Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Στη Νάξο μπορεί να κάνει όποιος θέλει … ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ;


Το φαινόμενο των «ανταποδοτικών» σχέσεων δεν είναι καινούριο…

Στα περασμένα χρόνια δανειζόμαστε το γάδαρο του γείτονα όταν αλωνεύαμε και δίναμε το δικό μας όταν τον χρειαζόταν ο γείτονας. Ήταν μια ωραία και χρήσιμη σχέση. Πάνω στην κουβέντα, πίναμε και κανένα ποτηράκι με το γείτονα…

Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει δραματικά…
Ακολουθούν το πνεύμα της εποχής. Υπακούουν στους κανόνες της «αγοράς». Κοστολογούνται ανάλογα και πολλές φορές το … «σπρεντ» του επιτοκίου μας αναγκάζει να καταφύγουμε όχι στο ΔΝΤ, αλλά στην χείριστη των εξαρτήσεων. Την ΠΟΛΙΤΙΚΗ !

Μας κατήγγειλαν ότι αυτός ο πέτρινος τείχος στη Μικρή Βίγλα, είναι παράνομος, χτίστηκε από τις 31 Δεκεμβρίου μέχρι τις 2 Ιανουαρίου (!), εμποδίζει την πρόσβαση προς την ακτή και ενώ η παρατυπία βγάζει μάτια, πολλοί κάνουν τα … στραβά μάτια…

Δεν ξέρουμε το θέμα και την περιοχή, όμως ... βλέπουμε και περιμένουμε κάποια υπεύθυνη απάντηση από την πολεοδομία και κάθε αρμόδια αρχή…

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Από δω περνώ τακτικά. Δεν είναι... τείχος ούτε τοίχος. Πως ξέρετε ή...βλ΄επετε κάτι παράνομο; Να το μάθω κι εγώ.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ όταν περνάς, περνάς απαρατήρητος.
Πως έβγαλες το συμπέρασμα πριν την πολεοδομία; αν είναι όλα νόμιμα, κανένα πρόβλημα. Θα βοηθήσουμε κι εμείς να μεγαλώσει να το καβαλάει το κύμα.

Ανώνυμος είπε...

εγω ξερω παντως πως....τετοιοι που ειμαστε τετοιους θελουμε....καλα να μας κανουν ολοι αυτοι αφου δεν σηκωνομαστε να τους κανουμε οτι εκανα σημερα στον εργτοπατερα παναγοπουλο..........

Ανώνυμος είπε...

κ βεβαια δεν εκανα τπτ εγω στον εργατοπατερα..........στο προηγουμενο σχολιο ηθελα να γραψω..........εκαναν.

κ παλι περαστικα μας

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑΖΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΩ. ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑ. ΘΕΛΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΤΑΞΑΝΕ. ΤΟΙΧΑΚΙ, ΤΡΑΦΟ, ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΠΛΑΚΕΣ, ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ, ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ. ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΦΗΦΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝΕ. ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΠΛΑ: ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ, ΕΣΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟ. ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΑΛΙ... ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΕΛΩ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΨΗΦΑΚΙΑ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ...