Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

Το … κόλπο με τα εισιτήρια των πλοίων.

Από απελπισμένο αναγνώστη μας διαβάσαμε το παρακάτω σχόλιο:

“Άσχετο με το θέμα αλλά ο μοναδικός τρόπος να επικοινωνήσω μαζί σας και να ζητήσω να δώσετε άμεσα δημοσιότητα στο θέμα. Σας γράφω από Αθήνα. Εδώ και ένα μήνα περίπου εγώ και πάρα πολλοί ακόμα - άνθρωποι μάλιστα που έχουν κλείσει ξενοδοχεία στο νησί μας , ψάχνουμε απεγνωσμένα το μαγικό χαρτάκι που θα μας μπάσει σ΄ ένα πλοίο της γραμμής . Κάποιοι ήδη έχουν αλλάξει προορισμό και ακυρώσει τις κρατήσεις τους . Τι θα γίνει επιτέλους ; Είναι δυνατόν να μην βρίσκουμε εισιτήρια έστω και Α’ θέσης να ταξιδέψουμε στον τόπο μας ; Μα που ζούμε , σε ποιον αιώνα και ποιους συντηρούμε όλο το χρόνο ; Άραγε εκείνο το υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας ή όπως το ονόμασε λόγω της μεγάλης νέας διακυβέρνησης ο καταλληλότερος , ΥΠΑΡΧEI ; Υπουργός και Υφυπουργός υπάρχουν για τα προβλήματα ή μόνο για τα πανηγυράκια; Για πρωθυπουργό δεν ρωτώ .Τέτοιος δεν υπάρχει εδώ και 5 χρόνια .”

Αγαπητέ φίλε το κόλπο είναι απλό και παλιό.
Πρώτα η ίδια η εταιρεία «κρατάει» τα εισιτήρια για να πουληθούνε της πρώτης θέσης και γενικά τα ακριβά και συνεχίζουν το ίδιο σύστημα τα πρακτορεία για να κάνουν τις απαραίτητες εξυπηρετήσεις… Εισιτήρια πάντα υπάρχουν!

Για να βρεις σίγουρα, πάρε τον .. ξενοδόχο σου στη Νάξο, αυτός σίγουρα έχει άκρες, που λέει και ο λαός, και θα σου βρει αμέσως όσα εισιτήρια θέλεις από τη Νάξο για τη... Νάξο...

Το σύστημα γαρ…

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι ρε μεγάλε επισκέπτης ξενοδοχείων . Ετεροδημότης Αξώτης είμαι που θέλω να ρθω στο νησί μου στο χωριό μου εγώ και η οικογένειά μου να δω τους γονείς και τους φίλους μου και τους συγγενείς μου. Μη μου πεις ότι θα βρουν ευκολότερα εισητήρια οι τυχαίοι επισκέπτες τουνησιού μέσω των ξενοδόχων τους και όχι εγώ , γιατί θα τρελαθώ για να μη πω τίποτα άλλο.

Ανώνυμος είπε...

Αν θυμάμαι καλά ο πόλεμος του Κόλπου κράτησε 6 μέρες.
Το κόλπο με τον πόλεμο των κουρσάρων του Αιγαίου, δηλαδή δυο τριών εφοπλιστών κρατάει χρόνια, και όπως φαίνεται κανείς δεν μπορεί να τους βάλει χέρι.

Ανώνυμος είπε...

ερχετε ο Παπουτσης με το Σαμινα αναξιε μην αγχωνεσε με τα δηθεν ανεκδοτα που γραφεις οτι δεν εχει εισητηρια και τοτε ολοι εμεις πως παμε με το γαδαρο

Ανώνυμος είπε...

Μα οι άνθρωποι γράφουν οτι υπάρχουν εισιτήτια και το τονίζουν . Απλως τα διαχειρίζονται κατάλληλα και προφανώς εις βάρος μας.