Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

28η Οκτωβρίου: Είναι μια πάρα πολύ σπουδαία μέρα άμα πέφτει Δευτέρα…


Έκθεση: «Η 28η Οκτωβρίου»


Η 28η Οκτωβρίου, είναι μια πάρα πολύ σπουδαία μέρα. Η 27η Οκτωβρίου και η 29η Οκτωβρίου δεν λένε και πάρα πολλά πράγματα. Η 26η Οκτωβρίου κάτι λέει, άμα σε λένε Δημήτρη.


Ο Δημήτρης Καλπακλής, που τον λένε Δημήτρη και πάει δευτέρα, χαίρεται πάρα πολύ που τον λένε Δημήτρη, γιατί γιορτάζει και παίρνει πάρα πολλά παιχνίδια και είναι πάρα πολύ τυχερός.


Ενώ άμα σε λένε Νεκτάριο, δεν είσαι και πολύ τυχερός, γιατί κανένας δεν ξέρει πότε γιορτάζουν οι Νεκτάριοι. Κάποτε όμως πρέπει να γιορτάζουν οι Νεκτάριοι, γιατί ένα παιδί που το λένε Νεκτάριο, μου είπε ότι κάποτε γιορτάζουν ακόμα και οι Νεκτάριοι, αλλά επειδή κανένας άνθρωπος στον κόσμο δεν ξέρει πότε γιορτάζουν οι Νεκτάριοι, αυτό το παιδί είναι πολύ στεναχωρημένο και τρέχουν οι μύξες του.




Η 28η Οκτωβρίου είναι μια πάρα πολύ σπουδαία μέρα άμα πέφτει Δευτέρα, γιατί έχουμε τριήμερο και πάμε εκδρομή στο χωριό του μπαμπά μου, εκτός αν δεν πάμε, γιατί η μαμά μου δεν χωνεύει τη μαμά του μπαμπά μου, ενώ χωνεύει πάρα πολύ τη δική της μαμά, που δεν την χωνεύει ο μπαμπάς μου, οπότε μπορεί να μείνουμε σπίτι.

Εμείς τα παιδιά, είμαστε πάρα πολύ περήφανα που έχουμε την 28η Οκτωβρίου. Γιατί πριν γίνει η 28η Οκτωβρίου, είχανε να γιορτάζουνε μόνο την 25η Μαρτίου. Την 28η Οκτωβρίου πηγαίνανε κανονικά στο σχολείο, γιατί δεν υπήρχεη 28η Οκτωβρίου. Δηλαδή υπήρχε η 28η Οκτωβρίου, αλλά κανένας δεν το έκανε θέμα, γιατί δεν είχανε μπεί οι Γερμανοί.

Έπρεπε πρώτα να μπούν οι Γερμανοί, και μετά να γίνει μια μέρα προκοπής. Εγώ είμαι πολύ περήφανη Ελληνοπούλα. Νιώθω ένα ρίγος, και μόλις το είπα στη μαμά μου, μου έβαλε θερμόμετρο και είχα 37,4 και μου έδωσε σιρόπι και μου πέρασε το ρίγος. Η γιαγιά μου νιώθει ένα ρίγος από μόνη της, γιατί εκείνη την έζησε την 28η Οκτωβρίου και πρέπει να την πέρασε πάρα πολύ ωραία.
Η δασκάλα μας, μας είπε ότι την 28η Οκτωβρίου ήρθε ο πρέσβης στο σπίτι του Ιωάννη Μεταξά, νύχτα, χωρίς να τηλεφωνήσει πρώτα, και τον ρώτησε αν μπορούν να πάρουν την Ελλάδα και να την έχουνε για δικιά τους σε όλη τους τη ζωή. Και ο Ιωάννης Μεταξάς τσατίστηκε που τον ξυπνήσανε, και είπε ΟΧΙ. Κι αυτό το ΟΧΙ, το είπε πολύ ηρωϊκά, γι’αυτό κι εμείς το λέμε το «ηρωϊκό ΟΧΙ».

Και μετά τους πολεμήσαμε τους Ιταλούς. Και μετά πέρασε η 28η Οκτωβρίου, και μπήκανε άλλοι είναι άσχετοι και διώξαμε τους Ιταλούς και μπήκανε οι Τούρκοι. Όχι λάθος, μπήκανε οι Γερμανοί. Και η γιαγιά μου έκλεισε τα μπαντζούρια, για να μη τους βλέπει. Και όλοι οι Γερμανοί ήτανε χάλια, αλλά ο πιο χάλια απ’όλους, ήτανε ο Παλαιών Πατρών Γερμανός.

Αυτός, ήτανε από μάνα Πατρινιά και πατέρα Γερμανό και το μικρό του όνομα ήτανε «Παλαιών» και δεν ξέρω πότε γιορτάζει, ούτε αν του φέρνουν δώρα. Και μετά περάσανε τα χρόνια, και οι Γερμανοί δεν θυμάμαι πώς έφυγαν, ή τους διώξαμε ή μας βαρέθηκαν.

Και τότε όλοι οι Έλληνες βγήκανε έξω και φιλιόντουσαν. Και τώρα από τη χαρά μας, βγάζουμε την Ελληνική σημαία στο μπαλκόνι. Εμείς όμως, δεν βγάζουμε σημαία, γιατί όταν μετακομίσαμε την χάσαμε. Αυτά και ελπίζω να μην ξανάρθουν οι Γερμανοί. Ζήτω η 28η Οκτωβρίου!


http://www.gelio.gr/jokes.php?id=284

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άμα πέφτει Δευτέρα είναι πιο καλή και για τους εργζόμενους.

Ανώνυμος είπε...

tha brexei...