…δε σημαίνει ότι δεν το ξέρουμε.
Δυστυχώς επτωχεύσαμεν
…και αν έχετε κανένα χωραφάκι
μην το υποτιμήσετε
διότι τα δύσκολα έρχονται…
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
μην το υποτιμήσετε
διότι τα δύσκολα έρχονται…
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
1893: Η Ελλάδα κηρύσσει πτώχευση. Ο Χαρίλαος Τρικούπης δηλώνει στη Βουλή: «Δυστυχώς επτωχεύσαμεν».
1963: Ο Γιώργος Σεφέρης βραβεύεται με Νόμπελ Λογοτεχνίας.
1963: Ο Γιώργος Σεφέρης βραβεύεται με Νόμπελ Λογοτεχνίας.
1 σχόλιο:
ΘΑΥΜΑΣΤΕ "ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ" ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ
Σαφής ο κύριος Ανωμερίτης χθες κατά την ομιλία του στη Βουλή: “Η σύμβαση που έγινε με τους Κινέζους ήταν η πλέον επωφελής που έγινε ποτέ για το Ελληνικό δημόσιο“! Και τόνισε ότι μιλά σαν οικονομολόγος, όχι ως πολιτικός ή διοικητής οργανισμού.
Όλοι κουνούσαν το κεφάλι καταφατικά. Κανείς δεν αντέκρουσε την προσέγγιση του, ούτε οι λαλίστατοι κινεζοφάγοι του παρελθόντος, που έβγαιναν παρότι “αντιρατσιστές” και ούρλιαζαν για να μη γίνει ο Πειραιάς Chinatown…
Διαβάστε τώρα και αυτά: «αυτή η συμφωνία, ήταν ο μοναδικός πλειοδοτικός διαγωνισμός που έχει γίνει στην ιστορία της χώρας. Οποιος έδινε τα περισσότερα, έπαιρνε τη δουλειά», «ήταν η μεγαλύτερη προσφορά που έγινε παγκοσμίως σε αντίστοιχη υπόθεση». Ενώ «ο ΟΛΠ είχε κερδοφορία το χρόνο 7 εκατ. ευρώ από όλες τις δραστηριότητές του, με τη συμφωνία αυτή, θα παίρνει 120 εκατομμύρια το χρόνο, ενοίκιο, για μία από τις τρεις δραστηριότητες. Οι άλλες είναι η ακτοπλοΐα, η κρουαζιέρα και ο αποθηκευτικός χώρος του λιμανιού, δηλαδή, 17 φορές πάνω τα κέρδη του». Αυτά δήλωνε ο Βουλγαράκης που στην ουσία χειρίστηκε όλο το θέμα από την αρχή μέχρι το τέλος.
Τι απαντούσαν τότε όλοι αυτοί που σήμερα κρίνουν τη συμφωνία ως την πλέον συμφέρουσα; Διαβάστε Ελευθεροτυπία, 13/7/2008 για να αντιληφθείτε πως εξελισσόταν η άθλια αντιπολιτευτική προπαγάνδα όλων αυτών που σήμερα ζητούν “Εθνική πολιτική” και “Εθνικές θυσίες” από τον Ελληνικό λαό. Οι Κινέζοι ιμπεριαλιστές, ο Μουγκάμπε που πίνει το αίμα μικρών παιδιών και άλλες ανοησίες:
Οι κακοί εφοπλιστές
«Επιθυμία της Cosco είναι η αξιοποίηση τόσο του προβλήτα Ι, όσο και του προβλήτα ΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά. Οι κινήσεις αυτές γίνονται εκ μέρους αυτού του μεγάλου κινεζικού ομίλου διότι έχει εκτιμηθεί η στρατηγική θέση του Πειραιά, ο οποίος βρίσκεται στο ιδανικότερο σημείο για τη διαμετακόμιση φορτίων τόσο σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Μεσογείου, όσο και στους λιμένες της Μαύρης Θάλασσας. Ηδη η ηγεσία της Cosco έχει εκφράσει το έντονο ενδιαφέρον της στον πρωθυπουργό [...] Οπως διαβάζουμε μάλιστα και στον τύπο, την υπόθεση αυτή έχει αναλάβει να εποπτεύσει και να συντονίσει ο κ. Καραμανλής προσωπικώς. Το “Cosco Hellas” αποτελεί το δώρο του κάπτεν Γουέι προς τον κ. Καραμανλή έπειτα από τις χρήσιμες και εποικοδομητικές διαβουλεύσεις που είχαν τον Ιανουάριο. Ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος που είχε ιδιαιτέρως στενές σχέσεις με την Cosco άνοιξε το δίαυλο γι’ αυτή τη συνεργασία»
και ο… Μουγκάμπε
Ενα πολύ ενδιαφέρον άρθρο με τίτλο «κινέζικο πλοίο μεταφέρει όπλα στο καθεστώς Μουγκάμπε» περιγράφει το πώς κατέπλευσε στο λιμάνι Ντέρμπαν της Νότιας Αφρικής ένα κινεζικό πλοίο της κρατικής κινεζικής εταιρείας Cosco, φορτωμένο με 77 τόνους όπλα, τρεις μόνο μέρες μετά τις εκλογές-παρωδία του δικτάτορα Μουγκάμπε στη Ζιμπάμπουε. Η κυβέρνηση της Νότιας Αφρικής δήλωσε αδυναμία να παρέμβει και να εμποδίσει τη μεταφορά στη Ζιμπάμπουε, εφόσον το πλοίο διέθετε χαρτιά.
Τα όπλα έστελνε το Πεκίνο στο υπουργείο Αμυνας της Ζιμπάμπουε. Οι λιμενεργάτες αρνήθηκαν να δέσουν τους κάβους του πλοίου στο Ντέρμπαν. Παρ’ όλη τη διεθνή κατακραυγή, η κινεζική κυβέρνηση είναι ο επί χρόνια υποστηρικτής του δικτάτορα της Ζιμπάμπουε, ασκώντας μάλιστα βέτο στον ΟΗΕ στο αίτημα να γίνει συζήτηση για το καθεστώς που στερεί κάθε δικαίωμα στους πολίτες αυτής της χώρας.
Παρόμοια δημοσιεύματα τις μέρες εκείνες υπήρχαν σε όλο το διεθνή τύπο. Οχι όμως στα ελληνικά ΜΜΕ.
Ελπίζουμε μόνο όταν τα καράβια του νέου ιδιοκτήτη του ΟΛΠ φτάσουν στο λιμάνι φορτωμένα με όπλα να έχει μια καλή δικαιολογία γι’ αυτό ο πρωθυπουργός, αν βέβαια το πληροφορηθεί από τον «παγκόσμιο διαχειριστή». Το σίγουρο είναι ότι οι λιμενεργάτες του Πειραιά δεν θα δέσουν τέτοιου είδους κάβους.
Ενα δεύτερο άρθρο του «Guardian» στις 9/12/2007 αναφέρεται στην τεράστια ρύπανση που προκάλεσε ένα κοντέινερ της Cosco στην ακτή του Σαν Φρανσίσκο, όταν διέρρευσαν 58.000 γαλόνια πετρελαίου στη θάλασσα. Αυτά όμως συμβαίνουν!
http://olympia.gr/
Δημοσίευση σχολίου