Η δασκάλα που έκανε το λάθος
να είναι μπροστά από την εποχή της…
να είναι μπροστά από την εποχή της…
Ιδιαίτερη σημασία αποκτά , ειδικά αυτή την εποχή, η «δίκη» της Στέλλας Πρωτονοταρίου που έχει οριστεί να γίνει στις 22 Ιανουαρίου. Και επιτέλους αυτή η διαδικασία πρέπει κάποτε να τελειώσει. Και να τελειώσει πανηγυρικά!
Εμείς φανταζόμαστε τον Πρόεδρο του δικαστηρίου να διαβάζει όρθιος την απόφαση, η οποία θα θέλαμε να καταλήγει κάπως έτσι:
“… Αγαπητή Στέλλα,
Όλοι εμείς που είμαστε αποφασισμένοι να μην μπούμε στο τούνελ του σκοταδισμού, αποφασίσαμε ομόφωνα:
Επιστρατεύεσαι αυτή τη στιγμή και απαιτούμε να συνεχίσεις και να ολοκληρώσεις το έργο που ξεκίνησες…”
Κάλεσμα δασκάλων
από το 132ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
από το 132ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Ενώ η αρμονική συνύπαρξη στο σχολείο παιδιών Ελλήνων και μεταναστών αποτελεί ισχυρό ζητούμενο της ελληνικής κοινωνίας και πρόσταγμα της ελληνικής πολιτείας, στο Α' Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών δικάζεται στις 22 Ιανουαρίου 2010 η Στέλλα Πρωτονοταρίου, πρώην διευθύντρια του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών, με την κατηγορία ότι παραχώρησε τους χώρους του σχολείου για τη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των αλλόγλωσσων μαθητών. Μαζί της δικάζεται και η δασκάλα η οποία δίδαξε τη μητρική γλώσσα στους μαθητές του σχολείου. Μάρτυρας κατηγορίας ο νυν διευθυντής του 132ου Δημοτικού Σχολείου κ. Γιουτλάκης.
Εμείς, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, οι οποίοι συναποφασίσαμε με την πρώην διευθύντρια τις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που εφαρμόστηκαν στο 132ο Δημοτικό Σχολείο, καλούμε όλους και όλες εσάς που αγωνιζόσαστε καθημερινά για μια καλύτερη εκπαίδευση, να παρευρεθείτε την ημέρα της δίκης στο δικαστήριο για να βεβαιώσουμε με την παρουσία μας όχι μόνο την αμέριστη συμπαράστασή μας στην Στέλλα Πρωτονοταρίου αλλά και την πρόθεσή μας να αγωνιστούμε για έναν δικαιότερο κόσμο και ένα σχολείο που θα περιλαμβάνει ισότιμα όλους τους μαθητές και μαθήτριες μας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με δεύτερη αναφορά του ίδιου προσώπου έχει σχηματιστεί δικογραφία και διεξάγεται προκαταρκτική εξέταση από την αστυνομία σε βάρος της Στέλλας Πρωτονοταρίου για δήθεν παράβαση καθήκοντος, επειδή μαζί μας εφάρμοσε προγράμματα διδασκαλίας της αλβανικής μητρικής γλώσσας και μαθήματα ελληνικών στους μετανάστες γονείς.
Δάσκαλοι που εργάστηκαν και εργάζονται στο 132ο Δημοτικό Σχολείο
Κορρέ Χρυσή
Μακρυγιάννης Γεώργιος
Μάστορα Πολυξένη
Παπαδοπούλου Ευρώπη
Βασιλάκου Παρασκευή
Παυλοπούλου Ολυμπία
Βουλαλάς Κλεάνθης
Τσιροπούλου Μαρία
Σκαρτσίλας Σωτήρης
Ευθυμίου Τερέζα
ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΌΝΩΝ
ΤΟΥ 132ου ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΊΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΊΜΕΝΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΣΤΕΛΛΑΣ ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΥ
ΠΡΩΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΤΟΥ 132ου ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΊΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΊΜΕΝΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΣΤΕΛΛΑΣ ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΥ
ΠΡΩΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Στις 22 Ιανουαρίου 2010, η πρώην διευθύντρια του 132ου Δημ. Σχολείου Αθηνών, κα Στέλλα Πρωτονοταρίου, θα καθίσει στο εδώλιο, κατηγορούμενη για « χρήση αιθουσών του σχολείου για διδασκαλία της αλβανικής γλώσσας σε μαθητές αλβανικής καταγωγής, χωρίς γραπτή άδεια από τη υπηρεσία». Συγκατηγορούμενή της είναι η (διορισμένη από την υπηρεσία) δασκάλα Αλβανικών και μάρτυρας κατηγορίας ο διάδοχός της στη διεύθυνση του σχολείου κος Εμ. Γιουτλάκης.
Το κατηγορητήριο εστιάζει στη διδασκαλία της αλβανικής γλώσσας, απομονώνοντας τη συγκεκριμένη δράση από ένα ευρύτερο πλαίσιο δράσεων και πρακτικών που η κα Πρωτονοταρίου είχε συναποφασίσει με το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου, με στόχο την ομαλή ένταξη των μαθητών και των οικογενειών τους, την καταπολέμηση της μαθητικής διαρροής και τη συνοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Οι δράσεις αυτές είχαν εγκριθεί και χρηματοδοτηθεί στα πλαίσια του προγράμματος Ολυμπιακής Παιδείας και συνεχίστηκαν μετά το πέρας του προγράμματος σε εθελοντική βάση. Περιλάμβαναν, μεταξύ άλλων, διδασκαλία Ελληνικών σε μετανάστες γονείς, ώστε να μπορούν να βοηθούν τα παιδιά τους στα μαθήματα, αλλά και να επικοινωνούν καλύτερα με το σχολείο.
Τα μαθήματα μητρικής γλώσσας ( αλβανικής και αραβικής) αποσκοπούσαν , όπως ενημερωθήκαμε, στη βελτίωση της γλωσσικής ικανότητας των αλλοδαπών μαθητών και στην καλύτερη σχολική τους επίδοση, σύμφωνα με τα πορίσματα της παιδαγωγικής επιστήμης ,αλλά και την πρακτική που εφαρμόζεται στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης.
Είναι αυτονόητο ότι τέτοιες πρωτοβουλίες επηρεάζουν θετικά το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού του σχολείου (και τους Έλληνες μαθητές), αφού αντισταθμίζονται τα ελλείμματα και ανεβαίνει το γνωστικό επίπεδο. Εξάλλου η επί της ουσίας διαπολιτισμική προσέγγιση στο χώρο του σχολείου εφοδιάζει τα παιδιά μας με αξίες, εμπειρίες και δεξιότητες πολύτιμες για την μετέπειτα ζωή τους.
Η επιλεκτική αναφορά στα μαθήματα Αλβανικών στοχεύει προφανώς στην πρόκληση εθνικιστικών αντανακλαστικών και στην απόδοση «ύποπτων» κινήτρων στην κα Πρωτονοταρίου και τους συναδέλφους της.
Ως γονείς του 132, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε από πρώτο χέρι το ήθος της κας Πρωτονοταρίου, την παιδαγωγική της ευαισθησία, την αποτελεσματικότητα με την οποία άσκησε επί σειρά ετών τα διευθυντικά της καθήκοντα. Στη διάρκεια της θητεία της, το σχολείο μας αναβαθμίστηκε, κέρδισε διακρίσεις και εύσημα.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, ο σύλλογός μας αισθάνεται την ανάγκη και την ηθική υποχρέωση να ενώσει τη φωνή του με τους δεκάδες συλλόγους και φορείς που έχουν δηλώσει τη συμπαράστασή τους στις διωκόμενες εκπαιδευτικούς και να ζητήσει
- Να απαλλαχθούν από κάθε κατηγορία
- Να δικαιωθούν η κα Πρωτονοταρίου και οι δάσκαλοι του 132 για τις παιδαγωγικές τους επιλογές
- Να δοθεί ένα ηχηρό μήνυμα απόρριψης του σκοταδισμού και της ξενοφοβίας, ένα αισιόδοξο μήνυμα για την παιδεία και την κοινωνία του αύριο
Για το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνωντου 132ου Δημ. Σχολείου Αθηνών
Η πρόεδρος
Χατζηδιαμαντή Ελένη
Η γραμματέας
Παγουλάτου Ολυμπία
Η πρόεδρος
Χατζηδιαμαντή Ελένη
Η γραμματέας
Παγουλάτου Ολυμπία
34 σχόλια:
Οι πρόεδροι των δικαστηρίων δεν διαβάζουν ΟΡΘΙΟΙ την απόφαση.
Ερωτηση : Γιατι οι αλβανοι κ ολοι οι αλλοι δεν πανε στις πατριδες τους να μαθουν γραμματα; εμεις τι ειμαστε εδω; γιατι η εν λογω δασκαλα εκανε καταχρηση των χωρων που διδασκονται ΕΛΛΗΝΙΚΑ κ μονο αυτα; τι θελει να δειξει η εν λογω δασκαλα; τις ευαισθησιες της; αν ειναι τοσο ευαισθητη ας παραχωρησει μερος του μισθου της σε καποιον απο τους 1.000.000 ανεργους νεους που δηλωσε ο Λοβερδος οτι θα εχουμε φετος για να ζησει και αυτος.........Για να δουμε; θα το κανει η δασκαλα κ ολοι εσεις βεβαια που εισαστε υπερ της;
Μπροστά από την εποχή της σε τί? Δεν έχετε ακούσει τι γίνεται αλλού, στη Θράκη πχ ή στο εξωτερικό? Δε μας λες όμως γιατί την πάνε για δίκη. Μήπως έκανε τσιφλίκι της το σχολείο, κάνοντας του κεφαλιού της? Όλοι δεν πρέπει να εφαρμόζουν τις αποφάσεις του υπουργείου και τους νόμους?
Γειά σας ρε Ελληνάρες, πατριώτες, "νομοταγείς",αιώνιοι δούλοι.
Χαίρομαι που υπάρχετε για να ωοιώθω ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ από εσας.
Δεν έχουν θέση οι ξένοι στα σχολεία μας. Να πάνε από εκεί που ήρθαν και ας πάρουν και την κυρία Στέλλα μαζί τους.
Για να νοιωθεις διαφορετικος εσυ, μαλλον κανενας αλβανος θα εισαι γιατι ολοι εμεις οι ελληνες ειμαστε ιδιοι, δεν αισθανομαστε διαφορετικοι
Α ρε φασίστες. Ουστ ξεφτυλισμένοι.
Εσεις φταίτε για την κατάντια αυτού του τόπου. Οι Άγγλοι δηλαδη και οι Αμερικάνοι είναι ηλίθιοι που επιτρέπουν στους Έλληνες να σπουδάζουν εκεί...
Στο κάτω κάτω Ελληνικά μαθαίνουν τα παιδιά αυτά.
Ντροπή και αίσχος. Τέτοιες στιγμές ντρέπομαι που είμαι Έλληνας. (εκτός αν όλα τα σχόλια έχουν γίνει από τσιράκια του καρατζαφέρη...)
εσυ που λες ολους τους αλλους ξεφτιλισμενους εισαι ολιγον τι λαθος κ θα σου εξηγησω γιατι....μαλλον δεν ξερεις οτι για να σπουδασεις στην αγγλια κ στην αμερικη ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ....ενω εδω οι αλβανοι κ οι αλλοι την βγαζουν στο τσαμπα.......αλλα εγω θελω τα παιδια σου, αν εχεις, να μην βρισκουν δουλεια λογω των αλβανων κ θελω μετα να δω τις αποψεις σου.....αλβανοφιλε
Κανένας δεν πληρώνει στην Αγγλία. Μάθε πρώτα τι ακριβώς συμβαίνει και μετά γράψε.
Τα παιδιά μου τις δουλειές τους θα τις φτιάξουν μόνα τους.
Αλβανόφιλος δεν είμαι. Ούτε φασίστας είμαι. Κάτοικος γης είμαι, όπως και σύ. Απλά εσύ φοβάσαι και προτιμάς να είσαι ο άρχοντας του χωριού.
Δεκαετίες '50-'60 οι μετανάστες Έλληνες "κλέβαν" τις δουλειές των Γερμανών και στέλναν τα λεφτά τους στην Ελλάδα.
Δεν είσαι το κέντρο του κόσμου.
Και όσο για το 2ο σχόλιο (11:02 πμ), αν δεν βλέπεις ότι η μόρφωση είναι πιο σημαντική από οποιαδήποτε οικονομική βοήθεια, σου αξίζει να ζείς ανάμεσα από ξένους και να βλέπεις την "πατρίδα" σου να χάνεται...
http://troktiko.blogspot.com/2010/01/blog-post_9328.html .ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΨΕΥΤΟΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ , ΤΕΜΠΕΛΟΣΚΥΛΑ, ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΣΑΣ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ.
Φτιάξε και συ φίλε μου φασίστα (έχω και τέτοιους φίλους) έναν χάρτη της Τουρκίας και γράψε πάνω Γρεκία.
Αν αγαπούσες όμως στ αλήθεια αυτόν τον τόπο, δεν θ ασχολιόσουν με τέτοια αστεία θέματα ή με κάτι άλλα ακόμα πιο αστεία όπως η ονομασία των Σκοπίων ας πούμε... Αν ήσουν έστω και λίγο ξύπνιος θα είχες συνειδητοποιήσει ότι το παραμύθι που μας πουλάνε από το '91 με την ονομασία των Σκοπίων δεν ήταν τίποτ άλλο από ένα δόλωμα για να τσιμπήσετε όλοι εσείς οι φασίστες και να μην δείτε τί πραγματικά διακυβεύεται από πίσω (ορυκτός πλούτος, ραδιενεργά κοιτάσματα και αρκετό πετρέλαιο στη βόρεια Ελλάδα τα οποία από τότε εκμεταλεύονται Γερμανικές Γαλλικές και Αμερικάνικες εταιρείες). Τσιμπήσατε, δεν είδατε το πραγματικό πρόβλημα και έχασε άλλη μια ευκαιρεία η Ελλάδα να γίνει μια πλούσια (οικονομικά πάντα) χώρα.
Οπότε μην τα βάζεις με μένα τον προοδευτικό και ψάξε βρές ποιος φταίει στους δεξιούς Έλληνες εραστές σου (που απ΄ότι φαίνεται την έχουν αρκετά μεγαλύτερη από οποιονδήποτε Αλβανό). Το πιάσατε το υπονοούμενο έτσι;;, Παιάνες μου... (λόγια του καινούργιου σου εραστή).
ΕΙΣΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ. ΚΑΘΕ ΣΟΒΑΡΗ ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΚΙ ΑΛΕΣΤΕ. ΓΙΑΤΙ ΨΕΥΤΟΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΙΕΖΕΤΕ ΤΟ ΓΑΠ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ?
(ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ, ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ).
Ελληναράδες, σας υπενθυμίζω ότι οι Αλβανοί που μπήκαν παράνομα στη χώρα στις αρχές της δεκαετίας του 90 εκτός από τις δουλειές σας στα εξοχικά σας, τις οικοδομές σας και τα σπίτια σας, έκαναν και παιδιά. Δεν αντιδράσατε τότε γιατί τους εκμεταλλευτήκατε όπως πολύ δημοκρατικά μόνον εσείς ξέρετε να εκμεταλλεύεσθε ψυχές. Κάνατε πολλά λεφτά στις πλάτες τους. Τώρα, σήμερα, τα παιδιά τους αναζητούν το αυτονόητο που προκύπτει από διμερείς συμφωνίες και από θεμελιώδη κείμενα που έχουμε υποστηρίξει ως χώρα και αποδεχθεί στο πλαίσιο των Διεθνών Οργανισμών. Ζητούν να μάθουν την γλώσσα τους. Και η Στέλλα,πράγματι πολλά χρόνια μπροστά από την εποχή της, ενεργώντας Ορθολογικά με Ήθος, Ανθρωπιά, Πολιτισμό, Δικαιοσύνη, υποκαθιστώντας το κράτος και συμπληρώνοντας τις ελλείψεις του (το κράτος είχε υποχρέωση από το Δίκαιο να έχει πλαίσιο για αυτά τα παιδιά, και δεν έχει)διευκόλυνε αυτά τα παιδιά να μάθουν την γλώσσα τους.
Η Στέλλα διαφήμισε την Ελλάδα με τις ενέργειες της και καθόλου δεν την έβλαψε λοιπόν.
Ελληναράδες, ξέρω ότι θα μου επιτεθείτε λυσσασμένα γι΄αυτό σας προλαβαίνω και σας ρωτώ χρησιμοποιώντας τη λογική και τα μυαλά σας.
Μήπως και τα μαιευτήρια πρέπει να μην δέχονται επίτοκες Αλβανές;
Μήπως και τα νοσοκομεία πρέπει να μην δέχονται Αλβανούς ασθενείς ή τραυματίες;
Μήπως και σπίτια να μην τους νοικιάζουμε;
Μήπως και αγαθά να μην τους πουλάμε;
Μήπως λοιπόν είσαστε πλήρως ανακόλουθοι με "θεωρία Επισκόπου και καρδία μυλωνά";
Μήπως αντί να "βαράτε" τα κόμματα της Ελληνικής Δημοκρατίας που με τη έλλειψη πολιτικής στο θέμα των μεταναστών (πράγματι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα)κάνετε λάθος που τα "βάζετε" με τη Στέλλα;
Μήπως τελικά η Στέλλα είναι τόσο Άξια και Διακεκριμένη στην Παιδαγωγική κοινότητα και προκαλεί τη μήνι σας αφού εσείς είστε εκτός από ελάχιστοι και κακοί πολίτες;
Στην Στέλλα αξίζει μόνο συμπαράσταση και εμείς που την γνωρίζουμε είμαστε υπερήφανοι για την φιλία της.
Η.Ν.
Έχετε χάσει λίγο το νόημα. Να δεχθώ ότι η κ. Στέλλα Πρωτονοταρίου είναι μπροστά από την εποχή της. Αν και πιστεύω ότι κανείς από εμάς δεν είναι σε θέση να προβλέψει με ασφάλεια τι θα γίνει με το μεταναστευτικό (αυτό αποτελεί αντικείμενο μελέτης κοινονιολόγων κ.λπ. και όχι συζήτηση καφενείου όπως εδώ). Παρ' όλα αυτά να το δεχτώ ότι είναι μπροστά. Αυτό που δε δέχομαι είναι ότι η κα. Πρωτονοταρίου ορθώς πραγματοποίησε το όραμά της από μη αρμόδια θέση. Αν ήθελε να αλλάξει πραγματικά την παιδεία στη χώρα μας θα έπρεπε να έχει την υπομονή και το μεράκι να διεκδικήσει μία θέση στο Υπουργείο που να καθορίζει και να μελετά εναλλακτικούς τρόπους προσσέγγισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αντίθετα εκείνη επέλεξε την "αναρχική" οδό, στήνοντας δικό της μπαϊράκι. Ακόμα λοιπόν και οι καλύτερες να ήταν οι προθέσεις της, η πρακτική της ακυρώνει οποιαδήποτε έννοια ενός ευνομούμενου (μαλακισμένου μεν, ευνομούμενου δε) κράτους και δε νομίζω αυτό να τιμά κανένα εκπαιδευτικό. Δεν υπερασπίζομαι το υπουργείο. Όμως όσο άθλια είναι τα εκπαιδευτικά προγράμματα και οι κατευθύνσεις του υπουργείου άλλο τόσο "εγωκεντρικός" και "άστοχος" είναι ο τρόπος που η κα. Πρωτονοταρίου εντόπισε και "επίλυσε" το μεταναστευτικό ζήτημα στο ελληνικό σχολείο. Για να το πω και αλλιώς, αν την ενδιέφερε την κα. Στέλλα Πρωτονοταρίου να λύσει αυτό το ζήτημα ουσιαστικά δε θα ξεκινούσε από το σχολείο της. Θα ξεκινούσε από το Υπουργείο στο οποίο υπάγεται το πρώην σχολείο της. Η συμπεριφορά της λοιπόν έρχεται σε αντίθεση με τις ευαισθησίες της, μιας και η κοινωνία μας δεν έχει μόνο Έλληνες και Ξένους....έχει και κανόνες τους οποίους (όσο λανθασμένοι και αν ήταν) δε σεβάστηκε και δεν προσπάθησε να τους αλλάξει. Απλώς με το φασισμό της διευθύντριας αυθαίρετα τους παρέκαμψε. Αυτό είναι το πρόβλημα και εσείς το έχετε διαστρεβλώσει σε ζήτημα πατριωτισμού και φασισμού.
Όσο έγραφα, έγραφε και κάποιος Η.Ν. παραπάνω. Συμφωνώ με όλα όσα λες εκτός από ένα: Τη φράση "υποκαθιστώντας το κράτος". Από πού και ως πού ένας, πέντε, δέκα άνθρωποι θα υποκαθιστούν με αυτό τον τρόπο το κράτος; Μπορεί τα κίνητρα να είναι ηθικά αλλά ο τρόπος είναι παντελώς ανήθικος. Δε διαφωνώ με το όραμα της κας Πρωτονοταρίου. Δεν την ξέρω για να έχω και προσωπική άποψη. Με ενοχλεί όμως που οι μισοί την έχουν κάνει εθνικό ήρωα και οι άλλοι μισοί προδότη της Χώρας. Για εμένα το όραμα της κας. Πρωτονοταρίου πρέπει να μπει στο τραπέζι του Υπουργείου ΑΜΕΣΑ (με εισηγήτρια ακόμα και την ίδια). Πρέπει ταυτόχρονα όμως η κα. Πρωτονοταρίου να δικαστεί για την αλαζονική συμπεριφορά της. Ακόμα και αν είναι εποχές μπροστά πρέπει να μάθει να περιμένει και τους άλλους. Και κάτι για όλους εσάς που την ανάγεται σε ήρωα: Αν βρίσκονταν 30 άτομα, λήστευαν τις 5 μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες, τον Κόκκαλη, τον Λάτση κ.λ.π. και αμέσως μετά μοίραζαν τα χρήματα σε όλα διάφορα σπίτια της Ελλάδας θα τους υποστηρίζατε έτσι αν τους συλλάμβαναν; Μήπως δεν θα είχαν πράξει ηθικά απέναντι στους νόμιμους τοκογλύφους που έχουν χαντακώσει τη χώρα μας; Μήπως δε θα ήταν "μπροστά" κατά μία έννοια και αυτοί; Δε θα τους κάνατε ήρωες όμως. Αυτοί θα ήταν για εσάς το λιγότερο...παράνομοι.
"Η γαλλική κυβέρνηση απέκλεισε σήμερα κάθε περίπτωση να δοθεί στους μετανάστες το δικαίωμα ψήφου στις τοπικές εκλογές, όπως αξιώνει η σοσιαλιστική αντιπολίτευση.
“Δεν υπάρχει περίπτωση να θεσμοθετήσουμε το δικαίωμα ψήφου των ξένων στις τοπικές εκλογές”, δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και υπουργός Παιδείας Λικ Σατέλ στον ραδιοσταθμό RFI, διευκρινίζοντας...
ότι “το δικαίωμα αυτό συνδέεται στενά με την υπηκοότητα”.
Στη δήλωση αυτή προέβη ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης Σαρκοζί με αφορμή τη χθεσινή κατάθεση, από την επικεφαλής του Σοσιαλιστικού Κόμματος Μαρτίν Ομπρί, πρότασης νόμου υπέρ του δικαιώματος ψήφου στους αλλοδαπούς που προέρχονται από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ενωσης, στις τοπικές εκλόγές.
Η Μαρτίν Ομπρί δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει ότι ο πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί είχε ταχθεί υπέρ του δικαιώματος ψήφου των μεταναστών πριν εκλεγεί το 2007.
Ο Νικολά Σαρκοζί “είχε εξηγήσει πολύ καθαρά το 2007 ότι δεν επιθυμούσε να εντάξει αυτή την πρόταση στο προεδρικό του πρόγραμμα, διότι εκτίμησε ότι δεν έχει έλθει ακόμα η ώρα”, αντέτεινε ο Λικ Σατέλ.
Η Γαλλία αριθμεί 5,5 εκατομμύρια μετανάστες, εκ των οποίων 3,5 εκατομμύρια εκτός ΕΕ, οι οποίοι προέρχονται κυρίως από τις χώρες του Μάγκρεμπ, την υποσαχάρεια Αφρική και την Κίνα.
Από αυτούς μόνον οι υπήκοοι χωρών της ΕΕ οι οποίοι διαμένουν μόνιμα στη Γαλλία έχουν το δικαίωμα να ψηφίζουν στις δημοτικές και τις ευρωεκλογές.
H.N. τα θέλεις και τα λες αυτά για τη Στέλλα; "υποκαθιστώντας το κράτος και συμπληρώνοντας τις ελλείψεις του (το κράτος είχε υποχρέωση από το Δίκαιο να έχει πλαίσιο για αυτά τα παιδιά, και δεν έχει)". Έχεις καταλάβει ότι μιλάς για αυτοδικία; Έχεις καταλάβει ότι αν σκεφτόταν το κάθε μπατσάκι, έτσι όπως σκέφτεσαι εσύ ή η Στέλλα Πρωτονοταρίου, τότε εσύ ή κάποιος δικός σου θα ήταν στη φυλακή ή νεκρός, επειδή το μπατσάκι έχει εξουσία, νιώθει ότι έχει άποψη και έκρινε μαζί με άλλους 10 ότι πρέπει μόνοι τους να συμπληρώσουν τις...ελλείψεις του κράτους; Με κάτι τέτοιες θεοποιήσεις και ηθικοποιήσεις παράνομων πρακτικών, προκαλείτε, δίνετε τροφή στους χρυσαυγίτες και τελικά υποβαθμίζετε τη δημοκρατία και την κοινωνία συνολικά. Μάθετε να ψηφίζετε σωστά για να βγαίνουν και σωστοί νόμοι και αφήστε τώρα τους δικαστές να δικάσουν με βάση τους νόμους και όχι με βάση τις δικές σας διαστρεβλωμένες ηθικές αξίες.
Οταν η κα Πρωτονοταρίου θα βραβεύεται από την Ακαδημία Αθηνών για το έργο της.
Ηθελα να να σας έβλεπα να στριμώχνεστε για τις φωτογραφίες και τις δηλώσεις σας, τύπου ..είναι από τον τόπο μου, μεγάλωσε, σπούδασε κλπ κλπ......
ΑΙΔΩΣ για τα γραφούμενα...
Για ποιο έργο θα βραβευτεί, ενημέρωσέ μας.
Ρε ανάξιε σε έχουμε καταλάβει εδώ και πολύ καιρό. Σου τέλειωσαν τα επιχειρήματα και απαντάς μόνο με τη λέξη ΑΙΔΩΣ. Υπερασπίζεσαι τη Στέλλα Πρωτονοταρίου, κυρίως επειδή είναι χωριανή σου (Κορωνιδιατοαπολλωνιάτισσα). ΑΙΔΩΣ για εσένα, που υπερασπίζεσαι και αναρτάς ή όχι θέματα, με κριτηριο την καταγωγη, τις προσωπικες σου σχέσεις, τις κομματικες σου πεποιθησεις (τώρα θυμήθηκες να κράξεις το πασοκ;) και τις οικογενειακες εξυπηρετησεις. Εκτος από την κορωνιδιάτισσα Στέλλα, για τον μεγάλο ευεργέτη της Κορώνου (και της οικογενείας σου) Μανώλη Δ. Μανωλά δεν άκουσες τίποτα τον τελευταίο καιρό; Για μπες στο fraxio για να μάθεις τα χοντρά κόλπα που τα καταπίνεις.
Μου αρέσει που πιάνεστε από ένα θέμα και το κάνετε ...λάστιχο.
Είστε ευχαριστημένοι από την παιδεία; Από τα χρήματα που ξοδεύουμε για να μάθουν τ απαιδιά μας αυτά που "μαθαίνουν" στο σχολείο;
Από τη συμπεριφορά των δασκάλων και των καθηγητών; Του κράτους;
Για σχολιάστε τη συμπεριφορά των οδηγών των λεωφορείων απέναντι στους μαθητές κι όχι μόνο;
Χθες Παρασκευή μαθητές μεταφέρθηκαν και δεν ήταν η πρώτη φορά από τη Χώρα μέχρι τις Εγγαρές με το λεωφορείο και μέτα μεταβιβάστηκαν σε Ι.Χ. για να πάνε Χίλια Βρύση και Κάμπο. Και η αποκορύφωση; Δεν χωρούσαν όλα μέσα στο αυτοκίνητο και δύο από αυτά βολέυτηκαν στο πορτ παγκάζ!!!!!!!!!
Σαν τσουβάλια!
Ο οδηγός και των δύο οχημάτων δεν ήταν άλλος από τον ίδιο τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ!
Ελλάς το μεγαλείο σου!
Μήπως θα έπρεπε να ασχοληθούμε με όλα αυτά.
Α-ΝΑΞΙΕ μήπως θα έπρεπε να δώσεις την ευκαιρία για παραπάνω συζήτηση;
Να ακούσουμε τι λέει ο πρόεδρος, ο έπαρχος και οι λοιποί...
Τι σχέση έχει ρε μεγάλε η Στέλλα Πρωτονοταρίου με το Μανώλη Μανωλά; Πώς τα μπλέκετε όλα μαζί;
Αν δεν ξέρεις να μην ειρωνεύεσαι. Ο μπαμπάς της Στέλλας, ο Οθοωναντώνης (ο φούρναρης), για όσους Κορωνιδιάτες ξέρουν, πολιτικός πατέρας και πάτρωνας του Μανώλη Δ. Μανωλά. Αυτός τον ανέδειξε και τον στηρίζει ακόμα. Και οι δυό τους έχουν κοινές αμαρτίες, με τους παράνομους σμυριγλάδες της Κορώνου, της Χώρας, της Κωμιακής και του Απόλλωνα. Ο Ανάξιος γιατί υπερασπίζεται τόσο φανατικά την κόρη του Οθωναντωνη και ταυτόχρονα δε λέει λέξη για το ακάνδαλο που έχει ξεσπάσει με τον Μ.Δ.Μ. και το αιολικό Κορώνου; Μήπως ανήκει στην κλικα τους; Μήπως χρωστά στο Μανωλά; Τέτοιοι Κορωνιδιάτες έχουν ξεφτυλίσει το χωριό μας και σε λίγο και όλο το νησί μας.
ΑΝ η κα Πρωτονοταρίου θα βραβεύεται από την Ακαδημία Αθηνών για το έργο της, όπως θεωρεί βέβαιο ένας φαντασμένος πιο πάνω, θα είναι γιατί πλέον η κυρία Πρωτονοταρίου έχει καταντήσει αναγνωρίσιμο πρόσωπο και άρα αντικείμενο πολιτικής εκμετάλλευσης. Εδώ κατάφεραν τα ΜΜΕ μαζί με τους θερμοκέφαλους φασίστες, να μετατρέψουν μία απλή παράβαση καθήκοντος, σε μεταναστευτικό ζήτημα. Λέτε να το αφήσουν να πάει χαμένο τώρα; Τώρα που και το ΠΑΣΟΚ έχει φιλομεταναστευτική πολιτική, μη σου πω ότι η ίδια Διαμαντοπούλου θα εισηγηθεί έξω από τα δικαστήρια τη βράβευσή της από την Ακαδημία, απλώς για να το εισηγηθεί. ΑΝ λοιπόν βραβευθεί, ΔΕ σημαίνει ότι το άξιζε. Υπάρχουν και οι σκοπιμότητες φαντασμένε. Σκεφτείτε λίγο πώς μοιράζονται τα νόμπελ ειρήνης. Κάπως έτσι και η ηρωίδα μας η Στέλλα.
Α-Νάξιε από τα παραπάνω αποδεικνύεται πως είσαι μεγάλος πολιτικάντης. Ξέρεις όλο το παρασκήνιο, και από έδω μέσα προωθείς πρόσωπα και καταστάσεις σύμφωνα με τα γούστα σου. Έτσι εξηγούνται και οι παλλινοδίες σου στο πρόσωπο του Γιακουμή. Πετάς δολώματα, βλέπεις τι τσιμπάει και αναλόγως συνεχίζεις. Μεγάλη ξεφτίλα, μετά από όλα αυτά, να παριστάνεις τον υποστηριχτή της ηθικής. Με αυτά τα πολιτικά παιχνίδια στα οποία συμμετέχεις ενεργά, έχεις χάσει πλήρως την αξιοπιστία σου.
Γιασάν ρε μεγάλε τιμητή της ηθικής. Με ποιο ανάστημα όμως?
Πολλές φορές από ένα σόι μαύρων προβάτων ξεπετάγεται και ένα άσπρο.
Αν ο θείος σου ήταν φονιάς δεν σημαίνει ότι είσαι φονιάς, αν ο θείος της κουμπάρας της ξαδέλφης της γειτόνισας είναι κλέφτης δεν είσαι και συ κλέφτης.
Αθλιε καφενόβιε που μπεκροπίνεις καλυμνιώτικη ρακί γιατί βαριέσαι να βγάλεις δική σου, και διαλαλείς με τους ομοίους σου ότι στα πάνω χωριά δεν θα πατήσει αλβανός μια λέξη σου ταιριάζει ΑΙΔΩΣ, όπως είπε και ο ανώνυμος πιο πάνω.
Αν δεν την καταλαβαίνεις μετέφρασε την όπως θέλεις,
Ενα θα σου πώ είσαι καταδικασμένος στο μικρόκοσμο σου, στη σήψη και στην παρακμή.
Πράγματι το κράτος μας θα έπρεπε να έχει πλαίσιο για αυτά τα παιδιά. Ενημερωθείτε από κάποια πηγή προτού πετάξετε τη μπαρούφα. Έχει δεσμευθεί στους Οργανισμούς που συμμετέχει. Δεν έχει όμως πλαίσιο. Η Κα Στέλλα Πρωτονοταρίου λοιπόν προσέφερε το αυτονόητο, το ανέξοδο (μήπως έπρεπε να αξιώσει και καταβολή μισθώματος και κατανάλωση ρεύματος;), το λογικό, το ανθρώπινο έχοντας κατά νου, ως εκπαιδευτικός, πως θα ήθελε να αντιδράσει η τοπική Αργεντίνικη κοινωνία σε αντίστοιχα προβλήματα Ελλήνων (και όχι Ελληναράδων). Κάποιος μίλησε για αυτοδικία. Ήμαρτον, ανοίξτε αστοιχείωτοι και κανένα λεξικό (αυτοδικία: η ενέργεια με την οποία κάποιος τιμωρεί ο ίδιος αυτόν που εγκλημάτησε εις βάρος του, παρακάμπτοντας την δικαστική οδό). Κατά τα άλλα θέλουμε να ανοίξει η Θεολογική Σχολή της Χάλκης και να πάψει ο διωγμός υπό τον οποίο τελούν τα Ελληνικά σχολεία της Βορείου Ηπείρου από το Αλβανικό κράτος. Και μη χειρότερα.
Και κάτι τελευταίο. Τι θα ακολουθούσε αν η Στέλλα προσέφερε τις αίθουσες του Σχολείου για την Πορτογαλική κοινότητα του Γαλατσίου; Λοιπόν, υποκριτές, με την ίδια λογική απαντείστε και στην προσφορά της Στέλλας προς την Αλβανική κοινότητα.
Η.Ν.
Για τη λέξη αυτοδικία, εκτός από το λεξικό και προτού αποδοθούν χαρακτηρισμοί σε ανθρώπους, καλό θα ήταν να ρίχνουμε και μία ματιά στους νόμους. Αν και η ερμηνεία που δόθηκε από τον παραπάνω ομιλητή, ήταν σωστή σύμφωνα με το λεξικό, με βάση τα άρθρα 282 και 283 του πρώτου βιβλίου, του ενδέκατου κεφαλαίου (ΙΑ) του Αστικού Κώδικα η ερμηνεία που δίνεται στη λέξη διαφέρει επί της ουσίας:
Άρθρο 282:
Η ικανοποίηση της αξίωσης από το δικαιούχο αυτοδύναμα και χωρίς τη βοήθεια της αρχής (αυτοδικία) επιτρέπεται μόνο όταν η βοήθεια της αρχής δεν μπορεί να φτάσει έγκαιρα και υπάρχει κίνδυνος από την αναβολή να ματαιωθεί ή να δυσκολευτεί σημαντικά η πραγμάτωση της αξίωσης.
Άρθρο 283:
Όποιος αυτοδικεί χωρίς να υπάρχουν οι προϋποθέσεις του νόμου ή υπερβαίνει το μέτρο που είναι αναγκαίο για την ανατροπή του κινδύνου, έχει υποχρέωση αποζημίωσης. Την ίδια υποχρέωση έχει και αν νόμιζε από πλάνη ότι υπάρχουν οι προϋποθέσεις του νόμου.
Τον Αστικό Κώδικα μπορείτε να τον βρείτε σε ηλ. μορφή στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://pierialaw.com/index.php?option=com_content&view=section&id=9&Itemid=67
Δε γνωρίζω ποια είναι η υπερασπιστική γραμμή της κ. Πρωτονοταρίου, ούτε με βάση ποια άρθρα και ποιους νόμους έχει συνταχθεί το κατηγορητήριο. Είμαι βέβαιος όμως ότι η κα. Πρωτονοταρίου λειτούργησε στα πλαίσια αυτής της αυτοδικίας που περιγράφεται παραπάνω.
Το ζήτημα είναι αν θα αποδειχθεί ότι ζητήθηκε η βοήθεια της αρχής (Υπουργείο Παιδείας) καθώς και το από ποιόν κρίθηκε (και κρίνεται) ότι δεν μπορεί να φτάσει έγκαιρα και υπάρχει κίνδυνος από την αναβολή να ματαιωθεί ή να δυσκολευτεί σημαντικά η πραγμάτωση της αξίωσης.
Όπως αντιλαμβάνεστε κ. Η.Ν., η κα. Πρωτονοταρίου δε θα δικαστεί με βάση το...λεξικό. Αν δε θέλουμε λοιπόν να μιλάμε για Ελληνάρες, καλό θα είναι να ρίξουμε και μία ματιά στους νόμους αυτού του άθλιου κράτους μας πέρα από το λεξικό. Θα ανακαλύψουμε και μερικά καλά στοιχεία. Όπως γράφουν και οι διαχειριστές στην αρχεί τούτου του ιστολογίου: "Φταίνε οι άλλοι; Οι άλλοι είμαστε εμείς."
Γιατί ασχολείστε με νομικά θέματα, αφού δεν είσαστε σχετικοί. Πείτε την οποιαδήποτε πολιτική άποψή σας αλλά μέχρι εκεί. Η Στέλλα κατηγορείται με βάση τον Ποινικό και όχι τον Αστικό Κώδικα. Αυτό το ξέρει και ο πρωτοετής φοιτητής της Νομικής.
Τι κρετίνοι είστε εσείς; Στα πλαίσια της πολιτικής άποψης μίλησε κάποιος για αυτοδικία. Επειδή δε σας έπαιρνε και είχατε στριμωχτεί, χρησιμοποιήσατε λεξικό ως αυθεντίες και ως μη αστοιχείωτοι. Μετά για κακή σας τύχη μπήκε αυτός ο άγιος άνθρωπος και σας φόρεσε τα γυαλιά με τα άρθρα του αστικού κώδικα. Και τώρα που ξαναείδατε τα σκούρα θέλετε να ξαναγυρίσουμε στις πολιτικές απόψεις. Καλά να πάθετε για να μάθετε να κάνετε τους έξυπνους. Εσείς ξεκινήσατε τις βλακείες με τους ορισμούς και ξεφύγατε από την πολιτική συζήτηση. Λουστεί τα τώρα. Και όσο για τον ποινικό κώδικα. Δεν τον ξέρω και δεν ξέρω με βάση ποιον κώδικα δικάζεται η Στέλλα σου, αλλά ο ορισμός της αυτοδικίας και στον ποινικό κώδικα είμαι σίγουρος ότι θα μοιάζει περισσότερο με αυτόν του αστικού κώδικα, παρά με του λεξικού. Κατάλαβες...σχετικέ;
ΓΙΑΤΊ ΔΕ ΜΈΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΌ ΣΚΈΛΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ?
ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΣΥ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. Η ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΕΜΠΙΣΤΕΥΜΕΝΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ!
ΚΑΙ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΡΥΨΑΛΑ ΣΤΙς 22 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ.
Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥΡΈΝΖΟΥ.
Κάκιστε των 09:56 κανείς δεν είναι νομικός και η συζήτηση εξελίχθηκε (ναι) με το λεξικό και την φάπα θα την φας και θα είναι όλη δική σου την μέρα που η Στέλλα πανηγυρικά θα δικαιωθεί. Πήγαινε κακέ και στο μαιευτήριο "'Ελενα Βενιζέλου" και σπάστα και εκεί που ξεγενάνε τις παρανόμως εισελθούσες στη χώρα Αλβανές. Κατά τα άλλα όλο και κάποιο Αλβανό θα έχεις εκμεταλλευτεί και εσύ.
Αθωώθηκε σήμερα η Δασκάλα (με κεφαλαίο Δ) Στέλλα Πρωτονοταρίου πανηγυρικά. Σκοταδιστές όλου του κόσμου πάρτε το μάθημα σας από την δικαιοσύνη. Κατά τα άλλα μείνετε στο μαρμαρωμένο γράμμα του νόμου.
Στέλλα μας γέμισες υπερηφάνεια σε περιόδους που δεν βρίσκουμε και πολλά για να ελπίζουμε.
Δημοσίευση σχολίου