Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

Με τρία χιλιάρικα…πάμε για εκλογές


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είχα μια γιαγιά,θεός συγχωρέστηνε,που κάποτε είχε πει σε κάποιον αναιδή γιατρό...για πε μου παιδί μου ετού στο πανεπιστήμιο που πάτε δε σαςε μαθαίνουσι τρόποι.....αγράμματη ήταν κύριε αναιδή και προκλητικέ επιστήμονα.ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ και μόνο γι το σχόλιο για τις φωτιές.ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ Μανώλης εξ Απειράνθου

Prevenios είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Prevenios είπε...

Επιτρέψτε μου και επειδή από αύριο θα αρχίσουν όπως το 2007 οι συζητήσεις στα κανάλια ότι μετά από αυτή την ανικανότητα και την εγκληματική αδράνεια η λύση είναι οι εκλογές (πιθανόν με τριχίλιαρα στους πληγέντες) να αφιερώσω σε όλους τους πολιτικούς το παρακάτω εκφράζοντας όλη μου την αγανάκτηση για την ανεπάρκεια τους.
Οπότε προλαβαίνω να σας δώσω λύση στο ερώτημα σας ποιος θα σώσει επιτέλους αυτό τον τόπο!!!!

Το τελευταίο το καιρό
βουίζουν τα κανάλια,
ότι ποτέ η Ελλάδα μας
δεν είχε τέτοια χάλια..

Μαζεύονται και συζητούν
Πολιτικοί και Σία,
κι όλοι μαζί φωνάζουνε
χωρίς καμιά ουσία.

Συζήτηση συμψηφισμό,
ποιος έχει φάει πόσα!
Μα όλοι τους θα θέλανε
να τρώγαν άλλα τόσα.

Στις εκλογές προγράμματα
σίγουρα δεν θα δείξουν,
ποιος έφαγε λιγότερα
θα θέλουν ν’ αποδείξουν.

Γι αυτό προτείνω φίλοι μου
τι ψήφο μας να πάρει,
αυτός που λίγα έφαγε…
να βγει!!!! για να ρεφάρει….


Γιάννης Πρεβενιός
Καθηγητής Μουσικής

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΝΩΛΗ , ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥ ΤΣΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΝΤΡΟΠΕΣ