Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Είμαι κορόιδο γιατί....

Είμαι κορόιδο γιατί. δέχομαι να πληρώνω το μικρό μπουκάλι νερό 50 λεπτά (τόσο κάνει και το μισό λίτρο βενζίνη) ενώ αγοράζεται 5-7 λεπτά (περίπου 1000% αισχροκέρδεια). Από 50 δραχμές (17 λεπτά) αυξήθηκε στις 170 δραχμές (50 λεπτά) με την αλλαγή του νομίσματος από δραχμή σε ευρώ και δεν πήρα χαμπάρι.Είμαι κορόιδο γιατί. δέχομαι να πληρώνω τον καφέ 3 και 4 ευρώ ενώ τοκόστος του δεν υπερβαίνει τα 20 λεπτά (αισχροκέρδεια μέχρι και 2000 %).Κόβεται περίπου μία απόδειξη ανά τρεις καφέδες και σχεδόν πάντα οιυπάλληλοι κακοπληρώνονται και είναι ανασφάλιστοι. Μάλιστα οι ιδιοκτήτεςκαι οι υπάλληλοι θεωρούν αυτονόητη τη συναίνεσή μας στη μη παροχήαποδείξεων σαν να κερδίζουμε κι εμείς από αυτή την ιστορία.Είμαι κορόιδο γιατί. δέχομαι να πληρώνω το ποτό 6, 7, 8 ευρώ και βάλε,όσο περίπου κάνει το μπουκάλι στη χονδρική (1 μπουκάλι = 10-12 ποτά,αισχροκέρδεια από 500 % και πάνω). Και φυσικά πολύ συχνά τα ποτά είναιμπόμπες, σχεδόν ποτέ δεν κόβονται αποδείξεις και σχεδόν πάντα οιυπάλληλοι κακοπληρώνονται και είναι ανασφάλιστοι. Σε όλη την Ευρώπη ημπύρα κοστίζει 1 με 1,5 ευρώ και το ποτό 3 με 4. Εδώ το σαπουνόνερο πουμας πουλάνε για μπύρα κοστίζει 5 με 6 ευρώ και η μπόμπα 7 με 8 (στα 8ευρώ πωλείται συνήθως η σπέσιαλ μπόμπα). Και τα ενοίκια; Και η προστασία;Τα πρόστιμα; Αν δεν έβγαζε τέτοιο υπερκέρδος δε θα ήταν τόσο ψηλά ταενοίκια, δε θα έρχονταν οι μπράβοι για προστασία, δε θα τους έριχναναπανωτά πρόστιμα από τους δήμους για να πάρουν κι αυτοί τη μίζα τους.Αλλά εγώ το κορόιδο φταίω που τα πληρώνω...
Είμαι κορόιδο γιατί. με έχουν πείσει ότι έτσι είναι τα πράγματα και τι νακάνουμε. (Ποιον βολεύει άραγε αυτή η νοοτροπία? ).Είμαι κορόιδο γιατί. δικαιούμαι δωρεάν παιδεία αλλά μετά το σχολείο ανδεν πάω στο φροντιστήριο δεν έχω ελπίδα να περάσω στο πανεπιστήμιο.Κοινώς, είμαι όλη την ημέρα στις αίθουσες για να μου διδάξουν αυτά που θα'πρεπε να μου διδάσκουν σε μισή μέρα.. Φυσικά με το αζημίωτο.Είμαι κορόιδο γιατί. δέχομαι να πληρώνω διόδια για δρόμους που ευθύνονταιγια χιλιάδες ατυχήματα και εκατοντάδες νεκρούς.Είμαι κορόιδο γιατί. δέχομαι να πληρώνω τους φόρους μου κανονικά ενώ ΟΙΠΛΟΥΣΙΟΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ!!!. Μάλιστα μας έχουν πείσει ότι αυτός πουφοροδιαφεύγει (δεν κόβει αποδείξεις, δεν πληρώνει φόρους με διάφοραλογιστικά κόλπα, κ.ο.κ.) είναι μάγκας, καθιστώντας μας συνένοχους σε μιαπρακτική που ωφελεί μόνο τους πολύ (αλλά πολύ) πλούσιους.Είμαι κορόιδο γιατί. δέχομαι να με βομβαρδίζουν με παραπλανητικά γκάλοπτου τύπου: Ποιον θεωρείτε καταλληλότερο πρωθυπουργό τον τάδε ή τοντάδε... Δηλαδή αν μας ρωτούσαν "Ποιον θεωρείτε καταλληλότερο πρωθυπουργότον Χίτλερ ή τον Μάο;", τα αποτελέσματα θα έδειχναν ότι οι μισοί Έλληνεςείναι ναζιστές και οι άλλοι μισοί μαοϊστές.Είμαι κορόιδο γιατί. δέχομαι την πλύση εγκεφάλου από διάφορους βαλτούς(όπως Τράγκας, Πρετεντέρης, Χατζηνικολάου και λοιποί πανελίστες) οιοποίοι δήθεν παίρνουν το μέρος του κόσμου αλλά τελικά με τον έναν ή τονάλλο τρόπο υπονομεύουν πάντα κάθε συλλογική κίνηση αντίδρασης (οιδιαδηλωτές που κλείνουν τους δρόμους και ταλαιπωρούν τον κόσμο, οισκουπιδιάρηδες που παίζουν με την υγεία μας, οι υπάλληλοι της ΔΕΗ πουθέτουν σε κίνδυνο τις ζωές μας, κ.ο.κ.) και οι οποίοι σε όλα τα σκάνδαλαπου γίνονται τόσα χρόνια είναι οι πρώτοι που βγαίνουν και λένε ότι "δε θαβγάλουμε άκρη". Αυτή είναι η δουλειά τους και την κάνουν πολύ καλά καιόταν στήνουν φαγοπότια όλοι μαζί και γλεντάνε, μας χλευάζουν και μαςαποκαλούν κορόιδα. Και έχουν δίκιο...Είμαι κορόιδο γιατί. ενώ τόσα χρόνια το πρόβλημα με τα βιβλία τουδημοτικού είναι ότι έχουν αντικατασταθεί με κακογραμμένα χαμηλότερουεπιπέδου βιβλία, με παραπλανούσαν τόσο καιρό προκαλώντας σάλο με τοβιβλίο ιστορίας της έκτης δημοτικού για να συγκαλύψουν την οργανωμένηυποβάθμιση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.Είμαι κορόιδο γιατί. στο σκάνδαλο Ζαχόπουλου (όπου το σκάνδαλο ήταν ότι οεκλεκτός του πρωθυπουργού και της γυναίκας του ήταν διεφθαρμένος) μεέπεισαν ότι το σκάνδαλο ήταν τι ανωμαλία έκρυβε το περιβόητο DVD.Είμαι κορόιδο γιατί. στο σκάνδαλο με τις παράνομες απαλλαγές με έπεισανότι η προστασία προσωπικών δεδομένων είναι αυτή που έβαλε την υπόθεση στοαρχείο (για να μην αποκαλυφθούν τα ονόματα των γιων βουλευτών, υπουργών,εφοπλιστών, βιομηχάνων και λοιπών φραγκάτων που με ταρίφα περίπου 20.000ευρώ εξαγόρασαν τη στρατιωτική τους θητεία). Κι εμείς τα κορόιδαστέλνουμε τα παιδιά μας στα σύνορα να ταλαιπωρούνται και να τινάζουν ταμυαλά τους στον αέρα για να προστατέψουμε τελικά τα συμφέροντα όλων αυτώνπου πατρίδα τους είναι μόνο το χρήμα.Είμαι κορόιδο γιατί. με έπεισαν ότι για να γίνει το παιδί μου καλύτεροςμαθητής πρέπει να δίνει περισσότερες εξετάσεις στο γυμνάσιο και στολύκειο. Φορτώνοντας με άγχος, πίεση και άσκοπη αποστήθιση τους μαθητέςεναρμονίζουμε το σχολικό μας σύστημα με αυτό των ΗΠΑ και της ΜεγάληςΒρετανίας όπου τα παιδιά όταν τελειώνουν το σχολείο δεν ξέρουν πού τουςπάνε τα τέσσερα. (Στις ΗΠΑ μάλιστα αυξάνεται η τάση να μη στέλνουν οιγονείς τα παιδιά στο σχολείο και να τους κάνουν οι ίδιοι μάθημα στο σπίτιγιατί θεωρούν ότι το επίπεδο στα σχολεία είναι πολύ χαμηλό).Είμαι κορόιδο γιατί. δίνω εξετάσεις στο Γυμνάσιο για να πάω στο Λύκειο(φροντιστήρια), στο Λύκειο για να περάσω στο Πανεπιστήμιο (εκεί να δειςφροντιστήρια), στο Πανεπιστήμιο για να πάρω πτυχίο (μέχρι πρότινοςδωρεάν, με τον νόμο πλαίσιο θα τα σκάμε χοντρά), μετά δίνω εξετάσεις στονΑΣΕΠ για να διοριστώ (άντε πάλι φροντιστήριο). Κοινώς προσπαθώ συνέχειανα αποδείξω στους δασκάλους μου κατά πόσον αυτοί είναι καλοί δάσκαλοι.Είμαι κορόιδο γιατί με έχουν πείσει ότι οι αιώνιοι φοιτητές επιβαρύνουντα πανεπιστήμια ενώ στην πραγματικότητα αυτοί χάνουν όλα τους τα προνόμιαμετά από περίπου 6 χρόνια φοίτησης (δηλαδή δωρεάν σίτιση, στέγαση,συγγράμματα και πάσο) και δεν είναι παρά ένας αριθμός σε έναν κατάλογο.Στην ουσία θέλουν μελλοντικά να έχουν τη δυνατότητα να αποβάλλουν από τιςσχολές φοιτητές που δεν είναι αρκετά υπάκουοι, που αντιδρούν απέναντι σεσυμφέροντα, που ανήκουν σε παρατάξεις που δρουν αντίθετα προς τις βλέψειςκαθηγητών κλπ, δηλαδή να καταργήσουν το πολιτικό και ιδεολογικό άσυλο τωνσπουδαστών και το δικαίωμά τους να εκφράζονται και να πολιτεύονταιελεύθερα. Κοινώς θέλουν να καταλύσουν το φοιτητικό κίνημα που στην Ελλάδακαι παγκοσμίως φαίνεται να είναι το μοναδικό κίνημα ικανό να ανατρέψειδικτατορικά και ολοκληρωτικά καθεστώτα.Είμαι κορόιδο γιατί. οι εθνοπροδότες που με κυβερνούν τόσα χρόνια όχιμόνο υποβαθμίζουν συστηματικά το επίπεδο της παιδείας μου (ξεκινώντας μετο νόμο Αρσένη, συνεχίζοντας με τα απαράδεκτα βιβλία του δημοτικού καιολοκληρώνοντας το σχέδιο με την αναθεώρηση του Άρθρου 16) αλλά με έχουνπείσει κιόλας ότι όλα αυτά γίνονται για την αναβάθμιση της παιδείας. Ηαλήθεια είναι ότι όλα αυτά γίνονται για την υποβάθμιση της παιδείας καιτη δημιουργία μιας άβουλης μάζας που ξέρει μόνο να αποστηθίζει και δενπρολαβαίνει να σκεφτεί και κατά συνέπεια να αντιδράσει όταν πλήττονται ταδικαιώματά της. Όλα αυτά γίνονται για την είσοδο των ιδιωτικώνσυμφερόντων στην παιδεία (αν πέσει το επίπεδο των δημόσιων πανεπιστημίωντότε θα γίνουν ανταγωνιστικά τα ιδιωτικά κολέγια). Και τέλος, όλα αυτάγίνονται για την κατάλυση του φοιτητικού κινήματος (πλήττοντας αιώνιουςφοιτητές και άσυλο), του μόνου ικανού να ανατρέψει δικτατορίες όπως αυτήτων συνταγματαρχών που καθώς φαίνεται μάλλον δεν έφυγε ποτέ...Είμαι κορόιδο γιατί. με έχουν πείσει, μέσα από χρόνια προπαγάνδα, ότι οσυνδικαλισμός (δηλαδή το μοναδικό μέσο των εργαζομένων να προστατεύουνκαι να διεκδικούν τα δικαιώματά τους) είναι κακό πράγμα και ότι οισυνδικαλιστές (δηλαδή αυτοί που έχουν εκλεγεί από τους συναδέλφους τουςγια να υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους) είναι όλοι διεφθαρμένοι καιαναξιόπιστοι. Λογικό πάντως να μας παρουσιάζουν έτσι τα πράγματα αφούκανένα αφεντικό δε θέλει να βλέπει ενωμένους τους υπαλλήλους του γιατί αντου ζητήσουν τα αυτονόητα (δηλαδή ασφάλιση, επιδόματα, οκτάωρο,υπερωρίες) δε θα μπορέσει να κτίσει την αυθαίρετη βίλα του ούτε να πάρειτο κότερο που έχει βάλει στο μάτι.Είμαι κορόιδο γιατί. δέχομαι να πληρώνω πανάκριβα το Ίντερνετ τη στιγμήπου εδώ και χρόνια σε όλη την Ευρώπη (ακόμη και σε χώρες του πρώηνανατολικού μπλοκ) το Ίντερνετ είναι δωρεάν για όλους και χρεώνονται μόνοοι συνδέσεις πολύ υψηλών ταχυτήτων.Είμαι κορόιδο γιατί. με έχουν πείσει ότι υπάρχει συναίνεση του κόσμου γιατην παρούσα κατάσταση. Κανείς δε μου λέει ότι γίνονται τουλάχιστον τρειςμε τέσσερις διαδηλώσεις την εβδομάδα στο κέντρο της Αθήνας και ότανγίνονται απεργίες κανείς σχεδόν δεν αναφέρει τις διεκδικήσεις των απεργώνπαρά μόνο την ταλαιπωρία που θα προκαλέσει η απεργία. Η αποσιώπηση τωνδιαδηλώσεων και η συγκάλυψη των αιτημάτων των απεργών αποκαλύπτει τονρόλο ΟΛΩΝ των ΜΜΕ στο πολιτικό παιχνίδι και το μερίδιο της ευθύνης τουςγια τα προβλήματα του κόσμου σε αυτό τον τόπο.Είμαι κορόιδο γιατί.δέχομαι αδιαμαρτύρητα να αισχροκερδούν οιβενζινοπώλες και το κράτος εις βάρος μου. Όλο το 2008 που ανέβαινε η τιμήτου πετρελαίου παγκοσμίως η Ευρωπαϊκή Ένωση ρύθμιζε το ευρώ ώστε να μηνεπηρεάζεται από την κρίση και η τιμή του πετρελαίου στα ευρωπαϊκάκράτη-μέλη παρέμενε σταθερή. Μόνο στην Ελλάδα αυξανόταν η τιμή του ενώσυνεχίζουμε να πληρώνουμε χρυσάφι το πετρέλαιο ακόμα και τώρα που η τιμήτου βαρελιού έχει πέσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα (κι εμείς εξακολουθούμε ναπληρώνουμε τη βενζίνη 1 ευρώ το λίτρο).Είμαι κορόιδογιατί. όταν καιγόταν όλη η Ελλάδα από τους συνήθεις θερινούς εμπρησμούςτων καταπατητών δασικών εκτάσεων με έπεισαν ότι τις φωτιές τις έβαλανκάποιοι άρρωστοι πυρομανείς, κάποιος ασύμμετρος εχθρός, μέχρι και οιγνωστοί-άγνωστοι των Εξαρχείων. Ούτε ένα χρόνο μετά γίνεται καταπάτησητων καμένων εκτάσεων τόσο στην Πελοπόννησο όσο και στην Πάρνηθα απόαυτούς που όλοι υποψιαζόμασταν ότι κρύβονται πίσω από τους εμπρησμούς.(Τουριστικές εγκαταστάσεις στην Πελοπόννησο, το εξ αρχής παράνομο καζίνοστην Πάρνηθα επεκτείνεται, βίλες κτίζονται στην Πάρνηθα στη μέση τουδάσους). Οι επιτροπές κατοίκων για την προστασία της Πάρνηθας πουανέβηκαν να διανυκτερεύσουν ν για να εμποδίσουν τις εργασίες σε εργοτάξιαπου χτίζουν βίλες σε προστατευμένες περιοχές βρήκαν απέναντί τους κλούβεςτων ΜΑΤ... Ποιος να 'στειλε άραγε τα ΜΑΤ; Ο άρρωστος πυρομανής, ηασύμμετρη απειλή, ή κάποιος μπαχαλάκιας των Εξαρχείων; Εγώ αν και κορόιδοθα υποθέσω ότι τους έστειλε ο ιδιοκτήτης της βίλας.Είμαι κορόιδο γιατί. νομίζω ότι αυτοί που μετακινούνται με ελικόπτερα καιιδιωτικά τζετ νοιάζονται για την κατάσταση που επικρατεί στους ελληνικούςδρόμους...Είμαι κορόιδο γιατί. νομίζω ότι αυτοί που στέλνουν τα δικά τους παιδιάστα ιδιωτικά νοιάζονται για την κατάντια των δημόσιων σχολείων.Είμαι κορόιδο γιατί. πιστεύω ότι θα τιμωρηθούν οι ένοχοι για τα ολιγοπώλια(καρτέλ) που μαστίζουν την οικονομία μας και πλήττουν κυρίως τα φτωχότεραστρώματα της κοινωνίας. Καρτέλ στο γάλα, καρτέλ στη βενζίνη, καρτέλ σταφρούτα, καρτέλ παντού. Τα αρχικά πρόστιμα μειώνονται συνήθως, οι τιμέςπαραμένουν υψηλές, ενώ στην πράξη δεν επιστρέφονται στους καταναλωτές ταχρήματα που έχουν χάσει (π.χ. με μια παρατεταμένη μείωση της τιμής τουπροϊόντος ώστε να αντισταθμιστούν ν οι απώλειες που προκλήθηκαν).Και ο κατάλογος αυτός μπορεί να συνεχίζεται για πάντα...Aστε μωρέ, μήπως είμαι κορόιδο γιατί?.Μ0Υ ΑΞΙΖΕΙ?!?
16 March, 2009 11:21
http://orfni.blogspot.com/2009/03/blog-post_4740.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: