Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Ε…αφού είναι και παγκόσμια η κρίση…


Αφού δήθεν ήταν στα πρόθυρα της κατάρρευσης, αφού το Κράτος δανείστηκε δισεκατομμύρια από τις ίδιες για να τις ενισχύσει, τελικά οι μεγάλες Τράπεζες ανακοίνωσαν τεράστια κέρδη για το πρώτο εξάμηνο του 2009.

Ποιόν κοροϊδεύουν;


Η οικονομική κρίση και να μην υπήρχε έπρεπε να την εφεύρουν για να μας τα πάρουν είτε με θεσμικό τρόπο είτε εξωθεσμικά και παράλληλα να καταργήσουν κοινωνικά δικαιώματα και καταχτήσεις.


Όλα αυτά στο όνομα της κρίσης, που αφού είναι και παγκόσμια ( χα..χα..χα..) εμείς τι να κάνουμε;

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΕΣ. ΑΛΗΤΕΣ.ΑΜΑΝ ΠΙΑ. ¨"Η ΦΩΝΗ"

Ανώνυμος είπε...

Θα σου πω τι κάνουμε.Τους βάζουμε φωτιά και τους καίμε μέχρι να γίνουν στάχτη, αλλά με αυτόν τον τρόπο μπορεί να πάμε φυλακή,,,.
ΑΑ σκέφτηκα κάτι άλλο .
Περιμένω να γίνω δήμαρχος και όταν τα καταφέρω λέω στον γιο μου να γίνει διευθύνων σύμβουλος σε μια εταιρεία αεριτζίδικη, (για να μην μας πιάνει και ο νόμος) και μετά παίρνω όλες της απευθείας αναθέσεις από τον δήμο και σε μια τετραετία έχω καλύψει ούλες μου της ανάγκες και με το παραπάνω.
Και δεν πάω και φυλακή.
ΕΣΥΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ;

Εγώ πάντως είμαι υπέρ του δεύτερου γιατί όπως βλέπουμε το κόλπο πιάνει καλά και αποδίδει χρήμα ζεστό και ρευστό.

Ανώνυμος είπε...

Καλό μου ακούγετε αυτό!

Ανώνυμος είπε...

Καλά είμαστε και μ......ς είδατε τι έγινε τότε με το χρηματιστήριο; Ένας φίλος με έψηνε να παίξω κάτι οικονομίες κι εγώ του είπα "άσε ρε φίλε αφού είμαι άσχετος με το αντικείμενο" μου είπε ότι είμαι κορόιδο βλάκας και δεν θέλω να προοδεύσω η συνέχεια .... ακόμα τον έχουνε φυλακή γιατί υπεξαίρεσε κάτι λεφτά από την δουλειά του και τα έπαιξε ..... γιατί βασίστηκε στην διαβεβαίωση του Πρωθυπουργού Σημίτη ότι οι μονάδες θα ξεπεράσουν τις 7500 χιλ. Τέτοιοι μας κυβερνούν εδώ και χρόνια και εμείς τους δοξάζουμε!!!! Καλά μας κάνουνε γιατί τέτοιοι που είμαστε αυτοί μας αξίζουν.

Ο έχων μνήμη

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΕΥΘΥΝΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ (ΤΟ ΖΟΡΙ) ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ? ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΟΥΦΗΓΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ. ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝΕ.