Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Γιατρέ έχω λέπρα...

- Γιατρέ έχω λέπρα. Τι να κάνω;
- Εύκολο. Θα τρως κάθε μέρα πίτσα!
- Και θα γίνω καλά γιατρέ;
- Όχι!
- Ε και σε τι θα με ωφελήσει η πίτσα γιατρέ;
- Είναι το μοναδικό φαγητό που χωράει κάτω από την πόρτα!

Κάπως έτσι και χειρότερα διέγνωσε την οικονομική μας κατάσταση ο σύγχρονος Μινώταυρος κ. Αλμούνια.

Αυστηρή επιτήρηση και στην απομόνωση για να μη μολύνουμε και την υπόλοιπη Ευρωζώνη…

Τουλάχιστον θα αποδοθούν, έτσι για την τιμή των όπλων, ευθύνες;
Εκτός από εμάς, θα πληρώσει και κανένας Αλογο…μούρης;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η καλύτερη προσέγγιση της ιδιότυπης επιτήρησης που διάβασα απ΄ όλα τα μπλόγκια.
Περίμενα από το μεσημέρι να μπουν οι καθιερωμένοι να ανοίξει κουβέντα και να μου δοθεί η ευκαιρία να τα «χώσω», με την καλή έννοια, δεξιά κι αριστερά.
Αρκετές προσεγγίσεις φίλων μου αρέσουν πολύ. Δεν πειράζει όμως.
Αν κάποιος ενδιαφερθεί ας γνωρίζει ότι είμαι αλλεργικός στα μανιτάρια και από την πίτσα προτιμώ τα παϊδάκια.