καλαϊτζη!!!!
ποιος ξέρει πόσες πικρες έχεις φαει;
μαρτυράς χωρίς ξύλο!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ψήφισαν 146 εκλέκτορες(από τους 189 που είχαν δικαίωμα ψήφου)
Καλαϊτζής Εμμανουήλ 99

να το μεταφράσουμε σε ποσοστό?

99/146=0,678 x 100% = 67,8%

Ανώνυμος είπε...

ΚΎΡΙΕ ΤΩΝ 16 Δεκεμβρίου 2009 1:49 μ.μ.

Ποιος σου είπε ότι δεν υπάρχουν και Νταμπάκηδες στη Βουλή, υπάρχουν και παραϋπαρχουν, εκεί είναι το θέμα;
Όσο για τους υπερασπιαστές του Καλαϊτζή δεν απαντούν στην ουσία τρης υπόθεσης. Είναι σκάνδαλο αυτό που έκανε μαζί με τον Νταμπάκη ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Γιατί το έκαναν; για το καλό του τόπου ή της ΟΝΑΣ;
Απλό είναι το ζήτημα, για να κρατήσουν τις καρέκλες της ΟΝΑΣ και για τίποτε άλλο.
Αν είναι νομικό ή ηθικό σκάνδαλο ή και τα δυο ολίγον με ενδιαφέρει. Ποιο είναι το ηθικό τους ανάστημα έχει σημασία.
Ε! τέτοιο ανάστημα δεν υπάρχει μετά από τέτοιες μαϊμουδιές.
Αν κάποιος συμφωνεί με αυτές τις μαϊμουδιες να βγει και να το πει.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ(ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο 1:49?). ΠΛΗΡΗΣ ΣΥΓΧΥΣΗ. ΑΧ ΡΕ ΚΑΛΑΪΤΖΗ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

και βέβαια δεν υπάρχει σκανδαλό...
αν σε σκανδαλίζει ο Καλαϊτζής και είσαι αρσενικό έχεις πρόβλημα..!
και για να έχουμε καλό ερώτημα 5-6 χρόνια πριν που ήσουν? όταν έγινε το ''σκανδαλο'' που ήσουν? τι έκανες? που δημοσιευσες αυτο το ΄΄σοβαρο σκανδαλο΄΄? Τώρα που παίζει το όνομα του Καλαϊτζή για την προεδρία της ΟΝΑΣ τα θυμήθηκες?
τόσο πολύ έτσουξε?
και ακόμα περιμένω να ακούσω το όνομα που εσύ θεωρείς κατάλληλο για την προεδρία!
μην απαντήσεις σαν κοτούλα με επίθετα τύπου ικανό,αξιόλογο κλπ.
δεν είναι αντρίκια αυτά...
κατάλαβες ετσι?

Ανώνυμος είπε...

Πολύ βαρβατήλα έχει πέσει από τους υποστηρικτές του Καλαϊτζή. Θα γίνει πρόεδρος, μην κάνετε έτσι. Αν ήταν σοβαρός θα τον ένοιαζε να διατηρήσει το Συμβούλιό του ενωμένο, όμως είναι μία από τα ίδια.

Η "αντίπαλοί" του πάλι νοιάζονται πιο πολύ μην ηττηθούν παρά να μπουν μπροστά - έτσι δεν φαίνεται διαφορά αλλά προσδοκία προεδρίας την επόμενη φορά.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά ρε παιδιά τι εκφράζει η ΟΝΑΣ. Κατά τη γνώμη μου το απόλυτο κενό. Χρόνια ταξιδεύω στην Αξά χειμώνα καλοκαίρι και δεν είδα ποτέ να κάνει το παραμικρό. Ενα κλειστό κλαμπ αργόσχολων είναι που αλληλοτραπεζώνονται, παχαίνουν, φωτογρφίζονται με κάτι γελοίους επίσημους και βολεύονται με κανένα ρουσφετάκι. Τους αρέσει η καρέκλα γιατί έχει μάσες, φιγούρα και πόζα.
Τα «Ναξιακά» βγαίνουν χάρη στο μεράκι μιας συγκεκριμένης ομάδας ανεξάρτητης από τα εκάστοτε δ.σ.
Κι όλα αυτά τα σχόλια τα γράφουν οι ίδιοι. Μεταξύ τους τσακώνονται. Ποιος ενδιαφέρεται για τα χάλια τους.

Ανώνυμος είπε...

Τα "Ναξιακά" η ΟΝΑΣ τα χρηματοδοτεί. Και βοηθά και τη ΤΑ. και κάνει και συνέδρια. Μην τα μηδενίζουμε όλα επειδή σήμερα οι συλλόγοι περνάνε κρίση.

Ανώνυμος είπε...

και εσύ που ξέρεις πως δεν θέλει να κρατήσει το συμβούλιο του ενωμένο;
ρίξε μια ματιά στο σύλλογο του Δαμαριώνα και είμαι σίγουρος πως θα καταλάβεις!
απλά είναι τα πράγματα:βρήκε ανθρώπους που έχουν αγάπη για το χωριό τους και τα άλλαξε όλα
θέλω να πιστεύω πως και τώρα το ίδιο θέλει να κάνει στην ΟΝΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ Ο ΚΑΛΑΪΤΖΗΣ...
ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ?
ΠΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΚΕΙΝΗ...
ΜΑΪΤΟΣ ΒΕΡΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΠΑΤΗΣ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΜΑΧΑΙΡΕΣ...
Ε ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ Ο ΚΑΛΑΪΤΖΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ...
ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ?

Ανώνυμος είπε...

κύριε των 16 Δεκεμβρίου 2009 5:10 μ.μ.
δεν είμαι αντιπρόσωπος, δεν ψηφίζω, δεν είμαι σε συμβούλιο Συλλόγου.

Ανώνυμος είπε...

δεν εχει δειξει πως εχει κολλημα με την καρεκλα
αν δεν εξασφαλίσει την ενότητα δεν το αποκλείω να κάνει πίσω
και εκει βέβαια θα φανεί ποιος έχει κολλημα με την καρεκλα

Ανώνυμος είπε...

Λεβέντες μην τσακώνεστε για το τι είναι νόμιμο και τι ηθικό στην περίπτωση toy k. Καλαϊτζή. Σας ενημερώνω λοιπόν κυριοι ηθικολόγοι και νομομαθείς ότι το μαθηματάκι είναι απλούστατο. Σας το σερβίρω έτοιμο στο πιάτο και μπορείτε να πάρετε χωρίς τίποτε άλλο άριστα:

ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΙΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

" ΑΡΘΡΟ 3

Μέλη του σωματείου μπορούν να γίνουν αυτοί που κατάγονται άμεσα ή έμμεσα από τον Απόλλωνα Νάξου, αφού συμπληρώσουν τα δεκαοχτώ (18) τους χρόνια και δηλώσουν ότι δέχονται ανεπιφύλαχτα τις διατάξεις αυτού του καταστατικού και τις νόμιμες αποφάσεις της Γεν. Συνέλευσης.

ΑΡΘΡΟ 4
για να γραφεί κάποιος μέλος του σωματείου πρέπει να υποβάλει αίτηση στο διοικητικό Συμβούλιο, όπου θα ζητά την εγγραφή του στο μητρώο των μελών και θα δηλώνει ότι συντρέχουν στο πρόσωπό του οι προϋποθέσεις του άρθρου 3...",
ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΛΩΝΙΑΤΗΣ ...

Αυτά γράφει το καταστατικό του Συλλόγου Απολλωνιατών καθαρά και ξάστερα, χωρίς περικοκλάδες και μασημένες κουβέντες....
Θέλετε μήπως κάποια διευκρίνιση; Νομίζω ΟΧΙ, απλό και σύντομο το μάθημα.

Ερώτηση προς απορούντες νομομαθείς ή ηθικολόγους:
Ο κ. Καλαϊτζής εμπίπτει στις ρυθμίσεις των άρθρων 3 και 4 του καταστατικού; Είναι Απολλωνιάτης; Υπέβαλε αίτηση εγγραφής στο Δ.Σ. του Συλλόγου με τα αποδεικτικά στοιχεία ότι είναι Απολλωνιάτης και αν ναι εγκρίθηκε και από ποιους αυτή η αίτηση;
Με άλλα λόγια η πράξη του να είναι υποψήφιος για αντιπρόσωπος στην ΟΝΑΣ στις εκλογές του Συλλόγου Απολλωνιατών είναι σύμφωνη με το καταστατικό του Συλλόγου; δηλαδή είναι ΝΟΜΙΜΗ; ΗΘΙΚΗ σίγουρα δεν είναι, τουλάχιστον είναι νόμιμη;
Σύμφωνα με το καταστατικό δεν είναι νομιμη.

Με ποιο λοιπόν ηθικό και νομικό κύρος θα διεκδικήσει ο κύριος Κ. την Προεδρία της ΟΝΑΣ; Μήπως επειδή αυτά έγιναν πριν 2-3 χρονια;
Και θα το επιτρέψουν αυτό τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ.;
Υπάρχει μείζον ζήτημα, νομικό και ηθικό και για τον κύριο υπεύθυνο αυτών των πράξεων, τον τότε Πρόεδρο του Συλλόγου Απολλωνιατών.

Και κάτι άλλο ακόμη, που μόλις πριν λίγο το πληροφορήθηκα.
Ακούστε το κι αυτό.

Με το ίδιο σύστημα και από τον ίδιο Σύλλογο των ΑΠΟΛΛΩΝΙΑΤΩΝ εκλέχτηκε επανειλημμένα ως αντιπρόσωπος στην ΟΝΑΣ και άλλο στέλεχος της ΟΝΑΣ με καίριες μάλιστα θέσεις για πολλά χρόνια στη διοίκησή της, που κατάγεται επίσης από χωριό του λεκανοπεδίου.

Μα τέλος πάντων τι φάμπρικα ήταν αυτή που είχαν στήσει;

Δεν ξέρω, επειδή δεν είμαι Κωμιακίτης, ούτε Απολλωνιάτης, αν υπάρχει στην περιοχή του Απόλλωνα καμιά εξοχή που τη λένε Δαμαριώνα ή κάπως αλλιώς, από την οποία μπορεί να κατάγονται οι κύριοι αυτοί. Αν υπάρχει ας μας ενημερώσει καποιος Κωμιακίτης ή Απολλωνιάτης, ώστε να αρθεί η παρεξήγηση και να ανακαλέσω κι εγώ όλα τα παραπάνω.
Εύχομαι αλήθεια να υπάρχει για να επέλθει αυτόματα η ΚΑΘΑΡΣΗ, αλλιώς!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μα αφού όπως καμώνεσαι δεν είσαι Κωμιακίτης ή Απολλωνιάτης γιατί κάνεις τόσο κοπο για ένα ασήμαντο θέμα που κάποιοι ή κάποιος σηκώνει για τους λόγους που έχει. Για το νόμο και την ηθική; Γιάσου Αυλωνίτη μου.
Για να εξυπηρετήσεις καποιον άλλο; Γιάσου ανιδιοτελή αγωνιστή και φίλε της αλήθειας και του κοινού καλού.
Το κατάγεται "έμμεσα" τι πάει να πει; Ξέρεις εσύ η γυναίκα του Καλαϊτζή από που είναι; Το¨"έμμεσα" μήπως περιλαμβάνει και τους φίλους;
Πλησιάζει όμως ο χρόνος. Αν γίνει-που θα γίνει- πρόεδρος ο Καλαϊτζής πρέπει να βγείτε στον αφρό και να αντιδράσετε έμπρακτα. Διαφορετικά είσαστε θρασίμια και σούργελα και εκτελείτε "πληρωμένα συμβόλαια".

Ανώνυμος είπε...

Ασήμαντα θεωρείς τα ζητήματα αυτά; Να παραβιάζονται βασικοί κανόνες της δημοκρατίας, όπως είναι τα καταστατικά των μικρών ή μεγάλων συλλογικών φορέων της κοινωνίας για κάποιες καρέκλες μικρές η ή μεγάλης εξουσίας; Ως προς το "έμμεσα" του καταστατικού, εαυτό αφορά τον εξ αγχιστεάις καταγόμενο από τον Απόλλωνα. Ούτε αυτό το στοιχείο υπάρχει στην προκειμένη πςερίπτωση.
Ας τα να πάνε πατριώτη. Η ΟΝΑΣ πάει κατά διαόλου.

Ανώνυμος είπε...

Ας την να παει να τελειώνουμε ή πηγαινε εσύ να τη σωσεις. Υπάρχει και κάτι άλλο που μου ήρθε τώρα. Να φτιάξουμε μια αλλη ΟΝΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ο πονος σας έκοψε φαρισαίοι φια την Ονας? που είσαστε τόσα χρόνια?

Ανώνυμος είπε...

Εκείνο που εγώ κατάλαβα είναι ότι υπάρχει ένας ΟΦ ΣΟΡ Σύλλογος στη Νάξο μέσω του οποίου γίνεται ξέπλυμα αρχών, ιδεών, ιερών και οσίων.

Είναι ντροπή όλα αυτά που βγήκαν στην επιφάνεια.

Αφού έσπασε το στεγανό του κυκλώματος , ένα πράγμα μόνο απομένει.

Όλοι αυτοί να ζητήσουν δημόσια συγνώμη, να παραιτηθούν ΑΥΡΙΟ και να δρομολογηθούν διαδικασίες για ανασύσταση της ΟΝΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Καλό το παράδειγμα συμπατριώτη, σωστή και η πρότασή σου "να παραιτηθούν όλοι". Ναι. Να παραιτηθούν όλοι και πρώτοι όσοι βγήκαν για πρώτη φορά φέτος, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για όλες αυτές τις αθλιότητες.
Ο Ιάκωβος Γιακουμής, ας δώσει πρώτος το σύνθημα και το παράδειγμα, αφού μπήκε τόσο φουριόζικα στην δημοσιότητα, ας κάνει μια σωστή κίνηση.

Ανώνυμος είπε...

Και ο Πέτρος Καραπάτης, έντιμος άνθρωπος και έξω από όλα αυτά τα άθλια, δεν έχει καμιά δουλειά ανάμεσα σ' αυτούς. Πρέπει να παραιτηθεί μαζί με όλους τους Απεραθίτες αντιπροσώπους, για να γίνει έτσι η αρχή εξυγίανσης της ΟΝΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ο ένας λέει ότι ήταν νόμιμο,ο άλλος λέει ότι ήταν παράνομο,αποφασήστε τελικά τι ήταν να τελειώνουμε...
ότι του κατεβει του καθενός λέει.ο ένας επικαλείται νόμους ο άλλος καταστατικά.
για να τελειώνουμε με αυτή την ιστορία εγώ θέλω κάποιον που να μπορεί να βγάλει την ΟΝΑΣ από το τέλμα
βρείτε ένα καλό στέλεχος με εμπειρία σε αυτά και βγάλτε τον πρόεδρο να ηρεμήσουμε και εμείς και αυτοι που σας βάζουν να γράφετε όλα αυτά.Γιατί είναι σίγουρο πως κάποιοι σας βάζουν,αλλιώς δεν θα χάνατε τις ώρες σας εδώ μόνο θα ήσασταν εκεί και θα πάλευε ο καθένας για τα δίκια του

Ανώνυμος είπε...

Νάστε καλά που μας κάνετε και γελάμε απο την καρδιά μας. Μακάρι να παραιτηθούν αυτοί οι Ονασίτες,όλοι(για ποιο πράγμα δεν έχω καταλάβει αλλά δεν πειράζει) και να έρθετε εσείς οι αρχάγγελοι του Τσάπλιν. Μόνο που αυτούς τους ξέρουμε. Εσείς ποιοι είστε?
Ζητάτε να παραιτηθούν, να ζητήσουν δημόσια συγνώμη κλπ. Έχετε το δικαίωμα να το ζητάτε; Αν το είχατε θα βγαίνατε επώνυμα να το πείτε. Υπάρχουν όργανα και διαδικασίες. Και ευτυχώς ή δυστυχώς πάλι θα την πατήσετε. Κι είσαστε γνωστοί πανάθεμά σας.
Η ΟΝΑΣ προχωρεί και σεις τρώτε τη σκόνη του κάρρου.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΊΤΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΖΑΡΙΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΚΑΛΟ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΕΣΈΝΑ!
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΣ ΜΟΝΟ ΦΙΛΕΤΟ!

Ανώνυμος είπε...

Μόλις είδαν τον Α Χωριανόπουλο να είναι υποψήφιος, έβαλαν μπροστά την αντι-ταμπακίτιδα. Είναι γνωστοί από ένα άλλο βοθρο-μπλογκ. Εκεί θα ξαναπνιγούν.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Ποιος είναι ο άλλος που έβγαινε αντιπρόσωπος στην ΟΝΑΣ από τον Σύλλογο OFF SHORE;

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ν-ΝΑΞΙΟΣ είπε...

Άργησαν αλλά «χτύπησαν» οι γνωστοί χυδαιολόγοι.
Ίσως δεν τους συμφέρει ο διάλογος, ίσως έχουν βάλει στοίχημα να ξεπερνούν κάθε φορά τον κακό εαυτό τους.
Αυτά το είπαμε. Αλλού.

Ανώνυμος είπε...

Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ
Συμπατριώτες
Τα άρθρα του καταστατικού του Συλλόγου Απολλωνιατών που τα διάβασα χτες εδώ είναι σαφέστατα. Μέλος του Συλλόγου μπορεί να γραφτεί μόνο εκείνος που είναι Απολλωνιάτης.Και σε όλους τους Συλλόγους τα καταστατικά αναγνωρίζουν το δικαίωμα αυτό και σ'εκείνους/ες που έχουν παντρευτεί συγχωριανό.
Όλα τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες.
Οι παρανομίες-μικρές ή μεγάλες- ως ποινικά αδικήματα παραγράφονται από το νόμο μετά από κάποια χρόνια, συνήθως όχι λίγα.
Ηθικά όμως αυτά ουδέποτε παραγράφονται. Παραμένουν και συνοδεύουν τον δράστη στον αιώνα τον άπαντα.
Όταν δε αυτά αφορούν πρόσωπα που αναμειγνύονται στα κοινά και όταν οι πράξεις τους έχουν άμεση σχέση με τις δημόσιες δραστηριότητές τους, τότε δεν υπάρχει ηθικό έλεος.
Οι αρχαίοι Αθηναίοι έστειλαν εξορία τον Δίκαιο Αριστείδη, γιατί βαρέθηκαν να ακούνε ότι αυτός είναι δίκαιος. Σκέφτηκαν: δεν μπορεί, κάτι θα έχει κάνει κι αυτός, ας του ρίξουμε μια...εξορία.
To τελευταίο για κείνους που λένε, "έλα μωρέ, τώρα το θυμηθήκατε;". Αυτοί αντιλαμβάνονται την ηθική κάπως χαλαρά, σαν το μισοάδειο και το μισογεμάτο ποτήρι. Δεν είναι όμως έτσι.
Στα ζητήματα της ηθικής δεν υπάρχουν εκπτώσεις ούτε ποσοτικές ούτε χρονικές.Ότι κάνεις στη ζωή σου θα σε συνοδεύει από πλευράς ηθικής και μετά θάνατο, θα συνοδεύει και τους απογόνους σου. Ο λαός λέει: Αυτός άφησε καλό όνομα.
Ηθικοδιδασκαλίες θα μου πείτε, ποιος τις λογαριάζει; Κι όμως, αυτό είναι εκείνο που λέει από αρχαιοτάτων χρόνων ο λαός:
Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ.

Ανώνυμος είπε...

Πρόφτασα και διάβασα το πρώτο χυδαίο σχόλιο που σβήσατε.
Πολύ καλά κάνατε, γιατί θα έχανε την αξία του ο εποικοδομητικός διάλογος που αναπτύχτηκε.

Ανώνυμος είπε...

δεν έσβησε ο διαχειριστής όλα τα χυδαία σχόλια και τις απειλε΄ς για γυναίκες κ.λ.π.

Ανώνυμος είπε...

Το ηθικό που γράφει κάποιος παραπάνω είναι σχετικό. Εξαρτάται από τις εποχές, τις κοινωνίες κλπ. Ο πούστης πχ δεν θεωρείται σήμερα ανήθικος, ούτε η πουστιά.
Το ξεπαρθένεμα πριν το γάμο δεν θεωρείται πια ανήθικο για κανένε μέρος.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Και ο Γιακουμής και η Γρατσία και ο Καραπάτης είναι σίγουρα έντιμοι, έστω και αν δεν συμφωνώ μαζί τους σε πολλά θέματα. Δεν είναι λαμόγια και αυτό οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε. Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι στην ΟΝΑΣ αλλά εγώ, ως ολίγον άσχετος, δεν τους ξέρω. Για την ακρίβεια δεν έχω άποψη για κανέναν από τους υπόλοιπους, ούτε θετική ούτε αρνητική. Διαβάζω απλά αυτά που γράφονται στα δύο blogs. Το μόνο σίγουρο είναι πως η Ομοσπονδία δείχνει να έχει χάσει τον βηματισμό της και απαιτούνται αλλαγές. Το να φύγουν όμως οι Απεραθίτες τώρα, όπως τους προτείνουν κάποιοι εδώ, θα εκληφθεί σαν συμπεριφορά κακομαθημένων παιδιών που δεν ξέρουν να χάνουν. Έπρεπε να τα είχαν σκεφτεί νωρίτερα, τότε που τραπεζώνανε την κομπανία που τώρα κατηγορούν. Ο Σύλλογος Φιλωτιτών δεν μετέχει στην ΟΝΑΣ. Θα μπορούσαν οι σύλλογοι των δύο μεγαλύτερων χωριών, και κατά τεκμήριο οι πλέον ενεργοί, να αναζητήσουν νέες μορφές συνεργασίας και παρέμβασης απαλλαγμένες από μισαλλοδοξίες, μικροκομματισμούς και στείρους τοπικισμούς.
W

Ανώνυμος είπε...

Δεν είπα να φύγουν απ' την ΟΝΑΣ οι Απεραθίτες, είπα αυτοί που εκλέχτηκαν στο Δ.Σ. της ΟΝΑΣ να παραιτηθούν. Όσοι από τους εκλεγέντες διαφωνούν με αυτές τις μεθοδεύσεις οφείλουν να παραιτηθούν και να μην πάρουν μέρος στις διαδικασίες εκλογής Προεδρείου της ΟΝΑΣ. ίσως έτσι ανοίξει ο δρόμος για την εξυγίανση και την επανίδρυση της ΟΝΑΣ.
Η ΟΝΑΣ έπιασε πάτο και δεν πάει παρακάτω.

Ανώνυμος είπε...

πατριώτη των 17 Δεκεμβρίου 2009 10:21 π.μ.
η ηθική είναι αξία διαχρονική. εποχής.
Μην μπερδεύεις την ηθική με τις προκαταλήψεις. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Φίλε των 12.06.
Η παραίτηση των Απεραθιτών από το ΔΣ ισοδυναμεί, στην ουσία, με αποχώρηση. Καθότι, όπως φαντάζομαι, η ομοσπονδία λειτουργεί μόνον σε επίπεδο ΔΣ.
W

Ανώνυμος είπε...

Θα παραιτηθούν από το Δ.Σ. αλλά θα συνεχίσουν να είναι αντιπρόσωποι στη συνέλευση της ΟΝΑΣ. Θα τους ακολουθήσουν όμως και άλλοι από το Δ.Σ. και θα ανοίξει έτσι ο δρόμος για ριζική ανατροπή του άθλιου κατεστημένου της ΟΝΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ε΄δες τι ωραία που τα λέει ο...πραξικοπηματίας? Ξερει ή δεν ξέρει οτι λέει μπαρούφες? Αυτό είναι το ερώτημα. Η χειρότερη απάντηση είναι να μη ξέρει. Γιατί δεν έχει πάρει μυρωδιά από πολιτική.

Ανώνυμος είπε...

κύριε...σχετικέ -άσχετε, από πότε είναι πραξικόπημα το δικαίωμα της παραίτησης κάποιου από οποιοδήποτε αξίωμα;
Μάθε λοιπόν, αν δεν ξέρεις, ότι η γενική συνέλευση της ΟΝΑΣ απαρτίζεται από αιρετούς αντιπροσώπους των Συλλόγων-μελών της. Μέσα από τη συνέλευση εκλέγονται τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. Η παραίτηση κάποιου από το Δ.Σ. δεν σημαίνει και παραίτησή του ως αντιπροσώπου. Το κατάλαβες ή το θες πιο λιανό;

Ανώνυμος είπε...

Τελειώσατε τις γαργάρες σας ανθρωποειδή κοθόρνια ή ακόμα; Σαν τα ζώα τρωγώσασταν για 70 σχόλια αν ο Καλαϊτζής και ο Νταμπάκης έκαναν απατεωνιά, αμπελοφιλοσοφίσατε περι νόμιμου και ηθικού χωρις κανείς σας να πάει και να διαβάσει το καταστατικό του Συλλόγου Απολλωνιατών. 3 Μέρες τρωγόσασταν σαν ηλίθιοι για κάτι που μπορούσατε να το είχατε λύσει από τα 2 πρώτα σχόλια. Τρεις ημέρες!!!!!!!!!!!! Και στο τέλος μπήκε και κάποιος και λέει πως η συζήτηση είναι επικοδομητική!!!! Και μετά από όλα αυτά γαργάρα ο Καλαϊτζής γαργάρα και ο Νταμπάκης. Συζητάτε για παραιτήσεις και καμία κοττάρα από τα φερέφονα των δύο παραπάνω δεν βγαίνει να πει κουβέντα για το θέμα. Βγάλατε το σκασμό και κρυφτήκατε τώρα ε; Κρυφτείτε όσο θέλετε. Η μπόρα δε θα περάσει για εσάς.

Ανώνυμος είπε...

Τρομάζω όταν σκέφτομαι ότι στην ουσία οι περισσότεροι από εσάς που τσακώνεστε είσαστε ή ήσασταν στην ΟΝΑΣ γιατί από ότι βλέπω γνωρίζεστε καλά μεταξύ σας και γνωρίζετε όλα τα παρασκήνια. Το επίπεδο είναι πολύ μα πολύ χαμηλό. Τι σας κάνει να πιστεύετε πως όταν είστε μέσα στα διοικητικά συμβούλια είστε διαφορετικοί; Εξαιτίας του πενιχρού μυαλού σας κατήντησε έτσι η Νάξος μας.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί έβγαλες αυτό για τις γυναίκες κύριε διαχειριστή? δεν έγραψα τίποτα. Ζήτησα την άδεια να αναφέρω έστω και έμμεσα γαργαλιστικά γεγονότα που λίγοι θα καταλάβαιναν αμέσως. Μου το κοψες και μου την έσπασες. Θα βλεπες όμως πως εξηγούνται κάποιες αρρώστειες που παριστάνουν τα σχόλια εδώ μέσα.

Ανώνυμος είπε...

Για το εξώγαμο του Πασχάλη έχεις να μας πεις τίποτα; ποιος είσαι ρε, ο Γρηγορόπουλος;

Ανώνυμος είπε...

για 17 Δεκεμβρίου 2009 6:16 μ.μ.

κύριε σχετικέ των καταστατικών των συλλόγων, μάλλον όταν τα άλλα παιδάκια πήγαιναν σχολείο εσύ άρμεγες κατσίκες. Έχεις διαβάσει το καταστατικό ή μίλας έτσι γιατί δεν έχεις τι να κάνεις?
ή μήπως επειδή έφαγε πόρτα ο φίλος σου ο Βερνίκος από το Χωριανόπουλο και τον Καλαϊτζή δεν ξέρεις πώς να βγάλεις το θυμό σου?

Ανώνυμος είπε...

Η λέξη "πόρτα" είναι σχετική καθώς ο Χωριανόπουλος και ο Καλαϊτζής τον έβγαλαν και τώρα διαπραγματεύεται με όλους. Και έχει και τρεις ψήφους που τους περιφέρει ανάλογα με την ώρα από εδώ και από εκεί. Κρίμα για τον Νίκο τον Βερνίκο που είναι και ιδρυτικό μέλος της ΟΝΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Να μου ζήσεις πατρίδα.

Ανώνυμος είπε...

πέστο άνθρωπέ μου οτι εισαι τσιράκι του Βερνίκου?

Ανώνυμος είπε...

Πατριώτες ένα (σχετικά) άσχετο.
Βλέπω στο «Κωμιακή και Απόλλωνας» ότι ο τάδε με τον άλλο ήτην άλλη τάδε γίνανε φίλοι.
Δηλαδή μέχρι τώρα είσαστε όλοι τσακωμένοι;
Και γιατί μερικοί «απολλωνιάτες» αρπάζονται και εδώ με το παραμικρό.
Ακολουθείστε το παράδειγμα των άλλων και φιλιώστε επιτέλους.

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΕ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΤΕ ΟΛΟΙ?
ΠΗΓΑΤΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ Η ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ
ΝΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΑΡΝΗΣ??

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΝΗ, ΌΧΙ ΜΑΡΝΗς.

OI ΖΥΜΩΣΕΙΣ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΖΥΜΗ ΘΑ ΦΟΥΣΚΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΘΑ ...ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

τι εγινε?
δεν εχουμε κανενα αποτελεσμα?

Ανώνυμος είπε...

για προεδρος δεν καταφερε κανενας να εκλεγει μαιτος 10 καλαιτζης 9 λευκα 2 για γραμματεας ο βερνικος κατεβηκε μονος του και καταφερε και εχασε πηρε μονο 8 ψηφους!
οι αντιπροεδροι πρεπει να βγηκαν οριακα με 11 ψηφους
το αποτελεσμα;
δεν προκειται να λειτουργήσει ποτε σωστα το οργανο της ονας

Ανώνυμος είπε...

Κανονικό ξεπούλημα σήμερα στην ΟΝΑΣ.

Βερνίκο κατάλαβέ το,ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ...

Και αυτοί που σου τάξανε, δεν σε ψήφισαν, αν σε ψήφιζαν θα είχες τουλάχιστον 10 και οχι 8...

ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

Πλάκα κάνετε ;
Την Τετάρτη δεν θα συγκροτηθούν σε σώμα;

Ανώνυμος είπε...

σήμερα ήταν δεν το ξέρατε?

Ανώνυμος είπε...

Αυτό πάλι τι είναι;

Πριν λίγο διάβασα στο περιοδικό Gmagazine που κυκλοφορεί στο Γαλάτσι το εξής κουφό!!!

Και στην ΟΝΑΣ η Αντιδήμαρχος Οικονομικών!

Στο Δ.Σ. του Συλλόγου Κορωνίδας Νάξου (Κωμιακή) εκλέχθηκε για δεύτερη χρονιά η δραστήρια δημοτική σύμβουλος και Αντιδήμαρχος Οικονομικών κα. Λίνα Κατσαρίδη-Γιαννακοπούλου, καθώς- για όσους δεν το γνωρίζουν- από την πλευρά της μητέρας της κατάγεται από την Κωμιακή της Νάξου.

Μάλιστα εκλέχθηκε στην Ομοσπονδία Ναξιακών Συλλόγων (ΟΝΑΣ) κατά τις πρόσφατες εκλογές της 13ης Δεκεμβρίου.

Στην κατάσταση που έχουν αναρτήσει οι διαχειριστές δεν την γράφουν πουθενά. Μήπως υπάρχει και άλλη ΟΝΑΣ ή εγώ έχω χάσει επεισόδια ;

Ανώνυμος είπε...

οχι δεν υπάρχει αλλη λιστα.

Ανώνυμος είπε...

γιατί ο Μαϊτός έβαλε για πρόεδρος?
αυτός ήταν οπαδός του Καλαϊτζή.
αυτός έλεγε ο Καλαϊτζής πρόεδρος...
τι έγινε?
πέστε βρε παιδιά να μαθαίνουμε και εμείς τι έχει γίνει?
αντιπρόεδροι ποιοι είναι?

Ανώνυμος είπε...

Τό όργανο της ΟΝΑΣ, που αναφέρθηκε παραπάνω, έχει γεράσει και υπολειτουργεί. Όπως διαφαίνεται απο τα εδώ σχόλια, κανέναν δεν μπορεί να ικανοποιήσει πλέον. Κάποιες ενισχύσεις είναι μόνον στιγμιαίες. Απαιτείται νέο αίμα. Εκλέξτε έναν νέο με αντοχές και θα είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Ανώνυμος είπε...

ζωγραφίζεις κάποιον ή μου φαίνεται?

Ανώνυμος είπε...

Του τη φέρανε του Βερνίκου, που άν και "παλιά καραβάνα" (όνομα και πράμα)την πάτησε σαν "ψάρακας". Για να δούμε αν θα πάει στα εγκαίνια των Απεραθιτών αύριο.

Ανώνυμος είπε...

ποιος ο Βερνίκος? είναι ήδη Νάξο...

Ανώνυμος είπε...

Αν ο Μαϊτός ήρθε πρώτος με 10 ψήφους έχει εκλεγεί Πρόεδρος κι αυτό σημαίνει πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Οι bgogers είτε το θέλουν κάποιοι, είτε ενοχλούνται, επιρεάζουν τα πράγματα και μπράβο τους. Με εξαίρεση όσους βρίζουν και λασπολογούν, γύρω από την ΟΝΑΣ έγινε αυτές τις μέρες ένας γονιμόταρτοςς διάλογος με πολλά μηνύματα και σε πολλου΄ς αποδέκτες.

Ανώνυμος είπε...

Όχι έπρεπε για να βγει Πρόεδρος έπρεπε να πάρει τουλκάχιστον 11 ψήφους και πήρε ο Μαϊτός 10. Όμως εφόσον ήρθε πρώτος ο ΜΑϊτός πρέπει αυτός να γίνει Πρόεδρος. Ο Καλαϊτζής φαίνεται δεν μπορεί να αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος που δημιουργεί η προηγούμενη συμπεριφορά του. Αποδοκιμάστηκε από το Δ.Σ. και αν σέβεται καόιες αρχές και τη δεοντολογία δεν έχει άλλη επιλογή από το να παραιτηθεί από τη διεκδίκηση της θέσης του Προέδρου. Με την πράξη του αυτή θα δώσει λύση στη δραματική κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην ΟΝΑΣ μετά από τις αποκαλύψεις των blogers.
ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΛΙΓΗΕΣΤΩ ΕΥΘΙΞΊΑ

Ανώνυμος είπε...

Αλλά οι αποκαλύψεις των blogers θέτουν προ των τεράστιων ευθυνών του και τον μέχρι προχτές Πρόεδρο της ΟΝΑΣ κ. Χωριανόπουλο.
Είναι ο ηθικός αυτουργός όλων όσων αποκάλυψαν και κατάγγειλαν από εδώ οι blogers και μια επιλογή έχει ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΝΑΣ, για να επέλθει η ΚΑΘΑΡΣΗ της τραγωδίας, που ο ίδιος μαζί με τον Καλαϊτζή προκάλεσαν.
Αν του έχει απομείνει μια υχιά, ΕΥΘΙΞΙΑ πρέπει να παραιτηθεί χωρίς χρονοτριβη.

Ανώνυμος είπε...

Φιλοι blogers στην υπόθεση Καλαϊτζή-Χωριανόπουλου υπάρχει και μια άλλη διάσταση, που δεν την έχετε ψιλιαστεί. Αυτή είναι η ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ.
Γνωρίζετε ότι οι δύο κύριοι, είναι μέλη του ΠΑΣΟΚ, δεν γνωρίζω σε ποια οργάνωση, αλλά είναι μέλη. Η αρμόδια επιτροπή ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ του ΠΑΣΟΚ πρέπει να ερευνήσει αυτές τις συμπεριφορές που δεν συνάδουν με την ιδιότητα του μέλους του ΠΑΣΟΚ.
Το ήθοε, την αξιοκρατία, τη διαφάνεια διακηρύσσει προς κάθε κατεύθυνση ο Γιώργος Παπανδρέου, ως βασική αρχή του ΠΑΣΟΚ και των στελεχών του και αυτό ισχύει διπλά και τριπλά για εκείνα τα στελέχη που δραστηριοποιούνται στους μαζικούς χώρους, τα κοινωνικά κινήματα,το λαϊκό κίνημα κ.λ.π.

Ανώνυμος είπε...

Το ΠΑΣΟΚ έχει τις φουρτούνες του, ο ΓΑΠ γελά σαν να μη ξέρει τι συμβαίνει, μπάχαλο σου λέω. Καημένη Ελλάδα που σε κατάντησαν.

Ανώνυμος είπε...

τι μας λες ρε μεγάλε(18 Δεκεμβρίου 2009 5:07 μ.μ.);
για πες και άλλα.
τι άλλο θα διαβάσουν τα ματάκια μου?
όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια,ε;

Ανώνυμος είπε...

στην πολιτική σύντροφε υπάρχει μόνο φουρτούνα, αρκεί το τρελοβάπορο νά' ναι γερό σκαρί και ο καπετάνιος και το πλήρωμα παλικάρια, ειδικά σήμερα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΝΑΝΕ ΟΡΕ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ?

Ανώνυμος είπε...

O Iakovos einai palikari