Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Απ’ τη βολή κι απ’ την ανάποδη …

Προληπτικός δεν είμαι αλλά …

.. τρομάζω στην ιδέα να ακολουθήσει ο «Καλλικράτης» την πορεία της οικονομίας.
Παραδόθηκε κι αυτός στον πρωθυπουργό όπως ο προϋπολογισμός, σε … στικάκι!



Τρελαίνομαι με τις προσθαφαιρέσεις …

.. των εκπροσώπων των επαγγελματικών φορέων της Νάξου.
Τώρα που δεν «δένει» το ΜΥΚΟΝΟΣ, χάνονται τόσες αφίξεις, επί τόσες πορτοκαλάδες, επί τόσες διανυκτερεύσεις, επί και ξανά συν …
Έτσι σκεφτόσαστε πάντα αδέλφια και ήρθε το μείον και το διά ..

Όταν ακούσετε …

… στον επόμενο τόνο η ώρα θα είναι: Μηδέν εις το πηλίκο, ανεβείτε στο τραίνο. Θυμάστε το ραντεβού με την ιστορία που είχαμε δώσει κάποτε;
Τελικά δε χάσαμε το τραίνο.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ή άσχετος είσαι ή κομματικό σκυλί του ΚΚΕ ή και τα δυο. Εκτός κι αν χάνεις καμια θεσούλα αιρετού ή χαραμοφάη καμιάς δημοτικής επιχείρησης. Ο Καλλικράτης δημιουργεί μεγάλους και γερούς δήμους, ηλεκτρονικά ΚΕΠ στις κοινότητες, αιρετή Περιφέρεια, καταργεί τις σπατάλες, μεταφέρει πολλές αρμοδιότητες στους δήμους κλπ. Τι απ' όλα δε σ' αρέσει;

Ανώνυμος είπε...

ΜΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ Ο ΘΑΝΑΣΑΚΗΣ?
ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΠΙΚ ΝΙΚ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ πατριώτη είμαι ένας άσχετος.
Σκυλί του ΚΚΕ δεν είμαι. Αν και ψήφισα ΠΑΣΟΚ, ούτε σκυλί του ΠΑΣΟΚ είμαι.
Αν δεν θέλεις ή δε μπορείς να δεις την πραγματική κατάσταση είναι δικαίωμα σου.
Επειδή τα γραπτά μένουν θα κριθούμε όλοι. Και οι διαχειριστές και εγώ και εσύ. Μακάρι να δικαιωθείς εσύ. Δε μου αρέσει όμως που σου αρέσουν όλα, που τα βρίσκεις να λειτουργούν στην εντέλεια.
Σκέψου λίγο.
Όλοι αυτοί που μάθανε να βουτάνε το δάχτυλό τους στο μέλι, θα σταματήσουν ξαφνικά να το γλύφουν;
Αυτοί πατριώτη θα μας κυβερνάνε, είναι οι ίδιοι που μας έφεραν σ’ αυτή την κατάσταση και είσαι και εσύ υπεύθυνος που τους δίνεις άλλοθι με τη τυφλή υποστήριξη που τους παρέχεις, είμαι κι εγώ υπεύθυνος που μέχρι τώρα τους στήριζα.
Απελευθερώθηκα πατριώτη και νοιώθω άλλος άνθρωπος. Δοκίμασε και δε θα χάσεις.

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει, λες οτι τα βρίσκω όλα καλά. Κάνεις λάθος. Ο διαχειριστής τα βρίσκει όλα σκάρτα. Και αυτό είναι χειρότερο. Γράψε και τα καλά και τα κακά, γράψε και την άποψή σου και άσε τον κόσμο να κρίνει. Δε μπορεί να είναι όλα μαύρα. Ένα τουλάχιστον βήμα μπροστά γίνεται με τον Καλλικράτη,για να μη σου πω οτι είναι μεγάλη αλλαγή.
Μου τη δίνει η κακοπιστία, όταν ξεκινάς να χτυπήσεις με πρόθεση κάτι και μάλιστα χωρίς να το έχεις μελετήσει ή να το δεις στην εφαρμογή του. Κατάλαβες;

Ανώνυμος είπε...

Ο Καλλικράτης εξυπηρετεί κυβερνητικούς σκοπούς και συμφέροντα αλίμονο στα χωριουδάκια. Πάντως οι κατοικοι των ορεινών, κυρίως, χωριών δεν θέλουν να ξεχάσουν με τίποτα τις τέως κοινότητες. Τότε τουλάχιστον στα χωριά μας γινόταν μια καθαριότητα και με την ΣΑΤΑ που δικαιούταν το κάθε χωριό όλο και κάποιο έργο γινόταν. Τώρα...........