Το να περιμένει ο ένας τον άλλο … στη γωνία, έχει αναδειχτεί σε εθνικό σπορ της Νάξου.
Πολλές φορές και για πολλά ζητήματα, συγκεκριμένες (πολιτικές;) ομάδες, αλλά και μεμονωμένα άτομα, τους ενδιαφέρει, όχι η ανάδειξη και η επίλυσή τους, αλλά η όξυνση, η στείρα αντιπαράθεση και στην ουσία η διαιώνισή τους.
Αυτή την αίσθηση τουλάχιστον μας δίνουν, οι μέχρι τώρα πρακτικές και τακτικές…
Σήμερα, έστω και στο παραπέντε, πιστεύουμε ήρθε η ώρα, να μπούνε στο τραπέζι ΟΛΑ τα ζητήματα που αφορούν τον Απόλλωνα, ίσως και άλλες περιοχές της Νάξου και να αρχίσει ένας ουσιαστικός διάλογος.
Στο διάλογο αυτό δεν πρέπει να «συρθούμε» υπό την πίεση του γεγονότος ότι, τα χρονικά περιθώρια μέχρι την έναρξη της τουριστικής περιόδου έχουν στενέψει απελπιστικά και οι όποιες διαδικασίες δεν πρέπει να γίνουν (ως συνήθως) συνοπτικά και εν κρυπτώ.
Ούτε επιτέλους, βασικοί εισηγητές και ουσιαστικοί ρυθμιστές να είναι οι πλέον αναρμόδιοι, στους οποίους σε μεγάλο βαθμό, οφείλονται οι δραματικές εξελίξεις και η σημερινή κατάσταση.
Το μεγάλο ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί πιστεύουμε είναι:
ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ;
Κάθε πέρσι και καλύτερα;
Εμπορικό λιμάνι; ή
Το πιο γραφικό και αξιόλογο τουριστικό θέρετρο της Νάξου.
Ας ξεκινήσουμε από τα απλά και αυτονόητα και βλέπουμε…
9 σχόλια:
Όταν λέτε να μπουν όλα στο τραπέζι, εννοείτε, εκτός από τον ΒΙΟ.ΚΑ
Και για το λιμάνι,
Και για τα τραπεζοκαθίσματα,
Και για την παρέλαση των αυτοκινήτων,
Και για την παροχή των υπηρεσιών,
Και για τη ρατσιστική νοοτροπία της παραλίας,
Και για την αλιευτική παρανομία,
Και, και, και ….
Και για την προκλητική αδιαφορία τους; …
Δεν θυμάμαι, αλλά κάποιος είπε :
“ όποιος αδιαφορεί του αξίζει να είναι πάντα σκλάβος”
Στο Λυώνα που είναι και πιο λίγοι, σκοτώνονται και στη Μουτσούνα τα αυτοκίνητα παρκάρουν μπροστά στα μαγαζιά.
Από τον Απόλλωνα πρέπει να ξεκινήσει η … κάθαρση ;
Τι σχέση έχουν η μΟυτσούνα και ο Λυώνας με τον Απόλλωνα;Ο Απόλλωνας είναι τουιστικός προορισμός, είναι στους τουριστικούς χάρτες, έχει μοναδικές αρχαιότητες, ξενοδοχεία, δωμάτια κ.λπ. Εϊναι το μοναδικό τουριστικό θέρετρο όλης της ορεινής Νάξου.
Είναι θετικό το γεγονός ότι ο Απόλλωνας διαχρονικά δημιουργεί παρέες και “κρατάει” τους νέους στον τόπο.
Είναι τόση η απαξίωση του τόπου λόγω της ιδιοτελούς καιροσκοπικής αντίληψης και αντιμετώπισης από τους ντόπιους κατά κύριο λόγο, που ο κόμπος έφτασε στο χτένι.
Καλώς θέτετε το θέμα στη γενική του διάσταση. Ίσως αρχίσει η αναγέννηση και της ευρύτερης περιοχης.
Ωραία λόγια αυτά κ.διαχειριστά.
Κι εγώ εύχομαι υγεία, αγάπη και ειρήνη σε όλο τον κόσμο, αλλά όπως ξέρεις τα πράγματα δεν είναι έτσι. Δε θα κάτσω να σχολιάσω προς το παρόν τα περι "στείρας" αντιπαράθεσης. Θα σχολιάσω όμως δύο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΩΣΤΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ:
"Να μπούνε στο τραπέζι όλα" και
"Στο διάλογο αυτό".
Σε ενημερώνω λοιπόν πως για να γίνει διάλογος πρέπει οι συνομιλητές να αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλο σαν ίσοι. Όταν όμως ο δήμαρχος παριστάνει πως θέλει να κάνει διάλογο, αλλά ταυτόχρονα προωθεί στα Δημοτικά Συμβούλια τη δική του άποψη τότε ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ. ΑΠΛΩΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ "ΚΑΝΕΙ" ΠΩΣ ΜΑΣ "ΑΚΟΥΕΙ" ΚΙ ΟΛΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ. Και μη μου αρχίσεις τα περι "δημοκρατίας" και "πλειοψηφίας" γιατί σου θυμίζω πως και οι μεγαλύτεροι ΦΑΣΙΣΤΕΣ της ανθρωπότητας με εκλογές ανέβηκαν στην εξουσία. Χρήσιμη η "αίσθηση" που μένει στον καθένα, αλλά καλό είναι κάποια στιγμή ο "Ελληνάρας" να πάψει να βασίζεται στην "αίσθηση" που του δύνεται για....ΑΠΛΑ και ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ και να σκέφτεται και λίγο. Ας κρατήσει τα αισθήματα και τα συναισθήματα για την προσωπική του ζωή...
Διάβασα τις παραπάνω αναρτήσεις και ξέρετε σε τι … βαρυσήμαντο συμπέρασμα κατέληξα;
Θέλει πολύ κουπί η κατάσταση.
Τελικά ποιος από τους « άρχοντές» μας δεν μας δουλεύει χοντρά;
Ποτέ δεν μπήκε στο τραπέζι η ολοκληρωμένη ανάπτυξη του Απόλωνα, με σεβασμό στο φυσικό και πολιτιστικό του περιβάλλον. Γι' αυτό καθένας έκανε και κάνει του κεφαλιού του. Υπάρχουν και άλλα θέματα που δεν θίγει ο πρώτος συζητητής αλλά το θέμα είναι να μάθουμε να συζητάμε και να αποφασίζουμε, νόμιμα και συλλογικά.
Μπορείτε να βάλετε την εφημερίδα των Απολλωνιατών;
Δημοσίευση σχολίου