Ο πρώην πρωθυπουργός και καθηγητής Ξενοφών Ζολώτας είχε εκφωνήσει δύο λόγους στην Ουάσιγκτον (στις 26 Σεπτεμβρίου 1957 και στις 2 Οκτωβρίου 1959), οι οποίοι έμειναν μνημειώδεις.
Και στις δύο περιπτώσεις υποτίθεται ότι η γλώσσα των λόγων ήταν η αγγλική. Κατ' ουσίαν όμως, με την αφαίρεση λίγων συνδέσμων, άρθρων και προθέσεων η γλώσσα είναι η Ελληνική.
Το κείμενο που ακολουθεί είναι ο λόγος της 2ας Οκτωβρίου 1959 και η ελληνική του “μεταγραφή”
...Kyrie,
It is Zeus' anathema on our epoch and the heresy of our economic method and policies that we should agonize the Skylla of nomismatic plethora and the Charybdis of economic anaemia.
It is not my idiosyncracy to be ironic or sarcastic but my diagnosis would be that politicians are rather cryptoplethorists. Although they emphatically stigmatize nomismatic plethora, they energize it through their tactics and practices.
Our policies should be based more on economic and less on political criteria. Our gnomon has to be a metron between economic strategic and philanthropic scopes.
In an epoch characterized by monopolies, oligopolies, monopolistic antagonism and polymorphous inelasticities, our policies have to be more orthological, but this should not be metamorphosed into plethorophobia, which is endemic among academic economists.
Nomismatic symmetry should not antagonize economic acme. A greater harmonization between the practices of the economic and nomismatic archons is basic.Parallel to this we have to synchronize and harmonize more and more our economic and nomismatic policies panethnically.
These scopes are more practicable now, when the prognostics of the political end economic barometer are halcyonic.
The history of our didimus organization on this sphere has been didactic and their gnostic practices will always be a tonic to the polyonymous and idiomorphous ethnical economies.
The genesis of the programmed organization will dynamize these policies. Therefore, I sympathize, although not without criticism one or two themes with the apostles and the hierarchy of our organs in their zeal to program orthodox economic and nomismatic policies.
I apologize for having tyranized you with my Hellenic phraseology. In my epilogue I emphasize my eulogy to the philoxenous aytochtons of this cosmopolitan metropolis and my encomium to you Kyrie, the stenographers.
Κύριοι,
Είναι "Διός ανάθεμα" στην εποχή μας και αίρεση της οικονομικής μας μεθόδου και της οικονομικής μας πολιτικής το ότι θα φέρναμε σε αγωνία την Σκύλλα του νομισματικού πληθωρισμού και τη Χάρυβδη της οικονομικής μας αναιμίας.
Δεν είναι στην ιδιοσυγκρασία μου να είμαι ειρωνικός ή σαρκαστικός αλλά η διάγνωσή μου θα ήταν ότι οι πολιτικοί είναι μάλλον κρυπτοπληθωριστές. Αν και με έμφαση στιγματίζουν τον νομισματικό πληθωρισμό, τον ενεργοποιούν μέσω της τακτικής τους και των πρακτικών τους.
Η πολιτική μας θα έπρεπε να βασίζεται περισσότερο σε οικονομικά και λιγότερο σε πολιτικά κριτήρια. Γνώμων μας πρέπει να είναι ένα μέτρο μεταξύ οικονομικής στρατηγικής και φιλανθρωπικής σκοπιάς.
Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από μονοπώλια, ολιγοπώλια, μονοπωλιακό ανταγωνισμό και πολύμορφες ανελαστικότητες, οι πολιτικές μας πρέπει να είναι πιο ορθολογιστικές, αλλά αυτό δεν θα έπρεπε να μεταμορφώνεται σε πληθωροφοβία, η οποία είναι ενδημική στους ακαδημαϊκούς οικονομολόγους.
Η νομισματική συμμετρία δεν θα έπρεπε να ανταγωνίζεται την οικονομική ακμή. Μια μεγαλύτερη εναρμόνιση μεταξύ των πρακτικών των οικονομικών και νομισματικών αρχόντων είναι βασική.
Παράλληλα με αυτό, πρέπει να εκσυγχρονίσουμε και να εναρμονίσουμε όλο και περισσότερο τις οικονομικές και νομισματικές μας πρακτικές πανεθνικώς. Αυτές οι θεωρήσεις είναι πιο εφαρμόσιμες τώρα, που τα προγνωστικά του πολιτικού και οικονομικού βαρομέτρου είναι χάλκινα.
Η ιστορία της δίδυμης οργάνωσης σε αυτήν την σφαίρα είναι διδακτική και οι γνωστικές τους εφαρμογές θα είναι πάντα ένα τονωτικό στις πολυώνυμες και ιδιόμορφες εθνικές οικονομίες. Η γένεση μιας προγραμματισμένης οργάνωσης θα ενισχύσει αυτές τις πολιτικές.
Γι' αυτόν το λόγο αντιμετωπίζω με συμπάθεια, αλλά όχι χωρίς κριτική διάθεση, ένα ή δύο θέματα με τους αποστόλους της ιεραρχίας των οργάνων μας στον ζήλο τους να προγραμματίσουν ορθόδοξες οικονομικές και νομισματικές πολιτικές.
Απολογούμαι που σας τυράννησα με την ελληνική μου φρασεολογία. Στον επίλογό μου δίνω έμφαση στην ευλογία μου, προς τους φιλόξενους αυτόχθονες αυτής της κοσμοπολίτικης μητρόπολης καθώς και το εγκώμιό μου προς εσάς, κύριοι στενογράφοι.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η μετάφραση είναι περισσότερο εννοιολογική παρά ... ακριβής.
Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
10 σχόλια:
http://naxios.blogspot.com/2009/11/blog-post_8943.html
Επιστολή - καταπέλτης εκ των έσω για κακοδιαχείριση στην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Νάξου!!!
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Το blog μας φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας εξασέλιδη επιστολή του λογιστή Ε.Σ. Κορρέ, με ημερομηνία 27 Οκτωβρίου 2009, προς το Δ.Σ. της Ε.Α.Σ. Νάξου. Στην επιστολή του ο κ. Κορρές αναφέρει στοιχεία κακοδιαχείρισης στην Ε.Α.Σ. Νάξου.
Η επιστολή κοινοποιείται προς τους πρώην προέδρους της Ε.Α.Σ. Νάξου κ.κ. Αξαόπουλο και Κουκουζή, προς το σύλλογο εργαζομένων της Ε.Α.Σ. Νάξου και προς τους ορκωτούς - ελεγκτές λογιστές…
Αναρτήθηκε από naxios στις 02:03
Ο Ε.Σ.Κορρές είναι αδελφός του Επάρχου.
Πρόκειται για μεγάλο σκάνδαλο που ανεμενόταν από καιρό να ξεσπάσει. Η συνέχεια θα έχει ενδιαφέρον γιατί ο Πρόεδρος της ΕΑΣ Νάξου είναι κομματάρχης του Καλαματιανού. Θα τον σώσει και πώς;
Ο κ. Κορρές δεν είναι απλώς λογιστής της Ένωσης, Είναι ο προΐστάμενος του λογιστηρίου της Ένωσης και αυτά που γράφει πρέπει να έχουν αρκετή σοβαρότητα. Της επιστολής αυτής, έγινε παραλήπτης και ο εισαγγελέας πρωτοδικών Νάξου.Η απάντηση του προέδρου της Ένωσης, σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί του η κ. Μπράουν ότι τον έχει καλέσει σε απολογία δεν λύνει το πρόβλημα. Ο κ. Καπούνης οφείλει να απαντήσει δημοσίως και να πάψει να κρύβεται, γιατί έρχονται και εκλογές και οι αντιπρόσωποι πρέπει να γνωρίζουν.
A-Nάξιος: Α-συνάρτητες Α-ναρτήσεις που ΔΕΝ Α-φορούν την Α-ξά, Α-ποφεύγουν να Α-σχοληθούν με την ουσία των προβλήμάτων, ενώ αυτά Α-παιτούν Α-μεσες λύσεις. Α-μπελοφιλοσοφούν Α-πέξω Α-πέξω και Α-γορεύουν με ελαφρότητα Α-φουγκραζόμενοι ποια θέματα θα επιφέρουν Α-ναγνωσιμότητα και θα Α-νεβάσουν τα Α-ίματα. Α-ποτέλεσμα, η Α-νάλωση σε Α-νούσιες Α-πολίτικες Α-ψιμαχίες, η Α-υταρέσκεια για την Ά-ριστοτεχνική Α-ναδημοσίευση/Α-ντιγραφή Α-ναρτήσεων από Ά-λλα blog και η Α-πόδειξη ότι υπάρχουν και Α-ργόσχολοι που Α-ναζητούν τρόπους για να Α-ναδειχθούν.
Ωραίο. τα λέει όλα.
Ο Ψολώτας είσαι ;
Προς 13/11, 5:10
Ποιος σε πίεσε να διαβάζεις τον Α-Νάξιο; Και γιατί δεν εκτιμάς την προσπάθεια και το μόχθο κάποιων που καταθέτουν απόψεις και ψάχνουν να βρουν οτιδήποτε που αφορά τη Νάξο αλλά και θέματα που σχετίζονται με τη Νάξο και το σύγχρονο προβληματισμό για να μας ενημερώσουν ή να μας δώσουν αφορμές να σκεφτούμε; Εγώ τους ευχαριστώ γιατί το χόμπυ τους το ασκούν με σοβαρότητα και ευθύνη. Επειδή διαβάζω και άλλα blogs βλέπω οτι είναι από τα καλύτερα ενημερωμένα και καλογραμμένα και συνδυάζει αριστοτεχνικά το μερικό με το γενικό.
Συγχαρητήρια στους υπεύθυνους και να συνεχίσουν έτσι, παρά, αν θέλετε λαμβάνοντας υπόψη, τις φάλτσες φωνές.
Άμα περιμένει ο αν-όητος των 5:10 από τα μπλογκ να λύσουν προβλήματα, τότε ή αν-υποψίαστος είναι για το ρόλο τους ή αν-άποδος.
Εγώ συμφωνώ με τον 13/11 5:10. Ποιος σας είπε ότι χρειάζεται να διαβάζεις Α-νάξιο; Δε χρειάζεται. Εγώ μπαίνω σε όλα τα blogs από τα οποία αντιγράφει. Απλά καμιά φορά πέφτει το μάτι μου στην πλαϊνή στήλη που τον έχουν άλλα blog και φρίττω. Πού είδατε να καταθέτει ο διαχειριστής άποψη; Το 90% των αναρτήσεων είναι απόψεις άλλων από τις οποίες καμιά φορά παίρνει και αποστάσεις για να το παίξει και πλουραλιστής. Εγώ όσα καλά και να θέλω να δω, ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΩ το ότι ο Διαχειριστής δεν απαντά ΠΟΤΕ σε κριτική που του κάνουν.Πάντα μπαίνει ως ανώνυμος έτσι ώστε αν εκτεθεί, ναμπορεί να αρνηθεί τα πάντα. Αυτή είναι η υπευθυνότητά του. Δεν εκτιμώ ότι αφού του έγραψαν το σχόλιο στις 5:10, μπήκε και άρχισε να επικολλεί από άλλα sites θέματα. Από τις 5:58 έως τις 6:08 ανέβηκαν 3 αναρτήσεις προκειμένου να θάψουν αυτήν εδώ!!!! Και στις 6:09 (Ένα λεπτό μετά την τελευταία ανάρτηση) μπαίνει ένα ανώνυμο σχόλιο (δικό του),με α-σαφή θέση και άποψη. Αν αυτό δε λέγεται αλητεία και ύπουλος φασισμός πώς λέγεται; Αυτά εσύ που ψάχνεις αφορμές να σκέφτεσαι, τα έχεις σκεφτεί ή το σβήνεις το μηχάνημα, μόλις πατάς το x του Internet Explorer;
Εγώ επισκέπτομαι τακτικά αυτό το μπλογκ, όπως και άλλα και μόνο καλά λόγια μπορώ να πω. Δεν σε πιέζει κανείς να το επισκέπτεσαι έστω και ΕΜΜΕΣΑ. Εκτός κι αν είσαι μαζοχιστής. Όσο για τις αναδημοσιεύσεις, θα μου επιτρέψεις να σου πω οτι είσαι τουλάχιστον ανίδεος. Αυτό κάνουν στον ένα ή άλλο βαθμό ΟΛΑ τα μπλογκ, γιατί τα δουλεύουν ερασιτέχνες και όχι επαγγελματίες με πολύ διαθέσιμο χρόνο.
Μετά, δεν αντιγράφει συνήθως από μπλογκ αλλά από δημοσιεύματα του τύπου που εγώ τουλάχιστον αγνοώ ή δεν μπορώ να τα διαβάζω όλα. Κάνει επιλογή με δικά του κριτήρια και αυτό είναι φυσικό.
Οι παρωπίδες βλαπτουν ακόμα και σένα.
Εγώ θεωρώ οτι αυτό εδώ το μπλογκ είναι το καλύτερο των Κυκλάδων και ένα από τα καλύτερα, από όσα ξέρω και είναι πολλά αυτά.
Δημοσίευση σχολίου