Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Ο αγώνας της ΣΤΕΛΛΑΣ δικαιώθηκε..

Γράφαμε πριν από τη δίκη.
Εμείς φανταζόμαστε τον Πρόεδρο του δικαστηρίου να διαβάζει όρθιος την απόφαση, η οποία θα θέλαμε να καταλήγει κάπως έτσι:

“… Αγαπητή Στέλλα,
Όλοι εμείς που είμαστε αποφασισμένοι να μην μπούμε στο τούνελ του σκοταδισμού, αποφασίσαμε ομόφωνα:
Επιστρατεύεσαι αυτή τη στιγμή και απαιτούμε να συνεχίσεις και να ολοκληρώσεις το έργο που ξεκίνησες…”

Ο εισαγγελέας είπε μεταξύ άλλων...

"Δυστυχώς καλούμαι να υποστηρίξω ένα κατηγορητήριο το οποίο δεν υποστηρίζεται από πραγματικά περιστατικά. Δεν διακρίνω την ελάχιστη ένδειξη μη νομιμότητας της πράξης των δύο κατηγορουμένων. Σε βάρος του προσωπικού της χρόνου ξεκίνησε μια δραστηριότητα για τα παιδιά. Αν κάποιος διαχωρίζει τα παιδιά σε ελληνόπουλα και αλβανόπουλα είναι προσωπικό του πρόβλημα".

Η Δικαιοσύνη σήμερα αθώωσε πανηγυρικά τις δασκάλες Στέλλα Πρωτονοταρίου και Ντενάντα Καρκάλο και παράλληλα έδωσε το δικό της μάθημα στους σκοταδιστές και ρατσιστές με τον Εισαγγελέα να τονίζει ότι τόσο στη κ. Πρωτονοταρίου όσο και στους συνεργάτες της θα πρέπει να δοθούν εύσημα για την κοινωνική προσφορά τους.

Kατά τη διάρκεια της μαρτυρικής του κατάθεσης, ο Εμαννουήλ Γιουτλάκης, νυν διευθυντής του 132ου Δημοτικού Σχολείου και βασικός μάρτυρας κατηγορίας «έδειξε» ως υπεύθυνο τον πρώην Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας επί θητείας Ευρυπίδη Στυλιανίδη.
Ομολόγησε ότι είχε «άνωθεν πολιτικές εντολές» να διατηρήσει αυτή την σκληροπυρηνική στάση και ότι δεχόταν απειλές να χάσει τη θέση του αν δεν ακολουθούσε αυτή τη γραμμή. Ειδικότερα, «έδειξε» τον πρώην Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Πλατή, ως υπεύθυνο για τις «εντολές».

Την ικανοποίησή της για την εξέλιξη της υπόθεσης αυτής εξέφρασε η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου.

«Η δικαίωση της Στέλλας Πρωτονοτάριου, μιας Δασκάλας με κεφαλαίο Δ είναι πιο επίκαιρη παρά ποτέ, μια και η συζήτηση για την ένταξη των παιδιών των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία αποτελεί μια από τις προτεραιότητες της κυβέρνησης. Ο ρόλος των εκπαιδευτικών σε αυτή τη διαδικασία είναι καταλυτικός και η πολιτεία σήμερα είναι κοντά του» αναφέρει χαρακτηριστικά.

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Που είναι αυτοί που μιλάγανε για αυτοδικίες και παπάρια μάντολες.

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που δεν καταδικάστηκε και γλυτώσαμε από άλλη μια ηρωΐδα. Δεν μπορώ άλλους λαϊκούς ήρωες. Είμαι overdose...

Ανώνυμος είπε...

Το νομοσχέδιο της Μπιρμπίλη για την παραγωγή ρεύματος

Με το Σουφλιά και το χωροταξικό για της ΑΠΕ είχατε λυσάξει. Τώρα που η Μπιρμπίλη κάνει τα ίδια και χειρότερα δε γράφετε.
Πόσο άραγε θα πληρώνουμε το ρεύμα που θα παράγεται από τον αέρα ή το νεράκι; Μα όσο και το ρεύμα της ΔΕΗ δηλαδή με πετρέλαιο, λιγνίτη ή φυσικό αέριο.
Αυτό προβλέπει σε απλά ελληνικά το νομοσχέδιο που εμφάνισε η Τίνα Μπιρμπίλη για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας. Ένα νομοσχέδιο μάλιστα που οι κακές γλώσσες μέσα στο υπουργείο λένε ότι το βρήκε έτοιμο από τα παιδιά της Ν.Δ. Με μερικές αλλαγές έγινε νομοσχέδιο της… πράσινης ενέργειας και της κλιματικής αλλαγής.
Το ακόμα πιο ωραίο ερώτημα είναι: Γιατί θα στοιχίζει ακριβότερα το ρεύμα που παράγεται από τον αέρα του Αιγαίου ή από το νεράκι του Αχελώου, αν υπάρχει κρίση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας ή αν ανέβουν στο Χρηματιστήριο οι τιμές του πετρελαίου;
Το περίεργο λοιπόν είναι ότι σε περίπτωση που η ΔΕΗ ανεβάζει τις τιμές προς τον καταναλωτή, αυτομάτως θα ανεβαίνει και η τιμή με την οποία πληρώνει το ρεύμα από Ανανεώσιμη Πηγή Ενέργειας. Πολύ απλά αν γίνεται χρηματιστηριακό ή άλλο παιχνίδι με τις τιμές του πετρελαίου ή του φυσικού αερίου, αυτομάτως αυξάνεται το κόστος παραγωγής και για τη ΔΕΗ και εμείς πληρώνουμε ακριβότερα το ρεύμα τους επόμενους μήνες. Με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου ορίζεται ότι σε μια τέτοια περίπτωση αυτομάτως θα ακριβαίνει και το ρεύμα που παράγεται από τον αέρα, το νερό, τη βιομάζα ή άλλες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Στην περίπτωση της αύξησης τιμών του πετρελαίου και φυσικού αερίου είναι κατανοητό, αφού σε κάθε χρηματιστηριακή αλλαγή ή πόλεμο ή κρίση, οι κλασικές πηγές ενέργειας αυξάνονται. Γιατί όμως να αυξά­νονται και η ενέργεια από τον αέρα το νεράκι ή την βιομάζα (σκουπίδια κ.λπ.);
(δες πιο κάτω)

Ανώνυμος είπε...

Τι προβλέπει το σχέδιο νόμου

Στο σχέδιο νόμου το οποίο αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο και για το οποίο γίνεται μεγάλη συζήτηση (από τους γνωρίζοντες βεβαίως διότι το θέμα είναι εξαιρετικά τεχνικό), ορίζονται (Άρθρο 5) συγκεκριμένες τιμές για την αιολική, τη γεωθερμική, την υδραυλική (νερό), τη βιομάζα ή άλλες Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
Οι τιμές αυτές δείχνουν πόσο θα πληρώνονται οι εταιρείες που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές. Το ρεύμα που παράγουν πηγαίνει στη ΔΕΗ (ΔΕΣΜΗΕ), στο δίκτυο δηλαδή, ώστε να φτάσει και στους καταναλωτές. Μιλάμε πάντα για τιμές χονδρικής και είναι κοντά σ’ αυτό που στοιχίζει το ρεύμα και στη ΔΕΗ κατά μέσο όρο. (Σε ορισμένες περιπτώσεις θα είναι φτηνότερο το ρεύμα από ΑΠΕ, σε άλλες ακριβότερο).
Οι τιμές αυτές πρακτικά ορίστηκαν λίγο μετά το 2006, βάσει του νόμου 3468/2006, όταν οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές συμφώνησαν (συμβολαιοποίησαν) την επένδυση, το κόστος και το όφελος για τα επόμενα 20 ή 25 έτη (ανάλογα με το είδος της πηγής από την οποία θα παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια, αέρας, νερό κ.ά.).
Το σχέδιο νόμου για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας προβλέπει και αναπροσαρμογή τιμών. Η αναπροσαρμογή γίνεται βάσει του δείκτη τιμής καταναλωτή ενέργειας που σημαίνει «σε ποσοστό ίσο με τη μέση μεταβολή των τιμών καταναλωτή ηλεκτρικής ενέργειας».
Ενώ στον ισχύοντα ν.3468/2006 οι τιμές αναπροσαρμόζονται με βάση το δείκτη τιμών καταναλωτή όπως αυτός καθορίζεται από την Τράπεζα της Ελλάδος, στο σχέδιο του νέου νόμου προτείνεται αναπροσαρμογή σε ποσοστό ίσο με τη μέση μεταβολή των τιμών καταναλωτή ηλεκτρικής ενέργειας. Και επομένως αναρωτιέται κανείς αν το υπουργείο Κλιματικής Αλλαγής πραγματικά πιστεύει ότι θα πρέπει π.χ. ένα αιολικό πάρκο, που χτίστηκε πριν από δύο χρόνια με τα τότε κόστη και συμβολαιοποίησε τις τότε τιμές αγοράς ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές, να αμείβεται περισσότερο στα επόμενα χρόνια, ενώ ήδη έχει κριθεί και ολοκληρωθεί η όλη επένδυση ως ικανοποιητικά βιώσιμη. Και λέμε για τα επόμενα χρόνια, καθώς το πιθανότερο είναι ότι οι τιμές καταναλωτή ηλεκτρικής ενέργειας στη χώρα θα αυξηθούν, όχι μόνο λόγω των τεχνητά χαμηλών τιμολογίων της ΔΕΗ, αλλά και διότι πιθανά θα αυξηθούν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, οι οποίες, ως γνωστόν, συμπαρασύρουν τις τιμές του φυσικού αερίου. Αυτές δε με τη σειρά τους συμπαρασύρουν την Οριακή Τιμή Συστήματος, άρα τα τιμολόγια λιανικής.
Η παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές δεν είναι κατά ανάγκη φτηνότερη απ’ ό,τι από πετρέλαιο ή λιγνίτη. Οι αρχικές επενδύσεις μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις είναι υψηλές. Όμως ο κάθε επενδυτής, η κάθε εταιρεία που θα παράγει ρεύμα από ΑΠΕ και θα το πουλάει στην ΔΕΗ, έχει κάνει τους υπολογισμούς του. Το κόστος δε σ’ αυτή την περίπτωση είναι σταθερό και προβλέψιμο. Διότι κανένας παράγοντας (οικονομικός, κοινωνικός, πολιτικός κ.λπ.) δεν αλλάζει την τιμή του αέρα και του νερού.
Θα περίμενε λοιπόν κανείς ότι το ρεύμα από ΑΠΕ θα έχει αυτό το όφελος, θα έχει σταθερές τιμές. Αυτό σημαίνει σταθερότερες τιμές και για τον τελικό καταναλωτή. Με το νομοσχέδιο όμως της Τίνας Μπιρμπίλη, το ρεύμα από τον αέρα θα ανεβαίνει με το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο. Δεν θα υπάρχει δηλαδή όφελος ούτε για το κεντρικό σύστημα (ΔΕΣΜΗΕ) ούτε και για τους πολίτες.
Το ερώτημα είναι απλό. Η απάντησή του γιατί υπάρχει αυτή η διάταξη, πρέπει να αναζητηθεί στους διαδρόμους του υπουργείου της κ. Μπριρμπίλη, ίσως και σε όσους τη συμβουλεύουν…
W

Ανώνυμος είπε...

Μην παραξενευτειτε αν σε λιγο επισημη γλωσσα του κρατους ειναι τα αλβανικα....γιατι εκει παμε
Ρε, μπας και ειναι γραμμη για εκει μερια; να μιλαμε αλβανικα;
Μπραβο λοιπον στη δασκαλα που μας το υπενθυμιζει αυτο με τις πραξεις της.......

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω επαφές με τη κ.Διαμαντοπούλου αλλά θυμηθείτε τι σας είχα γράψει στην προηγούμενη ανάρτηση της Στέλλας που είχε γίνει σε αυτό το Blog (http://a-naxios.blogspot.com/2010/01/blog-post_6020.html). Δείτε το σχόλιο στις 16 Ιανουαρίου 2010 9:14 μ.μ.. Το ξαναβάζω παρακάτω:

"ΑΝ η κα Πρωτονοταρίου θα βραβεύεται από την Ακαδημία Αθηνών για το έργο της, όπως θεωρεί βέβαιο ένας φαντασμένος πιο πάνω, θα είναι γιατί πλέον η κυρία Πρωτονοταρίου έχει καταντήσει αναγνωρίσιμο πρόσωπο και άρα αντικείμενο πολιτικής εκμετάλλευσης. Εδώ κατάφεραν τα ΜΜΕ μαζί με τους θερμοκέφαλους φασίστες, να μετατρέψουν μία απλή παράβαση καθήκοντος, σε μεταναστευτικό ζήτημα. Λέτε να το αφήσουν να πάει χαμένο τώρα; Τώρα που και το ΠΑΣΟΚ έχει φιλομεταναστευτική πολιτική, μη σου πω ότι η ίδια Διαμαντοπούλου θα εισηγηθεί έξω από τα δικαστήρια τη βράβευσή της από την Ακαδημία, απλώς για να το εισηγηθεί. ΑΝ λοιπόν βραβευθεί, ΔΕ σημαίνει ότι το άξιζε. Υπάρχουν και οι σκοπιμότητες φαντασμένε. Σκεφτείτε λίγο πώς μοιράζονται τα νόμπελ ειρήνης. Κάπως έτσι και η ηρωίδα μας η Στέλλα."

Το μόνο που δεν ισχύει από τα παραπάνω είναι ότι η Διαμαντοπούλου δεν τα είπε έξω από τα δικαστήρια. Προφανώς και μετέτρεψαν ένα καθαρά νομικό, διοικητικό και σε δεύτερη φάση "κοινωνικό" ζήτημα του Υπουργείου Παιδείας σε βαθιά πολιτικό και κοινωνικό. Και όλοι εσείς (μαζί και ο διαχειριστής) παίζετε το επικοινωνιακό τους παιχνίδι.

Για προσέξετε γιατί αθωώθηκε η Στέλλα: "Γιατί το κατηγορητήριο δεν υποστηρίζεται από πραγματικά περιστατικά".

Για εξηγείστε τι θα πει στη ΝΟΜΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ "πραγματικά περιστατικά"; Ξέρει κανείς; Εννοεί ότι ο Γιουτλάκης λέει ψέμματα ή ότι η Στέλλα δεν έκανε αυτό για το οποίο όλοι εσείς τη δοξάζετε; Εγώ που ρώτησα, μου είπαν ότι σημαίνει πως αν δεν αναφέρεται στην κατηγορία ότι την ΤΑΔΕ μέρα, ΤΑΔΕ ώρα (ΤΑΔΕ χρονιά), στην ΤΑΔΕ Αίθουσα, του ΤΑΔΕ σχολείου, η κα. Στέλλα δίδασκε σε ΤΟΣΑ παιδιά για ΤΟΣΕΣ ώρες, το ΤΑΔΕ μάθημα και να βεβαιωθουν όλα αυτά ένορκα από μάρτυρες, τότε το περιστατικό δε θεωρείται "πραγματικό".

Και για πείτε μου πώς ήταν δυνατόν και ποιο το νόημα να περιγραφεί στο κατηγορητήριο με τέτοια ακρίβεια (ώρα και μέρα) ένα περιστατικό που γινόταν κατ' εξακολούθηση και που δεν αμφισβητήθηκε ούτε από τις κατηγορούμενες; Ή μήπως το αρνήθηκαν και έτσι αθωώθηκαν;

Με άλλα λόγια έπεσε η πολιτική εντολή να αθωωθεί και βρήκαν νομικό τερτίπι να την αθωώσουν. Ακολούθησαν το γράμμα του Νόμου και όχι την ουσία του Νόμου γιατί είχαν βρεί..."αλλού" την ουσία. Αυτό δε σημαίνει ότι η κ.Στέλλα έκανε σωστά επειδή λέει έτσι το ΠΑΣΟΚ. Αυτό σημαίνει ότι αν υπάρχει...βούληση υπάρχουν τρόποι να ερμηνευτούν διαφορετικά οι Νόμοι. Δε ζούσα για να δω τη Στέλλα να καταδικάζεται. Ζω όμως για να δω έστω ΜΙΑ φορά τη δικαιοσύνη να είναι πράγματι ακριβοδίκαιη. Και δεν ήταν μία από αυτές τις φορές...

Να χαίρεσται τη στημένη νίκη σας. Να ξέρετε όμως ότι ήταν ήττα αν θέλουμε να μιλάμε για ευνομούμενο κοινωνίκό κράτος. Με αυτή τη σικέ αθώωση υποβαθμίζεται ακόμα και το "όραμα" της Στέλλας (αν είχε τέτοιο).

Ανώνυμος είπε...

Φιλε μου, επειδη είτε δικηγόρος, έιτε πολιτικός, είτε ότι άλλο μπορεί να είσαι, είσαι πάνω απ'όλα άνθρωπος (εκτός αν είσαι φασίστας ή νεοφιλελεύθερος), θα πρέπει να καταλάβεις οτι πολλές φορές "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα". Αν δε μπορείς να βάλεις ανθρώπινες αξίες πάνω από το νόμο, θα βλέπεις παντού κρυμμένα πολιτικά παιχνίδια και σκοπιμότητες.

Ανώνυμος είπε...

Δίκη Πρωτονοτάριου: "Αθώα" δήλωσε και ο βασικός κατήγορος

"Σύρθηκε" στα δικαστήρια επειδή τόλμησε να παραχωρήσει χώρο του σχολείου που εργαζόταν για να διδάσκονται οι αλλοδαποί μαθητές της τη μητρική τους γλώσσα, στην προκειμένη περίπτωση τα αλβανικά και τα αραβικά, και οι γονείς τους ελληνικά για να τα βοηθούν. Χθες όμως ο βασικός κατήγορος της Στέλλας Πρωτονοτάριου, πρώην διευθύντριας του 132ου Δημοτικού Σχολείου, ζήτησε την αθώωσή της επιρρίπτοντας την ευθύνη στο υπουργείο Παιδείας.
Ο νυν διευθυντής του σχολείου, Εμμ. Γιουκλάκης, ο οποίος είχε καταγγείλει τη δασκάλα, παραδέχτηκε ότι "δεν υπήρχε κανένα όφελος, αλλά έκδηλο παιδαγωγικό ενδιαφέρον για τα παιδιά" όσον αφορά το μικρό φροντιστήριο που είχε στήσει η Στ. Πρωτονοτάριου. Ο ίδιος είπε ότι το τμήμα λειτουργούσε χωρίς έγκριση από το υπουργείο και όταν τη διαδέχθηκε, το 2007, πήρε ρητή προφορική εντολή από τον τότε γενικό γραμματέα του υπουργείου Παιδείας για τη διακοπή της συγκεκριμένης δραστηριότητας. Σύμφωνα με την κατάθεσή του, ο τότε γραμματέας στο υπουργείο Παιδείας τού έδωσε προφορική εντολή ότι, εάν δεν είναι σε θέση να διακόψει τα μαθήματα, να παραιτηθεί, για να στείλει στη θέση του άλλον διευθυντή. "Έκανα λάθος. Έπρεπε να παραιτηθώ. Σταμάτησα το πρόγραμμα και έκτοτε θεωρούμαι φασίστας και ακροδεξιός", δήλωσε ο μάρτυρας. Στο τέλος είπε: "Είναι αθώα. Είναι άδικο να φορτωθεί αυτή τις ευθύνες".
Στο πλευρό της διωκόμενης δασκάλας τάχθηκαν από την πρώτη στιγμή ο σύλλογος γονέων του σχολείου και η Διδασκαλική Ομοσπονδία, η οποία μέσω του προέδρου της Δημήτρη Μπράτη υπογράμμισε ότι "τέτοιοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να επιβραβεύονται και όχι να οδηγούνται στα δικαστήρια για τυπικές παραλείψεις".
Το Α΄ Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών έκρινε αθώα την Στ. Πρωτονοτάριου.

ΑΥΓΗ

Ανώνυμος είπε...

Για την πολιτική ουσία δεν λέει κανείς τίποτα.
Βλάκες δεξιοί το λέει ο μοναδικός μάρτυρας κατηγορίας.
«είχα εντολή άνωθεν»
Α να χαθείτε φασίστες

Ανώνυμος είπε...

Για το σχολιαστή 23 Ιανουαρίου 2010 2:31 μ.μ.: Πρόσεχε λίγο τι λες. Καταρχάς και οι φασίστες είναι άνθρωποι, απλά με πειραγμένη σκέψη. Το να τους διαχωρίζεις έτσι μήπως σε κάνει περισσότερο φασίστα από τους φασίστες; Κατα δεύτερο και μόνο που θεωρείς ότι "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" παραδέχεσαι ότι έχω δίκιο σε αυτά που γράφω. Τη φράση όμως τη χρησιμοποιείς επειδή αυτή τη φορά έχεις "εσύ" τα μέσα. Για σκέψου να μπορούσαν οι φασίστες να λειτουργήσουν έτσι...Τότε πάλι ο σκοπός θα αγίαζε τα μέσα; Έχεις θράσσος και μιλάς εκ του ασφαλούς δηλαδή. Δε σκέφτεσαι τι θα γινόταν αν δεν είχε το ΠΑΣΟΚ την εξουσία. Ακριβώς λοιπόν επειδή ΕΙΜΑΙ άνθρωπος και επειδή θεωρώ τον εαυτό μου δημοκράτη και όχι κομματόσκυλο και γενικώς φανατισμένο θεωρώ ότι πρέπει να εφαρμόζονται οι Νόμοι και ότι η Στέλλα έπρεπε να καταδικαστεί γιατί διέπραξε αδικήματα. Το ότι δεν έγινε έτσι δείχνει τη σαπίλα του συστήματος και ο διαχειριστής και πολλοί από εσάς ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΤΕ για αυτό...

Και για να μη νομίζεις σου το λέω από τώρα. Αν η Στέλλα είχε κάνει μία φορά βλακεία που λειτούργησε έτσι, ο Γιουτλάκης έκανε 1000 φορλες βλακεία. Αίσχως και ξεφτύλα. Να παραδέχεσαι ότι ήσουν ένα κομματόσκυλο που ακολουθούσε κομματικές γραμμές και κατέθεσε εναντίον της Στέλλας ούτε καν για αυτούς τους λόγους. Αηδία. Μη σου πω πως και αυτά που είπε του είπανε να τα πει. Και μετά οι διαχειριστές το παίζουν ότι έχουν και πολιτική άποψη. Κομματική άποψη έχουν. Ο τίτλος όμως δεν έπρεπε να είναι "Ο αγώνας της Στέλλας δικαιώθηκε...". Έτσι θέλει να το παρουσιάζει το ΠΑΣΟΚ. Ήταν καθαρά ΠΑΣΟΚ εναντίον ΝΔ και απλώς "κέρδισε" το ΠΑΣΟΚ.

Εξάλλου ποιος πιστεύει ότι τώρα που αθωώθηκε η Στέλλα θα τρέξουν όλα τα αντίστοιχα σχολεία να ακολουθήσουν το παράδειγμά της, χωρίς να ρυθμιστεί το απαραίτητο θεσμικό και νομικό πλαίσιο από το Υπουργείο; Ποιος διευθυντής θα το κάνει από μόνος του; Ούτε καν η ίδια η κ.Στέλλα δε θα το κάνει.

Αν ήταν πραγματικά νίκη της Στέλλας τότε δε θα χρειαζόταν καμία ρύθμιση. Αλλά όλα αυτά είχαν και έχουν σκοπιμότητες. Και εδω είμαστε όλοι για να δούμε τι ρυθμίσεις θα γίνουν και για το ΑΝ έχουν καμία σχέση με το πρόγραμμα που αυθαίρετα αποφάσισε μία δασκάλα-διευθύντρια. Μπουρδελόκρατος. Όλοι στου κασίδη το κεφάλι και δουλειές του ποδαριού που τις κάνουμε να μοιάζουν μελετημένες. Ό,τι πουλάει και ό,τι θα φέρει ψήφους είναι. Αυτοί είναι οι πολιτικοί και είναι έτσι γιατί κάποιοι σαν τους διαχειριστές γράφουν "Ο αγώνας της ΣΤΕΛΛΑΣ δικαιώθηκε.."

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πανηγυρίζετε χωρις να έχει γίνει ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ προς την κατεύθυνση της πρακτικής της Στέλλας. Από το ΠΑΣΟΚ πληρώνεστε ή μήπως δεν καταλαβαίνετε τι παίζεται και χαζοχαίρεστε λες και κερδίσατε το Euro;

Ανώνυμος είπε...

Ο μόνος που χει σκοπιμότητα είσαι συ μου φαινεται.

Ανώνυμος είπε...

Τα πράγματα είναι απλά. 'Οσα κατεβατά και να γράφετε εσείς οι "νομοτελείς" δεξιοί δεν πείθετε πλεον. Το να αφιερώσεις τόσο χρόνο να γράψεις την ιστορία σου, το μόνο που δείχνει είναι ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

φιλε 13,01 23/01/10

Σε πρόλαβε η Διαμαντοπούλου για τις φωτογραφίες τώρα έξω από το δικαστήριο μετά στην Ακαδημία κλπ κλπ.
Το κουστουμάκι που αγόρασες για την αναμνηστική, φόρα το σε κανένα δικαστήριο (για δικηγοράκο σε κόβω).
Πάντως με την νομική που κατέχεις παρακάλα να έχει συνέχεια εκλογές για να είσαι δικαστικός αντιπρόσωπος μπας και βγάζεις μεροκάματο γιατί από δίκες μάλλον δεν θα καταφέρεις και πολλά.....

Ανώνυμος είπε...

Δεν απάντησε κανείς σας σε κανένα μου ερώτημα. Μόνο φθηνές προσβολές καφενείου είδα και το ΑΠΙΘΑΝΟ συμπέρασμα ότι: Έχω σκοπιμότητα για να γράφω τόσα. Πολύ χαμηλό το επίπεδο σας και σε επιχειρηματολογία και σε ύφος και σε αντίληψη, αφού πιστεύετε ότι έχω ΕΓΩ σκοπιμότητα και όχι δύο ολόκληροι κυβερνητικοί μηχανισμοί. Πανέξυπνο. Τελικά ο Α-Νάξιος για αυτό έβαζε αναρτήσεις με τίτλους "Οι αναγνώστες μας σκέφτονται...", "Οι αναγνώστες μας προβληματίζονται...", "έχουν άποψη" και άλλα παρόμοια. Είχε δίκιο: Είναι τόσο σπάνιο φαινόμενο που έπρεπε να γίνει κεντρική ανάρτηση. Και μην προτρέχετε. Δεν ανήκω στους αναγνώστες σας. Καλή διασκέδαση στη φιέστα σας και στο πανεπιστήμιο Αθηνών. ΤΕΛΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Αφου αυριο παλι εδω θα'σαι.

Ανώνυμος είπε...

«Η διαπολιτισμική δουλειά δίνει στα παιδιά μας αξίες»


Με πλήθος εκπαιδευτικών και κοινωνικών φορέων στο πλευρό της, η πρώην διευθύντρια του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών, Στέλλα Πρωτονοταρίου, που μηνύθηκε για τις διαπολιτισμικές δράσεις που εφάρμοσε εκεί, αθωώθηκε πανηγυρικά από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, την περασμένη Παρασκευή.
Σε μια εντυπωσιακή μεταστροφή, ο μηνυτής και σημερινός διευθυντής του σχολείου, Εμμ. Γιουτλάκης, δήλωσε πως τον είχαν βάλει από το υπουργείο να διακόψει τα προγράμματα και πήρε πίσω τις κατηγορίες.

***Μένει να δούμε αν θα αποσύρει και τη δεύτερη μηνυτήρια αναφορά του, με βάση την οποία διενεργείται νέα προανάκριση εις βάρος της Στ. Πρωτονοταρίου, για «παράβαση καθήκοντος κατ' εξακολούθηση» και για «παράνομη» διδασκαλία αλβανικής μητρικής γλώσσας στους μαθητές και ελληνικών στους μετανάστες γονείς τους.

***Ο ίδια, διευθύντρια πλέον στο 112ο Δημοτικό -ένα από τα 22 σχολεία του συγκροτήματος της Γκράβας- μας είχε μιλήσει λίγο πριν από τη δίκη.

* Ποια ήταν η κατάσταση στο 132ο Δημοτικό όταν αναλάβατε;

- Στο 132ο Δημοτικό, περίπου το 72% των μαθητών είναι μετανάστες από 11 διαφορετικές χώρες. Οταν πήγα να δουλέψω εκεί, πολλά παιδιά Ελληνες και μετανάστες αντιμετώπιζαν προβλήματα καθώς προέρχονταν από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και δεν είχαν υποστήριξη στο σπίτι. Οι μετανάστες γονείς είχαν ελάχιστη έως καθόλου επαφή με το σχολείο, λόγω άγνοιας της γλώσσας, ενώ οι έλληνες γονείς συχνά ήταν καχύποπτοι γιατί τα παιδιά τους βρίσκονταν στην τάξη με τόσα ξένα παιδιά. Ετσι, είχαμε φαινόμενα σοβαρών εντάσεων ανάμεσα στους γονείς αλλά και ανάμεσα στους μαθητές. Και οι δάσκαλοι δεν είχαν τα μεθοδολογικά εργαλεία και τις γνώσεις να διαχειριστούν την ετερογένεια στην τάξη με αποτελεσματικότητα. Ετσι υπήρχε μια κρίση στο σχολείο, μια δυσλειτουργία.

* Υπήρχαν τάξεις υποδοχής;

- Στην αρχή άτυπα και μετά, με το νόμο, αυτόματα, κάναμε μία από τις πρώτες τάξεις υποδοχής. Στόχος μας τότε, μέσα σε αυτή την κρίση ήταν να αξιοποιήσουμε θετικά την ανομοιογένεια του μαθητικού πληθυσμού, να μετατρέψουμε αυτό που θεωρείται μειονέκτημα σε πλεονέκτημα για όφελος όλων των παιδιών, Ελλήνων και μεταναστών. Οργανώσαμε δράσεις διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, τις οποίες συναποφασίζαμε συλλογικά στο σύλλογο διδασκόντων και γινόταν πολύ σταθερά η αποτίμησή τους. Διδάχτηκαν τα αλβανικά και τα αραβικά ως μητρικές γλώσσες, έγιναν μαθήματα ελληνικών για τους γονείς, οργανώθηκαν εργαστήρια και παράχθηκε εκπαιδευτικό υλικό που βραβεύτηκε πολλές φορές εδώ και στο εξωτερικό.

* Είχατε την ελευθερία να τα κάνετε αυτά μέσα στο υφιστάμενο πλαίσιο;

- Ναι, βέβαια. Ολα γίνονταν χωρίς να καταστρατηγείται το αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας και ήταν στηριγμένα στην παιδαγωγική θεωρία και στην επιστημονική έρευνα. Ηταν ενταγμένα σε ευρωπαϊκά προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας που είχαν εγκριθεί για δύο συνεχόμενες χρονιές. Επίσης στηρίχτηκαν στην υπουργική απόφαση για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και ήταν σε απόλυτη γνώση του υπουργείου Παιδείας.

* Τι αποτελέσματα είχε, τελικά, η εφαρμογή αυτών των δράσεων;

- Καταγράψαμε πολύ σημαντική βελτίωση τόσο σε μαθησιακό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Σταμάτησαν, επίσης, εντελώς οι μαθητικές διαρροές αλλά και τα φαινόμενα ξενοφοβίας, βίας και ρατσισμού ανάμεσα σε παιδιά και γονείς. Η διαπολιτισμική δουλειά ενός σχολείου εμβολιάζει τα παιδιά σε αξίες, στην αλληλεγγύη, στην ανθρωπιά, στο σεβασμό στη διαφορετικότητα.

boubouka@enet.gr