Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Νομιμότητα και σκοπιμότητα….

Μνημείο σκοπιμότητας και όχι νομιμότητας η απόφαση του Περιφερειάρχη.

Ο Περιφερειάρχης με την απόφασή του που κοινοποιήθηκε σε όλους που υπέβαλαν ενστάσεις παραθέτει μια σειρά από λόγους που δικαιολογούν την ενέργειά του.

Αναγνωρίζει ότι ο ΒΙΟΚΑ του Απόλλωνα λειτουργεί χωρίς τις απαραίτητες αδειοθετήσεις, με κίνδυνο για τη δημόσια υγεία και μετά τα πρόστιμα που υποβλήθηκαν…και παράλληλα δηλώνει πως ελέγχει τη νομιμότητα και όχι τη σκοπιμότητα των αποφάσεων!!!!!
Υπάρχει νομιμότητα αποφάσεων επί παράνομων έργων;
Τον κίνδυνο της δημόσιας υγείας τον εντάσσει στη νομιμότητα ή τη σκοπιμότητα;
Όταν καταλήγει στη διαπίστωση πως …δεν προκαλείται βλάβη στους προσφεύγοντες
αυτό εντάσσεται στη νομιμότητα ή τη σκοπιμότητα;

Τελικά καταλήγει <<..επειδή δεν διαπιστώνουμε παράβαση νόμου…>> στην απορριπτική του απόφαση!!!
Προφανώς αρμόδιοι νομικοί θα μελετήσουν την απόφαση, πλην όμως εμένα μου θυμίζει ολίγον Βουλγαράκη περί <<νόμιμου και ηθικού>>.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γενικά μπορούμε να πούμε ότι ο πολιτισμός διακρίνεται σε δύο βασικές πτυχές: τον υλικοτεχνικό και τον ηθικοπνευματικό.
Αυτό το δεύτερο σκέλος περιέχει αρχές, αξίες και άλλα δύσπεπτα για την εξουσία πράγματα, με παραπέμπει και στο «ότι ηθικόν είναι και νόμιμον» ή στο «ότι νόμιμον είναι και ηθικόν», δύσκολες έννοιες, καλύτερα να τις αφήσουμε…
Πάμε τώρα στον υλικοτεχνικό τομέα.
Αυτός περιλαμβάνει το σύνολο των επιτευγμάτων του ανθρώπου για να καλύψει τις υλικές και όχι μόνο ανάγκες του.
Σε αυτά τα επιτεύγματα συμπεριλαμβάνονται από τα μαχαίρια και τα πιρούνια μέχρι και οι… βιολογικοί μηχανισμοί.
Είπα μηχανισμοί και θυμήθηκα τους γραφειοκρατικούς και τους πολιτικούς.

Είναι αυτοί που τη σκοπιμότητα την κάνουν νομιμότητα

Δεν κατάγομαι από τον Απόλλωνα, έχω αρκετά χρόνια να τον επισκεφθώ, όμως έχω τις καλύτερες εντυπώσεις.
Σαν τοπίο είναι μοναδικό.

Πολλά και ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζουμε και στα Λιβάδια, όμως δεν υπάρχουν φορείς και μέσα να τα αναδείξουν.

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβα, δηλαδή η απόφαση αυτή είναι νόμιμη και ανήθικη ή παράνομη και ηθική; Τι θέλει να πει ο...ποιητής ή μάλλον ο διαχειριστής;

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ξέχασες πεζογράφε μου την τριτη διάσταση;
δεν μπορεί δηλαδή να είναι και παράνομη και ανήθικη;

Ανώνυμος είπε...

Το ανήθικο από που προκυπτει; Το παράνομο είναι πάντα ανήθικο;

Ανώνυμος είπε...

Το παράνομο ΔΕΝ ειναι πάντα ανήθικο.
Το ανήθικο εξαρτάται από...το είδος της ηθικής.
Άλλο η χριστιανική ηθική καιάλλο η πολιτική ηθική...

Ανώνυμος είπε...

Ούτε το ανήθικο είναι πάντα παράνομο.

Ανώνυμος είπε...

Απλό είναι βρε παιδιά. Η κομματική "ηθική" λέει ότι δεν πρέπει να αδειάσουμε και να δυσαρεστήσουμε το δικό μας παιδί,πολύ περισσότερο τον δικό μας δήμαρχο. Η θική διαχρονική και διακομματική.

Ανώνυμος είπε...

Η απόφαση του Περιφερειάρχη δεν εξετάζει την νομιμότητα της απόφασης του δημ. συμβουλίου και της δημ. επιτροπής ως όφειλε, αλλά υπεισέρχεται στη σκοπιμότητα της απόφασης κάτι που δεν το επιτρέπει ο νόμος. πρόκειται δηλ. για μια πολιτι΄κ απόφαση του Περιφερειάρχη που σκοπό έχει να "καλύψει" τον δήμαρχο. Μπορεί ο Περιφεριάρχης να μας πει πόσες αποφάσεις του Δήμου Νάξου έχει ακυρώσει ύστερα μάλιστα από προσφυγή της μειοψηφίας στο δημ. συμβούλιο; Είναι σε θέση να γνωρίζω ότι έχει ακυρώσει πάνω από 10 αποφάσεις του δημ. συμβουλίου του δήμου Νάξου. Είναι αυτό τυχαίο;