Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Σπουδαίες πολιτιστικές εκδηλώσεις στη Νάξο, αλλά δεν έχουν ανακαλυφτεί από τους “αυτόχθονες - ιθαγενείς”…

Κάθε χρόνο στον Πύργο Μπαζαίου γίνονται πολιτιστικές εκθέσεις και εκδηλώσεις ποιότητας που αποτελούν πόλο έλξης, αναφοράς και διαφήμισης του νησιού.
Τα γεγονότα αυτά δεν αναφέρονται στον τοπικό πολιτισμό, τον οποίο υπηρετούν, με επιτυχία ή όχι, οι εθιμικές καλοκαιρινές εκδηλώσεις συλλογικών φορέων της Νάξου και των Ναξιωτών της Αθήνας.
Φέρνουν σε επικοινωνία σημαντικά έργα και δημιουργούς του ανθρώπινου πνεύματος ανά τους αιώνες με ένα απαιτητικό Ναξιακό κοινό και επισκέπτες της Νάξου.
Οι εκδηλώσεις του Πύργου Μπαζαίου
είναι πλέον πολιτιστικός θεσμός για το νησί.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΟΤΙ Ο "ΠΥΡΓΟΣ ΜΠΑΖΑΙΟΥ" Ή ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑΞΙΩΤΕΣ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ( ΕΚ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΑΓΚΡΙ), ΚΡΥΒΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ ( ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ "ΑΙΩΝ" ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΕ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΑΡΙΟΣ ΜΠΑΖΑΙΟΣ.
ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ. ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΤΥΓΝΟ.ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΠΑΝΙΟ ΑΥΤΟΝ ΧΩΡΟ. ΚΡΙΜΑ - ΚΡΙΜΑ

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον προηγούμενο.
Ο μπαζαίος δεν κανει πολιτισμο, εμπορειο κάνει. Εχουν μαζευτεί εκει μαφιόζοι και ανώμαλοικαι εκμεταλεύονται τον κοσμο. γυρίστε τους την πλάτη και πλαισιώστε τις εκδηλώσεις των Πολιτιστικων οργανισμών των Δήμων και τουσ Πολιτιστικούς Συλλόγους. αυτοι είναι γνήσιοι και εν εκμεταλεύονται.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ και εγώ με τους προηγούμενους.
Εκεί γίνονται Σόδομα και Γόμορρα.
Πολύ ανωμαλία σας λέω.
Πολιτισμός τελικά σημαίνει Ματθαίος Γιαννούλης!

Ανώνυμος είπε...

Σωστά. ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ, βυζαντινό μοναστήρι και όχι μεσαιωνικός πύργος Μπαζαίου. Αυτά για την ιστορια. Ως προς τις εκδηλώσεις, αυτές είναι ποιοτικές, απευθύνονται όμως στην ελιτ όχι μόνο της Νάξου αλλά κια κάποιων από το Κολωνάκι που πάνε για διακοπές στη Νάξο. Εισιτήριο τσουχτερό, χορηγοί, δυστυχώς μερικές φορές και οι Δήμοι Νάξου και το Υπουργείο Πολιτισμού επί Παπαζώη, η οποία εγκαινίασε τις εκδηλώσεις αυτές όταν πρωτοξεκίνησαν. Ο πρώην δήμαρχος Βασιλάκης-παιδί της Παπαζώη- τις είχε επιχορηγήσει και ήταν θερμός υποστηρικτής. Δεν ξέρω τι έκαναν και τι κάνουν οι διάδοχοί του.

Ανώνυμος είπε...

Όχι στον ΜΠΑΖΑΙΟ, αλλά όχι και πολιτισμό ο...Γιαννούλης. Έλεος.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά κυκλοφορεί πολύ ασχετοσύνη περί την τέχνη.
Οι εκδηλώσεις του πύργου Μπαζαίου, είναι ένα τίποτα μπροστά στις αντίστοιχες του Λευτέρη Βαζαίου !!!

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΟΠΗ ΑΝΑΞΙΕ

Ανώνυμος είπε...

Οι κραυγές δεν μπορούν να καλύψουν την πραγματικότητα. Άλλοι από τους παραπάνω βλέπουν... βεβήλωση του μοναστηριού από τις εκδηλώσεις και άλλοι θυμούνται την...πιτσιρίκα των Γιαννουλοβαζαίων, ως...γνήσια και παραδοσιακή δημιουργία. Τόσο διαστρεβλωμένη είναι η αισθητική και καλλιτεχνική αντίληψη σήμερα.
Η ουσία είναι οτι οι ποιτικές εκδηλώσεις, οι εκθέσεις και τα αφιερώματα, που γίνονται κάθε καλοκαίρι στον Πύργο, ανοίγουν τον ορίζοντα της Νάξου στον έξω κόσμο.
Τι ποιοτικό νησιώτικο τραγούδι παράγεται σήμερα; Τουλάχιστον ας υπάρχει η δυνατότητα να βλέπουν-όσοι έχουν διάθεση και πολιτιστικές ανησυχίες-ποιτικές δημιουργίες του ανθρωπίνου πνεύματος. Ίσως βοηθήσουν και την τοπική πολιτιστική κακοδαιμονία και κακομοιριά...

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχεις καταλάβει ότι πρόκειται για ένα κλειστό κλαμπ. Δεν απευθύνονται καν στους Ναξιώτες, ούτε δίνουν όποια δυνατότητα για κάτι τέτοιο. Απλά στα προγράμματα και τις ανακοινώσεις τους υπάρχει και η λέξη Νάξος. Διαφημίζεται λες έτσι η Νάξος!!! Αυτό μας κόφτει;

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΕΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥς ΓΙΑΝΟΥΛΟΒΑΖΑΙΟΥς ΚΑΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΑΣ.
ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ,,
Η ΠΟΛΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ,,,
ΜΗΝ ΠΑΤΕ,,,,
ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΛΕΩ,,,,,

Ανώνυμος είπε...

TΟΣΟ ΣΟΥ ΚΟΒΕΙ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΚΑΝΕΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι η Έλλη Πασπαλά ή οι Χειμερινοί Κολυμβητές είναι κάτι μαφιόζοι ανώμαλοι που δουλεύουν τον κόσμο! Έλεος με τον οχετό απέναντι σε δημόσια πρόσωπα που εκτοξεύεται πίσω από την ανωνυμία. Δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να βάζουμε τα στοιχεία μας στο διαδίκτυο, ωστόσο δεν θεωρώ σοβαρό όποιον γράφει πράγματα που αν υπέγραφε θα ήταν κότα λειράτη και δε θα τα έλεγε. Η κριτική στην εμπορευματοποιημένη τέχνη αν θέλετε να είναι σοβαρή και πειστική δεν μπορεί να αντιπαραβάλλεται με την τέχνη που προωθείται από καθεστωτικούς οργανισμούς όπως οι δήμοι αλλά θα πρέπει να γίνεται μέσα στο πλαίσιο που διακινείται και παράγεται η τέχνη και αυτό το πλαίσιο σήμερα είναι ο καπιταλισμός. Όσο για τον Πύργο (που φαίνεται ότι θίγεται ο ελληνορθόδοξος φανατισμός ορισμένων αν δεν αναφέρεται σαν Μονή, προσωπικά το διάβασα και με τα δυο ονόματα πριν 20 χρόνια, πολύ δηλαδή πριν αρχίσουν οι εκδηλώσεις εκεί) θεωρώ ότι αυτό που προσφέρεται εκεί σαφώς εντάσσεται στην κυρίαρχη αντίληψη της τέχνης και μάλιστα με αρκετά ποιοτικά χαρακτηριστικά. Ευτυχώς που υπάρχει κι αυτός σε ένα νησί που τα πολιτιστικά του δρώμενα τα τελευταία χρόνια έχουν πάρει την κάτω βόλτα με ταχύτατους ρυθμούς. Σε σημείο δηλαδή που οι κάτοικοί του προτιμούν τα σκυλονησιώτικα παρά τα παραδοσιακά... Αλλά έτσι τους γαλουχούν οι αρχές και δη ο πολιτιστικός του κάτω δήμου.